Tony Soprano Posted January 9, 2009 Report post Posted January 9, 2009 (edited) Witam mam problem. Wujek poszukuje jakiegoś terenowego auta które będzie paliło mniej niż jego Terrano. Jeździ sam, wiele nie musi przewozi więc jakaś krowa to nie musi być. Ważne żeby palił mniej. Myślał o silniku do 2.0 turbo diesel, może być benzyna. Podrzućcie jakieś pomysły. Mnie przychodzi do głowy CRV, HRV, Ravka, może Vitara 3d, nie wiem jakie są opinie o Freelanderze, ale jest troche na moto.allegro do 20k Edited January 9, 2009 by Tony Soprano Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
kvazi555 Posted January 9, 2009 Report post Posted January 9, 2009 co rozumiesz pod pojeciem auto terenowe? ravka crv to raczej suvy a nie terenowki. W jakim terenie auto bedzie jezdzone, i do czego ma sluzycz? ja bym byl za cherokee'im jesli chodzi o auto terenowe. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Neo_x Posted January 9, 2009 Report post Posted January 9, 2009 stary landrover? tylko ze spalaniem podejrzewam kiepsko... no ale coz.. albo rozmiar i wygoda.. albo ekonomika. Benzyne na starcie odpusc bo wujek sie zdziwi na stacji jak mu jegomosc naopowiada ze ta wspaniala 2litrowka pali 6 litrow na sto w miescie... Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Grimlock Posted January 9, 2009 Report post Posted January 9, 2009 (edited) A może Jeep Cherokee w dieslu :?: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=searc...&order_by=i Fajny byłby Jeep Wrangler, ale na wersję na ropę do 20,000 zł nie ma szans. Benzynowe będą nieźle żłopać :wink: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=searc...&order_by=i Edited January 9, 2009 by Grimlock Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Orgiusz Posted January 9, 2009 Report post Posted January 9, 2009 Chyba w tych warunkach ktore podales widze cos pokroju Samuraia Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Grimlock Posted January 9, 2009 Report post Posted January 9, 2009 Lub Suzuki Jimmy albo diesel albo benzyna 1,3-1,5l :) http://otomoto.pl/index.php?sect=search&am...&order_by=i Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
bamboocha Posted January 10, 2009 Report post Posted January 10, 2009 vitara lub samurai w dieslu albo w ogole odpuscic terenowki bo one z zalozenia nie maja malo palic ale jako tako w terenie sie sprawdzac Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Tony Soprano Posted January 10, 2009 Report post Posted January 10, 2009 Dobra dowiedziałem się wiecej. Patrol zostaje, ale nie ma być głównym samochodem. Bo za dużo pali. Nowe auto ma mieć 4x4 i w miarę móc zjechać z drogi, ale nie w jakiś straszny teren. A że ma mało palić to w porównaniu do patrola śr.14-15l. Myślę że Jimmy z 1.3 powinien być OK. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
slavok Posted January 11, 2009 Report post Posted January 11, 2009 (edited) nissan patrol 2.8TD będzie ok ten diesel raczej nie pali 14 litrów, jak bym miał kupować Jimmiego to już bym wolał Samuraja... za 20 tyś można kupi naprawdę przyzwoitego patrola GR, tylko nie z 3 litrowym dieslem, szukaj tego z 2.8 nie rozumem do końca co napisaleś, jaki patrol zostaje ? wcześniej pisałeś coś o terrano... Edited January 11, 2009 by slavOK Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
N2O Posted January 13, 2009 Report post Posted January 13, 2009 Patrol 2,8TD - ja bym nikomu tego silnika nie polecił, silnik z aluminiową głowicą skłonną do pękania i do tego spalanie to 12-16 litrów, 4.2 jest ekonomiczniejszy i wytrzymalszy ale praktycznie nie do zdobycia w wersji kontynentalnej - bynajmniej nie w tej cenie :D Jedyny kuloodporny silnik diesla w dostępny bez większych problemów w Polsce posiada stara 160'ka 3,3D/TD(sam takiego posiadam). Jimny 1.3(odradzam francuskiego diesla 1.5) fajny sprzęt - dzielność terenowa naprawdę dobra, porównywalna z Samurai'em/SJ ale za to zdecydowanie wygodniejszy(resory vs sprężyny). Jeepa z włoskim dieslem VM odpuść sobie całkowicie - chyba, że lubisz żonglować głowicami. Freelander ma niby całkiem dobry silnik BMW, ale za to awaryjność napędu i koszta jego naprawy są ogromne. Za to disco z silnikiem 200Tdi lub 300Tdi spalają nikłe(7-12l) ilości paliwa w stosunku do masy i stałego napędu na 4 koła. Jeśli chodzi o małą terenówkę z dieslem to dobra będzie vitara/grand vitara 2.0TD. Quote Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...