Fury161 Napisano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2008 Cześć.Nie wiem co z tym fantem mam zrobić.Wymieniony tusz-ale drukarka nie pracuje poprawnie. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s0n1c Napisano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2008 Czesc. Wymien kartridz na taki z tuszem. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fury161 Napisano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2008 Czesc. Wymien kartridz na taki z tuszem. Pozdrawiam. Nie wiem czemu służyć miał ten post... no nic,może się mylę co do twoich intencji. A wracając do tematu: jest to drukarka Canon MP510.Nie działa poprawnie jeden z kolorów,mianowicie żółty.Pojawia się komunikat,że kardridż jest pusty.Problem pojawił się po wymianie owego,kiedy to tusz w oryginalnym kardridżu się skończył,a został kupiony nieoryginalny.Czip został przeniesiony z oryginalnego kardridża. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s0n1c Napisano 2 Grudnia 2008 Zgłoś Napisano 2 Grudnia 2008 (edytowane) Widze, ze moj post odniosl sukces :wink: Czy postepowales podobnie jak w Tym opisie? Swoja droga z tego co wiem, to Black Point posiada w sprzedazy zamienniki z chipem. Edytowane 2 Grudnia 2008 przez s0n1c Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...