Skocz do zawartości
tanx

Gwarancja Monitora Samsung - Pomocy!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niesety Preston81 ma racje, tez tak słyszałem, nie chciałem tu psiać bo tu tacy wsyzscy znawcy od reklamacji i wymainy w pouczaniu innych ze szok. Wystraczy ze sciagna nowa nozek gdzies z zaudpia(monitor ktory reklamowalem byl w idealnym stanie, mankamentem tkory zglosilem byla nozka ktora lekko opadala) i wydzadza nowa karte gw do starego monitora i prawnie nie mozna im nic zarzucic... Zreszta jak mowilem i tak zwrotu pieniedzy mi nie dadza w najlepszym przypadku otrzymam 971p, ktory dla moich zastosowan bedzie gorszy, gdbym mial epwnosc z za 3-4miesiace otrzymam 1,5tys bym walczyl, ale szansa otrzymania pieniedzy jest znikoma, jak maja inne rozwiazan takze zgodne z prawem i dużo bardziej opłacalne..

 

Myślę, ze zamiana 3 letniego 17 calowego monitora (fakt z lepsza matryca ktora mi nie robiła różnicy) tak naprawde teraz juz bez gwarancji(byla do pazdz) za niewielka doplata na monitor nowy panorama 22 cale z 3 letnia gwarancja, to nie jest tak straszne oszustwo.(wiem czekam ze wszyscy sie na mnie rzuca ze przeciez mozna jeszcze 4 miechy się użerać i może utargować coś więcej)

 

pozdrawiam

Edytowane przez tanx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie, tacy wszyscy madrzy, a ci najmadrzejsi maja/mieli dzialalnosci i z tego tytulu ciekawy jestem w jaki sposob zalatwiali reklamacje.

A jesli juz cos kupuja dla siebie to u "znajomego w hurtowni"

 

Zapis o tym, ze wydanie sprzetu uzywanego jest niezgodne z prawem, jest bajka.

Imo aparat hp raczej do porownan nie pasuje.

 

Takze przez okres dwoch lat moze rzeczywiscie da sie cos zrobic, ale po uplywie tego czasu zostajemy z reka w nocniku i jestesmy skazani na warunki gwaranta.

 

 

ps. ciekawy jestem czy ktorys z forumowiczow(tych wszystko wiedzacych) za x% pomógł by ktoremu z nic nie wiedzacych forumowiczow

Edytowane przez trymek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To Drobny fragment moich walk z Komputronikiem:

 

biggrin.gif Po wielu perypetiach ,przygodach i niejednokrotnym wk.......niu moge wreszcie korzystać z komputera w domu a nie jak od 3 miesięcy tylko w pracy.

Nigdy nie myslałem że takie kłpoty ze sprzętem mogą mnie spotkać.Moje kłopoty polegały na tym że "naprawiano" mi moja karte graficzną poniekąd zaj........sty sprzęt i aż serce sie krajało że karta jeżdziła w kółko "serwis">sklep>ja.W końcu po ostrej i zdecydowanej interwencji w samej dyrekcji tej firmy sprawe załatwiłem i przez to wiem że w firmie tej nie pracują tylko ........Nie będe tu opisywał wszystkich wydarzeń które miały miejsce bo niechce sobie na nowo tego przypominać i się wk.......ć

Dam wszystkim rade jeżeli będziecie mieli podobne problemy ze sprzetem interwenjujcie odrazu u żródła czyli w dyrekcji każdej firmy tylko to odnosi porządany skutek.Natomiast jeżeli kupujecie sprzęt w małym sklepiku to możecie polegać tylko na dobrej woli sprzedwcy lub właćiciela.Umowy gwarancyjne są tak skonstruowane że możecie czekac na naprawe do usranej smierci,oczywiście jest jeszcze prawo cywilne i sąd ale to skończy się tym samym czyli "usraną śmiercią" bo zanim się to skończy to na swoim sprzęcie będziecie mogli zagrać w Tetrisa biggrin.gif

Oto jeden z maili które wysyłałem ale tylko ten przyniósł efekt.

 

 

Dzień dobry.

 

 

XX.XX.2005r. kupiłem w sklepie XXXXXXXXX karte graficzną ASUS GF 6800 V9999 GE 256 MB DDR 3,numer seryjny XXXXXXXXX, płaciłem gotówka 1669zł.Zakup był tak jak mi się wtedy wydawało przemyślany bo myślałem że jak kupie w tak dużym sklepie to nie będę miał potem problemów z samą kartą i z serwisem.Jednak okazało się że kompletnie się pomyliłem ponieważ karta pierwszy raz zepsuła się 07.09.2005r.zaniosłem ja do sklepu w XXXXX a oni ją przesłali do was. 30.09.2005r.dostałem karte już „NAPRAWIONĄ”

 

06.10.2005r.karta znowu się zepsuła zaniosłem ja do sklepu i 04.11.2005r.

Karta przyszła do sklepu w XXXXX ”NAPRAWIONA” W sklepie w XXXXX

Nie miałem możliwości sprawdzenia jej ponieważ brak było odpowiedniego, działającego sprzętu!!!Po odebraniu karty i sprawdzeniu jej w domu okazało się że karta NIE DZIAŁA!!!Zawiozłem ją do sklepu w XXXXX i znowu wróci do was! Kto u was zajmuje się naprawą kart graficznych?Hydraulicy?Kamieniarze?Betoniarze?Ile razy ta karta będzie jeszcze musiała wędrować?Czy myślicie że kupiłem karte za tyle pieniędzy żeby leżała u was w serwisie?!Czy to naprawde był błąd że kupiłem karte w XXXXXXXXXXXX?

 

-karta od ponad dwóch miesięcy jest niesprawna

 

-karta w ciągu dwóch miesięcy jest zepsuta trzeci raz!czy to naprawde nie daje nic do myślenia?

 

-od ponad dwóch miesięcy nie mogę korzystać z komputera!

 

ILE JESZCZE RAZY ONA BDZIE MUSIAŁA DO WAS TRAFIĆ

 

ŻEBYŚCIE JĄ NAPRAWILI LUB WYMIENILI???!!!

 

Jestem skłonny iść wam na ręke ponieważ rozumiem że możecie niemieć takiej nowej karty lub może być problem z agp x 4 możecie mi ją wymienić nawet na PCI Express nawet na inny model tej samej firmy byle nie gorszy ewentualna różnice w cenie jestem w stanie pokryć tylko w końcu pozwólcie mi cieszyć się komputerem też zreszta zakupionym u was!

 

Czy naprawde mam zacząć żałować że dokonywałem zakupów w XXXXXXXXXXX?Myśle że to wielki wstyd dla takiej wielkiej firmy jak XXXXXXXXXXX.

 

Proszę o powiadomienie mnie jakie decyzje podjęto w tej sprawie.

 

Dziękuje.

 

To całe zamieszanie zmobilizowało mnie do wymiany sprzętu na PCI-express tym bardziej że dostałem w końcu karte ze sklepu XXXXXXXXXX tzn. mogłem sobie wybrać jakąkolwiek z ich oferty w podobnej cenie.

Edytowane przez jimmy1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mailem gorzej kupilem radeona 9800 pro firmy His za ok 1800 zl

karta zle wyswietlala obraz cos miala nakaszanione z elektronika oddalem do servisu czekalem ....i czekalem.....

wtedy juz tych kart nie bylo - nowych dostalem cos wychechlanego rowniez 9800pro ale po 1,5 miesiaca w tym czasie nikt sie ze mna nie kontaktowal o wydluzeniu terminu oczekiwania na karte kazdy mial to w [gluteus maximus] ,a kiedy dzwonilem to nie wiedzieli co powiedziec

doszlo do teo ze dostalem karte uzywana o wartosci jakis 600 zl panowie nie pofatygowali sie nawet wytrzec jej z kurzu ........ i wyciagnac tych farfocli z chocby radiatora........ zenada

nastepnym razem wejde do sklepu chyba z siekiera by byc lepiej traktowanym klientem

wszystko jest super dopoki sprzet ci nie padnie i chcesz by wymienili to w ciagu max 14 dni roboczych !!!

uslyszysz text typu pojechala do servisu zewnetrznego oni przedluzyli i takie sranie.....

co mnie to obchodzi!!! nikt nic nie mowil itd

od tego czasu wszystko co dotyczy sprzetu chce na pismie z pieczatka firmy, nawet opinie servisanta w jakim stanie oddaje sprzet zeby pozniej wielcy znawcy servisowi tzw babole !! nie wmowily mi ze cos bylo z nia nie tak od poczatku!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ktos w polskim prawodastwie wpadł na wspanialy pomysł, że obowiazkowa jest tylko 2 letnia odpowiedzialność sprzedawcy wobec klienta detalicznego zaś gwarancja producenta czy dystrybutora jest tylko jego dobrą wolą. Skoro producent nie jest zmuszony przez prawo do gwarancji na swój towar to robi łaske przy serwisowaniu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w dodatku jesli chodzi o ta karte asusa to dali mi niby 7900 GT ale panowie poleciecli tak w balona ze nakleili karteczke zaklejajac chipset 7900gs odkleilem zrobilem balagan ze to GS prosilem o wypisanie korekty ze to 7900GS towar wzialem bomusialem na czyms pisac prace mgr

.... nic nie musiałeś ... pracę magisterską można pisa na Rivie TNT ( jeśli wiesz co to jest). Odnośnie wymiany to towar wymieniany musi by taki sam dokładnie (ten sam model) jak towar oddany .... oczywiśnie jeśli powołujesz się na odpowiedzialnośc sprzedawcy tzn. "Ustawa o sprzedazy konsumenckiej ..." Obowiązuje taka kolejnośc: naprawa -> wymiana -> zwrot pieniędzy. Masz fakturę zakupu i tam pisze 7900 GT a na dokumencie wydania masz 7900 GS oznacza to że firma nie zna się na polskim prawie bo w przypadku braku możliwości wymiany na taki sam model nastepuje odstąpienie od umowy sprzedaży przez firmę i automatycznie zwrot pieniędzy niejako z urzędu .... chyba, że firma na czas naprawy udostepniła Tobie kartę zamienną bo jesl inie to po odkryciu oszustwa piszesz pismo do firmy żadające zwrotu pieniędzy za wydaniem karty i powołujesz się na to co napisałem ... odwiedzając rzecznika swoją drogą.

 

teraz posypala sie ponownie oddalem w zeszlym tygodniu i znow czekam ... tam rowniez nie dali mi nowej gwarancji tylko mialem ejchac dalej na starej zenada

Nie wiem czy wiesz co to znaczy słowo "żenada" bo wygląda na to, że celowo pozwalasz oszukiwa się przez firmę a to już jest Twój problem. Jęsl izłodziej okrada Ciebie w autobusie lub tramwaju to to że nie masz portfela to jest Twoj problem czy złodzieja :lol2: . "Żenada" to jest z Ciebie bo piszesz pracę magisterską mając 5 lat :blink:

 

skoro tacy obcykani jestescie i macie prawnikow znajomych badz "swoich" to prosze tu podac konkretne paragrafy jakimi bede mogl sie podeprzec odbierajac ponownie karte graficzna bo na bank nie dadza mi nowej karty gwarancyjnej choc stara jest na produkt A o numerze seryjnym AAA a nowy produkt B o sn BBB wpisuja tylko sn BBB i nakazuja kontynuacje .

Ty mylisz gwarancję producenta czyli uprawnienia producenta z odpowiedzialnością sprzedawcy tj. 24 miesiące + 2 miesiące na zgłoszenie czyli 26 miesięcy. Co masz zrobic w przypadku gdy z tytułu gwarancji producenta oddają Tobie produkt gorszy od oddanego napisał post wyżej kol. Firekage odnośnie sprzetu używanego podam wykładnię jutro jak będę rozmawiał z Rzecznikiem (pokój obok ... w mojej obecnej pracy :lol: )

 

Co do terminu gwarancji i zasad czy biegnie na nowo czy nie jest ustalone w karcie gwarancyjnej ale dla pewności spytam się o to również jutro (dzisiaj) Rzecznika żeby było jasne.

 

 

Pozdrawiam

 

Imo aparat hp raczej do porownan nie pasuje.

Pasuje bo w ramach gwarancji wymiana była na używane sztuki i UOKiK tego zakazał.

 

dobrze zrobiles tanx :) pewnie ta tn i tak bedzie lepsza :D btw i ciesz sie nowa gwarancja :D mogles powiedziec za 3 lata sie spotkamy :D

Tak, za kilka/kilkanaście miesięcy znowu się spotkają bo monitor firmy Samsung znowu się popsuje a "z uwagi na fakt nieprodukowania już tego modelu możemy Panu zaproponowa dwa rozwiązania:

 

1. wymienimu Panu sprzet popsuty na taki trochę gorszy badziew bo nie będziemy musieli do tego interesu dopłac ....

 

2. ------------------------------------" ---------------------------------- na taki lepszy badziew ala tutaj musi Pan sypnąc znowu kasą z przyczyn wiadomych .....

 

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Edytowane przez pikus73

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.... nic nie musiałeś ... pracę magisterską można pisa na Rivie TNT ( jeśli wiesz co to jest). Odnośnie wymiany to towar wymieniany musi by taki sam dokładnie (ten sam model) jak towar oddany .... oczywiśnie jeśli

Lub lepszy albo zwrot pieniędzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do pikus73 ".... nic nie musiałeś ... pracę magisterską można pisa na Rivie TNT ( jeśli wiesz co to jest)"

jesli wiesz co to jest pcX (jesli wiesz co to jest), to skoncz te madrosci wyssane z palca rive mozesz sobie wsadzic w agp najwyzej...., zdaje mi sie ze 7900 nigdy nie wyszla w wersji na agp .... ale to szczegol.

 

"Odnośnie wymiany to towar wymieniany musi by taki sam dokładnie (ten sam model) jak towar oddany ...."

i byl 7900 gs na 7900 gs , tlumaczylem ze za moj 7900gs probowali mi wmowic ze daja mi 7900gt a dali 7900gs z przyklejona naklejka na chipsecie ze to niby wersja GT

 

"Żenada" to jest z Ciebie bo piszesz pracę magisterską mając 5 lat" nie rozumiem tego zdania ....pisalem prace mgr majac 27... jakis problem?

 

z takim pewniackim podejsciem wysmiali by cie w kazdym sklepie i pewnie niejednokrotnie zgasili bo na twoje ze tak powiem postulaty oni maja 10 innych , prawo prawem a rzeczywistosc rzeczywistoscia , no i nie kazdy zna sie na temacie wiec jak mowie jak jestes obcykany to napisz to jak postepowac i na co sie powolywac w takich sytuacjach, a nie graj wielce madrego ...bo to dopiero jest zenada

jak masz komus pomoc to napisz

w tym co pisales bylo widac ze sie nabijasz bo wiesz wiecej... fajnie masz gratuluje

dobrze ze nie jestes rzecznikiem bo jak bys mi takimi textami sypnal oh ah co to nie ja , czemu tak nie mozna itd to bym cie w najlepszym dla ciebie przypadku zbluzgal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do pikus73 ".... nic nie musiałeś ... pracę magisterską można pisa na Rivie TNT ( jeśli wiesz co to jest)"

jesli wiesz co to jest pcX (jesli wiesz co to jest), to skoncz te madrosci wyssane z palca rive mozesz sobie wsadzic w agp najwyzej...., zdaje mi sie ze 7900 nigdy nie wyszla w wersji na agp .... ale to szczegol.

Zdążyli chyba trzasnąc jakiś model na AGP .... chyba :lol:

 

"Odnośnie wymiany to towar wymieniany musi by taki sam dokładnie (ten sam model) jak towar oddany ...."

i byl 7900 gs na 7900 gs , tlumaczylem ze za moj 7900gs probowali mi wmowic ze daja mi 7900gt a dali 7900gs z przyklejona naklejka na chipsecie ze to niby wersja GT

Przepraszam nie doczytałem, moja wina, moja wina moja bardzo wielka wina :unsure:

 

"Żenada" to jest z Ciebie bo piszesz pracę magisterską mając 5 lat" nie rozumiem tego zdania ....pisalem prace mgr majac 27... jakis problem?

Tak wynika z Twojego użalania się i powtarzania słowa "żenada"

 

z takim pewniackim podejsciem wysmiali by cie w kazdym sklepie i pewnie niejednokrotnie zgasili bo na twoje ze tak powiem postulaty oni maja 10 innych , prawo prawem a rzeczywistosc rzeczywistoscia , no i nie kazdy zna sie na temacie wiec jak mowie jak jestes obcykany to napisz to jak postepowac i na co sie powolywac w takich sytuacjach, a nie graj wielce madrego ...bo to dopiero jest zenada

jak masz komus pomoc to napisz

w tym co pisales bylo widac ze sie nabijasz bo wiesz wiecej... fajnie masz gratuluje

dobrze ze nie jestes rzecznikiem bo jak bys mi takimi textami sypnal oh ah co to nie ja , czemu tak nie mozna itd to bym cie w najlepszym dla ciebie przypadku zbluzgal

 

Może by i wyśmiali i ja śmiałbym się z nimi bo jestem wesołym człowiekiem i lubię się z innymi śmiac ....... ale ja mam czas .... :razz: .... inaczej rozmawia się z pryszczatą obsługą wciskającą bzdury a inaczej właściciel firmy będzie rozmawiał w sądzie z powództwa cywilnego a w przypadku oszustwa + sprawa karna. Dowody : prosze bardzo kopie wszystkiego co się da zrobic, zdjęcia, numery seryjne, potwierdzenia odbioru, zapis rozmowy audio + kamerka w długopisie (filmik), wydruki email'i itd. + konsultacja z prawnikiem + konsyltacja z Rzecznikiem (ale nie takim za 3 miesięce).

 

Przykład realny juz w drodze. Trochę cierpliwości - realny przykład, sprawa z zycia wzięta + komentarz rzecznika :razz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, ze zamiana 3 letniego 17 calowego monitora (fakt z lepsza matryca ktora mi nie robiła różnicy) tak naprawde teraz juz bez gwarancji(byla do pazdz) za niewielka doplata na monitor nowy panorama 22 cale z 3 letnia gwarancja, to nie jest tak straszne oszustwo.(wiem czekam ze wszyscy sie na mnie rzuca ze przeciez mozna jeszcze 4 miechy się użerać i może utargować coś więcej)

 

pozdrawiam

Gwarancja Monitora Samsung - Pomocy!, chcą mnie oszukać

Do tej pory sie nie wypowiadalem, jak czytalem ten temat, ale widze ze juz sam doszedles do odpowiedniego wniosku:)

Trzebabylo tak odrazu.

Poza tym 3 letnia PVA a nowy TN jak nie jestes grafikiem roznicy ci nie zrobia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Obowiązuje taka kolejnośc: naprawa -> wymiana -> zwrot pieniędzy.

Tak jest w przypadku , gdy gwarant nie moze naprawic lub wymienic , wtedy ida faktury korygujace (pomijam to , ze sklepy czesto i przy fakturach oszukuja klientow bo dostaja np. 1200 zl za grafe , a daja komus szmelca za 300 zl mowiac , ze to serwis dal) i nastepuje zwrot gotowki. Tutaj jest inaczej bo sam gwarant daje szmelca , a wiec w tym wypadku podac Komputronik , ten Samsunga.

1. wymienimu Panu sprzet popsuty na taki trochę gorszy badziew bo nie będziemy musieli do tego interesu dopłac ....

 

2. ------------------------------------" ---------------------------------- na taki lepszy badziew ala tutaj musi Pan sypnąc znowu kasą z przyczyn wiadomych .....

 

:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Swietnie streszczony problem , dlatego nic od nich nie kupie , ten serwis nie jest powazny. :)

 

Poza tym 3 letnia PVA a nowy TN jak nie jestes grafikiem roznicy ci nie zrobia.

Robi , roznica w cenie za vXA , a za badziewne TN ze strony Komputrona.

 

Tutaj juz nawet nie chodzi o sama gotwke. Moze i sam zgodzilbym sie na 22 calowa TN od nich , ale za zadne skarby nie DOPLACILBYM skoro T220 kosztuje w porywach 800 zl , zas moj xVA kosztowal powiedzmy 1200-1500 !

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja teraz kazdy ruch servisow biore na pismie z pieczatka jak bedzie trzeba to poskanuje lub fotki porobie wstawie i powiesz mi psikus co mam z tym zrobic :) niestety kamery w dlugopiesie nie mam ale dyktafon w telefonie mam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzis sie dowiedzialem ze jutro a najpozniej w poniedzialek odbieram karte z servisu teraz pytanie co zrobic jesli:

dadza mi karte ale bedzie widac ze to karta uzywana ..... co wtedy zrobic?

mam prawo tego nieprzyjac na co sie powolac???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj juz nawet nie chodzi o sama gotwke. Moze i sam zgodzilbym sie na 22 calowa TN od nich , ale za zadne skarby nie DOPLACILBYM skoro T220 kosztuje w porywach 800 zl , zas moj xVA kosztowal powiedzmy 1200-1500 !

A ile kosztowal dany TN 22 cale gdy twoj xVA kosztowal 1200-1500zł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

A ile kosztowal dany TN 22 cale gdy twoj xVA kosztowal 1200-1500zł?

A co mnie to obchodzi? Kupilem xVA , monitor o klase lepszy niz tn pod wzgledem katow , kolorow. Mnie , serwis , hurotwnie obowiazuja ceny za towar jaki ja zakupilem w dniu podpisania "umowy" to jest wystawienia faORT: ORT: ktury. Znajomy ma dzialalnosc gospodarcza z Actionem , jeszcze nigdy nie zdazylo mu sie dostac cos gorszego lub nie dostac zwrotu kasy przy korektach. Na PCL mozesz poczytac jak ludziom padala 7900 i dostawali za nia 9600GT , na EG jest kolo , ktoremu padla 8800GTX i dostal GT260-216C. Krotka pilka : kupilem xVA , nie ma , nie naprawiaja wiec kasa bo gorszy towar mnie nie interesuje. Pisalem wyzej aby podac Komputronika do sadu , a Ci zatroszcza sie o to samo z Samsungiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co mnie to obchodzi? Kupilem xVA , monitor o klase lepszy niz tn pod wzgledem katow , kolorow. Mnie , serwis , hurotwnie obowiazuja ceny za towar jaki ja zakupilem w dniu podpisania "umowy" to jest wystawienia faORT: ORT: ktury. Znajomy ma dzialalnosc gospodarcza z Actionem , jeszcze nigdy nie zdazylo mu sie dostac cos gorszego lub nie dostac zwrotu kasy przy korektach. Na PCL mozesz poczytac jak ludziom padala 7900 i dostawali za nia 9600GT , na EG jest kolo , ktoremu padla 8800GTX i dostal GT260-216C. Krotka pilka : kupilem xVA , nie ma , nie naprawiaja wiec kasa bo gorszy towar mnie nie interesuje. Pisalem wyzej aby podac Komputronika do sadu , a Ci zatroszcza sie o to samo z Samsungiem.

Ale na jakiej podstawie chcesz podawac Komputronik do sądu skoro monitor zepsuł się po ponad 2 latach a sprzedawca odpowiada za towar do 24 miesiecy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Ale na jakiej podstawie chcesz podawac Komputronik do sądu skoro monitor zepsuł się po ponad 2 latach a sprzedawca odpowiada za towar do 24 miesiecy?

Mozliwe , ze nie doczytalem czasu tej gwarancji , jesli tak to zwracam honor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wy jestescie wogole jacys najarani Firekage!!

mowie 3x tu nie chodzi o monitor!!!!!!!!!!!

karta graficzna asus 7900gs !!! padla mi raz dali mi uzywana karte niby przyslana przez servis asusa wzamian starej miala to byc 7900gt ale byla to taka sama karta z przyklejona najlekja na chipsecie ze niby to 7900gt!!!! , teraz mi sie zepsula ponownie oddalem i czekam do jutra lub poniedzialku co mam zrobic jesli dadza mi znow uzywana karte!!!!!!!! bez opakowania z widnejacymi rysami na DVI!!! badz innymi cudami ???

moge nie przyjmowac tego towaru cz co??????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wy jestescie wogole jacys najarani Firekage!!

mowie 3x tu nie chodzi o monitor!!!!!!!!!!!

karta graficzna asus 7900gs !!! padla mi raz dali mi uzywana karte niby przyslana przez servis asusa wzamian starej miala to byc 7900gt ale byla to taka sama karta z przyklejona najlekja na chipsecie ze niby to 7900gt!!!! , teraz mi sie zepsula ponownie oddalem i czekam do jutra lub poniedzialku co mam zrobic jesli dadza mi znow uzywana karte!!!!!!!! bez opakowania z widnejacymi rysami na DVI!!! badz innymi cudami ???

moge nie przyjmowac tego towaru cz co??????????

Witam,

 

Pisz no nieco dokładniej .... trochę :wink: Ta karta to była z reklamacji sprzedającego czy gwarancji producenta oddawana ? ... i w dodatku to jest wątek o monitorze :)

 

Myślę, że decyzja UOKiK w sprawie HP rozwieje Twoje wątpliwości czy można w ramach gwarancji producenta oferowac sprzęt używany (plik na dole).

Co do odpowiedzialności sprzedawcy takie działania to oszustwo podlegające ściganiu.

 

Pamiętaj zawsze rób kopie wszystkich papierów oraz dokładne zdjęcia.

 

Co do Twojego problemu to nie radzę bawic się w przyjmowanie używanych zwrotów bo sam pozwalasz się oszukiwac.

 

Pozdrawiam

decyzja_nr_ddk_24_2004_z_23.12.2004.pdf

Edytowane przez pikus73

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzwonilem i niby mam nowa ale okaze sie to w poniedzialek za 7900gs dostalem 9600gt technologicznie lepsza lecz za GS placilem ponad 800 zl a ten 9600 gt mozna kupic za 400zl jeszcze nie wiem jaki dokladnie model mam andzieje ze jak oddalem asusa to asusa dostane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzwonilem i niby mam nowa ale okaze sie to w poniedzialek za 7900gs dostalem 9600gt technologicznie lepsza lecz za GS placilem ponad 800 zl a ten 9600 gt mozna kupic za 400zl jeszcze nie wiem jaki dokladnie model mam andzieje ze jak oddalem asusa to asusa dostane

Witam,

 

Jeśli oddawałeś na gwarancji producenta a nie odpowiedzialności sprzedawcy to układ jest lepszy i do tego nie mozna się przyczepic ale czy tyle samo jest pamięci ???

 

Jesli oddawałeś na odpowiedzialnośc sprzedawcy (Ustawa ...) to sprzedawca ma wymienic Tobie na taki sam model bo o tym mówi Ustawa tzn. to co na fakturze a jesli juz nie produkują tej karty to zwrot pieniędzy. Chyba, że sam pójdziesz na rękę sprzedawcy i wymienią Tobie na coś w tej samej cenie.

 

Pozdrawiam

 

PS.

Patrz na pamięc .. ile jej jest. Nawiasem mówiąc jeśli nie upłynęły 24 miesiące od zakupu to zawsze mozesz reklamowac u sprzedawcy a wręcz powinieneś z tytułu niezgodności z Umową i wtedy zwrot pieniążków :).

W sobotę i niedzielę będę pisał poradnik i zamieszczę w dziale "gwarancja i rękojmia" + wzory pism i opinia rzecznika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to fajowo w sumie sie ciesze z tego 9600gt zobacze jak ja do rak dostane tj w poniedzialek :)

ponoc jest nowka a to mnie zadowala pamiec napewno jest min 256mb

fajnie ze piszesz ten poradnik :) odrazu w tym dziale mozna zglaszac problemy a nawet dolaczac skany pism i dzieki temu wylonimy nieuczciwych sprzedawcow :) u ktorych po przeczytaniu takiego artu z niezbitymi dowodami nikt juz nie kupi:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sobotę i niedzielę będę pisał poradnik i zamieszczę w dziale "gwarancja i rękojmia" + wzory pism i opinia rzecznika.

Tylko jak to ma byc poradnik w 99% dotyczacy ustawy o niezgodnosci towaru z umowa to zapewniam cie, ze malo to komu pomoze*

Najwieksze problemy sa zawsze po uplywie 2 lat, wiec prosilbym o rozwiniecie tego problemu.

 

 

*przez polowe tematu krzyczeli, ze w sprawie monitora mozna sprawe oddac do sadu, a po kilku dniach okazalo sei, ze ktos tam nie doczytal, ze monitor byl reklamowany po dwoch latach :damage_wall:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak to ma byc poradnik w 99% dotyczacy ustawy o niezgodnosci towaru z umowa to zapewniam cie, ze malo to komu pomoze*

Najwieksze problemy sa zawsze po uplywie 2 lat, wiec prosilbym o rozwiniecie tego problemu.

 

 

*przez polowe tematu krzyczeli, ze w sprawie monitora mozna sprawe oddac do sadu, a po kilku dniach okazalo sei, ze ktos tam nie doczytal, ze monitor byl reklamowany po dwoch latach :damage_wall:

Witam,

Po pierwsze .... ja nie krzyczałem bo pisałem odnośnie gwarancji producenta a tylko nadmieniłem jaka jest sprawa w przypadku odpowiedzialności sprzedawcy tj. 24 miesiące od daty sprzedaży.

 

Po drugie ....

*******************************************************************************

Komentarz Rzecznika Z miasta X do sprawy monitora:

 

Nie ma wątpliwości, że pełny zakres odpowiedzialności sprzedawcy zawiera dokument przez niego wystawiony tj. dokument gwarancji producenta ponieważ brak jest jakichkolwiek polskich przepisów odnoszących się do regulacji uprawnień gwarancji świadczonej przez gwaranta w rozumieniu dobrowolnej odpowiedzialności producenta wobec klienta zakupującego towar.

Jeżeli gwarant zobowiązał się do wymiany towaru na nowy, to niewątpliwie, taki obowiazek powinien dotyczyć wymiany na taki sam towar lub o podobnych parametrach, ale na pewno nie niższych niż reklamowany. Czy proponowany monitor jest takiej samej klasy czy niższej nie może być przedmiotem oceny Rzecznika bo nie ma on do tego prawa ani uprawnień. W przypadku spornym takie rozstrzygnięcie przeprowadza sąd cywilny.

 

Z uwagi na fakt braku przepisów o gwarancji (jeszcze raz pod tym pojęciem rozumie się dokument wystawiony przez producenta - w tytule napis np. "karta gwarancyjna") brak jest podstaw do żądania zwrotu ceny.

 

Należy w takim wypadku przedstawić gwarantowi swoje stanowisko (oczywiście pisemnie) dotyczące parametrów sprzętowych monitora oraz proponowanego i podjąc próbę negocjowania wymiany na monitor o podobnych parametrach co zakupiony. W przypadku braku reakcji, należy skorzystac z pomocy rzecznika.

******************************************************************************

 

Nawiasem mówiąc mogę powiedziec na podstawie własnych doświadczeń, że o ile nie upłynęło 24 miesięcy od daty zakupu nalezy zawsze korzystac z swoich uprawnień wynikających z polskiego prawa tj. Ustawy dopiero potem gwarancji producenta co implikuje koniecznośc kupowania sprzętu nie tylko o parametrach nam odpowiadającyhc ale również takich producentów, których siec serwisowa w Polsce posiada odpowiednie zaplecze a polityka polskiego oddziału jest skierowana w stronę klienta a nie przeciwko jemu.

 

Pozdrawiam

 

Ps.

 

Niemozliwa jest zarazem sytuacja, w której producenta wymienia towar popsuty na używany. To stwierdził w sprawie aparatów HP już UOKiK w swojej decyzji. Patrz załącznik w moim poście nr.82 (wyżej).

Edytowane przez pikus73

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, niesety Preston81 ma racje, tez tak słyszałem, nie chciałem tu psiać bo tu tacy wsyzscy znawcy od reklamacji i wymainy w pouczaniu innych ze szok. Wystraczy ze sciagna nowa nozek gdzies z zaudpia(monitor ktory reklamowalem byl w idealnym stanie, mankamentem tkory zglosilem byla nozka ktora lekko opadala) i wydzadza nowa karte gw do starego monitora i prawnie nie mozna im nic zarzucic... Zreszta jak mowilem i tak zwrotu pieniedzy mi nie dadza w najlepszym przypadku otrzymam 971p, ktory dla moich zastosowan bedzie gorszy, gdbym mial epwnosc z za 3-4miesiace otrzymam 1,5tys bym walczyl, ale szansa otrzymania pieniedzy jest znikoma, jak maja inne rozwiazan takze zgodne z prawem i dużo bardziej opłacalne..

 

Myślę, ze zamiana 3 letniego 17 calowego monitora (fakt z lepsza matryca ktora mi nie robiła różnicy) tak naprawde teraz juz bez gwarancji(byla do pazdz) za niewielka doplata na monitor nowy panorama 22 cale z 3 letnia gwarancja, to nie jest tak straszne oszustwo.(wiem czekam ze wszyscy sie na mnie rzuca ze przeciez mozna jeszcze 4 miechy się użerać i może utargować coś więcej)

 

pozdrawiam

Ciekawe jak to jest z serwisem samsung-a... miałem identyczny problem z monitorem 770p który "opadl" i po jakimś czasie oddałem monitor na gwarancje (dokladnie w październiku 2008) i musiałem czekać w sumie 4 tyg... i odesłali naprawiony monitor. Zanim dotarłem do Twojej historii bylem wkurzony na te dodatkowe 2 tyg. przed crt.... a teraz wygląda na to ze powinienem się cieszyć ??

 

pozdr,

Franz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i mnie wydymali , ale nie przyjałem sprzetu chcieli mi dac 9600 gso z nizsza szyna danych pamięci 192 bit , poprzednia karta miala 256 bit!!!!!!!!

 

czas minal nie mam karty bo nie wzialem co moge zrobic?

ZAUWAZYLEM ZE KUPOWALEM TO 27.11.2006 CZYLI MINELY 2 LATA A GWARE MAM NA 3 LATA

 

 

ZAKUP KARTY 27.11.2006 REKLAMACJA 18.11.2008 ODBIOR 8 .11.2008

Edytowane przez Preston81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzwonilem i niby mam nowa ale okaze sie to w poniedzialek za 7900gs dostalem 9600gt technologicznie lepsza lecz za GS placilem ponad 800 zl a ten 9600 gt mozna kupic za 400zl jeszcze nie wiem jaki dokladnie model mam andzieje ze jak oddalem asusa to asusa dostane

Idac tym tokiem rozumowania to jak 7900gs kosztowal 800 to wtedy (wiem ze go nie bylo jeszcze) ten 9600gt kosztowac powinien 1500!

Nie patrzna ceny a na wydajnosc!

no i mnie wydymali , ale nie przyjałem sprzetu chcieli mi dac 9600 gso z nizsza szyna danych pamięci 192 bit , poprzednia karta miala 256 bit!!!!!!!!

Ile tymasz lat? w niku 81 rocznik a zachowujesz sie jak 14 latek.. szyna pamieci to wyznacznik szybkosci?

Chieli ci dac karte 2x tansza (juz pisalem o cenie) ale prawie 2x szybsza...

No i najsmieszniejsze ze chiales 9600gt a nie wziales9600gso ktore jest tylko troszke wolniejsze a i tak duzo szybsze od 7900..

Ludzie to nie czasy ze koles kupil 4gb dysk, spalil oddal na gwarancji wymienili na 13,4 ten spalil i tak do 30gb doszedl.... oddajecie 3 letnie sprzety na gwarancje i jak tu dokonac porownania co do SPRZETU POROWNYWALNEGO LUB LEPSZEGO...

Preston81 co ty chciales dostac g260?

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...