Skocz do zawartości
Shyrl

Problem (?) Z Temp. Pentium D 2,8ghz // Ac Freezer 7 Pro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam taki problem: 56 - 59 (Speed Fan)stopni przy zerowym obciążeniu procesora (nie wiem która to jest dokładnie wersja bo kompa dostałem jakieś 2 lata temu od szwagra). Fan taki jak w temacie więc myślę że nie najgorszy. Czy to jest normalna temp. pracy tego procka, bo chyba nie?

Czy może być to wina pasty? (pasta polskiej produkcji, jakaś AG chemia)

Daję screeny (drugi częściowe obciążenie), może coś wypatrzycie w tym bo ja jestem zupełnie zielony :P

Dołączona grafika Dołączona grafika

to pierwszy post więc proszę wybaczyć jeśli coś jest nie tak.

Edytowane przez Shyrl

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jeśli to 915 na preslerze to tempy powinny być 10 stopni niższe a tak 60+ w stresie na boxie który przy wysokich obrotach i głośności odrzutowca nie jest mniej wydajny niż ten freezer :) jeśli to stara 90nm to jak najbardziej w normie ale zakładając 65nm to jak będziesz miał 40-45 w idle będzie ok BTW na ile ci leci ? mi szedł na 4,1 bez zmiany napięć i miał jeszcze konkret zapas ale na boxie nie specjalnie chciałem go żyłować ale to było z 1,5 roku temu i chodził na 4,1ghz i nawet dawał radę coś jak PDC na 2ghz :) w grach lol dało się żyć :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jeśli to 915 na preslerze to tempy powinny być 10 stopni niższe a tak 60+ w stresie na boxie który przy wysokich obrotach i głośności odrzutowca nie jest mniej wydajny niż ten freezer :) jeśli to stara 90nm to jak najbardziej w normie ale zakładając 65nm to jak będziesz miał 40-45 w idle będzie ok BTW na ile ci leci ? mi szedł na 4,1 bez zmiany napięć i miał jeszcze konkret zapas ale na boxie nie specjalnie chciałem go żyłować ale to było z 1,5 roku temu i chodził na 4,1ghz i nawet dawał radę coś jak PDC na 2ghz :) w grach lol dało się żyć :)

Wymienię pastę.