Skocz do zawartości
jimmy1

Jakie Auto Kupić?

Rekomendowane odpowiedzi

@ULLISSES - dzieki za rzeczowe informacje, a nie typu "nie bo nie"

Samochod maly to jednak nie dla mnie... BMW E46, Audi A4 to minimalna wielkosc jaka biore pod uwage.

Skorzystam chyba jednak z bmw-sport.pl, z tym ze stoje przed wyborem, a na forach konkretnej marki obawiam sie ze "kazda sroka swoj ogon chwali".

 

A czemu nie Diesel..? A no w gruncie rzeczy nie odpowiada mi charakterystyka takiego silnika... Mialem okazje powozic 1.9TDI grupy VAG w roznym wydaniu, no i to nie dla mnie.

Czesto jezdze spokojnie, jezeli mam pasazerow to sie czuje za nich odpowiedzialny, ale nie kiedy jade sam przez np. kreta droge w lesie, to nie moge sie oprzec i cisne ile fabryka dala sluchajac tylko silnika.

Wiec interesuje mnie samochodzik ktory moze jechac dostojnie i stosunkowo oszczednie, po czym na zyczenie mogl bym w nim obudzic potwora nie zwracajac uwagi na spalanie itp.

 

A co do tego LPG... a no o środowisko dbam... ma ktos cos przeciwko takiemu argumentowi ????

co do diesla jesli jezdziles passati to znaczy ze jezdziles zwyklym klekotem ja mam u siebie HDI (pompo wtryski)i naprawde prawie nie slychac tego charakterystycznego klekotania. No i tak jak @Ulisses mowi wersje 150 konne naprawde potrafia wcisnac w fotel i to wszystko juz od 1700-2000 obr :)

 

ja na twoim miejscu sklanialam bym sie naprawde ku nowym dieslom no ale to tylko moje zdanie

 

sporo osob pewnie znow powie ze chwale swoje ale mam w domu tez inne auto w benzynie wiec mam porowanie. Wedlug powinienes sie przejechac taka E46 320d albo nawet 330d jesli lubisz moc :) np KLIK

Edytowane przez chojrakrock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie chcesz zbyt dużo wydawać na remont zawieszenia, lepiej brać E46 niż E39 (zwłaszcza w touringu). Zawieszenie bardziej skomplikowane, szybciej się wybija na polskich drogach, przez co remonty droższe. Wiem co mówię - ojciec i znajomy mają 530d. E46 ma bardzo podobne zawieszenie do E36 tylko więcej elementów jest aluminiowych. A silniki 3.0d i podobno 2.0d też, są naprawdę świetne. Trzeba tylko pamiętać aby co jakiś czas robić im drobne zabiegi pielęgnacyjne typu czyszczenie EGR, wymiana filtra odmy itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopałeś dosyć stary temat, ale skoro już lecimy dalej, to mam pewną wątpliwość odnośnie skomplikowania zawieszenia w E39. Osobiście nie widzę większej różnicy między E34 i E39 - jeśli chodzi o przód, bo to głównie on jest najczęściej wymieniany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopałeś dosyć stary temat, ale skoro już lecimy dalej, to mam pewną wątpliwość odnośnie skomplikowania zawieszenia w E39. Osobiście nie widzę większej różnicy między E34 i E39 - jeśli chodzi o przód, bo to głównie on jest najczęściej wymieniany.

Piszę o różnicach między E46 i E39. Po za tym prawie całe zawieszenie w E39 jest aluminiowe.

Edytowane przez Sz@tynbury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...