Carson Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 (edytowane) Grafika i model jazdy. To Mitsubishi lata 150 po szutrze bokami, fajerwerki podczas wyskoków buggy i grafika z dużą ilością bluru i bloomu. Ja nie mowie o tym ze wyglada efekciarsko tylko ze wyglada gorzej niz miala wygladac. Na trailerach wygladala oszalamiajaco (przynajmniej dla mnie), zwlaszcza odcinek z Chorwacji (jak dobrze pamietam). A kamera z kokpitu wyglada jakbysmy widzieli oczami robocopa (przez waska szczeline), strasznie ciasno i malo widac Edytowane 29 Listopada 2009 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raider Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 graficznie jest mniej więcej podobnie do Dirta 1 - trochę lepiej tu i tam ale najważniejsze że płynnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 Ja nie mowie o tym ze wyglada efekciarsko tylko ze wyglada gorzej niz miala wygladac. Na trailerach wygladala oszalamiajaco (przynajmniej dla mnie), zwlaszcza odcinek z Chorwacji (jak dobrze pamietam). A kamera z kokpitu wyglada jakbysmy widzieli oczami robocopa (przez waska szczeline), strasznie ciasno i malo widac Na mnie ten trailer z Chorwacji nie robi wrażenia z resztą gra wygląda dokładnie tak jak na nim. Może to kwestia tego żółtego filtra na mapach w demie? Psuje cały efekt, próbowałem to wyłączyć ale wtedy gra się wysypuje podczas ładowania mapy ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 (edytowane) Jakiego filtra takie "cuś" robi oświetlenie np.hdr. Edytowane 29 Listopada 2009 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 Jakiego filtra takie "cuś" robi oświetlenie np.hdr. Nie. http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=285927 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 A co było esencją CM2? Ostatnio grałem i tam model jazdy jest równie arkadowy. O tym, że Dirt nie będzie miał nic wspólnego z WRC wiadomo od dawna ;)Grywalność i WRC. To sa gry dla rozrywki, nie oczekuj że to będą symulatory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 (edytowane) Nie. http://community.codemasters.com/forum/sho...ad.php?t=285927 Wejdź sobie teraz w ten plik i nie znajdziesz takiego wpisy odnośnie blooma , bo grid ma bloom , a dirt 2 ma hdr to zasadnicza różnica. Edytowane 29 Listopada 2009 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 (edytowane) Wejdź sobie teraz w ten plik i nie znajdziesz takiego wpisy odnośnie blooma , bo grid ma bloom , a dirt 2 ma hdr to zasadnicza różnica. ...potrafię rozróżnić bloom od HDRu ale użyłem słowa bloom bo ten HDR za mocno po oczach daje i wygląda jak kiepawy bloom chodzi mi o to, że oprócz HDRu jest jeszcze filtr taki jak był w Gridzie sprawiający wrażenie jak byśmy grali z założonymi okularami przez co wszystko widzimy w żółtawym odcieniu Edytowane 29 Listopada 2009 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 Trochę mnie zaskoczyło to demko, tylko nie wiem czy pozytywnie ... :wink: W tym 2gim wyścigu jak chcę wziąć zakręt przy dużym speedzie to zaczynam 200m wcześniej i non stop bokiem żeby się przed bandami/kamieniami itd zmieścić :lol: Wymagania faktycznie niskie - w 1280x1024 na maxa + 4AA +16AF (sterownik) najniższy FPS to 60 w pierwszym wyścigu i 65 w drugim. Fizyki może specjalnej nie ma, ale jak przywaliłem w kamienie to przynajmniej się rozleciały na wszystkie strony. Słupa też się dało ściąć no i coś tam z drzewek opada jak w nie wjedziemy. Efekt wody w DX10 (Win 7 64bit) nie najgorszy, ale nawet jeśli w DX11 będzie 5x lepszy to nie bardzo jest kiedy to zaobserwować :razz: Mam dylemat, czy jeszcze raz zasiadać do demka ... czy iść spać ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naxt Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 pograłem chwile i tragedia,wszystko na ultra srednio 75fps na GTX 260 i Q9550@3.8 1) Upierdliwe poruszenia sie po menu 2)grafika wcale nie zachwyca,dlatego pewnie tak pieknie wam chodzi :cool: 3)sterowanie jest do d...y. 4) płynna dopiero powyzej 70fps !! jak dla mnie.Przy 60fps wcale nie jest płynie ,idealnie jest przy 85fps. KIPESKO! GRID lepszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 (edytowane) zmniejszylem troche detale i zagralem z 90 fps, i szczerze mowiac nie odczulem roznicy, w tej grze nie czuje sie wogole predkosci, mam wrazenie jakby ten samochod jechal 20 km/h edit: wlasnie wymusilem tryb dx 9 w pliku, i z przecietnych 60+ w dx 11, na ultra z msaa x8, w dx9 na tych samych ustawieniach zrobilo sie 90+, na dx 11 musialem zmniejszyc preset na high aby grac z 90 fps, a roznica w jakosci grafiki jest minimalna Edytowane 29 Listopada 2009 przez tripsta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 Na dx9 da się wymusić postprocess na high , tylko czasami gra się sypnie :wink: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
epoxer Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Dodam jeszcze od siebie, że jakkolwiek jest oceniana grafika oraz mowa o niskich wymaganiach to jednak VGA zgrzała mi się do 73C (co jej się rzadko zdarza), za to 4 jajeczny omlet się nudził - 3 z 4 rdzeni miały max 46-48C, tylko pierwszy się wyrwał na 52C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
focus_ Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Dodam jeszcze od siebie, że jakkolwiek jest oceniana grafika oraz mowa o niskich wymaganiach to jednak VGA zgrzała mi się do 73C (co jej się rzadko zdarza), za to 4 jajeczny omlet się nudził - 3 z 4 rdzeni miały max 46-48C, tylko pierwszy się wyrwał na 52C.To akurat kwestia obciążenia grafiki - ja obserwowałem inne obciążenie procesora w zależności od wydajności grafiki - w sensie, miałem większe w 1024x768 niż np. w 1920x1200 AA-x4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) Pograłem trochę, i mi się podoba. Stylowo przypomina NFS ProStreet, wszędzie jest kolorowo, jakieś baloniki i flagi, brakuje tylko lasek z pomponami :razz:, akurat taki styl mi nie przeszkadza. Sterowanie jest czysto arcadowe które też mi pasuję, ta gra nie ma być symulatorem i dobrze. Grafika bardzo ładna, trochę lepsza niż w dircie I. Optymalizacja również bardzo dobra, na sprzęcie z siga gra biega w full detalach w 1680x1050 z aax2, i chodzi bardzo dobrze, nie wiem ile mam klatek ale gra jest bardzo płynna i komfortowa, nie rozumiem jak dla innych 60fps w tej grze może być niegrywalne :unsure:, możliwe że właśnie tyle mam i gra mi się bardzo dobrze. Ogólnie gra zapowiada się ciekawie, mi pasuje i chyba ją kupię. Gram na XP SP3 w DX9 oczywiście. Jednak zaraz przetestuję jak to biega na W7 64bit. Edytowane 30 Listopada 2009 przez maruh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jang Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Dirt 2 miało być do sciagniecia 1grudnia, a dziś w steam wyskoczyło " Ta gra zostanie odblokowana za około 3 dni i 22 godz" " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Dirt 2 miało być do sciagniecia 1grudnia, a dziś w steam wyskoczyło " Ta gra zostanie odblokowana za około 3 dni i 22 godz" " przesuneli premiere, jeszcze dzisiaj niedawno bylo 1 day and 3 hours a teraz 3 days and 22 hours :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 (edytowane) :lol2: Robiłem screeny na najniższych detalach żeby wkręcić wam, że gra jest do niczego ;) Błędów żadnych też nie ma no ale chciałem zrobić przyjemność tym co mówią, że każdy port na PC to g*wno. Gram na C2D 2.8Ghz i 8800GT w 1680x1050 z 2xMSAA na full detalach i nigdy nie spada poniżej 30. Na tych detalach ze screenów jest 120FPSów ;] Tylko przyjemność z jazdy bardzo mała:/ Już lepiej mi się grało w RC99. No i z czego brechtasz robaczku ? Gdzie ja napisałem, że sugerowałem się akurat Twoimi screenami. Co do mnie to 1680x1050 4xAA i nie widziałem, by spadało poniżej 35 FPS. Model jazdy to Arcade także nie robi dużego wrażenia. Jak zresztą w poprzednich odsłonach Edytowane 30 Listopada 2009 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jang Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 U mnie spoko śmiga 1920x1080 4xMSAA ultra , głównie 60-65fps czasem dochodzi do 70 i 53. Bardziej mi się podoba od pierwszego dirta :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario_86 Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Ciekawy teścik http://www.gry-online.pl/S040.asp?ID=75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Szczerze mówiąc to ja nie widzę żadnej różnicy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2009 Różnica jest minimalna na korzyść DX11, ale nie powala na kolana, jak dla mnie na DX9 jest równie ładnie i wydajniej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapituta Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2009 No na pierwszym screenie widac w dx11 High-Definition Ambient Occlusion i tyle. Podczas szybkiej jazdy nikt na to uwagi nie zwróci. Tylko czemu w dx9 nie można było zastosować SSAO. Ta teselekcja to też bajer którego nie widać. Rónież tyle sie mówiło jak to ludzie z kartami z dx10 też skożystaja na dx11 ze względu na wykożystanie wielordzeniowych procków, a tu nic, trzeba mieć radka 5xxx żeby grę odpalic w dx11. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naxt Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) dla mnie płynnie jest dopiero pwyzej 70fps w tej grze.Jest spora rozica miedzy 60fps a 80fps. Edytowane 1 Grudnia 2009 przez naxt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2009 Pograłem trochę w demo nowego Ken Block Dirt 2 :wink: i muszę przyznać, że nie jest źle, tzn. jest tzw. fun [gram na padzie] : ) Wielki + za optymalizację gry. U mnie mam ok. 30/40 fps i jest płynnie, nie ma żadnych zwolnień/spadków fps, tak jak to miało miejsce w pierwszej części no i wygląda to ogólnie [głównie trasa/trasy] lepiej aniżeli poprzednik, więc mogę uznać, że jest na co czekać jeśli chodzi o pełną wersję. A co do menu, to nie jest takie złe : ) chociaż muszę przyznać, że chyba jednak poprzednie menu bardziej mi pasowało, ale to nowe mi nie przeszkadza. Mam tylko pytanie, bo nie czytałem całego wątku, czy wiadomo ile i jakie samochody będą dostępne? [sprawdzam właśnie na oficjalnej stronie ; )] Aha, i jeszcze jedno mi trochę nie za bardzo pasuje, a mianowicie to, że zbyt się to - zamerykanizowało, przynajmniej takie odnoszę wrażenie po demie, co nie koniecznie mi odpowiada, jeśli chodzi o klimaty rajdowe [ ; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2009 No na pierwszym screenie widac w dx11 High-Definition Ambient Occlusion i tyle. Podczas szybkiej jazdy nikt na to uwagi nie zwróci. Tylko czemu w dx9 nie można było zastosować SSAO.nie mozna? mozna. jeden klik w sterach i prosze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2009 ...Rónież tyle sie mówiło jak to ludzie z kartami z dx10 też skożystaja na dx11 ze względu na wykożystanie wielordzeniowych procków, a tu nic, trzeba mieć radka 5xxx żeby grę odpalic w dx11.Bo to jest natywnie gra dx9 z doklejonym wyższym dx dlatego zalet nowego API jeszcze długo nie zobaczymy dopóki ktos nie zacznie robić gier od początku w dx11. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 2 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2009 Odpaliłem dzisiaj demko. Nie wiem na jakich ustawieniach, ale wizualnie mi się podoba (w ruchu lepiej wygląda), no i chodzi zadowalająco (sprzęt na fabrycznych taktach). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carmamir Opublikowano 2 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2009 Ja zaraz demko potestuje, troche gralem na smiećklocu więc jestem ciekaw jakie zmiany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sewer Opublikowano 3 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2009 CO ZA SZAJS !! Myszka nie działa to raz . 2 : kiera niby działa ale nie działa skrecanie , biegi , rozgladanie , gaz hamowanie - ale nie skreca :D Wymiekam. Coraz lepsze te konsolowe porty . No albo ja , weteran wyscigow samochodowych nie umiem skonfigurowac kierownicy .. co jest bardzo mozliwe bo nawet nie moglem zmienic playera na swoją ksywe bo sie nie dalo. tu niby czyta osie ale co z tego jak potem ni skreca !!! ma ktos jakis pomysl ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...