Skocz do zawartości
Gość dragonlore

The Witcher: Rise Of The White Wolf ,

Rekomendowane odpowiedzi

Gość chronicsmoke

EDIT:

Ewentualnie CDP szuka sponsora, który pozwoli im skończyć prace i wydać grę, dlatego nic nie komentują teraz...

Takiego samego zdania jestem. Póki co zachodnim wydawcą było Atari... to nie jest najlepszy partner ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym wam delikatnie przypomniec, ze oni ta gre rzezbia gdzies od 2002/03. Przypomnijcie sobie jak wygladal rynek konsolowy wtedy i jakie maszyny byly dostepne.

 

Edit: zreszta podobno to francuzi zbankrutowali , ktorzy robili wersje konsole.

Edytowane przez Michaelius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat wersja konsolowa jest "wymierzona" glownie w zagramaniczny rynek.

Mialem na mysli Wiedzmina, ktory juz powstal - na PC. Z niego maja obecnie kase. Zyski z konsololwego portu sa potencjalne. Faktycznie, mozliwe ze zabraklo im srodkow na jego dokonczenie i obecnie szukaja sponsora. Oby, pytanie tylko ile marka The Witcher jest znana w swiecie i czy ktos sie na nia skusi. Edytowane przez Kas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

Chcialbym wam delikatnie przypomniec, ze oni ta gre rzezbia gdzies od 2002/03. Przypomnijcie sobie jak wygladal rynek konsolowy wtedy i jakie maszyny byly dostepne.

 

Edit: zreszta podobno to francuzi zbankrutowali , ktorzy robili wersje konsole.

nie wiem co to ma wspolnego z obecna generacja??? ktora jest przeciez juz dosc dlugo na rynku, zreszta wersja konsolowa dopiero niedawno zostala potwierdzona wiec nie rozumiem do czego zmierzala ta wypowiedz. Na poprzednie generacje bylo wiele swietnych gier, taki wiedzmin moglby spokojnie hulac na np. xboxie - ale to stare dzieje

 

Niech teraz szukaja nowego wydawcy i wydadza gre - zagranica gra miala dobre recki a na konsolach brakuje naprawde dobrych i ciekawych rpg'w jakim niewatpliwie jest wiedzmin

 

ps.silnik "fable" i mamy wiedzmina na xboxie ;) , engine gier z pc'tow sa w miare latwe do przenoszenia na np.x360 , reszta to juz tylko dopracowac mechanikie gry itp , pozniej wydac na ps3 i gitara :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

GameBanshee has learned from an inside industry contact that The Witcher: Rise of the White Wolf has indeed been cancelled.

 

Details are sketchy, but the following facts have been confirmed: after the release of The Witcher, CD Projekt Red took the financial obligation of starting 3 projects simultaneously, a console port of The Witcher, and two more titles based on The Witcher intellectual property, one of which was The Witcher 2.

 

As the financial crisis hit, the studio was affected as well, finding itself incapable of managing all three projects and forced to lay off a significant portion of its staff. The third Witcher IP project was cancelled, and its entire crew was let go or left of their own volition. A second round of layoffs followed as The Witcher: Rise of the White Wolf was cancelled, including around two dozen people losing their jobs yesterday.

 

All funds and manpower have been redirected to a single project, The Witcher 2, which will be a multi-platform title for PC and consoles.

Czyli tylko się cieszyć bo to znaczy, że prędzej doczekamy się Wiedźmina 2 na PC i na konsolach.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli tylko się cieszyć bo to znaczy, że prędzej doczekamy się Wiedźmina 2 na PC i na konsolach.

Napewno będzie to "świetna" gra biorąc pod uwagę że CDPR pozbawił się co lepszych programistów i zostały tam głównie jakieś młokosy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co to ma wspolnego z obecna generacja??? ktora jest przeciez juz dosc dlugo na rynku, zreszta wersja konsolowa dopiero niedawno zostala potwierdzona wiec nie rozumiem do czego zmierzala ta wypowiedz. Na poprzednie generacje bylo wiele swietnych gier, taki wiedzmin moglby spokojnie hulac na np. xboxie - ale to stare dzieje

 

Niech teraz szukaja nowego wydawcy i wydadza gre - zagranica gra miala dobre recki a na konsolach brakuje naprawde dobrych i ciekawych rpg'w jakim niewatpliwie jest wiedzmin

 

ps.silnik "fable" i mamy wiedzmina na xboxie ;) , engine gier z pc'tow sa w miare latwe do przenoszenia na np.x360 , reszta to juz tylko dopracowac mechanikie gry itp , pozniej wydac na ps3 i gitara :)

Tylko czy gra na X1 wydana w 2007 roku mialaby racje bytu ? OT- mysle , ze przenoszenie jest latwe jak piszesz we wspolczesnych enginach myslac o tym od poczatku i odpowiednio sie pod to przygotowujac.

 

 

A wracajac do wiedzmina to imho dobrze - jak zrobia 2 to wiecej ludzi zagra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno będzie to "świetna" gra biorąc pod uwagę że CDPR pozbawił się co lepszych programistów i zostały tam głównie jakieś młokosy ;)

Skad wiesz? MOwa jest tylko o ilosci osob, a nie nazwiskach ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) engine gier z pc'tow sa w miare latwe do przenoszenia na np.x360 , reszta to juz tylko dopracowac mechanikie gry itp , pozniej wydac na ps3 i gitara :)

Redzi mieli do wyboru, albo zmodyfikować po raz kolejny silnik z PeCetowego Wiedźmina albo zwrócić się o pomoc do kogoś kto ma już gotowy (?) silnik na konsole. Biorąc pod uwagę, że wersja PC chodziła na mocno zmodyfikowanym Aurora Engine to chyba (teoretycznie) lepiej, że nie zabierali się za jego kolejną modyfikację na potrzeby konsol ;). W ogóle CDP mówiło, że ich gra jest ewenementem na skalę światową bo łatwiej im się grę robi na PS3 niż na XO...

 

Tak czy inaczej bieda straszna :(. Liczę na to że jakoś RotWW się obroni i zostanie wydany. Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

Redzi mieli do wyboru, albo zmodyfikować po raz kolejny silnik z PeCetowego Wiedźmina albo zwrócić się o pomoc do kogoś kto ma już gotowy (?) silnik na konsole. Biorąc pod uwagę, że wersja PC chodziła na mocno zmodyfikowanym Aurora Engine to chyba (teoretycznie) lepiej, że nie zabierali się za jego kolejną modyfikację na potrzeby konsol ;) . W ogóle CDP mówiło, że ich gra jest ewenementem na skalę światową bo łatwiej im się grę robi na PS3 niż na XO...

 

Tak czy inaczej bieda straszna :( . Liczę na to że jakoś RotWW się obroni i zostanie wydany. Pozdro.

ps3 czy klocek to dla mnie bez roznicy- wazne aby gra sie ukazala i nasi zarobili kase oraz reszta swiata dowiedziala sie o naszej produkcji(konsolarze)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

ps3 czy klocek to dla mnie bez roznicy- wazne aby gra sie ukazala i nasi zarobili kase oraz reszta swiata dowiedziala sie o naszej produkcji(konsolarze)

No na PS3 nawet Oblivion nie sprzedał 1mln, a o Wieśku reszta świata już wie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

No na PS3 nawet Oblivion nie sprzedał 1mln, a o Wieśku reszta świata już wie ;)

zmartwie cie ale wiedza tylko ci co graja na pc, wiekszosc graczy konsolowych na zachodzie malo gra na pc, wiecwiesiek jest im malo znany, aczkolwiek to jeszcze moze sie zmienic

 

ponizej najnowsze wiesci!!

 

polygamia

 

Michał Kiciński odpowiada Widescreen Games

 

Dołączona grafika The Witcher: Rise of the White Wolf

 

W odpowiedzi na informacją od Widescreen Games, że prace nad The Witcher: Rise of the White Wolf zostały wstrzymane z powodu braku płatności głos zabrał Michał Kiciński, jeden z założycieli CD Projekt:

 

 

Żałujemy, że nie możemy rozmawiać z Widescreen Games w normalny, biznesowy sposób, ale jesteśmy zmuszeni do komunikowania się przed media. To zupełnie nie nasz styl robienia interesów. Odpowiadamy w tym miejscu, ponieważ czujemy się zmuszeni do tego, by wytłumaczyć niejasne informacje:

Wszystkie płatności zostały realizowane zgodnie z długoterminowym harmonogramem.

Prawdą jest, że płatności były realizowane później niż pierwotnie planowaliśmy, ale było to spowodowane jedynie opóźnieniami w produkcji. Opóźnienia rosły, bo WSG wciąż nie dotrzymywało terminów.

Opóźnienia i ryzyko związane z dalszym tworzeniem gry przez WSG były nie do zaakceptowania przez CD Projekt (mimo tego, że CD Projekt RED wciąż zwiększał zaangażowanie wciąż zwiększał udział w projekcie swoich pracowników, by pomóc w produkcji) Najważniejsze jest to, że proces dewelopingu uniemożliwiał osiągnięcie założonej daty premiery a ponadto propozycje kolejnych dat wydania gry były kilkukrotnie zmieniane. Poza harmonogramem, ryzyko stwarzała także techniczna nieudolność, której absolutnie nie mogliśmy zaakceptować. To doprowadziło do końca naszej współpracy z WSG.

Obecnie prace zostały wstrzymane. Badamy wszystkie możliwe opcje, by kontynuować produkcję. Podjęcie tej decyzji było trudne i zasmuciło nas, bo zdajemy sobie sprawę, że wielu ludzi czeka na ten projekt. Robimy co w naszej mocy by znaleźć wyjście z tej sytuacji, jednak ostateczna decyzja musi gwarantować wysoką jakość produktu. Inaczej nie zdecydujemy się na kontynuację produkcji, nie zważając na konsekwencje tego wyboru. Wysoka jakość wszystkich naszych gier jest dla nas celem nadrzędnym i nie podlega to negocjacjom. Dlatego, jakakolwiek by ostateczna decyzja nie była, pamiętajcie, że podejmując ją mamy na względzie jakość gry i satysfakcję graczy. To dla nas najważniejsze rzeczy.

Edytowane przez dragonlore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Większość graczy ma tam PC i 2 konsole ;) Na zachodnich forach wielu ludzi się zachwyca Wieśkiem. Czy to się zmieni? W ilości powyżej 1mln sprzedają się takie sławne tytuły jak Fable 2, Fallout 3, Mass Effect, Elders Scrolls. Polski Two World dla przykładu nie sprzedał nawet 500 000. Czy powrót Wilka pobije te 1.2mln, wątpię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość dragonlore

Większość graczy ma tam PC i 2 konsole ;) Na zachodnich forach wielu ludzi się zachwyca Wieśkiem. Czy to się zmieni? W ilości powyżej 1mln sprzedają się takie sławne tytuły jak Fable 2, Fallout 3, Mass Effect, Elders Scrolls. Polski Two World dla przykładu nie sprzedał nawet 500 000. Czy powrót Wilka pobije te 1.2mln, wątpię.

wiesz mieszkam juz prawie z 15 lat za granica i powiem ci ze owszem maja i pc i kilka konsol podobnie zreszta jak ja , ale nie graja na pc bo sluzy im do filmow neta albo graja sporadycznie w wyselekcjonowane tytuly-Wiesiek do nich nie nalezy, bo w niego graja gracze dla ktorych pc jest glowna platforma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

wiesz mieszkam juz prawie z 15 lat za granica i powiem ci ze owszem maja i pc i kilka konsol podobnie zreszta jak ja , ale nie graja na pc bo sluzy im do filmow neta albo graja sporadycznie w wyselekcjonowane tytuly-Wiesiek do nich nie nalezy, bo w niego graja gracze dla ktorych pc jest glowna platforma.

No to ich problem :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

wiesz mieszkam juz prawie z 15 lat za granica i powiem ci ze owszem maja i pc i kilka konsol podobnie zreszta jak ja , ale nie graja na pc bo sluzy im do filmow neta albo graja sporadycznie w wyselekcjonowane tytuly-Wiesiek do nich nie nalezy, bo w niego graja gracze dla ktorych pc jest glowna platforma.

Tak na marginesie to zastanawia i dziwi mnie branza - non stop slysze o wyzszosci konsol nad pctami , a ile razy odpale jakas gierke , ktora jest portem to np. 1680x1050 nie da sie ustawic , vide Double Agent... To przy konsolach mowilo sie o hd , full hd i lepszej grafie , a tymczasem non stop UE3.0 czyli graficzna nedza i rozdzielczosci nizsze niz w wiekszosci pctowych wynalazkow...

 

Czemu o tym pisze/ Bo i w przypadko konsolowego Wieska widzialem , ze ma byc "lepiej , ladniej" , a retusze palce lizac...

 

Sory za offa.

 

 

BTW - gdzies czytalem , ze fanka Wieska byla 70 letnia nauczycielka z Francji... Wiec nie wiecie co tracicie zamykajac sie na 1 system :>

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Marketing kolego. Ms, nintendo i Sony wydaje grube pieniądze na to żeby w głowach konsumentów powstawało wyobrażenie ich konsoli jako najlepszego sprzętu do grania. Trąbią o tym reklamy, serwisy, recenzenci ( nie które płatne porównania konsol PS3 i Xboxa 360 wołają o pomstę do nieba a komentarze pod nimi fanbojów wytykających jaka to wielka różnica [ która praktycznie poza innym ustawieniem kolorów jest znikoma] skłaniają do refleksji, że z ich świadomością ktoś już krzywdę zrobił). Widzisz na zachodzie od przycinania trawy jest ogrodnik, od wkręcania żarówek elektryk, od zamiatania sprzątaczka a u nas po prostu od tego wszystkiego mamy tak zwanego "ciecia". Taka mała aluzja z morałem.

 

Z resztą cały model biznesowy konsol przypomina mi miks komunizmu i socjalizmu... ale to już temat na dłuższą dyskusję.

 

 

Pewnie CDP chce znaleźć lepszego inwestora w konsolowego Wieśka.

 

Fire nie mówię kto jest lepszy kto gorszy tylko przybliżam Ci czym różni się nasza mentalność od ich.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Widzisz na zachodzie od przycinania trawy jest ogrodnik, od wkręcania żarówek elektryk, od zamiatania sprzątaczka a u nas po prostu od tego wszystkiego mamy tak zwanego "ciecia". Taka mała aluzja z morałem.

Hehe , chcesz powiedziec , ze my jestesmy gorsi bo zamiast grac na wysoko wyspecjalizowanym sprzecie do gier - uzywamy pctow ? :P :)

 

Edit - spoko , tez iroznizowalem ;) Ta nasza mentalnosc - w zasadzie od niej sie odnioslem - to ksztaltuje mocno branza , a zwlaszcza czasopisma. Do dzis pamietam "my se pogramy w Bioszoka , a pcciarze zzielenieja z zazdrosci majac karte za 2 patyki" , tia...

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bede zgadywal:

wiekszy brat ma pelna kontrole nad platforma , a kazdy gracz ma jednakowy sprzet i chocby nawet zapalal cygara banknotem 100$ to xboxa na ktorym gry beda chodzily w full hd zamiast 720p nie kupi :D

 

Kwestia czy patrzymy na to jako na wyrównywanie szans czy bardziej jako dyktature przeciętności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu...prace nad grą zostały wstrzymane - http://www.gram.pl/news_8gjeHu66_Powrt_Bia...wstrzymany.html . Kiedy nie wiadomo o co chodzi to...chodzi właśnie o to :wink: .

 

Wielkim entuzjastą tego projektu nie byłem (wolałbym aby skupiono się na kolejnej części), niemniej - szkoda. Może to pchnie Naszych na właściwe tory, czyli do zrobienia kolejnej części gry (na pc).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojj, matko Wiedźmak został wstrzymany już miesiąc temu, nawet dyskusja jest o tym wyżej ;) .

 

 

Mnie zastanawia tylko jedno - czemu Red powierzył tytuł, który mógłby wybić ich na świecie, firmie która w ogóle nie ma doświadczenia w robieniu gier...

Edytowane przez eragonek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że chcieli zaoszczędzić ale żeby powierzyć swój flagowy tytuł WSG to lekka przesada ;) .

 

Szkoda, że nie usiedli przy wódce z chłopakami z PCF - sądzę, ze zgodziliby się na jakieś zniżki, raty itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

Wielkim entuzjastą tego projektu nie byłem (wolałbym aby skupiono się na kolejnej części), niemniej - szkoda. (...)

To, że ucięto prace nad RotWW raczej nie powinno mieć wpływu na prace nad W2. Nawet zakładając, że kiedy sytuacja finansowa była dobra, a Redzi nie rozpoczęliby prac nad wersją konsolową, to wątpię żeby nagle cały nadmiar sił przerzucili do prac nad W2 (po co tyle "gęb" wykarmiać skoro mniejszy team zrobiłby to samo, i wcale nie musiałoby to się odbić kosztem jakości, jak w tym przysłowiu "Gdzie kucharek sześć...").

 

Ja cały czas mam nadzieję, że ten projekt zostanie wskrzeszony. Konsolowy świat zasługuje na "poznanie" Wiedźmina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...