Tony Soprano Napisano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 9 Stycznia 2009 (edytowane) Witam mam problem. Wujek poszukuje jakiegoś terenowego auta które będzie paliło mniej niż jego Terrano. Jeździ sam, wiele nie musi przewozi więc jakaś krowa to nie musi być. Ważne żeby palił mniej. Myślał o silniku do 2.0 turbo diesel, może być benzyna. Podrzućcie jakieś pomysły. Mnie przychodzi do głowy CRV, HRV, Ravka, może Vitara 3d, nie wiem jakie są opinie o Freelanderze, ale jest troche na moto.allegro do 20k Edytowane 9 Stycznia 2009 przez Tony Soprano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kvazi555 Napisano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 9 Stycznia 2009 co rozumiesz pod pojeciem auto terenowe? ravka crv to raczej suvy a nie terenowki. W jakim terenie auto bedzie jezdzone, i do czego ma sluzycz? ja bym byl za cherokee'im jesli chodzi o auto terenowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neo_x Napisano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 9 Stycznia 2009 stary landrover? tylko ze spalaniem podejrzewam kiepsko... no ale coz.. albo rozmiar i wygoda.. albo ekonomika. Benzyne na starcie odpusc bo wujek sie zdziwi na stacji jak mu jegomosc naopowiada ze ta wspaniala 2litrowka pali 6 litrow na sto w miescie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grimlock Napisano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 9 Stycznia 2009 (edytowane) A może Jeep Cherokee w dieslu :?: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=searc...&order_by=i Fajny byłby Jeep Wrangler, ale na wersję na ropę do 20,000 zł nie ma szans. Benzynowe będą nieźle żłopać :wink: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=searc...&order_by=i Edytowane 9 Stycznia 2009 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orgiusz Napisano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 9 Stycznia 2009 Chyba w tych warunkach ktore podales widze cos pokroju Samuraia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grimlock Napisano 9 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 9 Stycznia 2009 Lub Suzuki Jimmy albo diesel albo benzyna 1,3-1,5l :) http://otomoto.pl/index.php?sect=search&am...&order_by=i Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bamboocha Napisano 10 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2009 vitara lub samurai w dieslu albo w ogole odpuscic terenowki bo one z zalozenia nie maja malo palic ale jako tako w terenie sie sprawdzac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tony Soprano Napisano 10 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2009 Dobra dowiedziałem się wiecej. Patrol zostaje, ale nie ma być głównym samochodem. Bo za dużo pali. Nowe auto ma mieć 4x4 i w miarę móc zjechać z drogi, ale nie w jakiś straszny teren. A że ma mało palić to w porównaniu do patrola śr.14-15l. Myślę że Jimmy z 1.3 powinien być OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slavok Napisano 11 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 11 Stycznia 2009 (edytowane) nissan patrol 2.8TD będzie ok ten diesel raczej nie pali 14 litrów, jak bym miał kupować Jimmiego to już bym wolał Samuraja... za 20 tyś można kupi naprawdę przyzwoitego patrola GR, tylko nie z 3 litrowym dieslem, szukaj tego z 2.8 nie rozumem do końca co napisaleś, jaki patrol zostaje ? wcześniej pisałeś coś o terrano... Edytowane 11 Stycznia 2009 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
N2O Napisano 13 Stycznia 2009 Zgłoś Napisano 13 Stycznia 2009 Patrol 2,8TD - ja bym nikomu tego silnika nie polecił, silnik z aluminiową głowicą skłonną do pękania i do tego spalanie to 12-16 litrów, 4.2 jest ekonomiczniejszy i wytrzymalszy ale praktycznie nie do zdobycia w wersji kontynentalnej - bynajmniej nie w tej cenie :D Jedyny kuloodporny silnik diesla w dostępny bez większych problemów w Polsce posiada stara 160'ka 3,3D/TD(sam takiego posiadam). Jimny 1.3(odradzam francuskiego diesla 1.5) fajny sprzęt - dzielność terenowa naprawdę dobra, porównywalna z Samurai'em/SJ ale za to zdecydowanie wygodniejszy(resory vs sprężyny). Jeepa z włoskim dieslem VM odpuść sobie całkowicie - chyba, że lubisz żonglować głowicami. Freelander ma niby całkiem dobry silnik BMW, ale za to awaryjność napędu i koszta jego naprawy są ogromne. Za to disco z silnikiem 200Tdi lub 300Tdi spalają nikłe(7-12l) ilości paliwa w stosunku do masy i stałego napędu na 4 koła. Jeśli chodzi o małą terenówkę z dieslem to dobra będzie vitara/grand vitara 2.0TD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...