jimmy1 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 Czy ktoś z was zetknął się z takim silnikiem i ewentualnie jakie macie doświadczenia z tym motorem?Warto się w to pchać?Przy tankowaniu nie zasłabne?Pomocy.Sprawa bardzo pilna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 Przy 1.6 105KM mozna zaslabnac. Przy tym mysle podobnie bedzie ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toman Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 forum.vwgolf.pl, tam dowiesz się najwięcej. Moc jest przyjemna. Ogólnie wszystkie silniczki są udaną konstrukcją, a jeśli się coś psuje to raczej z zużycia niż przypadkiem. Ja posiadam słabszą jednostkę, jedną z pierwszych produkowanych dla tego auta 1.6 V8 101KM i nadal autko się toczy a ma już 216000KM. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam83 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 ja miałem taki silnik w a3, spalanie na trasie w granicach 7 litrów, mieszana 10/100 osiągi nie powalają, ale nie jest tragicznie, jeśli chodzi o awaryjność to nie miałem żadnych problemów, ale szczerze powiem ze drugi raz nie wziąłbym auta z tym silnikiem, bardziej udanym rozwiązaniem jest 1,8T, ma ona lepsze osiągi przy porównywalnym spalaniu(wg niektórych nawet niższym) spalaniu, do tego dochodzi możliwość zwiększenia mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmy1 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 Właśnie cholera czyli doniesienia o spalaniu w mieście około 12 litrów mogą okazać się prawdziwe niestety <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sens Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 Z tego co czytałem kilka lat temu w tescie golfa IV 1.8gti ten silnik w wersji turbo jest w 10 najlepszych silników lat 90. A jako że bazą do tego silnika jest ten który cie interesuje to chyba warto :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S1Sweet Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 Właśnie cholera czyli doniesienia o spalaniu w mieście około 12 litrów mogą okazać się prawdziwe niestety <_<przy takiej pogodzie jak teraz, normalka ;) zalezy tez sporo od tego jak jezdzisz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmy1 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 Chodzi właśnie o to że podobno "bez szaleństw" ten silnik pali około 12 litrów w mieście <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gollumek Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 tata ma taki silnik w Toledo, co do spalania w miescie sie nie wypowiem, ale tak 70% trasa - 30% miasto spala okolo 7-8l benzyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neo_x Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 a czemu nie diesel?! jak patrzysz na spalanie to sobie seicento kup... biorac 1.8 w benzynie logiczne ze dyche to spali... tym bardziej zima Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 a czemu nie diesel?! jak patrzysz na spalanie to sobie seicento kup... biorac 1.8 w benzynie logiczne ze dyche to spali... tym bardziej zimaZimą w wielkomiastowych korkach to i 14 może łyknąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucas Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 Popieram Adama83, zdecydowanie lepszym rozwiazaniem jest 1.8T, takie same jak nie nizsze spalanie a znacznie lepsze osiągi. Z tego co gdzies kiedys czytałem to te silniki były konstruowane z myśla o pracy z turbo, a wersja 'same 1.8" to taki lekki kastrat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 Właśnie cholera czyli doniesienia o spalaniu w mieście około 12 litrów mogą okazać się prawdziwe niestety <_< w miescie sadze, ze i 12l nie bedzie problemem w zimie i to przy spokojnej jezdzie. jak cos jezdzi to musi spalic i nic na to nie poradzisz to sa koszty zycia i posiadania auta. moje 1.6 16V 103KM zima nie ma oporow, zeby wypic 11-13l/100km przy normalnej przepisowej jezdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S1Sweet Opublikowano 6 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Stycznia 2009 zdecydowanie lepszym rozwiazaniem jest 1.8T, takie same jak nie nizsze spalanie a znacznie lepsze osiągi.osiagi lepsze ale spalanie juz nie koniecznie ;) w troche wiekszym aucie to 150konne 1.8T od vag-a srednio robi 12-13litrów przy normalnej jezdzie, podejrzewam ze w zimie na placu i przy zabawach nie sniegu wciaglo by z 18L ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2009 osiagi lepsze ale spalanie juz nie koniecznie ;) w troche wiekszym aucie to 150konne 1.8T od vag-a srednio robi 12-13litrów przy normalnej jezdzie, podejrzewam ze w zimie na placu i przy zabawach nie sniegu wciaglo by z 18L ;) Ale przynajmniej przy 1,8T się jedzie jak człowiek i wyprzedza normalnie a nie jak dziadek w Matizie :) Z doświadczenia powiem że 1,8T 20V od VW są pancerne - dobra motorownia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2009 szukaj 1.8t, powody jak wyżej. bez turbinki to taki spokojny silnik do spokojnej jazdy. wersja turbo 150 hp rusza się lepiej - dokładasz czipsa i 180-200hp sobie robisz bez wzrostu spalania,, jak poprosisz o program 'eko' to będziesz miał np 170-180 i w mieście spalanie niższe niż w serii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sens Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2009 (edytowane) Ten silnik był montowany również w auti TT gdzie osiągał 225KM, w passacie 180KM także napewno można go łatwo 'podkręcic'. Edytowane 7 Stycznia 2009 przez Sens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregor1230 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2009 (edytowane) Ten silnik to ładowali od skody po audi A4. Moim zdaniem zmarnowany potencjał. Silnik jest pięcio cylindrowy dlatego też 20V bo po cztery na cylinder. Z 1.8 przy takim rozwiązaniu to powinno być 150 koni , a oni uzyskali ledwo 125 koników i szczerze w takiej A4 to tak sobie to jedzie. Może w golfie będzie ciutke lepiej.(nie chodziło mi o to , że się z niego nie da zrobić więcej kucy tylko wstyd troche firmowo tak mało mu dać). Edytowane 7 Stycznia 2009 przez Gregor1230 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ten silnik to ładowali od skody po audi A4. Moim zdaniem zmarnowany potencjał. Silnik jest pięcio cylindrowy dlatego też 20V bo po cztery na cylinder. Z 1.8 przy takim rozwiązaniu to powinno być 150 koni , a oni uzyskali ledwo 125 koników i szczerze w takiej A4 to tak sobie to jedzie. Może w golfie będzie ciutke lepiej.(nie chodziło mi o to , że się z niego nie da zrobić więcej kucy tylko wstyd troche firmowo tak mało mu dać). Ten silnik jest 4 cylindrowy i ma 20V - po 5 na cylinder. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoctorPulse Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2009 (edytowane) Ten silnik to ładowali od skody po audi A4. Moim zdaniem zmarnowany potencjał. Silnik jest pięcio cylindrowy dlatego też 20V bo po cztery na cylinder. Z 1.8 przy takim rozwiązaniu to powinno być 150 koni , a oni uzyskali ledwo 125 koników i szczerze w takiej A4 to tak sobie to jedzie. Może w golfie będzie ciutke lepiej.(nie chodziło mi o to , że się z niego nie da zrobić więcej kucy tylko wstyd troche firmowo tak mało mu dać). 5 cylindrów ma silnik 2.3 a co do kupna seicento, to ono też wcale mało nie pali, miałem takie jako auto zastępcze przez miesiąc i po krakowie w korkach potrafiło nawet 9l spalić, była to 900cm3, średnio wychodziło mi 7l, poprostu żeby to jechało trzeba to kręcić Edytowane 7 Stycznia 2009 przez DoctorPulse Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2009 przeszkodzę temu klubowi wzajemnej adoracji kilkoma uwagami praktycznymi: -bardzo delikatna głowica, silnik 1.6 to jest pancerny w porównaniu do tego, często pęka!! butowanie zimnego szybko się kończy... - wysokie koszty wymian eksploatacyjnych (paski, głównie rozrząd, pompa wody, itp.) - imo nieco za ciężki przód - nasilenie podsterowności sumując, poza entuzjastami którzy wiedzą na co się decydują i wiedzą jak się z nim obchodzić, to polecam raczej 1.6 100km. 1.8 jest bardziej zaawansowany, dużo szybszy i niestety delikatniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2009 Kto się decyduje na europejską benzynę lat 90-tych ? Mam trzy teorie: 1. ktoś kto ma alergię na diesla. 2. ktoś kogo nie rusza w ogóle spalanie tych silników. 3. nie wie co robili Japończycy w tym czasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ten silnik był montowany również w auti TT gdzie osiągał 225KM, w passacie 180KM także napewno można go łatwo 'podkręcic'.Wiesz co ma wspolnego 1.8T 150hp z 1.8T 225hp? Maja taka sama pojemnosc skokowa, ilosc cylindrów, zaworów... i uszczelke pod głowicą :lol2: . Moze jeszcze jakies pojedyncze, nieistotne detale ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2009 (edytowane) Nie kupuj silnika 20 zaworowego, 5 zaworów na cylinder w głowicy osłabia ją. Zresztą zyski mocy też nie sa duże lecz marginalne! Sami twórcy o tym mówili. Kiedys myślałem o Audi i na ich forach sporo można ciekawych rzeczy wyczytać.. Edytowane 7 Stycznia 2009 przez Pure Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 7 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Stycznia 2009 żeby to jechało trzeba to kręcićZ takim podejściem to i motorynka 50ccm spali ci kosmiczne ilości. Moje 1.1 pali 5 do 6 w trasie, ale jak zabawiam się brzydko (140 km/h na czwórce i tak dalej), to pali wg skromnych wyliczeń trochę ponad 8. Ale to nie jest silnik ani samochód stworzony do jeżdżenia 140 na czwórce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bioły Opublikowano 8 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2009 5 cylindrów ma silnik 2.3 Małe sprostowanie oraz 2.0 ; 2.1 ; 2.2 no i ma być 2.5 nie długo Oczywiście do tego dokładali turbiny (nie do wszystkich) oraz 10V lub 20V Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimmy1 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2009 Chyba jednak w końcu stanie na 1.9 TDI 130-konnym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 8 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2009 Czyli mała rakieta :) Spodoba Ci sie charakterystyka. Ale ten klekot z rana :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2009 Przy mocnym dieslu nawet tym z PD można poczuć co to jest turbina. Co prawda w niesamowicie wąskim zakresie obrotów ale jednak wcina w fotel. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Swatkat Opublikowano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2009 Chyba jednak w końcu stanie na 1.9 TDI 130-konnym. Daj spokój, bierz 1,8T, będziesz miał i osiągi i kulturę pracy no i trochę więcej prestiżu bo TDIkiem to to teraz każdy jeździ aż się niedobrze robi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...