jonathan Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 Ciekawe podejscie. Mamy nowego NFSa , na ktorego sporo osob majacych pada/kiere narzeka miedzy innymi za lagi w sterowaniu i niemoznosc np. kalibracji analogow. Czekaj , wedlug Ciebie to sterowanie jest dobre i nie powoduje frustracji/irytacji , a np. Grid mial gorsze sterowanie bo dalo sie auto utrzymac na wprost? Co znaczy lepiej niz poprzednio? To ma byc jakis zart? Ktos ma placic od 80 do 120 zl i podniecac sie tym , ze jest "lepiej niz poprzednio" , ale nie do konca bo sterowanie po prostu wk*** Idac tym torem to w ogole mozna wydawac pieniadze na crapy , ratowac gospodarke i chwalic tworcow. A to , ze "[gluteus maximus] ucieka" w jezdzie na wprost kiera to "sory batory" tez? Jakos lagow nie zauwazylem na padzie. Pad od PS2 + przejsciowka... [gluteus maximus] ucieka w jezdzie na wprost?? W jakim aucie. Ja pomykam GTR przerobionym po maksie i przy 290KM/H moge puscic kierunki na prostej. Wiec?? A co do placenia to nie zagladaj komus do kieszeni. Placili za shit jakim byly undergroundy to jak beda chcieli zaplacic to zaplaca i za to... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_OskaR Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 Ciekawe podejscie. Mamy nowego NFSa , na ktorego sporo osob majacych pada/kiere narzeka miedzy innymi za lagi w sterowaniu i niemoznosc np. kalibracji analogow. Czekaj , wedlug Ciebie to sterowanie jest dobre i nie powoduje frustracji/irytacji , a np. Grid mial gorsze sterowanie bo dalo sie auto utrzymac na wprost?Może Grid pozwalał jeździć prosto, ale na to samo pozwala Shift. Z jedną różnicą - nie wiem jak jest na kierownicy, ale do pada Grid się nie nadaje - jeździ się jak na klawiaturze (więc po co pad?). Zrobimy parę gwałtownych skrętów na prostej i nic - autko jedzie dalej prosto. To, że w Shifcie coś takiego kończy się dla niektórych poboczem, nie znaczy, model jazdy jest do ciemnej głębokiej. Ani jedno, ani drugie nie jest symulatorem. Wszyscy od razu by chcieli, żeby NFS był dla wszystkich. Najpierw narzekanie, że starsze części to jakieś badziewiane arcadówki, zrobią coś innego - też badziew, bo to nie symulator. Potem zrobiliby symulator - też badziew, bo to nie arcadówka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 (edytowane) Kilka wozów prowadzi się tragicznie (zwłaszcza po tuningu) i [gluteus maximus] rzeczywiście ciągle lata na boki, np. taki S2000: 3370586[/snapback] Może Grid pozwalał jeździć prosto, ale na to samo pozwala Shift. Z jedną różnicą - nie wiem jak jest na kierownicy, ale do pada Grid się nie nadaje - jeździ się jak na klawiaturze (więc po co pad?). Zrobimy parę gwałtownych skrętów na prostej i nic - autko jedzie dalej prosto. Zauważyłem w Gridzie to samo jak pierwszy raz pojechałem na kierownicy. Przy lekkich korektach auto jakby odginało się na bok by za chwile wrócić do poprzedniego toru jazdy :lol2: . Edytowane 21 Września 2009 przez Koen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 (edytowane) Jakos lagow nie zauwazylem na padzie. Pad od PS2 + przejsciowka... [gluteus maximus] ucieka w jezdzie na wprost?? W jakim aucie. Ja pomykam GTR przerobionym po maksie i przy 290KM/H moge puscic kierunki na prostej. Wiec?? A co do placenia to nie zagladaj komus do kieszeni. Placili za shit jakim byly undergroundy to jak beda chcieli zaplacic to zaplaca i za to... BMW z dema. To samo jest w Viperze na SPA. Moze jak mi sie zechce to i film nakrece tylko nie mam jak umiescic aparatu i jechac na kierze :| Jesli mnie pamiec nie myli to BMW startuje miedzy innymi w WTCC , FIA. Jakim cudem ospojlerowane auto do granic mozliwosci moze zachowywac sie tak jak w tym NFSie? To nawet w Gridzie i starych NFSach auto trzyma sie drogi. Co do placenia - pisalem o sobie. Może Grid pozwalał jeździć prosto, ale na to samo pozwala Shift. Z jedną różnicą - nie wiem jak jest na kierownicy, ale do pada Grid się nie nadaje - jeździ się jak na klawiaturze (więc po co pad?). Zrobimy parę gwałtownych skrętów na prostej i nic - autko jedzie dalej prosto. To, że w Shifcie coś takiego kończy się dla niektórych poboczem, nie znaczy, model jazdy jest do ciemnej głębokiej. Ani jedno, ani drugie nie jest symulatorem. Wszyscy od razu by chcieli, żeby NFS był dla wszystkich. Najpierw narzekanie, że starsze części to jakieś badziewiane arcadówki, zrobią coś innego - też badziew, bo to nie symulator. Potem zrobiliby symulator - też badziew, bo to nie arcadówka. Grida przechodzilem kilkukrotnie przy czym 1x na padzie - zero problemow. Wspomniany wyzej DS2+przelotka. Ps - ja nie wymagam od NFSow tego by byly one simami. Mam wczesniejscze czesci i dobrze przy nich bawilem sie jako przy grach na "odstresowanie" sie. Problem lezy po stronie sterowania i tylko jego. Edytowane 21 Września 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 3-lapowy endurancelol, nie no nie mam nic szczególnego do tej gry ale to mnie rozwaliło :D:D:D ktoś ma fantazję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 No niestety ;) W skali <5-minutowych wyścigów takie 3 długie lapy to już endurance Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ohuzo Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 Zniszczenia jak najbardziej są w przeciwieństwie do tego co niektórzy pisali. Po pierwszym walnięciu w bandę z prędkością powyżej 100km/h i już ściąga kierownicę w zależności od tego którą stroną uderzyliśmy. Po takim dzwonie, żeby jechać prosto to kiera musi być obrócona o 45 stopni a czasem i więcej co właściwie wyklucza nas z wyścigu bo ja osobiście próbowałem ale nie udało mi się przejechać trasy z dobrym czasem bo doturlać się oczywiście można. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 Zniszczenia jak najbardziej są w przeciwieństwie do tego co niektórzy pisali. Po pierwszym walnięciu w bandę z prędkością powyżej 100km/h i już ściąga kierownicę w zależności od tego którą stroną uderzyliśmy. Po takim dzwonie, żeby jechać prosto to kiera musi być obrócona o 45 stopni a czasem i więcej co właściwie wyklucza nas z wyścigu bo ja osobiście próbowałem ale nie udało mi się przejechać trasy z dobrym czasem bo doturlać się oczywiście można. Wiele razy "jezdzilem po bandzie", uderzalem w nia i nigdy mnie nie mocno sciagalo w strone ktora udezylem, no moze ledwo ledwo po 10 dzwonie, ale zeby kiera musiala byc obrocona o 45 stopni? Chyba grasz na 900 a to przeciez masakra... ta gra w aktualnym stanie z masywnym steering lagiem jest ledwo grywalna na 360. Przedwczoraj po 5 dniach przerwy powrocilem do rFactor i Meganek... ehh zapomnialem jaka ta gra jest cudowna, super plynna, kamera nie lata jak bysmy jechali autem bez zawieszenia po bezdrozach, zadnego laga w sterowaniu, w zakretach i na prostej czuc ze jade autem, a nie "czyms", wspanialy ffb... ehh wzruszylem sie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 PCGH ma jakieś kilka rad na problemy z grą ;) może komuś to zadziała http://www.pcgameshardware.com/aid,695553/...r-way/Practice/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ohuzo Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 (edytowane) USTAWIENIA KIEROWNICY POD NFS SHIFT na przykładzie G25, windows 7 64bit Na początek ustawienia pod systemem operacyjnym - polecam korzystać z Logitech Gaming Software aka Profiler. Dodatkowo powinniśmy zaopatrzeć się w aplikację Clear Calibration Utility. Ten program pomaga z lagami na kierownicy, pedałach i mamy pewność, że nasz sprzęt jest dobrze skalibrowany. Profilera pobieramy z tąd http://www.logitech.com/index.cfm/441/131&...Flgs504_x64.exe użytkownicy win7 powinni pobrać wersję dla visty i odpowiednio 32/64bit co kto ma. Clear Calibration pobieramy tutaj http://www.wingmanteam.com/latest_software/gadgets.htm tak samo 32/64bit w zależności z jakiego systemu korzystacie. Włączamy komputer :lol: , podłączamy kierownicę i robimy tak ... Odpalamy program clearcalibration po czym wypinamy i ponownie wpinamy kierownicę. 1. Konfiguracja w systemie 2. Konfiguracja w systemie - ustawianie czułości osi Najszybciej zrobimy to wchodząc po kolei w ustawienia "steering wheel", "accelerator", "brake", "clutch" i za każdym razem klikając na "defaults". Najważniejsze to mieć "sensitivity" (czułość) w każdym przypadku ustawione na 50%. Ustawienie "range" (zakresu) przydaje się gdy mamy za ciężką nogę i blokujemy koła przy hamowaniu - ustawienie np 75% skutkuje tym, że nawet gdy wciśniemy pedał hamulca w podłogę to w grze koła nie powinny się zablokować jest to swoistego rodzaju ogranicznik. Podobnie ustawienie odpowiedniego zakresu dla pedału gazu powinno pomóc gdy zbyt często "spinujemy". 3. Konfiguracja gry 4. Konfiguracja gry - sterowanie Tutaj ważne jest ustawienie profilu kierownicy z "oddzielnymi pedałami" co da nam możliwość stabilizowania samochodu poprzez delikatne dodawanie gazu podczas hamowania. 5. Konfiguracja gry - ustawienia Tak jak było mówione wcześniej dla kontrolerów logitecha aby zapewnić liniowość absolutnie dajemy 50% ni mniej ni więcej. 6. Konfiguracja gry - tuning Tutaj zmieniamy tak zwany z innych gier "steering lock" czyli "kąt skrętu" - akurat w nfs nazwali tę opcję po swojemu czyli "przełożenie układu". Przesuwając suwak w lewo w grze będziemy musieli bardziej machać kierownicą, po przesunięciu w prawo wystarczy nie dużo obrócić kierownicę by skręcić. Dla 900st obrotu kierownicy moim subiektywnym zdaniem wartość 90 jest odpowiednia - nie musimy dużo kręcić, wystarczy jeden obrót kierownicy by samochód wykonał pełny skręt. Czasami w grze będziemy jeździć autami fabrycznymi których nie można tuningować. Nic się nie dzieje, dla tych aut gra ustawia nam steering lock taki jaki ustawiliśmy poprzednim razem dla swojego wózka. Wnioski: Zawsze czułość ustawiamy na 50%. Jeśli ktoś chce mniej kręcić to zmienia kąt obrotu kierownicy na np 600st i jednocześnie zmniejszamy "stering lock" (tak czy siak na ustawieniach w opisie nie trzeba dużo kręcić ;) Autorem powyższego opisu jestem ja, ustawienia testowałem kilka godzin gry więc polecam każdemu je wypróbować bo jazda na nich jest dość zbliżona do moich doświadczeń w rFactorze+realfeel plugin. Dzięki powyższym ustawieniom auta prowadzą się pewnie, nie latają po torze zygzakiem, nie ma problemu z nagłym odbiciem przy dużej prędkości (standardowo taki manewr kończy się poza torem). Czekam na opinie ;) Edytowane 21 Września 2009 przez ohuzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 (edytowane) USTAWIENIA KIEROWNICY POD NFS SHIFT na przykładzie G25, windows 7 64bit Na początek ustawienia pod systemem operacyjnym - polecam korzystać z Logitech Gaming Software aka Profiler. Dodatkowo powinniśmy zaopatrzeć się w aplikację Clear Calibration Utility. Ten program pomaga z lagami na kierownicy, pedałach i mamy pewność, że nasz sprzęt jest dobrze skalibrowany. Czekam na opinie ;) Czy z ta aplikacja w ogole nie ma juz lagow w sterowaniu? U mnie wystepuja one tylko w nfs, w rfactor i zadnej innej grze nie mam problemu z lagami, jesli to zadziala tak to masz u mnie browara, a jesli nie, to lecisz mi browara :) Gram na takich samych ustawieniach jak Ty, z tym ze w profilerze ogolna sile mam ustawiona na 100% (kwestia gustu) i centring spring mam odznaczone i 0%, a kat 360. Ale z pewnoscia sprawdze Twoje ustawienia jak tylko wyrwe sie z pracy. Edytowane 21 Września 2009 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacka Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 pogralem troche i stwierdzam, ze model jazdy jest straszny i nie daje zupelnie przyjemnosci z jazdy. po krotkiej sesji z nfs wlaczylem forze i poczulem sie jak w domu :razz: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ohuzo Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 Jesli chodzi o clearcalibration to wyczytalem na forum ea. Mi pomogło, lagi zniknęły. @Doggfather na czym pograłeś, na kierze z moimi ustawieniami? Bo ja na początku miałem takie odczucia jak ty ale po zabawie z ustawieniami kiery gra mi się podobnie jak w rFactorze. Oczywiście fizyka gry różni się znacznie. W shifcie żeby mieć dobry czas trzeba w łuki brać ślizgiem, w rfactorze trzeba dobrze dohamować a uślizg to zuuuo ;) Natomiast jesli chodzi o samą frajdę z prowadzenia auta bardziej podoba mi się jazda w nfs szczególnie ujeżdżając M3 a porównując np do M3 z GranTurismo5. Może prowadzenie auta w szifcie nie jest aż tak symulacyjne jak w rFactorze ale za to daje więcej zabawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 (edytowane) Pograłem dziś trochę w nowego NFS'a i nie przekonał mnie za bardzo do siebie, sterowanie to jakaś lipa ( gram na padzie za 25zł z allegro więc może to przez to :razz: )), grafika niby ładna ale czegoś jej brakuje, w gridzie była ładniejsza, wymagania spoko gra ładnie działa na kompie z siga, dźwięki w grze są super, ładnie wyglądają samochody w menu i to tyle, ogólnie bez rewelacji ale pograć można. Edytowane 21 Września 2009 przez maruh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drainer Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 Profilera pobieramy z tąd http://www.logitech.com/index.cfm/441/131&...Flgs504_x64.exe użytkownicy win7 powinni pobrać wersję dla visty i odpowiednio 32/64bit co kto ma.a czego nie stery od g27? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 a czego nie stery od g27?a czego stery od g27 do g25? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 W jednym mnie gra urzekla. Po zmianach przy silniku, turbo, wydechu slychac roznice w dzialaniu. Fajnie sie wkreca S3 na najwyzszym tuningu silnika i turbo :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thuGG Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 (edytowane) kupa kupą ale mi chodzi o to że choć masz te wspomagacze są zbyt powolne, pojedź gdzieś na lotnisko i wykonaj nagle ostry skręt przy 110km/h ostry ostro skręć kierą i tak trzymaj wtedy zobaczysz jak działa esp tył najpierw poleci i później zostanie opanowany. a wielu myśli że te magiczne esp nawet do tego nie doprowadzi i mieli i kontruje i rozbija się na drzewie, tak jak pisałem, nie twierdzę że nic to nie daje. bo owszem jest to coś co jest w stanie coś zrobić ale efekty są tak znikome że nie warte zachodu. widziałem na własne oczy jak to cudo działa i owszem potrafi obrócić jadący tyłem samochód ale jednak dopuściło najpierw do obrotu samochodu... kierowca przez długą chwilę nie panował nad autem, więc po co mu to było przez te kilka sekund? anyway end off topic... jak ktoś chce dalej to drążyć to zapraszam do oślej łączki :) Sorry, ale już nie mogę czytać tych głupot twoich: http://www.youtube.com/watch?v=SCpcxIVhis4 BMW M5 E39 w rękach Tiffa Needela na mokrym lotnisku, pokazuje jak się jeździ z DSC i bez tego. 400 koni, 500 Nm, jak to cię nie przekona to nie wiem co. Edytowane 21 Września 2009 przez thuGG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 Legenda umarła ostatecznie... Narodziło się coś nowego, co z serią dzieli tylko nazwę. Sama w sobie gra nie jest zła, ale NFS zawsze był dla mnie arcade'owy, były to wyścigi przy których mogłem usiąść z siostrą i się po prostu pobawić. Teraz mamy kolejny pseudo-symulator na rynku, imho nie mający ani startu, ani siły przebicia wobec rządzących na konsolach Forza czy GT... Wolę czysto zabawowy charakter tej serii - jestem na nie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliwer21 Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 Coraz bardziej mi się ta gra podoba dalej na klawie i dalej demo katuję. Ja się pożadnie pacnie w bandę to trudno się prowadzi strasznie znosi i weź to koryguj klawiszami. W demie wsumie to można jeździć jednym samochodem nissanem resztą jest za trudno(RWD) , na klawiszach niema zupełnie wyczucia. Jedyne co mnie irytuje to te głupie uślizgi <_< A tak jest fajnie, czyli trudno :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panzar Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 Sorry, ale już nie mogę czytać tych głupot twoich: http://www.youtube.com/watch?v=SCpcxIVhis4 ok jak znajdę pewien filmik to wyślę go Tobie. a tym czasem eot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 21 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2009 (edytowane) @ohuzo sprawdzilem Twoje ustawienia - nie podeszly mi ani troche, a Clear Calibration Utility jest polecany gdy ma sie problemy z pedalami a nie z lagiem i na laga nikomu jeszcze nie pomogl wiec chyba jestes jedynym szczesciarzem. Moje ustawienia w profilerze: Overal effects strength: 101% reszta: 0% Enable centring spring: odznaczone Rotation: 720 Use special game settings: odznaczone W grze: AI: medium Handling: pro Anti-lock brakes: on Traction/Stability: off Damage: full Clutch: on Gears: manual Dead zone (odpowiednio): 0% 5% 5% 5% Sensitivity (odpowiednio): 50% 50% 50% 50% 0% FFB: 10 Turning lock: 100% TUNING Steering lock: 100 (faster) Dzis w sumie pierwszy raz przelaczylem widok na inny i... zderzak>all! O wiele lepsze wyczucie predkosci, zakretow, ogolnie calego auta, kamera w kokpicie jest zwalona pod tym wzgledem zauwazylem ze w zakrety wchodze o wiele lepiej z kamera na zderzaku niz w kokpicie, kamera tak nie trzesie i jakos tak przyjemniej i plynniej. A szkoda, bo zawsze preferowalem kokpit, ale tu sie w nim mecze. Autko: Audi R8 STOCK! nie lubie tuningowac, a wygrywanie z kompem w standardowym aucie jest bardzo trudne przez co poprzeczka podniesiona - praktycznie 1 blad i wyscig przegrany, jedynie na Endurance gdzie jest np 10 okrazen jest szansa odrobic. AI na high czituje. edit: Porsche GT3 jednak lepsze :) minimalnie szybsze i pomimo RWD bardzo dobrze sie prowadzi... ehh nadszedl czas na najmocniejsze potwory a nimi juz sie bedzie masakrycznie jezdzic. GT3 (stock) @ Nordschleife 7.56.458 :) Edytowane 21 Września 2009 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 Dzis w sumie pierwszy raz przelaczylem widok na inny i... zderzak>all! O wiele lepsze wyczucie predkosci, zakretow, ogolnie calego auta, kamera w kokpicie jest zwalona pod tym wzgledem zauwazylem ze w zakrety wchodze o wiele lepiej z kamera na zderzaku niz w kokpicie, kamera tak nie trzesie i jakos tak przyjemniej i plynniej. A szkoda, bo zawsze preferowalem kokpit, ale tu sie w nim mecze. Pisalem o tym wczesniej ;) zderzak najlepszy, ale tez mi szkoda bo uwielbiam widok z kokpitu (niestety w shifcie jest do [gluteus maximus]). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ohuzo Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 (edytowane) @Powerslave Clear calibration pomaga gdy jest problem z lagami kiedy masz jakies inne pedały np frexa, poza tym na standardowym g25 usuwa laga sterowania ktorego ja się dzięki temu pobyłem. Na ustawieniach które podałem wystarczy kierownicę obrócić o pół centymetra w prawo czy lewo i w grze ta kierownica faktycznie się obraca (co najlepiej widać w widoku z kokpitu). Na standardowych ustawieniach dopiero po chwili gra łapała, że kręcę kierą. Spróbuj jeszcze raz ustawić sobie tak jak napisałem tylko ustaw wszystko identycznie a później możesz sobie coś dopasować. Na początek daj wszystko identycznie jak u mnie co najwyżej SL daj sobie na 100. Aha i przed tym pamiętaj, żeby w opcjach tuningu i ustawień kierowania dać "default" i wtedy zmieniaj ustawienia. Wczoraj na tych ustawieniach śmigałem Pagani Zonda vs Kenigsen (wyścig na zaproszenie) i bardzo przyjemnie mi się śmiga tym Pagani. Później wrzucę fajny filmik :) PS na cholerę Ci martwe strefy na pedałach - żeby łatwiej łapać spina ??? :D Edytowane 22 Września 2009 przez ohuzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 (edytowane) Probowalem dokladnie takich ustawien jak Ty i nie przypadly mi go gustu wiec musialem conieco pozmieniac:) Dead zone na pedalach mam dlatego ze caly czas mam stopy oparte o pedaly i ustawilem zeby sie hamulec nie wciskal gdy przyspieszam i na odwrot;] Clear Calibration Utility nic mi nie pomoglo, odpalilem przed kalibracja, po i nic:( Moze cos jednak zle robie, opisz dokladnie jak tego uzywasz :) Edytowane 22 Września 2009 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBA TM Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 Czy ktos mial problem ze 'skaczacym' obrazem? w sensie klatki tak jakby sie gubia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 (edytowane) Czy ktos mial problem ze 'skaczacym' obrazem? w sensie klatki tak jakby sie gubia?Sprobuj to instalowac nie na Raidzie. Zauwazylem , ze u mnie w niektorych gierkach , ktore instalowane byly na R0 pojawia sie cos takiego. Super plynnosc , ale momentami jakby obraz skakal. Wczoraj miedzy innymi w Turoku to widzialem. Demo jednak na R0 smiga mi poprawnie. Masz kompa mocno kreconego , pobaw sie. Ps - masz 0295 , a tam niby jest strutting. Edytowane 22 Września 2009 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 (edytowane) Zdaje się, że jakis skromny patch jest w drodze :> Edytowane 22 Września 2009 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBA TM Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 (edytowane) Sprobuj to instalowac nie na Raidzie. Zauwazylem , ze u mnie w niektorych gierkach , ktore instalowane byly na R0 pojawia sie cos takiego. Super plynnosc , ale momentami jakby obraz skakal. Wczoraj miedzy innymi w Turoku to widzialem. Demo jednak na R0 smiga mi poprawnie. Masz kompa mocno kreconego , pobaw sie. Ps - masz 0295 , a tam niby jest strutting. Podobno u niektorych pomaga wlaczenie tylko jednego rdzenia GPU w profilu. Przetestowalem to i chyba cos pomoglo choc moze sobie wkrecam ;) Edytowane 22 Września 2009 przez KUBA TM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 Jest patch do gry: Z radością udostępniamy Wam aktualizacje wersji PC i PS3! Na PC wprowadzamy dwa nowe elementy: rozgrywkę w sieci LAN (lokalnej), która dodatkowo rozbudowuje tryb wieloosobowy, a także obsługę myszki w menu gry. Możecie ją pobrać tutaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...