chojrakrock Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2008 (edytowane) @ULLISSES - dzieki za rzeczowe informacje, a nie typu "nie bo nie" Samochod maly to jednak nie dla mnie... BMW E46, Audi A4 to minimalna wielkosc jaka biore pod uwage. Skorzystam chyba jednak z bmw-sport.pl, z tym ze stoje przed wyborem, a na forach konkretnej marki obawiam sie ze "kazda sroka swoj ogon chwali". A czemu nie Diesel..? A no w gruncie rzeczy nie odpowiada mi charakterystyka takiego silnika... Mialem okazje powozic 1.9TDI grupy VAG w roznym wydaniu, no i to nie dla mnie. Czesto jezdze spokojnie, jezeli mam pasazerow to sie czuje za nich odpowiedzialny, ale nie kiedy jade sam przez np. kreta droge w lesie, to nie moge sie oprzec i cisne ile fabryka dala sluchajac tylko silnika. Wiec interesuje mnie samochodzik ktory moze jechac dostojnie i stosunkowo oszczednie, po czym na zyczenie mogl bym w nim obudzic potwora nie zwracajac uwagi na spalanie itp. A co do tego LPG... a no o środowisko dbam... ma ktos cos przeciwko takiemu argumentowi ???? co do diesla jesli jezdziles passati to znaczy ze jezdziles zwyklym klekotem ja mam u siebie HDI (pompo wtryski)i naprawde prawie nie slychac tego charakterystycznego klekotania. No i tak jak @Ulisses mowi wersje 150 konne naprawde potrafia wcisnac w fotel i to wszystko juz od 1700-2000 obr :) ja na twoim miejscu sklanialam bym sie naprawde ku nowym dieslom no ale to tylko moje zdanie sporo osob pewnie znow powie ze chwale swoje ale mam w domu tez inne auto w benzynie wiec mam porowanie. Wedlug powinienes sie przejechac taka E46 320d albo nawet 330d jesli lubisz moc :) np KLIK Edytowane 24 Grudnia 2008 przez chojrakrock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbchp250 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2008 Moze faktycznie te bardziej cywilizowane diesle daja rade, trzeba bedzie zbadac trop. No niestety, moje doswiadczenia z dieslami to wlasciwie ten sam motor w passacie, borze, golfie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 24 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2008 czyli tak jak pisalem stare dobre klekoty :) nowe diesle juz naprawde sa wporzo i dzwiek silnika tez ok jak turbina zaskakuje :) jak bedziesz mial okazje przejedz sie czyms nowszym i zdaj relacje ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz@tynbury Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Jeśli nie chcesz zbyt dużo wydawać na remont zawieszenia, lepiej brać E46 niż E39 (zwłaszcza w touringu). Zawieszenie bardziej skomplikowane, szybciej się wybija na polskich drogach, przez co remonty droższe. Wiem co mówię - ojciec i znajomy mają 530d. E46 ma bardzo podobne zawieszenie do E36 tylko więcej elementów jest aluminiowych. A silniki 3.0d i podobno 2.0d też, są naprawdę świetne. Trzeba tylko pamiętać aby co jakiś czas robić im drobne zabiegi pielęgnacyjne typu czyszczenie EGR, wymiana filtra odmy itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Odkopałeś dosyć stary temat, ale skoro już lecimy dalej, to mam pewną wątpliwość odnośnie skomplikowania zawieszenia w E39. Osobiście nie widzę większej różnicy między E34 i E39 - jeśli chodzi o przód, bo to głównie on jest najczęściej wymieniany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sz@tynbury Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2009 (edytowane) Odkopałeś dosyć stary temat, ale skoro już lecimy dalej, to mam pewną wątpliwość odnośnie skomplikowania zawieszenia w E39. Osobiście nie widzę większej różnicy między E34 i E39 - jeśli chodzi o przód, bo to głównie on jest najczęściej wymieniany. Piszę o różnicach między E46 i E39. Po za tym prawie całe zawieszenie w E39 jest aluminiowe. Edytowane 21 Kwietnia 2009 przez Sz@tynbury Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...