Skocz do zawartości
dragon95

Porada Dla Małoletniego Gracza - Komputer Do 2000 Zł

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

jestem początkujący i chciałbym się poradzić o najlepszy zestaw (bez monitora) do 2000 zł.

Ponieważ jestem zapalonym graczem głównie pod tym kątem chciałbym złożyć komputer.

Znajomy, który składał swój sprzęt rok temu, doradzał mi przed wszystkim, aby zestaw był stabilny i że zasilacz ma duże znaczenie. Ponadto abym nie pakował się w amd i minimum 2 gb ramu, dosyć dobrą płytę główną, i wydajną grafikę która jednak nie kosztowałby więcej jak 500 zł, bo i tak kiedyś wymienię ją na lepszą. Mówi że rok czasu nie miał styczności z nowymi podzespołami. Nie potrzebuję więcej niż 250 gb ramu,

Zaoferował mi też złożenie i lekki podkręcenie procesora i grafiki, dlatego mówił abym poptał pod tym kątem o stabilność i czy konieczne będzie dodatkowe chłodzenie na procesor.

Reszta to nagrywarka DVD, jakaś niedroga obudowa, tyle pamiętam.

Bardzo proszę o jakieś konkretne rady :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Kolega dobrze radził. Bardziej opłacalny jest zestaw oparty o procesor Intel'a.

Nie potrzebuję więcej niż 250 gb ramu

Tyle RAM'u na pewno nie trzeba, ale dysk 250GB jak najbardziej się przyda ( xD )

minimum 2 gb ramu, dosyć dobrą płytę główną, i wydajną grafikę która jednak nie kosztowałby więcej jak 500 zł

2GB starczy do Systemu Windows XP, do Windows Vista zalecam większą ilość pamięci. Płyty Ci nie polecę, nie jestem w temacie.

Procesor - Intel Pentium Dual Core E5200, moim zdaniem

Karta graficzna - AMD-ATi HD 4830; GeForce 9800GT.

Do tego jakiś markowy zasilacz.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No to tak... procesor będzie ok taki jaki zapodał Stachuuu, chociaż może trafisz na jakiegoś w miarę porządnego Core 2 Duo krótko używanego, to można wziąć.