Skocz do zawartości
maxymili

Kamerka Internetowa Z Mikrofonem Manta Mm346

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio słabo stoję z kasą a padł mi stary mic i nie mogę porozmawiać z kumplami przez skype.

Nie mam żadnego doświadczenia z kamerami w tym tymi mikro do internetu więc prośba o radę. Jaką wybrać byle tanio? Może być z demobilu (allegro). No i jak w tytule, z mikrofonem.

Zastosowanie:

Skype.

Edit: Może być bez mikrofonu.

W końcu kupiłem coś takiego:

http://allegro.pl/item540818913_nowa_kamer...24miesiace.html

Nie spodziewam się cudów, ale jak okaże się stęchłym gniotem to zawsze może służyć jako lampka do klawiatury na USB ;) znalazłem tylko jedna opinię niej i jest bardzo dobra więc może może. Jutro przetestuję.

Edytowane przez maxymili

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No więc tak. Jestem zadowolony, choć nie mam porównania do droższych modeli. Jeżeli nie podniosę ilości klatek do bardzo wysokiej np 45 lub więcej to smuży przy ruchu. Ma podświetlanie więc można coś tam po ciemku gadać,ale razi wtedy. Bardzo dobre rozdzielczości. Najwyższa wideo to 1024-768. To jest bardzo wysoka. Inne kamery nawet droższe mają po 640-400 max.

Jest płyta ze sterownikami i programem do obsługi. Instrukcja jest. Regulacja jasności świecenia diód od 0 do bardzo jasnej. Może służyć jako latarka.

Sterownik testowałem pod Windows 7 beta. Zero problemów, działa od razu w skype działa dźwięk i robienie zdjęć, jeszcze video nie testowałem, ale chyba też.

Gruby solidny kabel USB, solidna podstawka, nie przewraca się.

Kosztowała 29zł

Mic ma dobry, minimalnie zniekształca głos, ale to tylko funkcja dodatkowa, może być.

W sumie 9/10 za smużenie.

W kategorii cena/jakość 11/10 ;)