Shyrl Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) Witam, Mam taki problem: 56 - 59 (Speed Fan)stopni przy zerowym obciążeniu procesora (nie wiem która to jest dokładnie wersja bo kompa dostałem jakieś 2 lata temu od szwagra). Fan taki jak w temacie więc myślę że nie najgorszy. Czy to jest normalna temp. pracy tego procka, bo chyba nie? Czy może być to wina pasty? (pasta polskiej produkcji, jakaś AG chemia) Daję screeny (drugi częściowe obciążenie), może coś wypatrzycie w tym bo ja jestem zupełnie zielony :P to pierwszy post więc proszę wybaczyć jeśli coś jest nie tak. Edytowane 3 Grudnia 2008 przez Shyrl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzZZzz Opublikowano 3 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2008 byc moze wina pasty ma wplyw - ale niskich temperatur po dziadostwie pentium 4 to ty sie nie spodziewaj.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zzizzy Opublikowano 4 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2008 AG chemia staje się zwykłym silikonowym czymś po kilku godzinach. Kup jakiegoś normalnego AS5 albo Ceramique. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...