Viperus Opublikowano 18 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Listopada 2008 (edytowane) Witam Mam problem jak połączyć ze sobą za pomocą hiperłącz kilka dokumentów worda,tak żeby działały na każdym komputerze, potrzebne bo muszę w tym zrobić stronke www, wie ktoś ? Edytowane 18 Listopada 2008 przez Miper Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 25 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2008 (edytowane) chcesz zrobić stronę www w wordzie? aby zrobić to o co pytasz... zaznaczasz tekst, przechodzisz to zakładki wstawianie, klikasz na ikonę hiperłącze i wybierasz plik z listy... na każdym komputerze będzie działać jeśli plik z hiperłączem i plik docelowy będą w tym samym katalogu (mowa o plikach w formacie worda docx, doc... w przypadku dokumentów htm html wystarczy podać ścieżkę względną - czyli bez podawania litery dysku, a nawet katalogu, gdy pliki są w jednym tym samym) Edytowane 25 Listopada 2008 przez grzechuk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...