Skocz do zawartości
Powerslave

Need For Speed Shift

Rekomendowane odpowiedzi

Ja grałem i nie powiem coś modzik daje jeśli chodzi o prowadzenie się aut, ale nie wiem czy trzeba przywalić w ściane z prędkością 400km/h, żeby koło odpadło czy co, bo jak w BMW 135i na pełnym gazie w ściane wjechałem, to mnie nawet nie zaczeło ściagać na którąkolwiek strone:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałeś z tym modem? Jak wrażenia, ja jeszcze kiery nie odzyskałem więc nie mam nawet co wgrywać.

Dopiero bede sprawdzal ;)

 

Grałeś z tym modem? Jak wrażenia, ja jeszcze kiery nie odzyskałem więc nie mam nawet co wgrywać.

Generalnie jesli ktos ma troche samozaparcia to moze z tym modem juz grac. Niestaty u mnie auto nadal na zakretach lubi stawac bokiem (choc grajac bez moda trafi nas znacznie szybciej - moze oslabili efekt tego) i tego chyba zaden pacz nie naprawi. Po prostu jak jade z widkiem z kokpitu i wjezdzam w delikatny zakret to mnie trafia widzac , ze tylek ucieka. Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj ode mnie pliczek z ciut [ ; zmodyfikowaną fizyką z real mod'a 1.0 : ) Może trochę przegiąłem z gripem, ale teraz przynajmniej da się przyjemnie pośmigać, no i ujeżdżanie tylnonapędowych maszyn nie jest już tak irytujące [sprawdzone na maxymalnie odpicowanej 3'ójce E46] Dodam tylko jeszcze, że gram na padzie, co może być istotne ; )

 

 

edit:

 

PHYSICSBOOTFLOW.bff

Edytowane przez metal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myslalem ze dostaniemy na pc cos na wzor GranTurismo ale po kilku dniach grania stwierdzilem ze GT 1/2/3/4 rozdeptuje tego nfs'a jak peta.

I ja odinstalowałem,, nim dalej w las tym mniej radości z tej gry a wspomniana księżycowa fizyka i destruction derby są dwoma głównymi powodami.. szkoda,, koniec końców moja ocena to 3,5/10. 3 za grafikę, +0,5 za całą resztę.

Wracam do rfactora,, 3 za grafikę, + 6-7 za całą resztę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I ja odinstalowałem,, nim dalej w las tym mniej radości z tej gry a wspomniana księżycowa fizyka i destruction derby są dwoma głównymi powodami.. szkoda,, koniec końców moja ocena to 3,5/10. 3 za grafikę, +0,5 za całą resztę.

Wracam do rfactora,, 3 za grafikę, + 6-7 za całą resztę

Generalnie się z Tobą zgadzam, ale stawianie grafiki rFactor'a z Shiftem na tym samym poziomie to gruba przesada. Bez jaj. rFactor to genialna fizyka jazdy, ale graficznie to raczej prehistoria sprzed 6-7 lat (patrz np. F12002)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie się z Tobą zgadzam, ale stawianie grafiki rFactor'a z Shiftem na tym samym poziomie to gruba przesada. Bez jaj. rFactor to genialna fizyka jazdy, ale graficznie to raczej prehistoria sprzed 6-7 lat (patrz np. F12002)

Grafika rF zalezy OD MODA. Trafisz na slabego - wyglada dretow. Trafisz na dobrego - jest niezle , przy czym do rf tez jest pacz na blurr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba najlepsze narazie dostepne ustawienia dla G25 od uzytkownikow z nogrip forum - jols'a i FFB od bramskiego + moje dwie modyfikacje Exponent="0.100000" i GripFactor="1.000000" ktore pozniej przewijaly sie w temacie o G25. I co najwazniejsze - prawie calkowity brak steering lag'a, auto reaguje o wiele szybciej i precyzyjniej na nasze ruchy, chociaz wciaz pozostaje maly wizualny lag kierownicy - download

 

G25 + takie ustawienia:

 

- 540 degrees in Logitech Profiler

- 100% turning lock ingame control options

- 100 steering lock ingame tuning options

 

Mozna tez zmienic obrot kierownicy na 900 i turning lock na 30%. Osobiscie jezdze na 540 i 100%, wtedy kierownica jest bardzo czula co moze niektorym przeszkadzac, ale przynajmniej nie trzeba sie mocno nakrecic w ciasnych zakretach. Mozna tez troche zmniejszyc steering lock przy 900 stopniach.

 

 

Real Mod 2.0 - zmieniona fizyka, kamery i AI, chociaz AI czasami nadal jezdzi za wolno lub za szybko (catch up) ale jest lepsze od standardowego i tez popelnia bledy w zakretach zbytnio "ufajac oponom"

 

No Black & White On Impact 1.0 - brak efektu czarno-bialego obrazu przy uderzeniach

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I niech mi ktos powie ze ta grafika nie jest piekna :rolleyes: Asfalt na tym pierwszym screenie wyglada masakrycznie

 

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

 

A jazda porsche gt2 to poezja, chociaz bez analoga nie wyobrazam sobie opanowania tego potwora z wylaczonymi asystami. Taki se przejazd, proba czasowa (czy jakos tak):

 

http://www.youtube.com/watch?v=IeRj22qcyCY

 

Jak widac auto juz nie zamiata [gluteus maximus] na kazdym zakrecie, ale jak sie mocniej depnie to spina mozna zlapac ;) Po dojsciu do tier 4 stwierdzam ze ten nfs to taki nieoszlifowany diament (no moze z tym diamentem to lekka przesada). Po malym tuningu fizyki i pomijajac zachowanie AI na drodze, gra sie po prostu swietnie. Gdyby tylko poprawic ai to bylo by naprawde super.

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry sposob na nadsterownosc to... nadsterownosc [sic!] w opcjach tuningu. Gra ma skopane ustawienia i jak damy nadsterownosc to przestaje nam uciekac tylek, auto nie jest tez podsterowne i prowadzi sie w zakretach w miare tak jak mozna tego oczekiwac, czyli jak w mocnym aucie depniemy na gaz to zaliczamy spina, ale nie ucieka nam tyl na kazdym zakrecie.

 

@CarsonPoland sprawdz Corvette, wg mnie jedno z lepiej prowadzacych sie aut, jedyny tuning jaki zastosowalem to krotszy 6 bieg dzieki czemu jakos jedzie na prostych a nie zdycha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry sposob na nadsterownosc to... nadsterownosc [sic!] w opcjach tuningu. Gra ma skopane ustawienia i jak damy nadsterownosc to przestaje nam uciekac tylek, auto nie jest tez podsterowne i prowadzi sie w zakretach w miare tak jak mozna tego oczekiwac, czyli jak w mocnym aucie depniemy na gaz to zaliczamy spina, ale nie ucieka nam tyl na kazdym zakrecie.

 

@CarsonPoland sprawdz Corvette, wg mnie jedno z lepiej prowadzacych sie aut, jedyny tuning jaki zastosowalem to krotszy 6 bieg dzieki czemu jakos jedzie na prostych a nie zdycha.

Krotszy? A nie dluzszy? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem jak to dziala :D O to mi wlasnie chodzi, Powerslave napisal ze skrocil 6bieg bo auto za szybko "zdychalo", wiec chyba chodzilo mu o przedluzenie biegu a nie skrocenie :)

 

ps. z reszta to zalezy od charakterystyki trasy

Edytowane przez CarsonPoland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krotszy? A nie dluzszy? :)

Wiem jak to dziala :D O to mi wlasnie chodzi, Powerslave napisal ze skrocil 6bieg bo auto za szybko "zdychalo", wiec chyba chodzilo mu o przedluzenie biegu a nie skrocenie :)

 

ps. z reszta to zalezy od charakterystyki trasy

Krotszy krotszy :) Chodzi mi o to ze auta nie tuningowane na 6 biegu ledwo ciagna do przodu, skrocenie 6 biegu polepsza troche predkosc i przyspieszenie, np Porsche GT3 na prosten w SPA osiagalo 30km/h wiecej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A śmiga ktoś w Shift'a na kierownicy DFP? Jakieś propozycje w zakresie ustawień tej kiery?

1.Tak.

2. Zadnych , darowac sobie ta gre. Te mody i tak wiele nie poprawiaja w temacie slizgow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krotszy krotszy :) Chodzi mi o to ze auta nie tuningowane na 6 biegu ledwo ciagna do przodu, skrocenie 6 biegu polepsza troche predkosc i przyspieszenie, np Porsche GT3 na prosten w SPA osiagalo 30km/h wiecej :)

Aha, no teraz czaje o co Ci chodzi :)

 

1.Tak.

2. Zadnych , darowac sobie ta gre. Te mody i tak wiele nie poprawiaja w temacie slizgow.

No to bardzo ciekawe co mowisz, bo ja po swoich przerobkach moge juz normalnie grac i samochod zamiata tylkiem tylko jesli ja przesadze :] Zwlaszcza ze glowie smigam tylnionapedowkami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to bardzo ciekawe co mowisz, bo ja po swoich przerobkach moge juz normalnie grac i samochod zamiata tylkiem tylko jesli ja przesadze :] Zwlaszcza ze glowie smigam tylnionapedowkami

W ten sposob to mozesz im za darmo w ogole napisac fizyke do gry , to raz. Dwa - MODY , o tych pisalem , a nie przerobki "hand-made" Rownie dobrze , gdyby to sie komus podobalo , to przerobilby to tak jak przerabiano GTR2 na simracingowych portalach. Na razie mody z RD sa SLABIUTKIE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i gra chodzi:)

dzieki temu topikowi http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/305852.page

kilka ustawien zmienilem i nagle wsio chula:)

 

pytanko

czy ktos gra na logitech chillstream (x360)

troche wkurza mnie to sterowanie

fajowsko jakby edytowac 1 post i wrzucic tam potrzebne info

poki co

jakie ustawienia byly by lepsze - sterowanie jest zbyt czule i woz tańczy po torze jak chce:)

przyzwyczajony jestem do sterowania z GRIDA - ktore bylo o niebo lepsze:)

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...