Skocz do zawartości
tanx

Gwarancja Monitora Samsung - Pomocy!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

nie wiem czy w dobrym dziale pisze, jesli w złym prosze o przeniesienie moderatorów.

Opisze po krótce zaistniałą sytuację:

Na poczatku wrzesnia zglosilem na gwarancji monitor 770p, gdzy nozka opadala. Po miesiacu od przyjęcia do naprawy poinformowano mnie, ze czas naprawy został przekroczony, gdyż nie posiadaja części do naprawy i zosatnie wydane monitor nowy. Po jakims kolejnym czasie dowiedzialem sie, ze monitorow 770p juz nie ma na magazynach i zostanie mi oddany zwrot kosztow zakupu(tj 1549zl) badz zaproponowany inny monitor, ktory bedzie minimum parametrami lepszy od 770p. O dziwo wydano mi pismo ze reklamacja ma sie odbywać pzrez sklep gdzie dokonalem zakupu czyli przez komputronik. Zglosilem sie do placowki na Solidarnosci w Warszawie, gdzie przyjeto pismo i takze uzgodnilem ze sprzedawaca, ze monitor jaki mnie interesuje to sm t220. Niestety mijal kolejny czas i jak nie bylo informacji tak nie ma. Pojechalem znowu do komputronika, gdzie mnie poinformowano, ze zlecenie zostalo przyjete(czyli monitor t220 zostal zaakceptowany) i teraz czekaja na odpowiedz, ale przeciez to trwa strasznie dlugo, wiec poprosilem o namiary do osoby odpowiedzialnej za wymiane w Poznaniu w komputroniku(centrala). Podano mi tel do P. Pagody, ktory mozna powiedziec prawie po chamsku poinformwoal mnie ze samsung zwala na nich swoja robote, ze on nie wyda monitora ze swoich magazynow, ze to ma samsung im dac monitor na wymiane, a samsung narazie sie nie pali zeby im dac monitor i w akcie łaski podal mi tel do P. Friedricha osoby odpowiedzialnej za zwroty i wymiany w Samsungu. Odyblem rozmowe z ów Panem ktory bardzo mile mnie poinformowal ze maja wniosek na monitor t220, i bedzie w przyszlym tyg wyslany do komputronika. Uradowany wiec w pon nastepnego tygodnia wybralem sie do komputronika gdzie okazalo sie, ze monitora nie ma, gdyz samsung wysall go do centrali w poznaiu(p. Friedrich zapewnil mnie ze idzie od razu do komputronika na Solidarnosci) i ze doperio z Poznania musi pojsc do Warszawy. Przyjechalem wiec w tej piatek po odbior i tu nagle ni z gruszki ni z pietruszki wydaja mi w Komputroniku monitor 953BW, ktory jest duzo gorszy od umowionego t220 i jest z wychodzacej serii. Doszlo do awantury , jednak komputronik stwierdzil, ze to Samsung im taki monitor przyslal i ze to nie od nich zalezy. Zadzonilem wiec znow do P.Friedricha ktory udal zdziwienego ze cos nie tak, ze przyszla 19 a ja na to ze byl umowiony t220 zupelnie inny to nagle sie okazalo ze nie bylo t220 na magazynie i wyslano inny monitor takze lepszy od 770p, no ale ja stwierdzilem, ze nikt ze mna nie skontaktowal sie zeby omowic, ze bedzie inny monitor, i ze bylem umowiony na inny monitor i nie przyjme tego i oczekuje albo umowionego t220 albo zwrotu ksoztow zakupu. P. Friedrich stwierdzil, zebym napisal maila z prosba o zwrot kosztow zakupu. Tak tez zrobilem, opisalem sytuacje, ze nikt nie uzgodnil ze mna modelu, ze byl umowiony t220, na to nagle sie odmienilo dostalem odpowiedz, ze wydany monitor 953BW jest i tak lepszy od 770p i nie zmieniaja decyzji i przytoczyl parametry. Tyle z w mailu juz widac ze ten monitor ejst gorszy od 770p bo np kąty widzenia w 770p wynosza 178/178 a w 953BW 170/160 czyli mzona poweidziec ze P. Friedrich na pismie mnie oklamal, piszac ze ten monitor jest lepszy parametrami od poprzedniego. Zastnawiam sie co robic. Na 3 miesiace pozbawili mnie monitora, w dodatku zostal uzgodniony(niestey nie na pismie, tylko telefonicznie) monitor t220, wydano mi zupelnie inny duzo gorszy, w dodatku jakby sie przyczepic nie jest lepszy od poprzedniego we wszytkich parametrach(np katy widzenia, pivot), wydaje mi sie ze to samsung powinien czuc sie odpwoeidzlny gdyz ich zadniem jest naprawa 770p lub wymiana go na nowy model 770p i to ich problem ze nie maja takiego ja przeciez oddalem 770p czemu mam, przyjac inny jak sie nie godze, przeciez oddalem 770p, to czy ja mam obowizek zgodzic sie na byle jaki monitor zaproponowany przez samsunga bez zapytania mnie czy mi odpowiada? A moze ja mam w szafce specjalnie dostosowane meisjce na 770p, czemu nagle mam otrzymac inny monitor jak mialem 770p, przeceiz jak mi nie odpowiada zaden proponowany to przysluguje mi zwrot kosztow zakupu 770p gdyz tylko taki mnie interesuje??

Z gory dziekuje za wszelkie porady ,pierwszy raz spotykam sie z takim problemem.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

770 to matryca PVA, teraz nie ma już 17" a jego następca był w wydaniu 19" czyli 971P i to wlasnie ten monitor powinni Ci zaproponowac. Ale piszesz jakbys mial mozliwosc wyboru czy zwrot ceny zakupu czy monitor to ja nie rozumiem jak mogłes nie wziąć te 1500zł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

770 to matryca PVA, teraz nie ma już 17" a jego następca był w wydaniu 19" czyli 971P i to wlasnie ten monitor powinni Ci zaproponowac. Ale piszesz jakbys mial mozliwosc wyboru czy zwrot ceny zakupu czy monitor to ja nie rozumiem jak mogłes nie wziąć te 1500zł?

mowili miz e ebde mogl ORT: ORT: wziąć zwrot peineidzy pozniej jednak sie wykrecili.

Tak jak mowi mowili mowili komputronik powiedzial, ze tylko wymiana wchodzi w rachube, PFriedrich powiedzial, zebym napisal o zwrot pieniedzy, a nastepnie napsial mi ze tylko moze mi wymienic na ten monitor co bez zgody mojej wyslai, ktory ma sie nijak do 1500zl i do t220

 

"Szanowny Panie

 

 

 

Model Panu przyznany przewyższa znacznie parametrami model reklamowany, pozwalam sobie podać specyfikację:

 

 

 

770P 17"

 

17", plamka 0.264 mm, rozdz. 1280x1024/75Hz, poz. 30-81 kHz, pion. 56-75 Hz, jasność 280 cd/m2, kontrast 1500:1, złącze DVI-I, kąt widzenia 178/178, czas reakcji 6ms, TCO `03, funkcje specjalne: MagicColor, MagicZone, MagicBright2, MagicTune

 

 

 

953BW 19”

 

19" LCD 1440x900, jasn. 300, kontrast DC 8000:1 (1000:1), czas reakcji 2 ms (GtG), kąt widz. 170/160, 15pin D-sub, DVI-D, "high glossy" czarny, VESA 75mm

 

funkcje specjalne: MagicWizard1, timer wyłączenia, MagicTune, VESA 75 mm, wielkość obrazu (4:3/16:10), MagicBright3, skalowanie do UXGA

 

 

 

Rozliczenia reklamacji prowadzone są na podstawie zestawienia parametrów technicznych reklamowanego i nowego modelu.

 

O odpowiednikach modeli decyduje Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. – przy czym zamiennik nigdy nie posiada parametrów gorszych od modelu reklamowanego.

 

Opierając się na powyższych zasadach Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. podtrzymuje decyzję o rozliczeniu Pańskiej reklamacji modelem 953BW.

 

 

 

 

 

 

 

Pozdrawiam / Regards

 

 

 

Marcin Friedrich"

Edytowane przez tanx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie sprawa o tyle nieciekawa ze posiadałeś monitor (770p) na matrycy, o ile się nie mylę, PVA. Jak by nie patrzeć jest to o niebo lepsza matryca niż w czy to t220 czy 953BW które są na TN. Sęk w tym że oba są większe. Akurat w Twoim przypadku najlepszy byłby zwrot kosztów bo za zwrócone pieniądze byś kupił 24cale owszem też na TN.

 

Ja po pierwsze bym się nie zgodził na wymianę na żaden z tych modeli ze względu na rodzaj matrycy. W życiu bym się nie zgodził że matryca TN, nawet większa, ma poza rozdzielczością lepsze parametry niż PVA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam na dobrze, t220 by mi odpowiadal bo 24 i tak nie chce( chociaz lepiej meic 700zl w kieszeni), ale on mi powie ze wyznaczyli juz monitor na wymiane i ze nie wadadza innego ani nie oddadza pieniedzy, co wtedy mam robic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Nie zgadzaj sie , miales PVA , a daja Ci TN , idz w zaparte , to gorszej klasy matryca. Wal parametry bo to pic na wode. Wciskaja scieme , jak nowy nie ma gorszych paramterow skoro to TN ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

No może nie doczytałem ale .... czy oddawałeś monitor z tytułu gwarancji producenta (świadczenie producenta) czy odpowiedzialności sprzedawcy za sprzedany produkt (odpowiedzialnośc sprzedawcy - 24 miesiące, "Ustawa o sprzedaży konsumenckiej ...). Poczytaj sobie wątek "reklamacje i gwarancje" na tym forum bo tam szczegółowo o tym pisałem. Powiem jeszcze na koniec, że jeśli nie upłynęły 24 miesiące od daty zakupu powinieneś pominąc producenta i zwrócic sie do sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową bo w takim wypadku sprzedawca ma obowiązek naprawic lub wymienic (na taki sam model) a w przypadku jego braku jest automatycznie zwrot kasy bez gadania. Gwarancja producenta to jego widzimisię (zobacz kartę gwarancyjną) ale w każdej karcie gwarancyjnej pisze, że "wymiana na produkt o nie gorszych parametrach ..... " :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

od daty zakupu minely w momencie oddania prawie 3 lata, oddalem mozna powiedziec przed koncem gwarancji. Karty gw. itd nie mam gdyz zostaly w seriwsie, mi wydane tylko pokwitownie na odbior nowego sprzetu. To jak mam sie w takim razie ustosunkować do maili P. Friedricha, który uwaza, że 953BW jest modelem, ktory moze zoastapic 770p i odmawia wymiany na inny model, tudziez wyplaty gotowki, do kogo mam się zwrócić, kto jest nad Smsungiem, jesli oni po prostu odmowia dlaszych rozmow z uwagi na to, że został wybrany model zastepczy inny, spelniajacy w ich opini warunki wymiany? Jaka ja mam szanse walki jesli oni po prostu powiedza ze nie i koniec??

pozdrawiam

 

"Rozliczenia reklamacji prowadzone są na podstawie zestawienia parametrów technicznych reklamowanego i nowego modelu.

O odpowiednikach modeli decyduje Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. – przy czym zamiennik nigdy nie posiada parametrów gorszych od modelu reklamowanego.

Opierając się na powyższych zasadach Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. podtrzymuje decyzję o rozliczeniu Pańskiej reklamacji modelem 953BW."

Edytowane przez tanx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie chcą Cię zbyć jakimś tanim chłamem na matrycy TN zasłaniając się bełkotem o specyfikacji którą wiadomo gdzie można sobie wsadzic. Nie daj się - trzeba zwalczać takie przypadki, wal do Rzecznika Praw Konsumenta - tutaj znajdziesz dane teleadresowe: http://www.uokik.gov.pl/pl/ochrona_konsumentow/rzecznicy/

 

Powodzenia, mam nadzieję że doprowadzisz sprawę do końca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

od daty zakupu minely w momencie oddania prawie 3 lata, oddalem mozna powiedziec przed koncem gwarancji. Karty gw. itd nie mam gdyz zostaly w seriwsie, mi wydane tylko pokwitownie na odbior nowego sprzetu. To jak mam sie w takim razie ustosunkować do maili P. Friedricha, który uwaza, że 953BW jest modelem, ktory moze zoastapic 770p i odmawia wymiany na inny model, tudziez wyplaty gotowki, do kogo mam się zwrócić, kto jest nad Smsungiem, jesli oni po prostu odmowia dlaszych rozmow z uwagi na to, że został wybrany model zastepczy inny, spelniajacy w ich opini warunki wymiany? Jaka ja mam szanse walki jesli oni po prostu powiedza ze nie i koniec??

pozdrawiam

 

"Rozliczenia reklamacji prowadzone są na podstawie zestawienia parametrów technicznych reklamowanego i nowego modelu.

O odpowiednikach modeli decyduje Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. – przy czym zamiennik nigdy nie posiada parametrów gorszych od modelu reklamowanego.

Opierając się na powyższych zasadach Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. podtrzymuje decyzję o rozliczeniu Pańskiej reklamacji modelem 953BW."

 

skoro uważają że 953BW jest co najmniej tak dobry jak 770P to niech ci sprzedadzą monitor 245T w cenie 2493HM (przecież ten pierwszy ma gorsze parametry :D a różnica w cenie +100%)

 

nie daj się zrobić w balona i napisz że wiesz jaka jest różnica między matrycami TN i PVA oraz że ta druga jest znacznie droższą i lepszą matrycą, napisz krótko: nie przyjmujesz innego monitora niż na matrycy PVA, w tej chwili jedyne monitory z PVA 19" samsunga to 943T 971P

 

 

witam,

od daty zakupu minely w momencie oddania prawie 3 lata,

nie ma znaczenia

Edytowane przez gmfriend

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

jak mi odpisze ze nadal nie chce zwrocic kasy ani wymienic na T220 to wetdy napsize o tych matrycach, tylko pewnie i tak powie ze ta TN ejst nowoczesniejsza, ze on ejst z samsunga i wie... czy jest jakis temat na lamach jakeigos czasopisma z ktorego czrno na bialym ejst ze matryca PVA jest lepsza od TN? Kolejna sprawa to taka ze podstepem zadzownilem na infolinie i zapytalem jak jest rozwiazywana sprawa gdy nie ma juz danego monitora a zaproponowanego nie uznaje, to poweidzl mi ze wg prawa smasung ma obowiazek zaproponowac model po miesiacu jak naprawa jest nie mozliwa i jak sie nie zgodze to w takim arzie samsung ma naprawaic 770p i w tym momencie musze czekac na naprawe 770p i ni9e ma regulacji ile czasu to zajmie, gdyz samsung proponuje nowy model gdyz przekroczyli czas, a jak mi nie odpowiada to wtedy msuze czekac na naprawe 770p....

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam,

jak mi odpisze ze nadal nie chce zwrocic kasy ani wymienic na T220 to wetdy napsize o tych matrycach, tylko pewnie i tak powie ze ta TN ejst nowoczesniejsza, ze on ejst z samsunga i wie... czy jest jakis temat na lamach jakeigos czasopisma z ktorego czrno na bialym ejst ze matryca PVA jest lepsza od TN? Kolejna sprawa to taka ze podstepem zadzownilem na infolinie i zapytalem jak jest rozwiazywana sprawa gdy nie ma juz danego monitora a zaproponowanego nie uznaje, to poweidzl mi ze wg prawa smasung ma obowiazek zaproponowac model po miesiacu jak naprawa jest nie mozliwa i jak sie nie zgodze to w takim arzie samsung ma naprawaic 770p i w tym momencie musze czekac na naprawe 770p i ni9e ma regulacji ile czasu to zajmie, gdyz samsung proponuje nowy model gdyz przekroczyli czas, a jak mi nie odpowiada to wtedy msuze czekac na naprawe 770p....

pozdrawiam

sprawa jest prosta, to Samsug sam! zachwala matryce PVA i sprzedaje je drożej adresując je do bardziej wymagających klientów, powiedz im żeby nie robili z Ciebie idioty bo jak płaciłeś 1500zł za 17" to przekonywli CIę że warto dopłacić niż brać TN. Nadal mają w ofercie monitory na PVA a to jest podstawowy parametr odróżniający te monitory!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Nie chcialem tego pisac...wlasnie dlatego sam omijam Samsungi. O ich serwisie mozna bylo poczytac wlasnie takie cos jak w 1 poscie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zwrot kasy , jak im cos nie pasi dajesz ich do rzecznika praw konsumenta , mozesz gadac z zama szyszka komputronika ze jestes oburzony rozwojem sprawy itd, nie odbieraj nic poza gotowka i kup gdzie indziej

w sumie dobrzze ze to przeczytalem mialem w komputronie zamawiac t240lub t 220

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem podobne doswiadczenia z komputronikiem. Nauczony doswiadczeniem zawsze biore pieniadze i kupuje w innym sklepie a nie bawie sie w 'co bym chcial w zamian'...

W Twoim przypadku sprawa jasna, piszesz do kmiota oficjalnie o zwrot i jego obowiazek go przyznac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn do kogo? bo komputronik ejst tylko posrednikiem, a to samsung ejst odpowiedzlany za naprawe

 

a tak poza tym musze sie na cos powolac zadajac zwrotu pieniedzy, na jakis artykul ustawe? mzoe pomozecie mi znalesc na co sie powolac ządajac zwrotu kosztow zakupu?

pozdrawiam

Edytowane przez tanx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn do kogo? bo komputronik ejst tylko posrednikiem, a to samsung ejst odpowiedzlany za naprawe

 

a tak poza tym musze sie na cos powolac zadajac zwrotu pieniedzy, na jakis artykul ustawe? mzoe pomozecie mi znalesc na co sie powolac ządajac zwrotu kosztow zakupu?

pozdrawiam

Witam,

 

Widzę, że nadal walisz się z tym monitorem. Z treści Twoich listów wnoszę, że masz niewielkie doświadczenie w tego typu sprawach. Posłuchaj mnie uważnie bo to co napisze jest jedynym rozwiązaniem w Twojej sytuacji bo ja w przeciwieństwie do tych kolesi wyżej mam dosy duże doświadczenie w załatwianiu takich spraw i takich klientów jak Ty (praca w serwisie + Urząd Masta). Skoro minęły 3 lata (blisko) to "Ustawa o sprzedaży konsumenckiej .... " tutaj nie działa. Jesteś skazany tylko i wyłącznie na dobrowolne uprawnienie producenta tzn. jego gwarancję, które jako klient otrzymałeś od niego. Stosunek klient -> producent nie reguluje żadna ustawa (prawo). Możesz opiera się w niewielkim stopniu na Kodeksie Cywilnym w razie sprawy sądowej. Masz nastepujące wyjścia ......... więc :

 

1. Przychylic się do propozycji przedstawiciela producenta (Samsung Polska). Odpada. Producent wstepnie zakwalifikował Ciebie jako jelenia i chce w ramach gwarancji pomimo że napisał w karcie gwarancyjnej, że "produkt o takich samych lub lepszych parametrach ...." wymienic monitor z matrycą PVA na TN podczas gdy to właśnie matryca jest istotnym elementem monitora LCD świadczącym o jego jakości (o elektronice nie wspomnę).

2. Skonsultowac sie w tej sprawie z Rzecznikiem konsumenta (powiatowy lub wojewódzki). Ma on swoje biuro przy każdym Urzędzie Miasta (sprawdź w internecie). rzecznik to człowiek, który nieodpłatnie wystąpi w twojej sprawie do producenta i będzie Ciebie reprezentował w kontaktach z nim. Musisz uda się do Rzecznika i opowiedziec mu wszystko przedstawiając wydruk korespondencji z Samsung Polska podkreslając, że nie jest prawdą jakoby producent stosował się do swoich zapisów z karty gwarancyjnej ponieważ może faktycznie producent chce da Tobie monitor nowszy technologicznie ale z gorszą matrycą, ktorej to jakośc jest właśnie podstawą do twierdzenia, że wymieniany sprzet ma by co najmniej o takich samych a nie gorszych parametrach.

 

Bez Rzecznika nic nie wskórasz. W przypadku podjęcia sprawy przez instytucję Rzecznika producent ma obowiązek z nim rozmawiac. Tak stanowi prawo ponieważ Rzecznik jest urzedem powołanym odgórnie (przedstawiciel państwa do ochrony konsumenta). Instytucją wyższą jest UOKiK.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez pikus73

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

z Samsunga nie dostałem odopowiedzi, ale rozmawiałem z szefem RMA(dzial wymian Komputronika w Poznaniu) i na poczatku byl ogien awantura, ze monitor jest duzo lepszy ale jak sie klucilem ze pivot, kąty widzena, w koncu pwoeidzl ze Pan wie, że monitor jest duzo lepszy ale szuka Pan haczykow tylko po to, zeby wyjsc na jak najbardziej na +, a ja Panu mowie ze komputronik ejst tylko posrednikiem, Samsung decyduje i z Samsungiem moze Pan wygra, ale nie wczesniej niz za 3miesiace, a firma ktora jest niczemu nie winna, a ktora bedzie wszystkim obarczona i najbardziej straci na wizerunku będzie komputronik, dlatego ja ze strony komputronika moge zaproponowac, ze moze Pan wybrac dowolna 17-19 oczywiscie bez wodotryskow itd. 20 Paniu nie wydam bo to komputronik poneisie koszty i nikt z gory nie zgodzi sie na wiekszy monitor ale 19 jaka Pan chce dowolnej firmy.

Mysle ze jest to jakis kompromis, w sumie np dobra 19 lepsza niz tamta co zapropnowali będzie można nazwać sukcesem.

Mam prosbe, zebyscie doradzili mi jakas 19 panorame dowolnej marki do powiedzmy 800-900zl z oferty komputronika, ktora bedzie no najlepsza :) aa i zeby miala chcoiaz jeden parametr lepszy od 953BW zebym nie wyszedl na idiote;p

ps. dzownilem do rzecznika, Pani bardzo mila ale najwczesniej interwencja za 3miesiace... wiec chyba juz lepiej cieszyc sie dobra 19:) a pzoa tym moze zgodzi sie doplacic te 200zl i wydac monitor 22 z tej samej serii:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Tanx , odpal sobie www komputrona , szukaj xVA i tyle. A , jesli myslisz o graniu to raczej nie patrz na 943T od Samsunga , matryca 25ms.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde obejrzalem i 19 4:3 to jest zal, nie ma nic dobrego praktycznie, a w panormach to jakby nie patrzec jak sie dokaldniej przyjrzalem to ten samsung 953BW jest najlepsza 19... wiec wyjde troche na frajera... gadalem z komputronikiem i powiedzieli mi ze moga wydac dowolona 19 ale 20-22 nie moga wydac nawet jak doplace gdyz na fakturze maja ze 19 wydal samsung i tylko w tym rozmiarze moga wydac, dlatego jesli chce inny rozmiar musze jeszcze 3 miechy walczyc z Samsungiem albo brac 19 jaka chce(czyli ta co wydali, bo w sumie nie widze lepszej). Zadzownilem jeszcze do głównego dyrektora RMA w Poznaniu i powiedział mi, że nie zna sprawy, ale że przyjrzy się i jeśli będzie jakakolwiek mozliwość, żebym dopłacił za większy to na pewno dadza mi mozliwosc, jutro mam zadzownić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pf. 'bez wodotrysków' ? Jaja sobie chyba robią, bierz 19'' od Eizo albo Nec'a na xPVA (nec 1990FXp albo eizo S1901SHx). Siedzisz w grafice, że używałeś matrycy PVA ? Bo jeśli nie, to lepsze są TNki... jednak weźmiesz coś na PVA, opchniesz i kupisz dobre 24''.

 

Haha, i gość z samsunga twierdzący, że TN>PVA. Rynce opadyjom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jestem żadnym grafikiem, nawet do niedawna nie wiedzialem, ze moj monitor mial tak wypasiona matryce;p kupilem go kiedys po pisali wszedzie ze wypasiony i mjał niezly kontrast wtedy i najszybsza matryce(6ms). Monitora za 1,5tys to na pewno mi nie wydzadza, juz mam dosyc klutni i 15 monitora na ktorym pracuje. Jutro mam miec odpowiedz od głównego szefa RMA czy na pewno nie ma możliwości, żeby dopłacić i <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> jakąs 22. Jesli nie ma to trudno przystane na tej 19 Samsunga. W sumie jak mi wydali ta 19 zamiast 22 to bylem tak zly, ze nawet nie obczailem co to za model, myslalem, ze jak wydali 19 to pewnie jakas najgorsza najstarsza jaka jest jeszcze sprzedawana w Sasmungu jak np.943NW a nie jeden z lepszych. No nic zobaczymy co jutro się dowiem.

Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie porady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od Neca na PVA ma jeszcze to , o ile w Komputronie maja :

http://www.nec-display-solutions.pl/?c=15&...17&tab=main

Witam,

 

Tylko po przejrzeniu oferty komputronika .... raczej żadnych rewelacji tam nie mają (jeśli do wyboru jest to co na stronie). :cry: Przypomnij tym jełopom z sklepu, ile sprzet kosztował i że monitor był na matrycy PVA. Jeśli odpuścisz sam na tym stracisz a zyska komputronik (tak... tak :lol: ). Mógłbyś wziąc EIZO 1921 (TN) lub 1932 (PVA) lub Gateway 2185W (PVA) lub np. 19" NEC AccuSync 19WMGX (z strony). Jedyną firmą, która mogę Tobie polecic (oprócz) EIZO jest NEC chociaż powtarzalnośc pod względem jakości to inna sprawa (odstające ramki itd.). NEC'a musidz dobrze obejrze przed odebraniem. Gdyby sprowadzili dla Ciebie tego Gatway'a to byłoby dobrze bo jest na S-PVA. Oczywiście bez dopłacania. Absolutnie. Walcz o swoje. Oczywiście najlepsze EIZO :)

 

Nie wiem skąd poza tym te 3 miesiące u Rzecznika. Zlożenie wniosku to przecież 1 dzień a Rzecznik w przeciągu tygodnia śle pismo do przedstawiciela producenta a on z kolei jest zobowiązany odpowiedź Rzecznikowi w ciągu 2 tygodni. W przypadku sprawy sądowej masz ją wygraną bo producent ewidentnie nie trzyma się ustaleń zawartych w karcie gwarancyjnej. Jeśli chcesz jakiegoś NEC'a zapytaj się jakiego na PVA lub S-PVA mogą sprowadzic dla Ciebie. I bez żadnej dopłaty !!! nawet jak będzie 20/21 bo poprzedni monitor nie kosztował groszy. Trzymaj się i walcz oswoje.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Rzecznik? Koles na labie pisal o tym , zajelo mu to rok. Wlasnie z rzecznikiem.

 

Ciekawi mnie 1. Czy Samsung serio wyslal inny monitor , czy jak wszedzie przy okazji czesci komputerowych wystawia sie korekte faktury , zwraca firmie kase. Jesli tak to ktos wali w preta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale przeciez ktr to nie fundacja charytatywna, wiec napewno juz maja, albo sa pewni iz beda mieli korekte faORT: ORT: ktury.

Inaczej napewno nie daliby mozliwosci wyboru dowolnej 19-nastki

Tak czy nie??

 

Swoja droga, czy tacy wielcy hurtownicy jak ktr nie maja czasem jakis "fajnych" umow z niektorymi firmami??

 

Ja bym nie popuscil matrycy PVA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Umowy maja , kazdy ma , ale nie o to idzie. Jesli kupisz w sklepie A np. grafe ,a ta padnie i gwarant nie moze jej naprawic , albo wymienic na nowa to hurtownia zawsze robi korekte faktury , oddaje kase. W tym momencie wyglada na to , ze oddales lepszej klasy monitor , tych sie juz nie robi , rozliczono sie zwrotem kasy - korekta faktury , a tobie proponuje jakis wynalazek z magazynu. NO LOOOL.

 

Podobne 2 akcje odbyly sie na Labie z 3870x2>4850 i 9800GT>9600GT...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...