Preemo Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2008 Komputer nie chce mi się włączyć. Pojawia się tylko ten pierwszy ekran, na dłużej niż zawsze, po czym pojawia się czarny ekran z migającą kreską w lewym górnym rogu ekranu. Myślałem, że po prostu nawalił system, więc włożyłem płytę z windowsem i chciałem sformatować. Nie pojawiło mi się okno z wyborem partycji, lecz od razu zaczęły się ładować składniki. Po załadowaniu się ich komp się zresetował, po czym znów zaczął ładować składniki... i tak cały czas. Gdy wszedłem do biosa okazało się, że komp w ogóle nie widzi mojego dysku. Z pewnością dlatego przy formacie ładowały się tylko składniki, nic więcej. Dzisiaj odwiozłem kompa na gwarancję, więc nie oczekuje od was większej pomocy. Chcę się tylko dowiedzieć, czy spotkał się już ktoś z podobnym problemem i czym on może być spowodowany? A także, czy istnieje szansa, że to nie dysk się zepsuł, lecz coś innego. Gdyby był to jednak twardziel, to niestety straciłbym swoją całą muzykę, wszystkie filmy, więc to dla mnie najgorsze co może być. :/ Z góry dziękuję za odpowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zborek1985 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2008 Witam, ostatnio spotkałem się z dwoma przypadkami podobnymi do twoich. W pierwszym udało mi się postawić dysk na nogi poprzez podpięcie go do innego komputera i sformatowanie (któreś z kolei) partycji systemowej. Z drugim narazie walczę ;) Nie mam pojęcia czym te awarie(?) był spowodowane, może wirus, może coś innego, w każdym razie mogę Cię pocieszyć, że dane na pozostałych partycjach po całej zabawie były nienaruszone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Preemo Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2008 Bardzo dziękuję za odpowiedź. :) Wróciła mi nadzieja, że zachowam muzykę, bo zbierałem to wszystko ok. pół roku i szkoda by było stracić. Jutro jadę do serwisu i zobacze co mi powiedzą, może będą wiedzieć czym było to spowodowane. Jutro wejdę i napisze co i jak. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2008 Jest tylko jeden problem - serwis nie będzie się przejmował Twoimi danymi. Zapuści WDCLEAR na dzień dobry i pozamiatane. Ja bym od tego zaczął w takich przypadkach. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Preemo Opublikowano 29 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2008 Jest tylko jeden problem - serwis nie będzie się przejmował Twoimi danymi. Zapuści WDCLEAR na dzień dobry i pozamiatane. Ja bym od tego zaczął w takich przypadkach. ;]Heh to nie ciekawie. No ale cóż, nic na to nie poradzę, moim błędem jest że tylko zwlekałem żeby ponagrywac wszystko na płyty. Mam nadzieję, że to nie będzie całkowita awaria dysku, bo w takim przypadku musiałbym czekać na kompa nawet do 2 tygodni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Preemo Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2008 Niestety okazało się że to jednak dysk padł, przyjęli mi na gwarancję i komputer będę miał dopiero za ok. 2 tygodnie. Dziękuję za pomoc i Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bender83 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jest tylko jeden problem - serwis nie będzie się przejmował Twoimi danymiJak powiesz, że zależy ci na danych to w każdym porządnym serwisie powinni sprawdzić czy da się coś wyciągnąć. Oczywiście za dodatkową opłatą, bo takie coś nie podlega gwarancji. Niestety okazało się że to jednak dysk padł, przyjęli mi na gwarancję i komputer będę miał dopiero za ok. 2 tygodnie.Lol, co to za sklep? Jak ja robiłem w serwisie to dyski wymieniało się od ręki (i tak zawsze przychodził nowy) żeby klientowi nie uziemiać kompa na tak długi czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Preemo Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jak powiesz, że zależy ci na danych to w każdym porządnym serwisie powinni sprawdzić czy da się coś wyciągnąć. Oczywiście za dodatkową opłatą, bo takie coś nie podlega gwarancji.A ile takie coś może mniej więcej kosztować? Lol, co to za sklep? Jak ja robiłem w serwisie to dyski wymieniało się od ręki (i tak zawsze przychodził nowy) żeby klientowi nie uziemiać kompa na tak długi czas.Oni wysyłają ta uszkodzoną część do Warszawy i stamtąd dopiero przychodzi nowa. Nie mają takich rzeczy na sklepie. Też mi się to wydaje dziwne, ale cóż... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bender83 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2008 A ile takie coś może mniej więcej kosztować?Ciężko powiedzieć, zależy od serwisu, miasta itd. Oni wysyłają ta uszkodzoną część do Warszawy i stamtąd dopiero przychodzi nowa. Nie mają takich rzeczy na sklepie. Też mi się to wydaje dziwne, ale cóż...To też zależy od podejścia sklepu do klienta, no ale żeby nie mieć dysków na miejscu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...