konkurs Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 Może to nie dla mnie. Oczekuje odpowiedzi na pytanie, które zadałem a nie tłumaczenia się po co mi to... :rolleyes: Ja powiem tak, jak ma się dziecko, które gra, to dla takiego dziecka gry po angielsku są lepsze. Ja już za stary jestem (czyt. leniwy), żeby tłumaczyć w locie, chyba że spolszczenie jest wyjątkowo denerwujące (np. Still Life) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 Ale w tej grze nie ma co tłumaczyć, tylko sie naciska strzałki i enter. Różne rzeczy rozumiem, ale szukania problemów na siłe nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 2 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Lutego 2010 Ale w tej grze nie ma co tłumaczyć, tylko sie naciska strzałki i enter. Różne rzeczy rozumiem, ale szukania problemów na siłe nie. To po kiego według Ciebie ta gra w ogóle została oficjalnie spolszczona, skoro tam się tylko strzałki naciska ? Dobra koniec tematu, odechciało mi się już kombinować, dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poz Opublikowano 11 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2010 gracie w dirta przez sieć? bo zobaczyłem coś ciekawego ostanimi czasy i nie wiem czy u was też tak jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4VeN_pl Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 Hej, Jak fizyka/realizm w tej grze? Warto "kupić"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 Demo jest. Opinie są absolutnie nic nie warte, bo dla jednych jest ok, dla innych nie. Demo mówi wszystko o fizyce, bo różnice między autami są malutkie, poza przeważnie prędkością i nadsterownością aut RWD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 Hej, Jak fizyka/realizm w tej grze? Warto "kupić"? Ja śmigam na klawie, więc za dużego to nie ma. Z drugiej strony to nie nfs, gdzie w zakręty się wjeżdża na pełnej prędkości. Ustawiasz poziom zniszczeń na full i gra się całkiem fajnie. To nie sega rally, aż tak hardcorowo akradowe to nie jest. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 14 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 14 Lutego 2010 Coś mi się sypie podczas zakończenia wyścigu na ekranie ładowania, w różnych wyścigach. Windows 7 x64, dx najnowszy, catalysty najnowsze 10.1 do grafiki. Zauważyłem, że nie tylko mi się tak sypie, na forum jęczą, że po pierwszym wyścigu gra się wiesza. Z podglądu zdarzeń. Nazwa modułu powodującego błąd: dirt2_game.exe, wersja: 1.0.0.0, sygnatura czasowa: 0x4b042091 Kod wyjątku: 0x40000015 Przesunięcie błędu: 0x00dd7c35 Identyfikator procesu powodującego błąd: 0xdec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Nie rzucam oskarżeń, ale pirat ma taką przypadłość i jest do niego jakiś tam fix. Ja sobie kupiłem właśnie tą gierke, i przy logowaniu jest informacja że klucz się przypisuje na stałe do konta, więc nie rozumiem skąd były płacze o to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Nie rzucam oskarżeń, ale pirat ma taką przypadłość i jest do niego jakiś tam fix. Hm... coraz więcej piratów ma problemy ze stabilnością i poprawną instalacją gier :] tylko kogo to zasługa: głupoty użytkownika, zabezpieczenia producenta czy może lenistwa crackerów (czy jak tam się oni zwą) ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolos Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Ja bym obstawił raczej OS użytkownika "Spylon" a mianowicie Winde 64 bit za winowajce tych problemów i niedopracowane stery do grafy na tą platformę.... a nie winę, crackerów itp rzeczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Ja bym obstawił raczej OS użytkownika "Spylon" a mianowicie Winde 64 bit za winowajce tych problemów i niedopracowane stery do grafy na tą platformę.... a nie winę, crackerów itp rzeczy Dobrze przeczytaj komentarz zarówno mój jak i kolegi nade mną :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kolos Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Przeczytałem x3 Twój post jak i kolegi wyżej i do czego pijesz ;),bo nie kumam ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 16 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lutego 2010 Późno już, więc nie wiem, czy dobrze rozumiem, ale napisałeś: a nie winę, crackerów itp rzeczy czyli zrozumiałem to tak, jakbyśmy insynuowali koledze z błędem w grze, że ma pirata, a ja po prostu skomentowałem co ostatnio zauważyłem w związku z piratami, a Harry Lloyd tylko poinformował, że piraci mają taki kłopot również. Też wydaje mi się że to Win x64 + stery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 17 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Lutego 2010 Sam Windows winny nie jest (bo używam), być może stery są nie tak, nie wypowiem się bo kolega ma ATI. Czy tylko w DX9 cienie są tragiczne (zupełnie nie wygładzone)? Na konsoli są świetne, więc nie wiem czy specjalnie tak zrobili w DX9 żeby niby była różnica, czy ogólnie wersja PC tak ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 (edytowane) Nie rzucam oskarżeń, ale pirat ma taką przypadłość i jest do niego jakiś tam fix. Nie tylko pirat ma taką przypadłość. Tak się składa, że gra oryginalna. Sam Windows winny nie jest (bo używam), być może stery są nie tak, nie wypowiem się bo kolega ma ATI. Czy tylko w DX9 cienie są tragiczne (zupełnie nie wygładzone)? Na konsoli są świetne, więc nie wiem czy specjalnie tak zrobili w DX9 żeby niby była różnica, czy ogólnie wersja PC tak ma? Miałem Catalysty 10.1 wczoraj ściągnąłem najnowsze, świeże 10.2 i najnowszego DX9.0c zainstalowałem i przestało sypać. Na Win 7 x64 cienie są tragiczne, odnoszę wrażenie, że te nowe sterowniki trochę mi napsuły. BTW dlaczego AA mimo, że mam włączony w grze, to go realnie nie ma? Są problemy na ATI z AA, jak miałem GF 7900 GS wystarczyło włączyć w grze i śmigało pięknie, tutaj na jednych sterownikach działa, na innych nie, trzeba wymuszać z CCC itp. Co do samego Dirta 2 to gra się dość przyjemnie, w 1920x1080 wszystko na max chodzi znośnie o dziwo. Ale zdaje się, że posiadacze kart z DX 11 mają do włączenia więcej efektów, mam rację? EDIT Żeby była jasność, mam pełną wersję, niby ustawione AAx8 w grze, w 1920x1080 ok 30-35 fps, z AAx2 ok 40 - w ogóle nie widać, że to AA jest, z poziomu CCC to samo, porażka. Edytowane 20 Lutego 2010 przez Spylon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4VeN_pl Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Ja w demie AA też nie widzę. Tylko w zasadzie dzieki temu, że gram w 1920x1080 to można na to jeszcze patrzeć. Ale demo ma prawo mieś taki bug ewentualnie, pełna wersja już nie powinna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 U mnie AA ogólnie działa, ale cienie są całe w schodkach, a także czasem niektóre obiekty jak barierki. Ogólnie jednak otoczenie jest pozbawione ząbków. Jeszcze jedno - co to za debilna reklama "nadchodzi era lotnika"? Jakas polska kampania na całym świecie że na każdym torze jest billboard? Porażka. W multi jest masakra z cheaterami. Wyścigu z 7 przeciwnikami to chyba nigdy nie wygram. Raz prowadziłem ze spora przewagą i nagle się dwóch obok mnie zmaterializowało i zaraz mnie wyprzedzili. Nie wiem też ile już razy kończyłem na drugiej czy trzeciej pozycji (nie jadąc na równi z kimś), a kończyłem pozycję niżej. Porażka jakaś, co wejde w multi to są cheaterzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4VeN_pl Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Na tym generalnie polega problem z multi i to w zasadzie w każdej grze. Jedyne sensowne multi to 8 osób w sieci osiedlowej bez pingów i lagów. No chyba, że doczekamy czasó, ze każdy będzie miał 10 Mbit to wtedy, ale to IMO jakieś 10 lat minimum jest potrzebne patrząc na tempo rozwoju naszego ciemnogrodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Nie wiem co ty gadasz, ja mam 8 Mbit za 90zł (a mieszkam w małym mieście) i bez problemu gram z ludźmi z całego świata, grałem nawet z ludźmi z USA (ping koło 130) i nie ma żadnego problemu. ;-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 20 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Lutego 2010 Ale tu nie chodzi o pingi. Większość ghostów jedzie normalnie bez żadnych skoków, a zawsze jest jeden czy dwóch którzy non stop skaczą we wszystkie strony a nie wypadają z trasy i wygrywają. Jeden sie wcale z tym nie krył, raz wogóle nie jechał i tuż przed moim dojechaniem do mety się zespawnował i wygrał, po czym się śmiał na czacie. Nie brakuje ludzi co mają level wyraźnie ponad 100, a i ponad 150. Na Xboskie nic takiego ani raz nie uświadczyłem a grałem bardzo dużo w muli tam. W końcu dziś trafiłem na sesję bez cheaterów i bardzo fajnie się grało, jak nie popełniałem błędów to byłem na mecie tuż za liderami lub tuz przed nimi, a nie 10 sekund za zwycięzcą jadąc świetnym tempem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 Na tym generalnie polega problem z multi i to w zasadzie w każdej grze. Jedyne sensowne multi to 8 osób w sieci osiedlowej bez pingów i lagów. No chyba, że doczekamy czasó, ze każdy będzie miał 10 Mbit to wtedy, ale to IMO jakieś 10 lat minimum jest potrzebne patrząc na tempo rozwoju naszego ciemnogrodu.lul, widze ze masz OGROMNE doswiadczenie na polu rozgrywek sieciowych :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 22 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2010 (edytowane) dobra panowie z nudow odpalilem w rozdziałce 6720x1050 :lol: komfort jest zerowy bo srodek przypada dokładnie na ramki monitorow, ale chodzilo tylko o to czy zadziala czy nie procek e5200 1,6ghz (nie mialem czasu zmieniac i sie bawic) grafe rendeuje tylko hd5850 detale- low-medium 18FPS Edytowane 22 Lutego 2010 przez Maniakalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 22 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2010 dobra panowie z nudow odpalilem w rozdziałce 6720x1050 :lol: komfort jest zerowy bo srodek przypada dokładnie na ramki monitorow, ale chodzilo tylko o to czy zadziala czy nie procek e5200 1,6ghz (nie mialem czasu zmieniac i sie bawic) grafe rendeuje tylko hd5850 Ogien :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas1918 Opublikowano 22 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2010 Widzę że też posiadasz logitecha g25 :D tylko czego tak w kącie siedzi? XD ja pograłem na niej tydzień i już mi się nudzi raz na tydzień sobie zagram w coś ;p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 22 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2010 Na tym generalnie polega problem z multi i to w zasadzie w każdej grze. Jedyne sensowne multi to 8 osób w sieci osiedlowej bez pingów i lagów. No chyba, że doczekamy czasó, ze każdy będzie miał 10 Mbit to wtedy, ale to IMO jakieś 10 lat minimum jest potrzebne patrząc na tempo rozwoju naszego ciemnogrodu.W 2004 gdy zaczynalem grac w CoD1 mialem lana z pingami skaczacymi na pl serwerach od 30 wzwyz i 100+ na eu, potem Neo 512 pingi 20-30 na pl, 50+ na de/nl, potem wrocilem do lana 512 (po zmianie providera) i mialem pingi <10 w pl, 30 w nl/de. Znajomy w Mikolowie caly czas mial 256/128 od jakiegos lokalnego providera i mial pingi 20-30 na de/nl a w Polsce ponizej 10 jak pozniej ja. Zawsze gralismy 5on5 czyli 10 osob na serwerze. Reasumujac - o jakosci polaczenia nie swiadczy predkosc lacza ale jego jakosc, a z tym w Polsce krucho. Druga kwestia to kod sieciowy w danej grze. W kazdym CoD grajac na pingu powyzej 40 z przykladowo niemcami ktorzy mieli na swoim serwerze ping 10 szanse malaly o polowe. W rFactor moge grac na pingu 200 i nie mam problemu, wiadomo ze to nie strzelanka i ping sie tak nie liczy, ale jazda zderzak w zderzak na takim pingu nie przeszkadza w niczym. Nie wiem jak ta kwestia wyglada w Dircie bo nie gralem na multi, moze kiedys znow zagram gdy wszystko inne mi sie znudzi ;) Maniakalny no to odlacz jeden i na 3 juz bedzie wypas ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 22 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Lutego 2010 (edytowane) na 3 jest na wczesniejszych stronach + filmik na YT wrzucilem screeny 6720x1050 Edytowane 22 Lutego 2010 przez Maniakalny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniakalny Opublikowano 23 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2010 filmik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 24 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2010 "...but I was curious if this would work." ;) A jak wyglądają cienie w DX11? Są normalne czy też zupełnie nie wygładzone? U siebie ustawiłem je na Ultra Low i teraz wyglądają super, mimo iż jest ich mniej i są mniej wyraźne, ale na te zęby się nie dało patrzeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 24 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Lutego 2010 dobra panowie z nudow odpalilem w rozdziałce 6720x1050 :lol: komfort jest zerowy bo srodek przypada dokładnie na ramki monitorow, ale chodzilo tylko o to czy zadziala czy nie procek e5200 1,6ghz (nie mialem czasu zmieniac i sie bawic) grafe rendeuje tylko hd5850 detale- low-medium 18FPS Powiedz mi jak to zrobiłeś, że hd5850 obsłużył 4 monitory? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...