ha7ak Opublikowano 19 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2009 witam . planuje zmiane monitora i prosiłbym o jakieś propozycje. matryca TN , odpowiednia liczba złącz (planowane podłączenie zew. tuneta TV), uzywany będzie głównie do filmów , gier , neta, no i ogladania TV. oczywiście przydałby sie dobry serwis ( 0 bad pixels). w zależności od ilości mamony chce kupic albo 22 cale(opcja ekonomiczna ;p ) lub 24 cale. proszę o podanie najlepszych waszym zdaniem produktów spełniajacych kryteria. ps. jeżeli tuner ma funkcje PiP to czy monit też musi ja mieć ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akodo Opublikowano 19 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2009 witam . planuje zmiane monitora i prosiłbym o jakieś propozycje. matryca TN , odpowiednia liczba złącz (planowane podłączenie zew. tuneta TV), uzywany będzie głównie do filmów , gier , neta, no i ogladania TV. oczywiście przydałby sie dobry serwis ( 0 bad pixels). w zależności od ilości mamony chce kupic albo 22 cale(opcja ekonomiczna ;p ) lub 24 cale. proszę o podanie najlepszych waszym zdaniem produktów spełniajacych kryteria. ps. jeżeli tuner ma funkcje PiP to czy monit też musi ja mieć ?? no ale ile tej mamony masz? niewielkim kosztem ciekawy monitor FullHD ale 22" w formaci 16:9 http://www.agito.pl/powyzej-19/lg-215-lcd-...352.340301.html niestety na tyle nowy że jeszcze nie widziałem testów PIP powinien na nim działać ale większość obecnych LCD z wbudowanym tunerem TV nie ma PIP (dziwne ale tak jest, przerabialem temat bo szukalem takiego monitora niedawno) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheGent Opublikowano 19 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2009 Zgodzę się z przedmówcą LG W2261V-PF jest naprawde dobrą propozycją. Dobry czas reakcji, kontrast i kąty, a dodatkowo jeszcze fomat 16:9 idealny do ogladania filmów. szkoda że nie ma tunera TV ale w lepszych modelach LG napewno bedzie (jeżeli Ci na tym zależy). W kwestii jakości matryc LG jest prawdopodobnie najlepszym producentem - ostatnio nawet podpisali 5-cio letnią umowę z APPLE Co do serwisu to LG ma następujacą ofertę - Punkt Honoru Jest wg mnie naprawdę ukłon w stronę nas konsumentów szczególnie że norym "wadliwych" pikseli dopuszczają ok 7 pix. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ha7ak Opublikowano 19 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2009 tuner ma być zewnetrzny kaski zależy ile bede miał , chciałbym przeznaczyc do 1000 na 22 cale i max do 1500 na 24 cale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deliriously Opublikowano 19 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Stycznia 2009 Jeżeli 24'' to może IIYAMA B2403WS-B1 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ha7ak Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 (edytowane) no ijamka ma niezłe parametry i opinie , ale : jest pasudna ;p , no i mało złącz ma więc po podłączeniu kompa i tunera juz nic sie nie podłaczy. co do LG to powiadacie że jest to nowość ??a czy z tej serii będzie 24 cale ?? ps a co z szajsungami ?? Edytowane 20 Stycznia 2009 przez ha7ak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 (edytowane) A NEC 24WMCX , kupiłem ostatnio za jakieś 1350 zł. Ma wejście HDMI I Component. Edytowane 20 Stycznia 2009 przez bendzji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgodzę się z przedmówcą LG W2261V-PF jest naprawde dobrą propozycją. alternatywa - Benq E2200HD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ha7ak Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 prawdopodobnie wybiorę coś z LG , głównie przez ta gwarancję z 22 calówek ta LG 21.5" LCD W2261V-PF jest niezła ale ni ma jej jeszcze w kompuszroniku ani w proline( może jestem dziwny ale wysyłkowo nie kupie nigdy czegos takiego, a te sklepy mam pod nosem) co do 24 calówek to ten LG wyglada ciekawie http://www.agito.pl/powyzej-19/lg-24-lcd-w...352.336021.html a co sadzicie o tym samku ?? http://www.agito.pl/powyzej-19/samsung-24-...352.330127.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akodo Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 prawdopodobnie wybiorę coś z LG , głównie przez ta gwarancję z 22 calówek ta LG 21.5" LCD W2261V-PF jest niezła ale ni ma jej jeszcze w kompuszroniku ani w proline( może jestem dziwny ale wysyłkowo nie kupie nigdy czegos takiego, a te sklepy mam pod nosem) co do 24 calówek to ten LG wyglada ciekawie http://www.agito.pl/powyzej-19/lg-24-lcd-w...352.336021.html a co sadzicie o tym samku ?? http://www.agito.pl/powyzej-19/samsung-24-...352.330127.html No jezeli tylko odpowiada Ci rozmiar 24" i finansowo dasz radę to jak najbardziej, W2452V możesz śmiało brać. A w Komputroniku czy Proline nawet jak nie mają to napewno mogą zamówić i będziesz miał na drugi dzień. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ohuzo Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 (edytowane) Jeśli chodzi o bad/sub piksele itp po zakupie to radzę się nie przejmować gwarancją. Warto skorzystać z rękojmi i dać sklepowi pole do popisu. Wiem z doświadczenia jak to można szybko i prosto załatwić, znajomemu wyskoczyły jakieś piksele i oddał do sklepu powołując się na niezgodność towaru z umową (bo podczas zakupu bad pixeli nie było), ponadto dodał iż jest to wada fabryczna i zażądał wymiany na nowy. Poza tym jeśli już coś na matrycy ma wyskoczyć to z reguły w ciągu pierwszych kilku dni użytkowania więc przynosząc monitor do domu warto go poużywać intensywnie przez te parę dni, można np puścić jakąś kolejkę filmów i zostawić go włączonego. Gwarancja się przydaje ale na sub/bad pixele nigdy ci nie uznają jej. Zawsze się coś znajdzie bo zawsze musi wyskoczyć minimum ileś pixeli na jakiejś określonej powierzchni - to wszystko regulowane jest przez określone normy. Marna szansa, że z gwarancji dostaniesz nowy sprzęt więc przy kupnie monitora radzę darować sobie gwarancje. Podsumowywując ten "punkt honoru" LG to zwykła akcja marketingowa mająca zwiększyć sprzedaż monitorów tej marki. Bo powołując się na rękojmię w przypadku złych pixeli tak czy siak będziesz miał nowy monitor nie zależnie od tego jaki to producent czy jaką ma gwarancję. Jeśli o gwarancji mowa to mi niedawno serwis Benq zasponsorował nowy monitor - coś mi się zaczęły jakieś paski na matrycy pojawiać i migające tło. Zawsze chciałem mieć czarny monitor ale, że w sklepie nie było to wziąłem srebrny no i teraz na gwarancji przysłali mi nowy czarny =) Wracając do tematu polecam właśnie taki monitor jakim się aktualnie posługuję - Benq G2400W ma hdmi, d-sub, dvi jest ładny i ma cienkie ramki więc nie zajmuje dużo miejsca. Kiedyś nawet stworzyłem mini reckę tutaj na forum, poszukaj po moich postach. Edytowane 20 Stycznia 2009 przez ohuzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 potwierdzam - miałem do czynienia z serwisem BenQ i skończyło sie podobnie ~ wymianą na całkiem nowy egz. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akodo Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 Jeśli chodzi o bad/sub piksele itp po zakupie to radzę się nie przejmować gwarancją. Warto skorzystać z rękojmi i dać sklepowi pole do popisu. Wiem z doświadczenia jak to można szybko i prosto załatwić, znajomemu wyskoczyły jakieś piksele i oddał do sklepu powołując się na niezgodność towaru z umową (bo podczas zakupu bad pixeli nie było), ponadto dodał iż jest to wada fabryczna i zażądał wymiany na nowy. Poza tym jeśli już coś na matrycy ma wyskoczyć to z reguły w ciągu pierwszych kilku dni użytkowania więc przynosząc monitor do domu warto go poużywać intensywnie przez te parę dni, można np puścić jakąś kolejkę filmów i zostawić go włączonego. Gwarancja się przydaje ale na sub/bad pixele nigdy ci nie uznają jej. Zawsze się coś znajdzie bo zawsze musi wyskoczyć minimum ileś pixeli na jakiejś określonej powierzchni - to wszystko regulowane jest przez określone normy. Marna szansa, że z gwarancji dostaniesz nowy sprzęt więc przy kupnie monitora radzę darować sobie gwarancje. Podsumowywując ten "punkt honoru" LG to zwykła akcja marketingowa mająca zwiększyć sprzedaż monitorów tej marki. Bo powołując się na rękojmię w przypadku złych pixeli tak czy siak będziesz miał nowy monitor nie zależnie od tego jaki to producent czy jaką ma gwarancję. Jeśli o gwarancji mowa to mi niedawno serwis Benq zasponsorował nowy monitor - coś mi się zaczęły jakieś paski na matrycy pojawiać i migające tło. Zawsze chciałem mieć czarny monitor ale, że w sklepie nie było to wziąłem srebrny no i teraz na gwarancji przysłali mi nowy czarny =) Wracając do tematu polecam właśnie taki monitor jakim się aktualnie posługuję - Benq G2400W ma hdmi, d-sub, dvi jest ładny i ma cienkie ramki więc nie zajmuje dużo miejsca. Kiedyś nawet stworzyłem mini reckę tutaj na forum, poszukaj po moich postach. Przepraszam ale takich bzdur dawno nie czytałem :) Po pierwsze niezgodność towaru z umową zawsze można zgłosić ale sklep, który taki monitor z jednym pixelem przyjmuje to ewenement i albo sprzedawca nowy i nie wiedział co robił albo na tyle cwany, że wiedział iż wciśnie ten monitor komuś innemu. Innymi słowy przyjęcie takiego monitora z pixelem przez sklep jest tak nieprawdopodobne że nie ma sensu zawracać sobie tym głowy, o jakiej niezgodności tu mowa skoro klient kupuje monitor z matrycą w klasie II czyli zgadza się z nią czyli dopuszcza możliwośc wystąpienia takich uszkodzeń. Wiec gdzie tu niezgodnoć? A po drugie kłamiesz, LG wymienia monitor choćby z jednym PIXELEM albo SUBPIXELEM i nie jest to żadna "akcja marketingowa" czy wogóle znasz znaczenie słów jakich używasz? Wytłumacz mi co to za frajerzy w takim razie mają te wypalone pixele na monitorach a nie wymienili ich skoro to takie proste? Jedyna możliwość to zakupy przez internet ale wtedy samemu się płaci za odesłanie sprzętu więc to nieopłacalne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 nie przeczę że LG ma dobrze zorganizowany serwis lecz przyznam że trafiłem tu na głosy mówiące iż zdarza im się wymienić monitor na nowy lecz o podobnych parametrach ;) nie miałem okazji sprawdzić jak funkcjonuje ten ich program wymiany ale podejrzewam że nie robią problemów. myślę, że jeśli nie kupujemy przez internet to warto to rozważyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ha7ak Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 (edytowane) troche oftop ale co do rekojmi to chyba nawet nie trzeba sie pixelami przejmowac . podobno wystarczy powiedzieć że np. mi nie pasuje do wystroju wnetrza lub itp. :P . podobnie jak z ciuchami. klijent ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu tygodnia. tak zwróciłem w proline lodzitechy X-530 bo mi radio łapały. wracając do monitów to tak z wygladu bym brał HP albo Asusa, ale niestety ceny sa juz znaczne, zaś szajsung i LG są najczęściej chwalone za jakośc obrazu. co do innych marek typu ijamka, nec, benq to szczerze jakoś średnio mi podchodzą , może przez wzgląd na to że są mniej popularne. podsumowując szukam najlepszej TNki (poza eizo:P)jaką można kupic za w miarę rozsądne pieniądze Edytowane 20 Stycznia 2009 przez ha7ak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akodo Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 troche oftop ale co do rekojmi to chyba nawet nie trzeba sie pixelami przejmowac . podobno wystarczy powiedzieć że np. mi nie pasuje do wystroju wnetrza lub itp. :P . podobnie jak z ciuchami. klijent ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu tygodnia. tak zwróciłem w proline lodzitechy X-530 bo mi radio łapały. wracając do monitów to tak z wygladu bym brał HP albo Asusa, ale niestety ceny sa juz znaczne, zaś szajsung i LG są najczęściej chwalone za jakośc obrazu. co do innych marek typu ijamka, nec, benq to szczerze jakoś średnio mi podchodzą , może przez wzgląd na to że są mniej popularne. podsumowując szukam najlepszej TNki (poza eizo:P)jaką można kupic za w miarę rozsądne pieniądze no ale po co powielasz takie zasłyszane mądrości skoro sam nie jesteś tego pewien? Otóż nie ma żadnej podstawy prawnej by konsument miał prawo zwrócić sprawny sprzęt do sklepu, wyjątkiem jest właśnie sprzedaż poza siedzibą firmy np. zakup przez internet (wtedy masz 10 dni na zwrot) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ha7ak Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 (edytowane) hmmmm nie wiem jak ze sprzętem komputerowym , ale ubranie można zwrócić jeżeli np nie pasuje lub np kolor okazał sie inny, ogólnie byle pretekst. wtedy to nie gwarancja tylko rękojmia. jedynie nie obowiązuje jeżeli produkt został w jakikolwiek sposób uszkodzony. jak pisałem z tymi głosnikami, gostek ogladał czy aby żadnej ryski nie miały, ale w końcu oddali kasę. myślę że z monitorem można by podobnie, powiedzieć np. że się okazało że nie mieści się na biurku. kurcze przydało by sie jakiegoś prawnika albo rzecznika praw konsumentów spytać. hehehe przydatna to by była wiedza. Edytowane 20 Stycznia 2009 przez ha7ak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akodo Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 hmmmm nie wiem jak ze sprzętem komputerowym , ale ubranie można zwrócić jeżeli np nie pasuje lub np kolor okazał sie inny, ogólnie byle pretekst. wtedy to nie gwarancja tylko rękojmia. jedynie nie obowiązuje jeżeli produkt został w jakikolwiek sposób uszkodzony. jak pisałem z tymi głosnikami, gostek ogladał czy aby żadnej ryski nie miały, ale w końcu oddali kasę. myślę że z monitorem można by podobnie, powiedzieć np. że się okazało że nie mieści się na biurku. kurcze przydało by sie jakiegoś prawnika albo rzecznika praw konsumentów spytać. hehehe przydatna to by była wiedza. wiec zapytam po raz kolejny po co piszesz takie bzdury? Podaj mi podstawę prawnej tej Twojej rękojmi która dla konsumenta nie obowiązuje w Polsce już od kilku lat. Są szczególne warunki sprzedaży konsumenckiej i obecnie funkcjonuje niezgodność towaru z umową - widzimisię klienta nie jest niezgodnością towaru z umową więc nie może być podstawą żądania zwrotu pieniędzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheGent Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 Przy zakupie sprzętu elektronicznego przez internet trzeba szczególną uwagę zwrócić właśnie na warunki gwarancji oraz serwis. A co do oferty LG, to jest to chyba jedana taka gwarancja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ha7ak Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 hehehe jak zwykle prawda lezy po środku :P link coby uciąć dyskusję http://strefa.org/definicje/rekojmia.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 20 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Stycznia 2009 (edytowane) wracając do monitów to tak z wygladu bym brał HP albo Asusa, ale niestety ceny sa juz znaczne, zaś szajsung i LG są najczęściej chwalone za jakośc obrazu. co do innych marek typu ijamka, nec, benq to szczerze jakoś średnio mi podchodzą , może przez wzgląd na to że są mniej popularne. podsumowując szukam najlepszej TNki (poza eizo:P)jaką można kupic za w miarę rozsądne pieniądze hmmm... dla mnie właśnie Benq kojarzy się z marką oferująca bdb jakość w rozsądnej cenie np. słynne już FP91/93GP. NEC i IIYAMA (choć opinie o jamnikach w przypadku LCD są już bardziej wątpliwe) to dla mnie synonimy przede wszystkim wysokiej jakości. LG i SAMSUNG to potentaty kalkulujące koszty i zyski tak aby objąć w możliwie największym stopniu każdy segment rynku. gdzieś pomiędzy tymi zjawiskami szukałbym Asusa i HP. Edytowane 21 Stycznia 2009 przez dymy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frmn Opublikowano 21 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2009 (edytowane) Ja polecam to, co mam w opisie (Samsung T220HD, względnie T240HD). Za swojego (22'') płaciłem około 1k (alfar.pl), teraz chyba trochę podrożały. Dlaczego właśnie ten? Za wygląd. I obrazu i zewnętrzny. Obudową naprawdę mnie powalił, a obraz miał najładniejszy z całej ściany monitorów w MM w Poznaniu :) To takie moje subiektywne odczucie. Co prawda nie obsługuje Full HD, ale (tylko) 1680x1050, za to w ramach bonusu dostajemy wbudowane głośniki (nawet dają radę), wbudowany tuner TV, 2xHDMI in, SCART (eurozłącze), DVI ow koz, D-SUB, component, wejście audio chinch, wyjście optyczne audio, wyjście na słuchawki, OSD po polsku oraz...pilota i baterie :) We wszelkich 3DMarkach obraz aż chce dziury w gałkach ocznych wypalać, tak ostry, a w GTA IV aż chce się grać. Przez miesiąc prawie zero bad pixeli. Wady - kurz dość szybko widać na tej błyszczącej podstawce, innych nie stwierdzono. Ja wyboru nie żałuję. Edytowane 21 Stycznia 2009 przez frmn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akodo Opublikowano 21 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2009 hehehe jak zwykle prawda lezy po środku :P link coby uciąć dyskusję http://strefa.org/definicje/rekojmia.html nie leży po żadnym środku... http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=807&w=79347489 jeszcze raz mam napisać że nie ma już rękojmi dla Konsumentów? Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmować zwrotu jeśli towar jest sprawny, zależy to tylko od jego dobrej woli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymy Opublikowano 21 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2009 Iiyama o ile się nie mylę też daje 30 dni na zero martwych pikseli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ha7ak Opublikowano 21 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2009 ... Podaj mi podstawę prawnej tej Twojej rękojmi która dla konsumenta nie obowiązuje w Polsce już od kilku lat...pisałeś że rękojmia nie istnieje , ja że istnieje, chociaz za dużo po niej oczekiwałem , to jednak jest . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ohuzo Opublikowano 21 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2009 nie leży po żadnym środku... http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=807&w=79347489 jeszcze raz mam napisać że nie ma już rękojmi dla Konsumentów? Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmować zwrotu jeśli towar jest sprawny, zależy to tylko od jego dobrej woli. Słuchaj idąc do sklepu z monitorem z wadliwym pixelem powołujesz się na niezgodność towaru z umową i jest to jak najbardziej poprawne. Kupujesz sprzęt pełnowartościowy - wadliwy pixel ujmuje tę cechę. Czyli towar podlega wymianie, zwrotowi lub naprawie o czym pisze rękojmia. Nie gadaj głupot, że wadliwy pixel jak sama nazwa wskazuje nie jest wadą monitora. A wada zakupionej rzeczy upoważnia cię do (i tu masz rękojmię). Może taki sprzedawca jak ty za pierwszym razem nie przyjmie mi takiego wadliwego monitora z bad pixelem ale musisz wiedzieć, że naraża sklep na złą opinię a monitor tak czy siak prędzej czy później pójdzie do zwrotu a co się wtedy stanie z pracownikiem nie wiadomo. Wszystko zależy od szefa. A jeśli kierownik jest tego samego zdania to po przegranym postępowaniu sądowym chyba już nie będzie prowadził tego typu działalności bez wiedzy podstaw prawnych i obycia społecznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akodo Opublikowano 21 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2009 Słuchaj idąc do sklepu z monitorem z wadliwym pixelem powołujesz się na niezgodność towaru z umową i jest to jak najbardziej poprawne. Kupujesz sprzęt pełnowartościowy - wadliwy pixel ujmuje tę cechę. Czyli towar podlega wymianie, zwrotowi lub naprawie o czym pisze rękojmia. Nie gadaj głupot, że wadliwy pixel jak sama nazwa wskazuje nie jest wadą monitora. A wada zakupionej rzeczy upoważnia cię do (i tu masz rękojmię). Może taki sprzedawca jak ty za pierwszym razem nie przyjmie mi takiego wadliwego monitora z bad pixelem ale musisz wiedzieć, że naraża sklep na złą opinię a monitor tak czy siak prędzej czy później pójdzie do zwrotu a co się wtedy stanie z pracownikiem nie wiadomo. Wszystko zależy od szefa. A jeśli kierownik jest tego samego zdania to po przegranym postępowaniu sądowym chyba już nie będzie prowadził tego typu działalności bez wiedzy podstaw prawnych i obycia społecznego. Ile razy jeszcze trzeba Ci powtórzyć że kupując monitor z martycą w klasie II zgadzasz się na to że norma ISO przewiduje na tej matrycy pewną ilość uszkodzonych pixeli? Nie odpowiada to możesz nie kupować, skoro sam się zgadzasz na takie warunki to o jakiej niezgodności towaru z umową mówisz? Nie jestem sprzedawcą tylko znam prawo, a skoro Ty go nie znasz to nie wprowadzaj ludzi w błąd. polecam lekturę: " Czego NIE obejmuje gwarancja? Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabrycznie tkwiące w produkcie. Nie obejmuje ona akcesoriów takich jak: baterie, piloty, cartridge'e itp. Nie obejmuje ona również uszkodzeń mechanicznych oraz innych wynikających z niewłaściwego użytkowania lub zdarzeń losowych takich jak zalanie, pożar czy przepięcie w sieci elektrycznej. Gwarancją nie są też objęte nieaktywne piksele zgodnie z dopuszczalnymi normami, obowiązującymi w monitorach, notebookach oraz odbiornikach wyposażonych w panele LCD lub plazmowe." http://www.samsung.com/pl/support/servicePolicyWarranty.do http://www.samsung.com/pl/support/norma.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheGent Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2009 "Gwarancją nie są też objęte nieaktywne piksele zgodnie z dopuszczalnymi normami, obowiązującymi w monitorach, notebookach oraz odbiornikach wyposażonych w panele LCD lub plazmowe." Dlatego uważam że programy takie jak "punkt honoru" LG , są bardzo korzystne i warto zwrócić na to uwagę przy wyborze monitora... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ohuzo Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2009 (edytowane) Ile razy jeszcze trzeba Ci powtórzyć że kupując monitor z martycą w klasie II zgadzasz się na to że norma ISO przewiduje na tej matrycy pewną ilość uszkodzonych pixeli? Nie odpowiada to możesz nie kupować, skoro sam się zgadzasz na takie warunki to o jakiej niezgodności towaru z umową mówisz? Słyszałem nawet podobne głupoty już kiedyś powiem ci jak się skończyło. Pijąc kawę w pasażu Auchan przysłuchiwałem się rozmowie pani chcącej oddać wózek dla dziecka z jakiegoś tam powodu. Po wielu nieudolnych próbach ze strony obsługi auchan w końcu została odesłana do domu stwierdzeniem, że wózek kupiła zapakowany w pudełku więc chcąc go zwrócić musi im ten wózek dostarczyć rozłożony w pudełku. Widać Pani z wózkiem nie dała sobie w kasze pluć i po paru dniach czytałem o tej pani artykuł na łamach "Gazety Wyborczej" gdzie o zaistniałej sytuacji wypowiadał się rzecznik praw konsumenta. Powiedział jasno i wyraźnie, że została przez sklep potraktowana nie uczciwie bo kupujący nie ma obowiązku znać się na składaniu/rozkładaniu wózka i w jakim stanie go przyniesie w takim sklep ma obowiązek go przyjąć, żadne tłumaczenie że pani powinna wiedzieć o czymś tam. Taka sama sytuacja z tym twoim gadaniem - jako nabywca nie muszę i nie mam obowiązku wiedzieć że matryca jest kij go wie jakiej klasy bo mi to koło dup**a lata. To już problem sprzedawcy. Ja kupuje monitor sprawny, a wadliwy pixel go tej sprawności pozbawia. Edytowane 22 Stycznia 2009 przez ohuzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toms83 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Stycznia 2009 (edytowane) ciach Taka sama sytuacja z tym twoim gadaniem - jako nabywca nie muszę i nie mam obowiązku wiedzieć że matryca jest kij go wie jakiej klasy bo mi to koło dup**a lata. To już problem sprzedawcy. Ja kupuje monitor sprawny, a wadliwy pixel go tej sprawności pozbawia. Wszystko pięknie tak jak piszesz tylko że monitor sprawny to monitor który może mieć do x pikseli wadliwych. Oczywiście że nie musisz wiedzieć jakiej klasy jest matryca i co się z tym wiąże, ale kupując monitor zgadzasz się z gwarancją producenta, który to dopuszcza wadliwe piksele. Edytowane 22 Stycznia 2009 przez toms83 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...