Skocz do zawartości
TiGeR5

Potrzebna Pomoc Przy Zlożeniu 1go Zestawu.

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym złożyć swoje pierwsze WC ponieważ jestem zupełnie zielony proszę o ocenę zestawu który wybrałem.

Swiftech APOGEE GT - 159zl

MNP Prison Pro V2 GPU-R NK12 - 129zl

DangerDen pompa DD-CPX-Pro 12V - 249zl

Black Water Ultimate 123 rev. 3.0 - 210zl

Prosiłbym podpowiedzieć jakie kupić węże, złączki, i co tam jeszcze potrzeba bo naprawdę nie mam zielonego pojęcia o tym na chwile obecną. No i czy konieczny będzie rezerwuar??

PS cena ma znaczenie - chciałbym w miarę możliwości tanio złożyć - ale nie chcę byle g....

Moja obudowa to NZXT Tempest i do niej chciałbym to wcisnąć.

Z góry dziękuje za pomoc.

EDIT:

Generalnie zestaw wstępnie ma chłodzić CPU, 1x GPU (planuje później drugą hd4850) i tyle - mostek nie ma potrzeby bo mam msi p45 neo2 płyte.

Jeśli da się urwać na korzyść z tych elementów co podałem to proszę podpowiedzieć.

Edytowane przez TiGeR5

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Swiftech APOGEE GT - 159zl <= Zmieniłbym na używanego D-Teka lub GTX

MNP Prison Pro V2 GPU-R NK12 - 129zl <= Może być lub MCW60 lub D-tek GPU można taniej dorwać

DangerDen pompa DD-CPX-Pro 12V - 249zl <= Weź Lepiej Lainga DDC sprawdzona pompka

Black Water Ultimate 123 rev. 3.0 - 210zl <= Wydaje mi się że wersja Aadvance wystarczy nie będzie trzema tak mocno dmuchać.

Co do rezika poszukaj używanego Swiftecha micro res :]

Edytowane przez Borys-Tech

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

podzielam zdanie Borysa. chłodnice advanced, o dziwo ma lepsza wydajnosc. rez jak jestes poczatkujacy bylby wskazany, o wiele latwiej zalac uklad i odpowietrzyc. co do zlaczek to zalezy co wolisz: szybkozlaczki lub choinki. co do choinek propouje zaopatrzyc sie jeszcze w zaciski na weze. rozmiar to najbardziej popularne SM 10/13 lub NK12. Producent najlepiej Tygon lub Faser. Nie należa do najtańszych ale jak sam podałeś, nie chcesz byle g....