Skocz do zawartości
LoOcas90

Radeon 9600 Pro A Rodzielczosc 1680x1050?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Moim problemem jest karta graficzna - gigabyte radeon 9600 pro 128mb. Chciałem zakupić w końcu nowy monitor LCD, bo mój 10 letni CRT jest delikatnie mówiąc zużyty. Na wielu forach pytałem się o to jaki monitor kupić i zauważyłem, że kilka osób zwraca uwagę na to jaką mam kartę graficzną. W temacie jestem kompletnie zielony i nie miałem pojęcia, że na niektórych starszych kartach graficznych tak wysokie rozdzielczości jak 1680x1050 mogą niewłaściwie działać. Przewertowałem całe google w Polsce i za granicą od deski do deski, ale nie znalazłem jasnej konkretnej odpowiedzi czy na mojej karcie graficznej rozdzielczość 1680x1050 będzie prawidłowo działać? Jeśli nie będzie współgrać z kartą, wyklucza to w moim przypadku zakup monitora 20', ale 17' i 19' calowy wchodzi w grę ? Uświadomcie mnie proszę jeśli się mylę. I tu moja serdeczna prośba do Was. Może mieliście podobny problem z tą kartą jak ja, może znajomi go mieli, może gdzieś czytaliście o tym? Liczę na Waszą pomoc, z góry wielkie dzięki :)

PS: Zakup nowej karty nie wchodzi w grę póki co :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Napisze Ci tylko tyle że u mnie przez pewien czas 22' HP2207w chodził za karcie Geforce 2 GTS Pro (potwór w 2000 roku) :lol2: w rozdziałce 1680x1050 na D-Subie jak ta lala. Zawsze możesz zmniejszyc rozdziałkę na niższą. Ale jak na karcie z 200 roku była rozdziała panoramiczna standardowo to u Ciebie tez powinna być.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Twoja karta bez problemu podciągnie taką rozdzielczość .

Do tej rozdzielczości potrzeba jakieś 6,7 mb pamięci video karty , nawet układ RAMDAC nie będzie żadną przeszkodą - wymaganie takowanie to jakieś 174 mhz .

Twoja karta ma 128 mb pamięci video i 400 mhz taktowanie układu RAMDAC .

Pytanie tylko czy sterowniki to umożliwią .

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi