Jump to content
Sign in to follow this  
tanx

Gwarancja Monitora Samsung - Pomocy!

Recommended Posts

Spróbuj zainteresować którąś z gazet komputerowych, może Komputer Świat podjąłby temat ? Taka "reklama" w prasie zawsze dobrze działa, na producentów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej nie widze sensu daleszj walki, patrycca pva czy jak to tam nie jest mi potzrebna do szczescia, nawet nie wiedzialem ze 770p mial taki wypas, moge walczyc jeszcze pol roku i moze dostac zwrot kasy, tyle ze co mi po tym jak ida swieta jedyny czas zeby zgarac w jakas giere, tylko no 19 panorma ejst dosyc mala....

 

a jak Samsung by sie uparl i powysylal po wszystkich hurtowniach w calym kraju zapytania to mzoe by i gdzie odnalezli 770p nowy a to ja juz wole ta panorame

Share this post


Link to post
Share on other sites

i oni wlasnie na to licza , udaj sie do rzecznika praw konsumenta obsmaruj ich odrazu w opiniach produktu mnie np takie cos odstrasza napewno tam nie kupie

Share this post


Link to post
Share on other sites

no opinie jak widac puscilem tutaj, trzeba bylo czytac wczensiej - u rzecznika praw konsumenta od momentu zgloszenia do interwencji min. 3 miesiace sie czeka.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

no opinie jak widac puscilem tutaj, trzeba bylo czytac wczensiej - u rzecznika praw konsumenta od momentu zgloszenia do interwencji min. 3 miesiace sie czeka.....

Witam,

 

U mnie Rzecznik inwerniuje w przeciągu tygodnia czasu. Z korektą faktury wyżej to prawda. Firma dostanie zwrot pieniędzy za Twój monitor a "załatwi" Tobie inny a róznicę weżmie dla siebie :lol2:

Naiwny jesteś, że tak się pieprzysz z tymi palantami z Komputronika. Święta świętami a 1500 zł piechotą nie chodzi ale widac że śpisz na hajsie to mało Ciebie to rusza :blink:

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sluicham panie wszystko mogacy(np zeby rzeczbnik zamiast w 3 miechy zareagowal w tydzien) jak bys rozwiazal problem?? Komputronik otrzymał dany monitor z Samsunga a nie zwrot pieniedzy, pzoa tym ustawa o szczegolnych prawach sprzedazy itd jak bylo wczensiej pisane obowiazuje 2 lata tylko!! Treaz moge TYLKO powolywac sie na kodeks cwyilny i dobrowolne postanowianie Samsunga, komputronik nie ejst juz ZA NIC odpowiedzlny, jesli uwzasz inaczej "pikus73" to porozmawiaj sam z rzecznikiem i dowiesz sie to samo(chcoaiz moze u ciebie jak zalatwia sprawe w tydzien to i zmienia ustawy na dane potrzeby), dlatego jesli mgoe meic do kogos wonty to tylko do Samsunga a jak pisze minimum 3 miechy to troche duzo czekania...

Gdyby nie minely 2 lata od sprzedania czyli ustawa by obarczala prawnie Komputronik, wtedy otrzymuje zwrot pieniedzy z komputronika na mocy ustawy, a komputronik nastepnie wysyla sparwe w kanale dystrybucyjnym i takze otrzymuje zwrot pieniedzy, ale niestety okres 2 lat zostal przekroczony

o.O

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sluicham panie wszystko mogacy(np zeby rzeczbnik zamiast w 3 miechy zareagowal w tydzien) jak bys rozwiazal problem?? Komputronik otrzymał dany monitor z Samsunga a nie zwrot pieniedzy, pzoa tym ustawa o szczegolnych prawach sprzedazy itd jak bylo wczensiej pisane obowiazuje 2 lata tylko!! Treaz moge TYLKO powolywac sie na kodeks cwyilny i dobrowolne postanowianie Samsunga, komputronik nie ejst juz ZA NIC odpowiedzlny, jesli uwzasz inaczej "pikus73" to porozmawiaj sam z rzecznikiem i dowiesz sie to samo(chcoaiz moze u ciebie jak zalatwia sprawe w tydzien to i zmienia ustawy na dane potrzeby), dlatego jesli mgoe meic do kogos wonty to tylko do Samsunga a jak pisze minimum 3 miechy to troche duzo czekania...

Gdyby nie minely 2 lata od sprzedania czyli ustawa by obarczala prawnie Komputronik, wtedy otrzymuje zwrot pieniedzy z komputronika na mocy ustawy, a komputronik nastepnie wysyla sparwe w kanale dystrybucyjnym i takze otrzymuje zwrot pieniedzy, ale niestety okres 2 lat zostal przekroczony

o.O

Oczywiscie masz racje, Komputronik nie ma nic do tej sprawy, to serwis producenta tak zalatwia sprawe. I nawet nie chodzi juz o roznice miedzy PVA a TN ale o fakt ze Samsung wzial od Ciebie pieniadze duzo wieksze niz za tani monitor wlasnie przekonujac ze jest wyjatkowy bo ma lepsza matryce - Ty zaplaciles a oni teraz wmawiaja Ci ze nie ma roznicy... ja bym nie odpuscil ze wzgledu na te bezczelnosc a nie na sam monitor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sluicham panie wszystko mogacy(np zeby rzeczbnik zamiast w 3 miechy zareagowal w tydzien) jak bys rozwiazal problem?? Komputronik otrzymał dany monitor z Samsunga a nie zwrot pieniedzy, pzoa tym ustawa o szczegolnych prawach sprzedazy itd jak bylo wczensiej pisane obowiazuje 2 lata tylko!! Treaz moge TYLKO powolywac sie na kodeks cwyilny i dobrowolne postanowianie Samsunga, komputronik nie ejst juz ZA NIC odpowiedzlny, jesli uwzasz inaczej "pikus73" to porozmawiaj sam z rzecznikiem i dowiesz sie to samo(chcoaiz moze u ciebie jak zalatwia sprawe w tydzien to i zmienia ustawy na dane potrzeby), dlatego jesli mgoe meic do kogos wonty to tylko do Samsunga a jak pisze minimum 3 miechy to troche duzo czekania...

Gdyby nie minely 2 lata od sprzedania czyli ustawa by obarczala prawnie Komputronik, wtedy otrzymuje zwrot pieniedzy z komputronika na mocy ustawy, a komputronik nastepnie wysyla sparwe w kanale dystrybucyjnym i takze otrzymuje zwrot pieniedzy, ale niestety okres 2 lat zostal przekroczony

o.O

Witam,

 

Nie jestem żadnym Panem "pikus73" tylko zwykły "pikus73" :lol2: Co do tego co piszesz to wróc się kilka postów wyżej i zobacz co napisałem :sad: Napisałem, że rzecznik interweniuje u mnie w przeciągu 1 tygodnia czasu tzn. wysyła pismo do gwaranta w tej sprawie (a nie załatwia nowy produkt). Co do "Ustawy ..." oczywiście powtórzyłeś to samo co ja wcześniej Tobie napisałem :wink: . Rzecznik interweniuje w sprawie u Samsung Polska bo zapewne zgodnie z kartą gwarancyjną, której nawiasem mówiąc oczywiście ksera nie zdążyłeś zrobic bo ..... serwis zabrał :unsure: Sansung Polska leci sobie w 4 litery z Tobą bo nie przestrzega własnych zapisów. Nie wie również, że istnieje coś takiego jak Kodeks Cywilny. Weź sobie wejdź na jakikolwiek portal z testami monitorów LCD np. www.prad.de i zobacz jak pozycjonowane są monitory z matrycą TN a jak PVA lub S-PVA lub np. z matrycą S-IPS. Kupiłeś monitor na około 1500 zł bo był to monitor z górnej półki czego dowodem jest nie cena ale rodzaj matrycy i formy regulacji z tym związane. Natomiast Ty chcesz przyjąc monitor z matrycą TN, który stoi znacznie niżej pod względem możliwości .... i w dodatku masz pretensje do mnie, że o tym piszę. To jest Twoja sprawa co zrobisz, nikt nie zrobi tego za Ciebie ... Jak nie umiesz walczyc o swoje to wygra producent chociaż nie ma racji a Ty będziesz następnym wykiwanym "frajerem".

 

Co do Rzecznika to naprawdę nie wiem skąd wynika termin 3 miesięcy. Może akurat Rzecznik w Twoim zasięgu ma tyle pracy (klientów :lol2: :lol2: :lol2: ), że po prostu nie daje rady. Skoro tak, to odwiedzasz okręgowego/wojewódzkiego Rzecznika lub piszesz do UOKiK'u z skargą na tego gościa, który sprawy załatwia w 3 miesiące ponieważ zgdonie z prawem administracyjnym rozpatrzenie Twojej sprawy czyli czas reakcji Rzecznika to chyba maksymalnie 2 tygodnie/miesiąc czasu. Rzecznik jest urzędnikiem państwowym tak samo jak urzędnik w Urzędzie Miasta. Gdyby Rzecznik skontaktował się w Twojej sprawie z producentem mając wcześniej dane i opis sytuacji w racjonalny sposób przedstawiony przez Ciebie to wtedy byś zobaczył co odpowie producent (nie Tobie tylko Rzecznikowi) i czy nadal będzie stał na swoim stanowisku. Jesli nie to potem oczywiście jest polubowny sąd konsumencki a potem niestety sprawa cywilna. Niestety dla producenta.

 

Kupując produkt określonej firmy zawierasz umowę z jego producentem, której on nie może łamac.

Twoja sytuacja jest przykładem tego jak szanują się konsumenci w Poslce. Oni chcą by robieni w wała i aż się z tego cieszą ... i dlatego są robieni :lol2: . Jeśli dasz komuś okazję do możliwości oszukania Ciebie on to zrobi .. .zapewniam Ciebie że tak będzie. To działa nie tylko w Polsce ale w innych krajach również tylko może inaczej i w innym stopniu.

 

A z Komputronikiem to ja mam rację bo wiem jak to od środka działa :cry:

Pozdrawiam

Edited by pikus73

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak piszesz, ale jak przychodzi co do czego to robia takie problemy, ze sie odechciewa.

Witam,

 

.... no i właśnie na tym polega życie.... na napierdalaniu "żydów", którzy chcą Ciebie wydymac od tylca <_< . Ważne jest również podejście do czegokolwiek. Jak 18-20 letni młodzieniec idzie do urzedu mogą go inaczej potraktowac, bo liczą na że jest młody, nie ma doświadczenia, siły przebicia itd. Inna jest rozmowa jak jakąś sprawę załatwia człowiek z doświadczeniem. Nie twierdzę, że zawsze wszystk osię udaje, a mówienie sobie, że wezmę byle co bo musze popstrykac sobie w gry na święta to nieszanowanie siebie samego. Zgodnie z zasadą " Jak sobie pościelisz, tak się wyspisz" :lol2:

 

Pozdrawiam

 

Ps.

 

K.... jego mac jak długo żyję, żeby jeszcze jakiś urzędnik, który żyje z moich podatków (tym bardziej rzecznik konsumenta) powiedział mi, że sprawa będzie nakręcana 3 miechy. No, ale nie wiadomo z drugiej strony czy ten od tego monitora mówi prawdę i rzecznik tak naprawdę powiedział .....

Edited by pikus73

Share this post


Link to post
Share on other sites

do poki beda takie miekkie pipy do puty dystrybutorzy beda nas klientow oszukiwac. przemecz sie na starym monitorze lub kup inny a o ten walcz i nie odpuszczaj. na tym to polega, na zniecheceniu osoby do podejmowania dzialan w celu uzyskania tego co jej sie nalezy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hurtownie swiete nie sa, bo kiedys jak dostalem z reklamacji towar mi nie odpowiadajcy to sprzedawca w sklepie nawet telefon dal do dystrybutora...i co???

 

I to, ze potwierdzili wydany sprzet, ale jakos tak pokretnie, a potem i tak pileczke odbili w strone ktr, ale cale szczescie skonczylo sie dobrze dla mnie, aczkolwiek ktr tez nie stracil....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dalsza walka raz że będzie twrała 3 miechy i wcale nie musi skonczyc sie oddaniem kasy, bo raczej to jzu Samsung wyda mi monitor 971p ktory dielanie pasuje na zastepstwo,a jak pisalem juz wole panorame, a 2 rozmawialem z głównem kierownkiem działu RMA i jednk sie okazalo po dłuższej rozmowie że, Komputronik może mi wydać inny za doplata roznicy tylko, że musi być Samsung wiec model T220 o tkroym od poczatku byla rozmowa ejst mzoliwy, z tym ze na pokwitowanie ktoreo otzrymam jest ze samsung wymienil model ten stary na nowy i to ejst zamiast pokwitowania zakupu(przy gwarancji wymagaja karte gw. + dowod zakupu) z tym ze nowy monitor wydane przez komputronik bedzie mial inny nr seryjny dlatego msuze meic dodatkowe pismo z komputronika, ze monitor taki i taki zostal zmeiniony na taki i taki.

 

 

A pikus73 polecam zejść na ziemie przestac gadac co bym zrobil gdyby i najezdzac na innych ze nie robia a samemu siedzac przed wypasionym monitorkiem, sam proponuje pomecz sie przed stara 15 beznadziejna przez min 6 meichow(juz siedze 3) i dokonaj spektakularnego zwycięstwa czekam na to :lol2:

 

aa i jak bardzo chcesz polecam kontakt z rzecznikiem bo w koncu przeciez sam wymyslielm sobie te 3 miechy :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

http://www.bip.warszawa.pl/Menu_podmiotowe...Konsumentow.htm

 

 

Jak dla mnie temat do zamknięcia, gdyż sprawa rozwiązana. Moze i faktycznie mogłem wyciągnąć więcej ale perspektywa walczenia ciągłego, wydawania na ropę, telefony i walki nie wiadomo ile bez pewności wygranej była bez sensu,jeszcze przed awaria 770p planowałem zakup T220, dlatego też uważam, że w sumie udało mi się załatwić to, na czym mi zależy.

Edited by tanx

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pikus73 polecam zejść na ziemie przestac gadac co bym zrobil gdyby i najezdzac na innych ze nie robia a samemu siedzac przed wypasionym monitorkiem, sam proponuje pomecz sie przed stara 15 beznadziejna przez min 6 meichow(juz siedze 3) i dokonaj spektakularnego zwycięstwa czekam na to :lol2:

Kupilem wadliwe Geile , probowano mnie zbywac mowiac , ze "u nas dziala" Po 2 latach na 2 miesiace przed koncem gwary pada mi nagrywarka. Probowano mnie zbyc twierdzac ze "u nas nagrywa poprawnie". Udalem sie do nich ponownie z pismem (a , ze pracowalem w tej branzy...) , na pismie napisalem pare rzeczy odnosnie serwisowania , diagnozowania sprzetu przez niepowolanych/nieprzeszkolonych ludzi w serwisie bez certyfikatu uprawniajacego do diagnozowania sprzetu danego producenta, nadto zazadalem wysyslki do dystrybura i serwisu w celu sprawdzenia czy mam racje. Oczywiscie twierdzono , ze na 99% dystrybutor mnie oleje i probowano przegadac smiesznymi argumentami. Okazalo sie , ze nagle uznano moje roszczenia gwarancyjne. Pamieci wymieniono po tym jak pokazalem jak sie sprawdza bledy w memtescie (LOOOL , za to mi nie placa , od czego sa pseudo serwisy) , a nagrywarke wymieniono bo zamiast nagrywac - uwalal plyty , o czym ich informowalem.

 

Nie walczysz , nie masz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy z hurtownia/dystrybutorem tez mozna walczyc??

Bo wiele sie pisze o tym, aby zadac pisma od dystrybutora, ze sprzet ktory otrzymalismy z gwarancji rzeczywiscie zostal wymieniony przez dystrybutora.

 

Co w takim razie robic, kiedy takie pismo dostaniemy, a watpliwosci i to bardzo duze nadal sa??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trymek , mi wciskano ze dystrybutor vel hurtownia mnie oleje.

 

Kazda hurtownia przy wymianie towaru (gwarancyjnie of koz) powinna (i to robi) wystawia albo korekte faktury przy zwrocie kasy , albo wystawia dokument wymiany. Masz w nim co zostalo wymienione na co z numerami. Znajomy ma umowe z Actionem - hurtownia , doskonale wie jak wygladaja takie wymiany , nigdy nie dostal towaru gorszego , albo kasa albo odpowiednik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko że w przypadku towarów z serwisem zewnętrznym jak Samsung hurtownie raczej umywaja ręce od wymiany czy korekt takiego sprzętu bo nie oni są gwarantem dla sklepu jak w przypadku towaru kupowanego z hurtowni bez gwarancji zewnetrznej producenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym przypadku , o ktorym piszesz wychodzi na swiatlo dzienne stara prawda - zdala od Samsungow. Wlasnie z tego powodu. Smieszne jest to ,ze majac drogi monitor na lepszej klasie matrycy oddaje sie klientowi tanszy , na gorszej. Porazka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trymek , mi wciskano ze dystrybutor vel hurtownia mnie oleje.

 

Kazda hurtownia przy wymianie towaru (gwarancyjnie of koz) powinna (i to robi) wystawia albo korekte faktury przy zwrocie kasy , albo wystawia dokument wymiany. Masz w nim co zostalo wymienione na co z numerami. Znajomy ma umowe z Actionem - hurtownia , doskonale wie jak wygladaja takie wymiany , nigdy nie dostal towaru gorszego , albo kasa albo odpowiednik.

A jesli oddalem towar na zlacze A, a dostalem towar na zlacze B(ciut lepszy) to co wtedy??

Kto mi sfinansuje zmiane reszty platformy??

 

Pytanie moze i glupie, ale zapytam:

Czy np. argumentem moze byc, gorsze wyposazenie np. mobo, albo to, ze miala wygiete zlacza s-ata czy tez zielona podstawke pod proca, a ta z wymiany ma czarna?? :blink:

Generalnie zapis o "towarze o tej samej wydajnosci lub lepszym" jest strasznie naciagany, bo ktos moze kupowac mobo, ram, grafe ze wzgledu na radiator, wielkosc, a kobieta ze wzgledu na kolor( :wink:).

Czyz nie jest tak??

 

Uprzedze, ze nie mam w tej chwili nic w reklamacji ani tez nie mialem juz dosc dlugo, ale kwestie, ktore tutaj podjalem drecza mnie od chwili pierwszej reklamacji sprzetu komputerowego(jakies 2-3 lata temu)

Rzecznik sie na tym niestety nie zna, bo sprawa reklamacji sprzetu komputerowego jest niestety bardzo zawila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

buhahaha ale jaja dowaliles jak lysy grzywka o kant kuli "Rzecznik sie na tym niestety nie zna, bo sprawa reklamacji sprzetu komputerowego jest niestety bardzo zawila"

najlepszy text na tym forum , rzecznik nie zna sie na swoich obowiazkach :D

sadze ze znajdzie sie tu 100 dobrych duszkow dajacych rady a tak naprawde nie rady mu trzeba tylko stanowczosci

raz sie poddal i teraz wiedza ze wezmie co mu dadza..... jego blad

pozatym nie musi sie z niczym zgadzac i nic brac i nic podpisywac w takiej sprawie tylko rzecznik naglosnic sprawe kontaktowac sie z osobami kompetentnymi a nie z pomagierami z komputronika lub samsunga !

Share this post


Link to post
Share on other sites

buhahaha ale jaja dowaliles jak lysy grzywka o kant kuli "Rzecznik sie na tym niestety nie zna, bo sprawa reklamacji sprzetu komputerowego jest niestety bardzo zawila"

Uwazaj bo ci pikawka strzeli.

Sadze, ze aby niektore zawilosci reklamacji sprzetu komputerowego zostaly razwiazane, jest niestety potrzebna jakas wiedza o kompach, aczkolwiek ja tego nie wymagam bo to nie jego dzialka.

Takze uspokoj sie, nie burz ladu i pozwol mi sie doinformowac w sprawie dreczacych mnie spraw przedstawionych wyzej.

Edited by trymek

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja czesto mam doczynienia z reklamacjami , i uswiadomie ze mogliby mu dac nawet uzywke tego jego modelu i musialby sie cieszyc ,

poniewaz gwarant ma dostarczyc towar taki sam lub o nie gorszych parametrach - wiec mogliby mu dac uzywke tego jego modelu - wolna od wad i musialby sie z tym zgodzic

 

na moim przykladzie - karta graficzna

padl mi asus 7900 gs - dostalem t o samo choc juz na sklepach tego nie bylo , widac bylo ze karta byla uzywana - nie nowa lecz wolna od wad i nie pozostalo mi nic innego jak wziąć[/color][/color] ten chlam i cieszyc sie ze cokolwiek zrobili

teraz na dodatek sie wycwanili i nie daja nowych kart gwarancyjnych nawet jesli wymienia ci na nowy model!!!!! inny od poprzedniego

przyklad:

nagrywarka dvd liteon - oddalem bo zle wypalala plyty powstawaly ringi itd

dali mi model wyzszy - nowka podbili na tej samej karcie wymiane i kontynuacje gwarancji

klocilem sie chyba z tydzien ze powinienm dostac nowa gwarancje bo jest to inne urzadzenie -nowsze itd inny tym nr seryjny - NIE powstaly jakies denne przepisy stojace po stronie takich wlasnie sklepow

dla jasnosci sklep PROLINE - poznan nagrywarka liteeon - nie polecam

 

co innego gdyby sprzet odbiegal technologicznie od pierwotnie kupionego np moj 7900gs mial 256 bit jak by dali mi 128 bit-owca nowszego technologicznie np 8600 to mam prawo tego nie wziąć poniewaz np sugerowalem sie przy zakupie tym wlasnie parametrem

a kolega Tanx tak wlasnie moze zrobic SPVA vs TN i koniec kropka

bez urazy za to wyzej ale pojechales po calosci z tym rzecznikiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

na moim przykladzie - karta graficzna

padl mi asus 7900 gs - dostalem t o samo choc juz na sklepach tego nie bylo , widac bylo ze karta byla uzywana - nie nowa lecz wolna od wad i nie pozostalo mi nic innego jak ORT: ORT: wziąć ten chlam i cieszyc sie ze cokolwiek zrobili

teraz na dodatek sie wycwanili i nie daja nowych kart gwarancyjnych

Na moim przykladzie. Spalil mi sie 7900GS OC od Galaxy z Coolermasterem , nie bylo juz go dawno w sklepah. Z wymiany dostalem nowiutka 8600GE 512DDR3 625/2000 na takim samym Coolermasterze , noweczka.

 

 

nawet jesli wymienia ci na nowy model!!!!! inny od poprzedniego

przyklad:

nagrywarka dvd liteon - oddalem bo zle wypalala plyty powstawaly ringi itd

dali mi model wyzszy - nowka podbili na tej samej karcie wymiane i kontynuacje gwarancji

klocilem sie chyba z tydzien ze powinienm dostac nowa gwarancje bo jest to inne urzadzenie -nowsze itd inny tym nr seryjny - NIE powstaly jakies denne przepisy stojace po stronie takich wlasnie sklepow

dla jasnosci sklep PROLINE - poznan nagrywarka liteeon - nie polecam

Rzecznik , rozmawialem i o tym bo mialem taki sam problem. Pytalem sie tez o to prawnika. Malo tego , wiekszosc uczciwych sklepow daje nowe gwarancje. Przyklad? Arche , padly glosniki , wymiana na nowe z NOWA karta gwarancyjna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komputronik to aparaty odesłałem im ramy do laptopa na podstawie przysługującego mi zwrotu z tytułu 10 dni od daty zakupu wszystko poszło paczaka szła X czasu i zaginęła w czasie i przestrzeni z komputronika przestali mi na maile całkowicie odpowiadać zero odzewu ! po ponad miechu grubo nie było bardzo czasu ;) i chciałem dać szanse pisze maila jednego, drugiego cisza :) nie wiadomo o co biega :) nic nie mają, kolejne kilka dni, wpieniłem się poszedłem na pocztę paczki nie ma zaginęła w czasie no to podanie o poszukiwanie :) po 3 tygodniach poczta stanęła na wysokości zadania odkryła, że moją paczkę odebrała jakaś pinda w centrali w Poznaniu.

Po trochę ponad tygodniu od nadania :) się wpieniłem piszę znowu ładnie do nich taka a taka sprawa nie mówiąc, że mam potwierdzenie z poczty, oni nic nie wiedzą :), wpieniłem się poprosiłem o kontakt do kogoś kompetentnego odpowiedział mi Pan jakaś szyszka elegancko mu puściłem skany po 2 dniach już pytał gdzie przelać kasę :) i przeprosił a gdybym wyrzucił świstek z poczty i liczył na renomę złodziejtronika ? to bym był chudszy o parę groszy bo nie chciano ze mną gadać i odpowiadać na maile.

Ktoś na stanowisku sprawę załatwił w końcu, odzyskałem trochę wiarę w ten sklep ale więcej nic tam nie kupię a łykałem tam cześć do lapów dyski i pamięci ale widać,że mają burdel więc sajonara a w takim 4speed zamówiłem kilka kartonów części nie dosłali mi nagrywarek :) zadzwoniłem tego samego dnia co paczki doszły wytłumaczyłem sprawę na rano miałem za darmo ! kurierem dosłane nagrywarki ! nawet nie musiałem krzyczeć przez fona czy coś dłużej wyjaśniać, taka i taka sprawa rozumiemy no problem przepraszamy :) i to podejście mi się podoba a nie traktuje się Polskiego konsumenta jak jakiegoś somalijskiego bambusa co na pewno chce przekręcić parę groszy.

W Polsce tak już jest, że jak jest okazja to warto wydymać konsumenta bo z 10 może 2-3 będzie dochodzić swojego reszta oleje całkowicie bo czasu brak albo weźmie co dają.

 

Coś na rozładowanie atmosfery :)

Dołączona grafika

Edited by Art385

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja czesto mam doczynienia z reklamacjami , i uswiadomie ze mogliby mu dac nawet uzywke tego jego modelu i musialby sie cieszyc ,

poniewaz gwarant ma dostarczyc towar taki sam lub o nie gorszych parametrach - wiec mogliby mu dac uzywke tego jego modelu - wolna od wad i musialby sie z tym zgodzic

..... i właśnie po czytaniu takich pierdów niedouczonych ludzi "inne ludzie" powtarzają takie pierdy i robią się historie nie z tej ziemi tzw. LEGENDY :damage_wall: Nie mylic z filmem "Legenda".

 

Wymiana sprzętu w ramach naprawy gwarancyjnej na sprzęt używany jest niezgodna z polskim prawem i od razu kwalifikuje się do UOKiK'u który przywala od razu odpowiednią karę pieniężną i zakazuje takich praktyk. Poszukaj sobie z łaski swojej w necie sprawę związaną z takim postępowaniem, które uskuteczniała w Polsce znana firma, bodajże Hawlett Packard z swoimi aparatami fotograficznymi i jak ta sprawa się skończyła.

 

Jeśli byłbyś tak miły to podaj mi nazwę tej hurtowni/firmy, która wymienia sprzęt oddany w ramach upranień gwarancyjnych na używany to sam z przyjemnością popchnę list w tej sprawie gdzie trzeba. :angry:

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozmawialem ze znajomym o tej sprawie. Jest prawnikiem. W skrocie :

-podajesz do sadu Komputronika bo dostales towar "gorszy" od tego , ktory reklamowales

-Komputronik ma tak zwany regres czyli roszczenie zwrotne , jako ze musi wyplacic odszkodowanie to i...

-...ten jako pozwany zazada zwrotu pieniedzy od Samsunga

 

Sory za niedokladnosc , ale ja prawnikiem nie jestem , a to wielki skrot. Ciebie nie interesuje co i jak , walisz do sadu pozew przeciw Komputronikowi oraz idziesz do rzecznika , to tez jego rada.

Edited by Firekage

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozmawialem ze znajomym o tej sprawie. Jest prawnikiem. W skrocie :

-podajesz do sadu Komputronika bo dostales towar "gorszy" od tego , ktory reklamowales

-Komputronik ma tak zwany regres czyli roszczenie zwrotne , jako ze musi wyplacic odszkodowanie to i...

-...ten jako pozwany zazada zwrotu pieniedzy od Samsunga

 

Sory za niedokladnosc , ale ja prawnikiem nie jestem , a to wielki skrot. Ciebie nie interesuje co i jak , walisz do sadu pozew przeciw Komputronikowi oraz idziesz do rzecznika , to tez jego rada.

ale on nie pojdzie, bo mu sie nie chce i szkoda mu casu :|

 

bierzesz tabele parametrow sprzetu ktory miales i ktorzy ci proponuja i kazdy parametr musi byc niegorszy, jak cos jest slabsze to kazesz im spadac i tyle. a proponowanie przez ciebie doplaty do monitora tanszego niz oddales na serwis jest totalna glupota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Jeśli byłbyś tak miły to podaj mi nazwę tej hurtowni/firmy, która wymienia sprzęt oddany w ramach upranień gwarancyjnych na używany to sam z przyjemnością popchnę list w tej sprawie gdzie trzeba. mad.gif "

 

firma ATOM PC w Poznaniu

 

jesli chodzi o nagrywarki 3x mam przzedluzona karte gwarancyjna bez wydluzenia okresu gwarancji w Proline w Poznaniu (za kazdym razem nowy inny model)

 

w dodatku jesli chodzi o ta karte asusa to dali mi niby 7900 GT ale panowie poleciecli tak w balona ze nakleili karteczke zaklejajac chipset 7900gs odkleilem zrobilem balagan ze to GS prosilem o wypisanie korekty ze to 7900GS towar wzialem bomusialem na czyms pisac prace mgr

 

teraz posypala sie ponownie oddalem w zeszlym tygodniu i znow czekam ... tam rowniez nie dali mi nowej gwarancji tylko mialem ejchac dalej na starej zenada

skoro tacy obcykani jestescie i macie prawnikow znajomych badz "swoich" to prosze tu podac konkretne paragrafy jakimi bede mogl sie podeprzec odbierajac ponownie karte graficzna bo na bank nie dadza mi nowej karty gwarancyjnej choc stara jest na produkt A o numerze seryjnym AAA a nowy produkt B o sn BBB wpisuja tylko sn BBB i nakazuja kontynuacje .

brania sie tym ze dystrybutor asusa w PL tak robi i oni rece umywaja zal !!!!!!! bo siano biora za to ze swoja narzuta chamska a nie sprzedaja w cenach takich jak im asus sprzedal i uwazam ze odpowiedzialnosc za towar powinien brac sklep w ktorym sie go zakupilo!

 

 

prosze o to dowody :D

 

Kaziutek na Forum Prawnym

 

"

Na gwarancji musi być napisane na jaki okres jest wydana.

Adnotacje o naprawach lub wymianie mogą być dołączane.

Paragon pozostaje ten sam, ponieważ nie było powtórnej sprzedaży.

A warunki gwarancji (w tym terminy, konsekwencje wymiany) określa gwarant. "

 

"Gwarancja to dobrowolne ustalenia między stronami, i jeśli nie jest

ustalone, że po wymianie produktu gwarancja biegnie na nowo, to tak nie

musi być.

 

Gdybyś reklamował z tytułu niezgodności produktu z umową, to wymiana

produktu powoduje bieg na nowo 2-letniego okresu "ochronnego". "

Edited by Preston81

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.