panzar Opublikowano 11 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Września 2009 mnie najbardziej wkurza drgająca kierownica. no co jak co ale większość aut nie ma tak gumowego układu kierowniczego, że trzeba adaptować w grze tryb "stary transit" aby wyglądało to iście realistycznie... o ile dobrze widzę to chyba jednak jest tam opcja która pozwala to wyłączyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Quick look : Need for speed shift. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Ogólnie wydaje się nieźle po tym filmiku, nawet z wszystkimi asystami handling nie jest taki łatwy, ale jak gość wszystko powyłączał to się zaczęło. Chyba jednak będziecie mogli pograć na kierownicach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Fizyka wyglada juz na calkiem znosna i dajaca frajde z jazdy ale nadal nie rozumiem dlaczego te samochody sie tak strasznie trzepia, doslownie jakby dyndaly na nitce ktora ktos podrywa do gory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Nie powiem ciekawie wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronox55 Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Ogólnie wydaje się nieźle po tym filmiku, nawet z wszystkimi asystami handling nie jest taki łatwy, ale jak gość wszystko powyłączał to się zaczęło. Chyba jednak będziecie mogli pograć na kierownicach.czytałeś recenzję z bety w cda ? tam napisali, że bez kierownicy mniejsza frajda z grania. kurde mam nadzieję, że w końcu coś z tego nfs-a będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla2 Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 że bez kierownicy mniejsza frajda z grania Ameryki nie odkryli. Przydałby sie chociaż pad. Na klawe moze byc cieżko bez wspomagaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kronox55 Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 (edytowane) trapi mnie od jakiegoś czasu myśl - gdzie jest ferrari w nfsie ? Edytowane 12 Września 2009 przez kronox55 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 trapi mnie od jakiegoś czasu myśl - gdzie jest ferrari w nfsie ?Nie pomyślałeś pewnie o tym że Ferrari może nie chcieć sprzedać licencji albo chce za dużo $$ za nią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 skoro poruszony został temat samochodów. rajcuje mnie fakt że będzie S2000 :), ktoś widział gdzieś w filmach inne jakieś typowo tuningowe pojazdy których brakowało w poprzednich częściach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X800 Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 No jak dla mnie 9/10 - model jazdy troche kuleje. Niby jest ok, ale do takiego GRIDA czy FM2 spooro brakuje. Ale mozna przymknąć na to oko, z gry poprostu "wylewa się" masa funu. Grafika - najlepsza jaką widziałem w ścigałkach na X360, DIRT2 jest wyraźnie słabszy w tym względzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 (edytowane) Nie pomyślałeś pewnie o tym że Ferrari może nie chcieć sprzedać licencji albo chce za dużo $$ za nią.Uwazasz , ze ich nie stac? Gorsze studia developerskie wydawaly gry z Ferrari w nazwie - konsole maja takie. Raczej wchodzi tutaj kwestia "ekskluziwu" to jest licencji na wykorzystanie marki w grach. PS - na PC niedawno wyszla "zajawka/reklama" , cos jak niedawny BMW , wlasnie z Ferrari. To sim , 3 auta i chyba 1 trasa. (nie wiem czy sim , nie gram z helperami + odpalilem na kierze. AI to system "destruction derby" ;) ) Edytowane 12 Września 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Uwazasz , ze ich nie stac? Gorsze studia developerskie wydawaly gry z Ferrari w nazwie - konsole maja takie. Raczej wchodzi tutaj kwestia "ekskluziwu" to jest licencji na wykorzystanie marki w grach. PS - na PC niedawno wyszla "zajawka/reklama" , cos jak niedawny BMW , wlasnie z Ferrari. To sim , 3 auta i chyba 1 trasa. W TDU było Ferrari a gra chyba nie miała jakiegoś ogromnego budżetu... no i była tam masa innych licencjonowanych samochodów. W trailerze do Grida było Ferrari, w fullu już nie. Może w przypadku Codemasters i EA zażyczyli sobie sumy proporcjonalnej do wielkości tych firm... W tą darmową grę Ferrari grałem, Pro Street to przy niej sim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Uwazasz , ze ich nie stac? Gorsze studia developerskie wydawaly gry z Ferrari w nazwie - konsole maja takie. Raczej wchodzi tutaj kwestia "ekskluziwu" to jest licencji na wykorzystanie marki w grach.Nie tyle co ich nie stać co stwierdzili może, że Ferrari za dużo żąda, albo Ferrari stwierdziło że EA bardzo zeszmaciło NFS-a i nie chcą dawać licencji dla gów... gry, a że teraz NFS odbił się od dna to być może za rok w kolejnej edycji pojawi się Ferrari. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Nie tyle co ich nie stać co stwierdzili może, że Ferrari za dużo żąda, albo Ferrari stwierdziło że EA bardzo zeszmaciło NFS-a i nie chcą dawać licencji dla gów... gry, a że teraz NFS odbił się od dna to być może za rok w kolejnej edycji pojawi się Ferrari. Chyba raczysz żartować z tym zeszmaceniem serii. :lol2: Są tylko dwie możliwości kasa za licencję lub nadmierne uszkodzenia. Zresztą grał ktoś z was już w nowego N4S? Gra już jest jakiś czas dostępna na X0 :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 (edytowane) Chyba raczysz żartować z tym zeszmaceniem serii. :lol2: Są tylko dwie możliwości kasa za licencję lub nadmierne uszkodzenia.Jakie uszkodzenia :lol2: chyba nie mówimy o podrapanym lakierze i pękniętej szybie po spotkaniu wozu z betonowym murem przy prędkości ponad 200 km/h :wink: . Zresztą w NFS 3, 4 było i Ferrari no i były uszkodzenia. Ferrari ma prawo decydować i jeśli uznało, że nie warto przyznawać licencji dla gry który jest co by nie mówić słaba to nie przyznało owszem zawsze pozostaje kwestia finansów tak jak też pisałem, ale póki co nie ma Ferrari, a czy będzie w późniejszych seriach to się okaże. Zresztą grał ktoś z was już w nowego N4S? Gra już jest jakiś czas dostępna na X0 :P No jak dla mnie 9/10 - model jazdy troche kuleje. Niby jest ok, ale do takiego GRIDA czy FM2 spooro brakuje. Ale mozna przymknąć na to oko, z gry poprostu "wylewa się" masa funu. Grafika - najlepsza jaką widziałem w ścigałkach na X360, DIRT2 jest wyraźnie słabszy w tym względzie. Edytowane 12 Września 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 OT o Ferrari i EA Prócz uszkodzeń może być tez kręcenie nosem przy tuningu... Z resztą yebatsu mnei to - poczekam na Shifta PC i zobaczymy jak się będzie śmigało na rumblepadzie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Są tylko dwie możliwości kasa za licencję lub nadmierne uszkodzenia.Uszkodzenia: :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Jakie uszkodzenia :lol2: chyba nie mówimy o podrapanym lakierze i pękniętej szybie po spotkaniu wozu z betonowym murem przy prędkości ponad 200 km/h :wink: . Zresztą w NFS 3, 4 było i Ferrari no i były uszkodzenia. Ferrari ma prawo decydować i jeśli uznało, że nie warto przyznawać licencji dla gry który jest co by nie mówić słaba to nie przyznało owszem zawsze pozostaje kwestia finansów tak jak też pisałem, ale póki co nie ma Ferrari, a czy będzie w późniejszych seriach to się okaże. Dyskusja trochę śmieszna, ale co tam. Samochody ferrari były w grach typu Out Run czy Ridge Racer. A są to gry przeciętnie i ferrari nie blokowało swoich samochodów w tych produkcjach. Ostatnio wydana gra Ferrari Challenge na PS3 też nie była wyśmienita. Podaje przykładowe oceny: Edge 7/10 (PS3) Eurogamer 7/10 (PS3) GameSpot 6.5/10 (PS3) IGN 6.8/10 (PS3) Przykładowy news o problemach GT I FC z Ferrari. Ferrari i Porsche skutecznie wstrzymują prace nad Gran Turismo 5. Obie marki nie chcą wyrazić zgody na wprowadzenie zniszczeń ich samochodów w grze. Twórcy najnowszego GT stoją przed nie lada dylematem, Chcąc zrobić jeszcze lepszy produkt od Prologue muszą wprowadzić zniszczenia, a nie mogą sobie pozwolić na utratę licencji dwóch największych producentów super samochodów. Co w tej sytuacji zrobi Polyphony? Tego nie wiemy, póki co trwają rozmowy a prace nad Gran Turismo 5 stoją w miejscu. Kazunori Yamauchi potwierdzając problemy związane ze zniszczeniami, podważa ostatnie doniesienia brytyjskiej prasy o rzekomej premierze nowego Gran Turismo już wiosną 2009. Ciężką sytuację Polyphony potwierdzają także pracownicy System 3 odpowiedzialnego za wydanie gry Ferrari Challenge. Sami przechodzili przez negocjacje z włoska marką i wywalczenie licencji na zniszczenia Ferrari określają mianem "wielkiego wyzwania" Moim zdaniem wszystko rozchodzi się o kasę. Kto da wystarczająco dużo to może robić co chce :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Dla mnie to jest śmieszna sprawa, że sie tak producenci boją no ale mniejsza z tym. Szkoda ze nie ma dema na PC. Tak patrząc nie jest to klasyczny NFS. Excluzie carsy i freeways ale dużo lepiej to wygląda niż krapy jak Crapbon czy Pr0str3t. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 mnie bardziej od braku wkurza różnorodność gry na platformach... tak dla przykładu dlaczego np na boksie są takie wozy a na ps3 więcej/mniej i kilka innych... głupota. ktoś ma oficjalną listę samochodów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Ma ktos info czy ten "blur" po uderzeniu można będzie wyłączyć? Gały mnie bolą po obejrzeniu filmiku na YT, a co dopiero podczas grania :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Ma ktos info czy ten "blur" po uderzeniu można będzie wyłączyć? Gały mnie bolą po obejrzeniu filmiku na YT, a co dopiero podczas grania :(Raczej napewno sie da wyłączyć, to byłoby logiczne. Jak nie z opcjni z menu gry to w plikach cfg.itp. Bo rzeczywiście blur jest fajny ale bez jaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 12 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2009 Raczej napewno sie da wyłączyć, to byłoby logiczne. Jak nie z opcjni z menu gry to w plikach cfg.itp. Bo rzeczywiście blur jest fajny ale bez jaj. Oby się dało wyłączyć bo ja jadąc samochodem 100mph jakoś nie widzę żeby mi się deska rozdzielcza rozmywała tak jak w Shifcie :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Oby się dało wyłączyć bo ja jadąc samochodem 100mph jakoś nie widzę żeby mi się deska rozdzielcza rozmywała tak jak w Shifcie :lol: Przy 160km/h patrzysz się na deskę? Spoko :P A wracając do tego blura w opcjach - żeby się nie okazało że ten efekt ma na celu ukrycie spadku detali wnętrza samochodu. Ktoś z Was zwrócił uwagę na czas ładowania wyścigów na prezentacjach wyżej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpachla2 Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) Tak, z tym że to wersje na xboxa więc ciężko cokolwiek powiedzieć jezeli chodzi o czas ładowania na PC. żeby się nie okazało że ten efekt ma na celu ukrycie spadku detali wnętrza samochodu. :) Chyba mało prawdopodobne. Edytowane 13 Września 2009 przez szpachla2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Prezentacje są z konsolowych wersji, niestety prawie każda gra na konsole ma długie czasy ładowania. W końcu poza procami to już archaiczny sprzęt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 Bez przesady, sporo gier laduje sie normalnie, czesc bardzo szybko, a zgranie gry na dysk tez skraca czas loadingow o kilkanascie (-dziesiat) %. Takze bez dramatyzowania. Tak czy inaczej, osobiscie jestem mocno podjarany tym tytulem, bo to pierwszy NFS od ladnych paru lat z ktorym jest szansa spedzic naprawde dlugie i mile sesje. Nalecialosci z poprzednich czesci pewnie jakies beda, ale z tego co czytam w necie, to plusy zdecydowanie przeslaniaja minusy. Jednak gra ma spora wade: no split screen :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 (edytowane) Przy 160km/h patrzysz się na deskę? Spoko :P A wracając do tego blura w opcjach - żeby się nie okazało że ten efekt ma na celu ukrycie spadku detali wnętrza samochodu. Ktoś z Was zwrócił uwagę na czas ładowania wyścigów na prezentacjach wyżej? Rozumiem, że Ty jeździsz bez patrzenia na prędkościomierz i obrotomierz ;) No ale na siedzeniu pasażera nie trzeba się patrzeć na deskę ;) Po prostu blur jest przesadzony już nawet przy niezbyt dużych prędkościach. Ponoć demo ma być pod koniec miesiąca, taką postawą się sami proszą o piractwo. No split screenu nie ma ale w pełnej wersji będzie można pograć po LANie ( aż mi się Porsche przypomina). Recenzja okiem gracza "Xboxowego" ocena też 9.0 http://www.oxmonline.com/article/reviews/x...eed-speed-shift Edytowane 13 Września 2009 przez chronicsmoke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 13 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2009 (...) :) Chyba mało prawdopodobne. Ale miło by było pomyśleć o dynamicznym silniku który jest w stanie generować zmienna ilość wielokątów dla stałego FPS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...