fredy Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 witam mam pewien problem z związanym z ponownym podłączeniem neta,i centralnie nikt nie zna odpowiedzi na moje banalne pytania i juz mam poprostu dośc:) ale do dzieła 22 listopada 2008r. skączyła mi się umowa z neostradą ,chciałem przejsc do netii więc złożyłem wypowiedzenie,jednak pani powiedziała że jeśli chcę miec neta to muszę złożyc zamówienie na podłączenie telefonu dlatego że numer na którym mialem swiadczoną usługę neostrada wraz z zrezygnacją z neo numer przestaje istniec, wiec okej pomyslałem poczekam te 2 tyg. na montera ktory zawitał do mnie w celu sprawdzenia łącza wszystko było okej i około 3 dni potem pojawił się z umową,powiedział że jutro już mogę zamawiac neta , wiec ucieszony dzwonię do netii,a tam bardzo miła pani muwi że niestety jeszcze nie możemy podpisac umowy gdyż jeszcze mój, nowy num. nie jest dostepny i pani zadzwoni do mnie jutro i powino byc już okej , z samego rana dzwoni pani i ten sam problem,wiec pomyslałem że pójdę do telePunktu i zamówię sobie neostrade 6mb. żeby nie czekac, poszedłem i tam pan ku mojemu zdziwieniu mówi że bardzo mu przykro ale nie mogę zamówic neostrady gdyz nie ma wolnych portów ,dosłownie szczęka mi opadła i pytam jak to możliwe ,a on na to że jak zrezygnowałem z neta to ktoś skoczył na moje miejsce i jedynie co moge zrobic to czekac jak ktos zrezygnuje z neta i bede mógł wskoczyc na jego miejsce lub poczekac na rozbudowę sieci w mojej miejscowosci ,pytam kiedy to nastąpi a tu tylko głupi usmieszek i żadnej odpowiedzi. Jednak cos mi tu nie pasuje bo wchodząc na stronę netii https://www.netia.pl/hp,dla_domu,sprawdz.html i sprawdzając najlepszą z mozliwych opcji dla mnie i wpisując mój num. tel wyskakuje błąd : sprawdz poprawnosc wpisanych danych ,lecz gdy wpiszę inny numer z mojej okolicy wszystko jest okej , powiem więcej ja mieszkam na drugim pietrze a na pierwszym pietrze koles ma telefon w TPSA i wpisując jego numer także wszystko jest okej , to czemu tylko ja mam takie problemy ?? myslałem że monter zdupcył sprawę i cos źle zrobił ale nie mam jak tego sprawdzic bo nie mam telefonu stacjonarnego a łącze chciałem miec aktywne pod neta , ale jak puszczałem sygnałek na mój. nowy numer to sygnał był , a ja kompletnie nie wiem co mam robic , pisałem do TPSA i dostałem takie odpowiedzi : 1odpowiedz-,ązaniu do Pana maila informuję, że świadczenie usługi neostrada tp dla Pana numeru jest obecnie niemożliwe z powodu braku dostępnych portów DSLAM na centrali, do której podłączony jest Pani numer. W tej sytuacji proszę o udanie się do najbliższego salonu sprzedaży tp, gdzie doradca przyjmie zgłoszenie dotyczące przystosowania Pana łącza dla neostrady tp. 2odpowiedz-,W nawiązaniu do Pana maila informuję, że zgłoszenie dotyczące dostosowania Pana łącza dla neostrady tp lub przeniesienie Pana numeru do innej centrali, może Pan złożyć również telefonicznie pod numerem błękitnej linii tp 9393. 3odpowiedz-, W nawiązaniu do Pana maila informuję, że aby sprawdzić warunki techniczne należy złożyć zamówienie na usługę. Dodam również, że neostrada tp może funkcjonować bez aktywnego numeru telefonu. W takim przypadku naliczana jest dodatkowa opłata za utrzymanie łącza w wysokości 36,60 zł z VAT. Zamówienie można złożyć na błękitnej linii tp pod numerem 9393 lub na stronie www.tp.pl. lub w każdym salonie sprzedaży tp, których lokalizację można sprawdzić na stronie: http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obslug...siec_sprzedazy/ . no i zadnej konkretnej odpowiedzi !!!!!! no mam do was pytanie czy jest taka mozliowsc złożenia zamówienia na przystosowanie mojego łącza po neta , na jakiej zasadzie to działa i co to znaczy że mogą mi przenies numer do innej centrali ?? dzwoniłem na błękitną linię ale pani powiedziała że u niej wszystko jest okej , wynik pozytywny i nie ma do czego się przyczepic i nie może przenies mojego numeru do innej centrali, i żebym poszedł sobie do tego TelePunku i tam próbował bo ona nic nie może zrobic , no i co ja mam teraz zrobic ?? może jakies oficjalne pismo wysłane pocztą bo już mi sie normalnie nie chcę gadac z tymi pracownikami telepunktu ,bo obsługa klientów w tym punkcie to jakiś jeden wielki żart !!!! słyszę tylko ze nie ma wolnych portów i na tym rozmowa sie koczy , proszę was o pomoc może ktos z was miał juz takie problemy ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 IMO dość ciekawa sytuacja. Jeśli masz teraz podłączony jakiś numer tel, to zwróć się do swojego operatora z zapytaniem o Internet. Jeśli odpowiedź będzie negatywna, to pożegnaj go. Bo z tego co zrozumiałem, to podłączony jesteś pod Netię, a piszesz z TPSA. Nie ma w okolicy sieci radiowych? Myślę, że to rozwiązało by sprawę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ram1rez Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 ULLISSES radiówka to największe zło... Wiem bo sam jeszcze przez 2 miesiące wypowiedzenia jestem zmuszony z niej korzystać:/ Na liniach TPSA można mieć internet w Netii odwrotnie nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 Eee... mam WiFi od 5 lat i jakoś nie ma większych zastrzeżeń poza brakiem zmiennego/publicznego IP. Poza tym, jeśli operatorzy telefonii robią nas w bambuko, to trzeba im podziękować. Do tego ceny WiFi mogą być bardziej atrakcyjne, więc proponuję przeglądnąć oferty w okolicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ram1rez Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 Widać tylko mój provider robi mnie w #&*(. Płacę 61zł a neta więcej nie mam niż mam. Do tego masakryczny ping, nie da się w nic pograć online. W ciągu miesiąca przeskakuje na Netię, 49zł za 4MB, moim zdaniem jest wielkim krokiem do przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredy Opublikowano 18 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2008 telefon mam w TPSA i teraz nawet neo nie moge wziąsc , no cóż spróbuję ,żeby mi przeniesli numer do innej centrali jeśli będzie to wogule możliwe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sens Opublikowano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2008 A masz może kablówke (TV)? I to zakładaną przez jakąś większą firmę np. Multimedia lub UPC?? Jak tak to możesz sobie neta przez kablówke zamówić. Ceny moją konkurencyjne, a parametry nie odbiegają od tych w tp czy netii. I nikt ci łaski nie będzie robił... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredy Opublikowano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2008 kablówki nie mam , aktualnie korzystam z blueconnecta ale chciałbym miec stałe łącza wczoraj dostałem kolejny mail z TPSA Szanowny Panie, W nawiązaniu do Pana maila informuję, że aby sprawdzić warunki techniczne należy złożyć zamówienie na usługę. Dodam również, że neostrada tp może funkcjonować bez aktywnego numeru telefonu. W takim przypadku naliczana jest dodatkowa opłata za utrzymanie łącza w wysokości 36,60 zł z VAT. Zamówienie można złożyć na błękitnej linii tp pod numerem 9393 lub na stronie www.tp.pl. lub w każdym salonie sprzedaży tp, których lokalizację można sprawdzić na stronie: http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obslug...siec_sprzedazy/ . Dodatkowe informacje uzyska Pan na stronie www.tp.pl oraz pod numerem błękitnej linii tp 9393. Połączenie jest bezpłatne w sieci tp. i dalej bez konkretnej wypowiedzi , z tego maila wynika że jak złoże zamówienie na neostrade (przez internet) to przystosuja mi łącze pod neo, tylko jak byłem złożyc te zamówienie w telepunkcie to laska powiedziała że nie ma wolnych portów i nie moge złożyc zamowienia i tyle , i już nic z tego nie rozumiem, normalnie najgorsza instytuacja z jaką kiedykolwiek się spotkałem , chyba napisze oficjalne pismo i wyśle im pocztą, nie wiem czy jest mozliowsc przeniesienia mojego numeru do innej centrali bo nikt nie chce mi odpowiedziec na te pytanie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ram1rez Opublikowano 19 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2008 Dzwoń pod błękitną, ja się dowiedziałem np. że przy najniższym abonamencie nie mogę mieć neo (a na stronie TP wszystko było ok, tylko zamawiać...). Tylko komu potrzebny duży abonament w czasach komórki? :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredy Opublikowano 20 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2008 dokładnie masz rację ,bo mnie wogule nie interesuje telefon stacjonarny a zamówienie na numer złozyłem tylko po to by miec neta, musze zadzwonic na błękitną linię i wyjasnic sprawę, trochę szkoda bo chciałem miec netie a jestem skazany na neo , bo z tego co się dowiedzialem to jak zamówie neo to wtedy przystosuja mi łącze pod neta , troche to wszystko dziwne bo jakoś miesiąc temu net mi smigał i nie było problemów a jak chcialem teraz przejsc na netie to wielkie problemy robią , wynika z tego że telekomunikacja to zło konieczne :) ale tak to juz jest w tym kraju , monopolisci rządzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 20 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2008 imho powinienes bardziej zaintereswac sprawa netie i moze uokik... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 20 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2008 Prosta i całkiem częsta sytuacja, skonczyły sie porty dslam`owe na centrali do której jestes podpięty, czyli z adsl`a nici. Ani Netia ani Uokik nic tu nie pomoże... Tepsa rzeczywiscie nie moze sprawdzić mozliwosci bez zamówienia, mozna sprawdzić tylko po numerze czy dana centrala obsługuje adsl`a , tak samo jak nie mozna okreslic czy na danej linii pójdzie np 6Mbps Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mensir67pl Opublikowano 20 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 20 Grudnia 2008 Eee... mam WiFi od 5 lat i jakoś nie ma większych zastrzeżeń poza brakiem zmiennego/publicznego IP. ta sam uwaga co do IP od 04.2003 tylko wifi (ale nie od amatorów)jakich pełno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredy Opublikowano 21 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 21 Grudnia 2008 Prosta i całkiem częsta sytuacja, skonczyły sie porty dslam`owe na centrali do której jestes podpięty, czyli z adsl`a nici. Ani Netia ani Uokik nic tu nie pomoże... Tepsa rzeczywiscie nie moze sprawdzić mozliwosci bez zamówienia, mozna sprawdzić tylko po numerze czy dana centrala obsługuje adsl`a , tak samo jak nie mozna okreslic czy na danej linii pójdzie np 6Mbps okej złoże zamówienie na neostrade i jak się okaże że naprawdę nie ma wolnych portów ,to mogą mi przenies numer do innej centrali lub przystosowac moje łącze pod neostrade ?? czy jest to możliwe czy tylko pracownik TPSA mi sciemniał żę jest taka możliwosc ?? co o tym myślisz , bo jak nici z tego to rezygnuje z tego łącza , zapłacę im te 180 zł za zerwanie umowy i niech się walą :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neomagnet Opublikowano 22 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2008 Słuchaj to nie tylko wina TP więc tak na nich nie najeżdżaj, kiedyś bez żadnego problemu by cię podłączyli do neta ale od kiedy inni operatorzy mogą korzystać z linii TP to są takie wałki bo brakuje portów. Imho jak Ci operatorzy chcą udostępniać neta to powinni dokładać do rozbudowy sieci bo to co robią to pasożytnictwo. Sprawdź czy w Twojej okolicy nie ma innych możliwości podłączenia się do neta. Może znajdziesz jakąś ciekawą ofertę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 25 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2008 okej złoże zamówienie na neostrade i jak się okaże że naprawdę nie ma wolnych portów ,to mogą mi przenies numer do innej centrali lub przystosowac moje łącze pod neostrade ?? czy jest to możliwe czy tylko pracownik TPSA mi sciemniał żę jest taka możliwosc ?? co o tym myślisz , bo jak nici z tego to rezygnuje z tego łącza , zapłacę im te 180 zł za zerwanie umowy i niech się walą :) jezeli tylko jest taka mozliwosc to moze przepna pod inna centrale - watpie, nie spróbujesz nie bedziesz wiedział @NeoMagNeT, szkoda, ze nie masz zielonego pojecia o czym piszesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...