Skocz do zawartości
racegrid

Colin Mcrae Dirt 2

Rekomendowane odpowiedzi

zobaczycie ze bedzie to dirt tylko z poprawiona grafika.. nowymi autkami.. trasami... I bardzo dobrze... silnik dirta jest bardzo fajny :) A do tego wcale nie mial jakis kosmicznych wymagan :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zobaczycie ze bedzie to dirt tylko z poprawiona grafika.. nowymi autkami.. trasami... I bardzo dobrze... silnik dirta jest bardzo fajny :) A do tego wcale nie mial jakis kosmicznych wymagan :)

A co bys chcial :lol: ? nowa fabule?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

A co bys chcial :lol: ? nowa fabule?

Model jazdy , ktorego nie bylo - auto z pelnej predkosci na szutrze stawalo w ulamek sekundy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

przeciez mowili o tym w tym nowym trailerze ;)

Nie zartuj , atrybutem tej serii jest to , ze auto nie styka sie z podlozem 4 oponami , a czyms co przypomina opone umieszczona na centralnej osi auta na srodku podwozia - to bylo w kazdej czesci , a widac to zwlaszcza cofajac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Model jazdy , ktorego nie bylo - auto z pelnej predkosci na szutrze stawalo w ulamek sekundy.

 

Nie zartuj , atrybutem tej serii jest to , ze auto nie styka sie z podlozem 4 oponami , a czyms co przypomina opone umieszczona na centralnej osi auta na srodku podwozia - to bylo w kazdej czesci , a widac to zwlaszcza cofajac.

Nie pasuje, to wlacz sobie cos od simbin :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne będzie tak jak w DiRT, wyjdą progsy dla leniwych gdzie będzie można sobie ustawić siłę hamowania...

Jak w DiRT ustawiło się 1/4 standardowej siły hamowania to już w sekundę auto nie stawało ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Nie pasuje, to wlacz sobie cos od simbin :wink:

Zobacz sobie Grida - ta sama firma , inny feeling + pewna fizyka , gdzie czulo sie , ze auto ma 4 opony , a nie "kolek" centralnie po podwoziem.

 

Nie mam zamiaru podniecac sie pr'em i demkiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Nie pasuje, to wlacz sobie cos od simbin :wink:

Bez przesady człowieku. Rozumiem, że trzeba upraszczać gry żeby nawet dzieci mogły grać ale ja jakoś pamiętam czasy kiedy nawet takie NFSy (Porsche) dla dzieci miały lepszą fizykę, przynajmniej czuło się, że jedzie się samochodem w Dirt niestety tego nie było czuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zobaczyć jaką rewolucję w optymalizacji poczynili "mistrzowie kodu" w Gridzie względem Dirt-a.

 

Można powiedzieć, że Porsche było wypadkiem przy pracy, wystarczy spojrzeć na starożytne świetne NFS-y czyli 1, 2, 3, 4 i przekonać się, że Porsche nijak nie pasuje do tego co było wcześniej i pewnie też z tego względu NFS 5 był ostatnim, że starożytnych NFS-ów, które od tego czasu powoli chyliły się ku upadkowi, aż do całkowitej agonii o nazwie Undercover. Czy Porsche było udane większość powie tak, ale jak pokazuje historia przyczyniło się do upadku marki czego o Dirt powiedzieć nie można.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zobaczyć jaką rewolucję w optymalizacji poczynili "mistrzowie kodu" w Gridzie względem Dirt-a.

Wlasnie caly czas o tym mowie i dlatego spodziewam sie lepszej fizyki w dirt 2 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Wystarczy zobaczyć jaką rewolucję w optymalizacji poczynili "mistrzowie kodu" w Gridzie względem Dirt-a.

Tylko co ma optymalizacja silnika, by wiecej osob w to zagralo, do fizyki. Atrybutem Collina jest to o czym pisalem - "kolek na srodku auta , a nie 4 opony" i takie cos leci od bodajze trzeciej czesci. OStatnia normalniejsza fizyke miala CMR2. Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko co ma optymalizacja silnika, by wiecej osob w to zagralo, do fizyki. Atrybutem Collina jest to o czym pisalem - "kolek na srodku auta , a nie 4 opony" i takie cos leci od bodajze trzeciej czesci. OStatnia normalniejsza fizyke miala CMR2.

Widze ze kolega jest chyba wczorajszy. Najpierw sam zaznaczasz ze grid mial fajna fizyke a pozniej temu zaprzeczasz. Nie wiem jak mastertab ale ja wlasnie uwazam ze grid mial lepsza fizyke od dirt'a, a wyszedl po nim wiec moze panowie z codemasters w koncu przywiazuja wieksza uwage do fizyki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko co ma optymalizacja silnika, by wiecej osob w to zagralo, do fizyki. Atrybutem Collina jest to o czym pisalem - "kolek na srodku auta , a nie 4 opony" i takie cos leci od bodajze trzeciej czesci. OStatnia normalniejsza fizyke miala CMR2.

Tyle ma do tego panie Firekage, że "mistrzowie kodu" widzą co spaprali i potrafią to naprawić, robią postępy, słuchają podpowiedzi fanów, jeśli można było zrewolucjonizować optymalizację, poprawić fizykę i parę innych rzeczy to znaczy, że w przypadku kolejnej części są duże szanse na jeszcze większe poprawki.

 

@CarsonPoland

Zgadzam się Grid ma dużo lepszą fizykę niż Dirt zresztą sporo aspektów gry się poprawiło, że znowu wspomnę o optymalizacji.

 

Grid jest w tej chwili jak dla mnie wyznacznikiem dobrze zrobionej zręcznościowej ścigałki z bardzo dobrą fizyką crashtestów :D czego brakuje wielu innym tego typu produktom no i przede wszystkim dostarcza dużego fun-a tak jak powinno być, bo tu nie liczy się robienie setki okrążeń by urwać 0.1 sekundy to nie symulator.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Tyle ma do tego panie Firekage, że "mistrzowie kodu" widzą co spaprali i potrafią to naprawić, robią postępy, słuchają podpowiedzi fanów, jeśli można było zrewolucjonizować optymalizację, poprawić fizykę i parę innych rzeczy to znaczy, że w przypadku kolejnej części są duże szanse na jeszcze większe poprawki.

Albo w to wierzysz , albo jestes niepowazny - oni sluchaja pieniedzy , a nie tego co fani mowia. Na przestrzeni jakichs 10 lat ta seria popadala w identyczny dolek znany z tego co pokazywaly NFSy - coraz wieksze uproszczenia + lepsza grafika i tyle. Fizyki dobrej , ciezkiej , nie zrobia bo to sie nie oplaca. Poprawienie tej? Jak mowilem - "sluchaja" fanow od premiery CMR03 , w ktorej to jako pierwszej zastosowali "kolek" pod autem.

 

Nie zapomne jak fajnie jezdzilo sie w starego Rally Championship - oesy po 20 minut...eh...

 

O ogole dodawanie innych aut do tej gry tez mnie lekko bawi - buggy...

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo w to wierzysz , albo jestes niepowazny - oni sluchaja pieniedzy , a nie tego co fani mowia. Na przestrzeni jakichs 10 lat ta seria popadala w identyczny dolek znany z tego co pokazywaly NFSy - coraz wieksze uproszczenia + lepsza grafika i tyle. Fizyki dobrej , ciezkiej , nie zrobia bo to sie nie oplaca. Poprawienie tej? Jak mowilem - "sluchaja" fanow od premiery CMR03 , w ktorej to jako pierwszej zastosowali "kolek" pod autem.

 

Nie zapomne jak fajnie jezdzilo sie w starego Rally Championship - oesy po 20 minut...eh...

 

O ogole dodawanie innych aut do tej gry tez mnie lekko bawi - buggy...

Właśnie słuchają pieniędzy poprawiają produkt bo tak chcą tego ludzie, którzy płacą. EA z NFS-em tego nie zrobiła i teraz widać efekt bo niby na jakiej grze wzoruje się nowy NFS: Shift chyba nietrudną zgadnąć. Skoro po fali krytki przy Dircie byli wstanie poprawić sporo rzeczy w Gridzie to jednak można, a co do 20 minutowych OS-ów pamiętam i powiem szczerze dzisiaj to się nie przyjmie dlaczego jak pisałem ma być fun gry mają relaksować a nie doprowadzać do białej gorączki tym, że po 19 minutach jazdy nagle mały błąd i od nowa to nie jest fun i tego nikt nie kupi oprócz fanatyków, a Ci jak wiemy nie dają zarobić.

 

Co do buggy tego też nie trawiłem nigdy, ale gdyby to się większości nie podobało to brnęli by w to... nie sądzę.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo w to wierzysz , albo jestes niepowazny - oni sluchaja pieniedzy , a nie tego co fani mowia. Na przestrzeni jakichs 10 lat ta seria popadala w identyczny dolek znany z tego co pokazywaly NFSy - coraz wieksze uproszczenia + lepsza grafika i tyle. Fizyki dobrej , ciezkiej , nie zrobia bo to sie nie oplaca. Poprawienie tej? Jak mowilem - "sluchaja" fanow od premiery CMR03 , w ktorej to jako pierwszej zastosowali "kolek" pod autem.

 

Nie zapomne jak fajnie jezdzilo sie w starego Rally Championship - oesy po 20 minut...eh...

 

O ogole dodawanie innych aut do tej gry tez mnie lekko bawi - buggy...

Rally Championship :rolleyes: Bardzo milo wspominam ta gre, wlasnie za te bardzo dlugie oesy ktore byly bardzo "klimatyczne". A co do roznych wynalazkow w dircie to tez sie zgodze, na poczatku bylo to fajne urozmaicenie ale pozniej to olalem i w karierze gralem same triale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

a co do 20 minutowych OS-ów pamiętam i powiem szczerze dzisiaj to się nie przyjmie dlaczego jak pisałem ma być fun gry mają relaksować a nie doprowadzać do białej gorączki tym, że po 19 minutach jazdy nagle mały błąd i od nowa to nie jest fun i tego nikt nie kupi oprócz fanatyków, a Ci jak wiemy nie dają zarobić.

 

Co do buggy tego też nie trawiłem nigdy, ale gdyby to się większości nie podobało to brnęli by w to... nie sądzę.

1. Zapomniales o czyms takim co zwie sie "poziom/stopien trudnosci". Easy i jazda , a takie 20 minut "szosowania" daloby mi "wczuwe" , klimat. Tymczasem w CMR po 2-3 minutach wszystko sie konczy. Dla mnie porazka , a pogralbym w to na powazniej.

 

2. Wydaje mi sie , ze dzis gry samochodowe musza miec mase aut , dodatkow i dupereli by wsio "ladnie" wygladalo i dzieciakom sie podobalo.

 

Natomiast co do samych uproszczen - w sumie grajac na przestrzeni tych lat widzialem cos jeszcze , cos zwiazanego z czasem - im dalej tym wiecej napraw ;) - auta pancerne :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To już tak na zakończenie OT z mojej strony:

 

1. Zapomniales o czyms takim co zwie sie "poziom/stopien trudnosci". Easy i jazda , a takie 20 minut "szosowania" daloby mi "wczuwe" , klimat. Tymczasem w CMR po 2-3 minutach wszystko sie konczy. Dla mnie porazka , a pogralbym w to na powazniej.

 

2. Wydaje mi sie , ze dzis gry samochodowe musza miec mase aut , dodatkow i dupereli by wsio "ladnie" wygladalo i dzieciakom sie podobalo.

 

Natomiast co do samych uproszczen - w sumie grajac na przestrzeni tych lat widzialem cos jeszcze , cos zwiazanego z czasem - im dalej tym wiecej napraw ;) - auta pancerne :D

1. Ja pamiętam bardzo dobrze RC grało się fantastycznie i klimat był super właśnie przez realizm związany z czasem przejazdu OS, ale ja jestem trochę fanatykiem. Wiem także, że wśród moich znajomych 90% była gotowa wyrzucić kompa przez okno kiedy w 15 minucie OS walili w drzewo bo długo długo prosta i nagle ostry zakręt i na wyjściu drzewo na poboczu i przez takie coś gra leciała z HDD także dlatego teraz to się nie przyjmie niestety max. fun kosztem realizmu trudno takie czasy trzeba się cieszyć z tego co się ma.

 

2. Niestety tak jest mimo, że w większości gier np. FORZA 2 na X360 to ja 1/5 wozów może jeździłem z dostępnych, ale zapewne jest ich tak dużo by każdy wybrał swojego ulubionego. Za to w Dircie mogłem pośmigać Kamazem i za to wielkie dzięki dla Codemasters bo do tej pory jakoś temat rajdów ciężarówkami szeroko pomijany.

 

Auto pancerne patrz punkt 1 mojej wypowiedzi takie czasy tacy gracze oni płacą oni wymagają dobrze, że właśnie "mistrzowie kodu" uczynili z uszkodzeń swój atut. Koniec OT. Spadam na grill-a bo jak pisał yuucOm pogoda wyborna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość MaRuH

Super to wszystko wygląda, jest na co czekać :rolleyes:. Ciekawe jakie to będzie mieć wymagania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I znowu sie zaczęło...jedno pytanie, skąd wiecie jak powinno się zachowywać poprawnie 300 konne jedno tonowe auto na szutrze? Normalnie rece opadaja....ja wiem że fajnie tak ponażekać, ale śmieszy mnie gdy kolesie którzy na codzien jeżdżą 100konnymi autami, albo o zgrozo nie mają prawka i nigdy auta nie prowadzili, i pewnie przy przejeździe na jednym OS narobiliby w gacie.... zaczynają narzekać na podstawie 2 minutowego trailera na temat fizyki w grze....

 

A trailer mnie zmiażdżył, trzeba się rozejrzeć za kierownicą ( do tej pory na padzie grałem) mniam...:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...