Skocz do zawartości
Powerslave

Need For Speed Shift

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

 

Mam problem z NFS: Shiftem. Otóż gra działa u moich innych znajomych - u mnie niestety nie :( Słyszałem, że trzeba coś zainstalować posiadając kartę ATI Radeon. Czy to prawda? Jeśli tak to czym mam zastąpić PhysXa?

 

Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

 

Mam problem z NFS: Shiftem. Otóż gra działa u moich innych znajomych - u mnie niestety nie :( Słyszałem, że trzeba coś zainstalować posiadając kartę ATI Radeon. Czy to prawda? Jeśli tak to czym mam zastąpić PhysXa?

 

Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam

Nic nie trzeba instalowac, a my wrozkami nie jestesmy podaj jaki masz komp, system, stery...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie trzeba instalowac, a my wrozkami nie jestesmy podaj jaki masz komp, system, stery...

Mój sprzęt masz w sygnaturce...

 

Słyszałem, że ta gra opiera się na PhysXsie i z Radeonem "są jaja"...Nie wiem ile w tym prawdy dlatego Was o to pytam ;) Poza tym sprawdzałem u znajomych to u każdego działa - z tym, że każdy z nich ma karte nVidii

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dodales sprzet, ale dalej nie wiemy jaki masz os, jakie stery, w jakiej rozdzielczosci chcesz grac, czy jakis blad wyskakuje gdy wlaczasz gre, czy masz czarny ekran czy bsod, czy gra sie po chwili sama wylacza itepe itede

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dodales sprzet, ale dalej nie wiemy jaki masz os, jakie stery, w jakiej rozdzielczosci chcesz grac, czy jakis blad wyskakuje gdy wlaczasz gre, czy masz czarny ekran czy bsod, czy gra sie po chwili sama wylacza itepe itede

System to Windows XP 32 bit. Stery z tego co pamiętam to ostatnio instalowałem Omegi a co do błędu - kiedy włączam pojawia mi się okno windowsowe gdzie jest wybór ("wyślij raport o błędach", "nie wysyłaj" - myślę, że wiecie o co kaman). Mam nadzieję, że coś zaradzicie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

System to Windows XP 32 bit. Stery z tego co pamiętam to ostatnio instalowałem Omegi a co do błędu - kiedy włączam pojawia mi się okno windowsowe gdzie jest wybór ("wyślij raport o błędach", "nie wysyłaj" - myślę, że wiecie o co kaman). Mam nadzieję, że coś zaradzicie ;)

Sprawdz stery 9.9 lub nowsze bety.

 

Siema. Czy ktoś walczy z grą + G 25 bo mam problem z ustawieniami kiery

Ignorancja boli... sprawdz ostatnie strony zanim zadasz znowu pytanie na ktora odpowiedz padla milion razy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NEED FOR SPEED SHIFT - FAQ


Dołączona grafika

Po premierze ostatniej odsłony Need For Speed wielu amatorów gier wyścigowych wróżyło serii nieuchronny koniec. Powiedzmy sobie szczerze, Undercover zawiódł pokładane w nim oczekiwania, zyskał natomiast grono zagorzałych przeciwników. Miażdżąca fala recenzenckiej krytyki oraz niskie oceny w prasie musiał być bolesną nauczką dla Electronic Arts. Developer nie pożegnał się jednak z serią lecz zdecydował całkowicie odmienić jej oblicze. Need For Speed: Shift miał przynieść zupełnie nową jakość, stanowiąc swoiste zadośćuczynienie. Fani bardzo sceptycznie podeszli do tych rewelacji, nie dając wiary marketingowej demagogii. Niemal od początku podtytuł był złośliwie przerabiany na taki, który z dobrymi samochodami niekoniecznie się kojarzy. Kolejna wpadka stałaby się gwoździem do prawie gotowej trumny, zatem potrzebne okazały się zdecydowane działania. Prace nad Shiftem powierzono studiu Slightly Mad Studios, odpowiedzialnemu chociażby za GT Legends i GTR, czyli gry skrajnie różne od poprzednich NFS na czele z Carbon i Undercover.. Jaki wyszedł efekt takiego zabiegu? Co najmniej zaskakujący i niejednoznaczny, ale chyba nie sądzicie że w trzech słowach zdradzę wam wszystko na temat Shifta, prawda?

Autor: Sebastian „Caleb” Oktaba

ODNOŚNIK DO PUBLIKACJI

1. Wymagania (oficjalne):


Wymagania minimalne:
  • Windows XP Service Pack 3 lub Vista Service Pack 1
  • Intel Pentium 4 @ 3,2GHz (3.4GHz dla Windows Vista)
  • 1GB RAM (2GB dla Windows Vista)
  • 10 GB wolnego miejsca na dysku
  • Karta graficzna z Pixel Shader 3 (PCI-Ex) z 256 MB RAM
  • Dzwiek kompatybilny z DirectX 9.0c
  • Naped DVD o predkosci 8X

Wymagania zalecane:
  • Windows XP Service Pack 3 lub Vista Service Pack 1
  • Intel Core 2 Duo 2,5GHz lub AMD 64 X2 2,0 GHz
  • 2GB RAM (3GB dla Windows Vista)
  • 10 GB wolnego miejsca na dysku
  • Karta graficzna z Pixel Shader 3 (PCI-Ex) z 512 MB RAM
  • Dzwiek kompatybilny z DirectX 9.0c
  • Naped DVD o predkosci 8X

Jednak aby móc grać na maksymalnych detalach w najpopularniejszych rozdzielczościach jak 1280x1024 lub 1680x1050 z włączonym 4-krotnym antyaliasingiem (AAx4) i 16-krotnym filtrowaniem anizotropowym (AFx16) potrzeba naprawdę mocnego procesora pokroju Intel Core 2 Duo E8400 czy AMD Phenom II X3 720 i kartę graficzną minimum Nvidia GTX260 lub ATI HD4850*.

*Na daną chwilę NFS Shift ma problemy ze spadkamil FPS na kartach ATI, gdzie przy włączeniu przeciwników FPS potrafi spaść dwukrotnie, podczas gdy na kartach Nv FPS spada nieznacznie. Pozostaje czekać na nowsze sterowniki ATI bądź na patch, który naprawi te problemy.


2. Demo, patch:


Demo waży około 1.2GB, patch v1.1 około 13MB.

Demo, patch - oficjalna strona NFS Shift
Demo - polskie strony
Patch 1.1 - polskie strony


3. Sterowanie:


NFS Shift został stworzony przez Slightly Mad Studios, odpowiedzialne za m.in. GT Legends i GTR 2, ma aspiracje do bycia symulacją. Czy mu się udało - zdania są podzielone, gra jest czymś pomiędzy arcade, a symulacją jak GTR czy rFactor, jednak jedno jest pewne - gra ma bardzo rozbudowana fizykę, mocno odbiegającą od poprzednich części NFS przez co przy pierwszym kontakcie z grą można odnieść błędne wrażenie że nie da się w to w ogóle grać. Do gry wyszło bardzo wiele modyfikacji, które w znaczącym stopniu poprawiają sterowanie w grze, fizykę i AI. Najciekawsze i zarazem obowiązkowe znajdziecie w punkcie 5.

Klawiatura - zalecana do gry w Shift tylko wtedy, gdy do domu wchodzisz przez okno wspinając się po kablu od internetu krzycznąc "Jestem hardkorem!" Ale zawsze można spróbować...

Pad - czytając opinie innych użytkowników można stwierdzić, że da się grać tylko żeby znależć idealne ustawienia trzeba poświecić trochę czasu, jednak zdecydowanie warto!

Kierownica - dopiero tu zaczyna się zabawa. Granie na dobrze ustawionej G25* daje dużo frajdy, ale już tańsze kierownice jak Logitech Driving Force GT (~350zł), czy Logitech Driving Force Pro (używana ~250zł) posiadające 900 stopni obrotu i całkiem dobry FFB sprawdzą się w tej grze. Tańsze kierownice też mogą się sprawdzić, ale osobiście na takich nie grałem. Czy jednak warto kupować drogą kierownice tylko dla NFS Shift - raczej nie, chyba ze mamy zamiar grać tez w inne gry, w których te kierownice rozwiną skrzydła (rFactor, GTR2)


*Ustawienia Logitech G25 (powinny być dobre również dla DFP, czy DFGT)

  • W grze wybieramy profil Logitech G25 (lub custom dostępny wśród modyfikacji poniżej)
  • Wszystkie procentowe opcje Dead Zone ustawiamy na 0%
  • Speed Steering Sensitivity ustawiamy na 0%
  • Pozostałe procentowe opcje czułości sterowania zostawiamy na 50%
  • FFB - siła wedle uznania, ja ustawiłem na 7
  • Turning lock 100%*
W opcjach TUNING w grze ustawiamy:
  • Steering lock: 100%
  • Balance: Oversteer**
*Opcję Turning lock można ustawić na 30% gdy w Profilerze ustawimy obrót 900 stopni. Ja osobiście wolę 540 stopni i 100% Turning lock - daje to bardziej czułe sterowanie, które sprawdzi się na ciasnych trasach.

**Ustawienie Balance na Oversteer zmniejszy nadsterowność samochodu w zakrętach i auto będzie się zachowywać bardziej naturalnie. Teoretycznie ustawienie na Oversteer powinno zwiększyć nadsterownośc, ale jest to bug w grze.

Logitech Profiler:

Dołączona grafika


4. Jak modyfikować grę:


Lista modyfikacji jakie wychodzą do NFS Shift wydłuża się każdego dnia. Ja postaram się przedstawić tu te najciekawsze, niektóre z nich to pozycja obowiązkowa znacznie poprawiająca rozgrywkę. Grę możemy modyfikować na trzy sposoby: wypakowując pliki (loose), "wstrzykując" zmodyfikowane pliki, lub pozostawiając je bez zmian.

4.1 Wypakowywanie gry -loose
  • Ściągamy narzędzie NFS Shift unpack tools - download
  • Wypakowujemy pliki do folderu z grą i odpalamy plik game_unpack.bat
Wypakowywanie gry może zająć conajmniej 20-30 minut i więcej. Aby gra korzystała z wypakowanych plików musimy utworzyć skrót do pliku shift.exe (jeśli nie mamy) i wyedytować jego element docelowy z np. "G:\Need for Speed SHIFT\shift.exe" do "G:\Need for Speed SHIFT\shift.exe" -loose Teraz będziemy mogli mogli zastępować pliki .XML zmodyfikowanymi plikamy, które ściągniemy. Większość modyfikacji jest dostępna zarówno dla wersji -loose jak i dla nie wypakowanej gry.

4.2 "Wklejanie plików"

Nowsza metoda, za pomocą aplikacji wklejamy zmodyfikowane pliki .XML do spakowanych plików gry (coś jak dodawanie plików do spakowanych plików .RAR). Aplikacja i instrukcja (ang) do pobrania tutaj

4.3 Podmiana gotowych plików

Ściągamy modyfikacje w formie plików .BFF i w prosty sposób podmieniamy oryginalne pliki gry.

Należy pamiętać aby zawsze robić kopię zapasową podmienianych plików!


5. Modyfikacje:


Plik vehicleset_pc_custom_wheel.xml dla Logitech G25 (i innych kierownic) - pozycja obowiązkowa!
» Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "rozwiń"
<?xml version="1.0" ?>
<_cVehicleSetData>
<tControllerPreset Name="PC_Custom_Wheel" />
<DeviceList>
<Controller Name="PC_Logitech_G25RacingWheel" />
</DeviceList>
<Flags DampeningEnabled="0" ForcesEnabled="1" GearSelectButtonHold="1" CombinedPedals="0" _AsDefaultWhenSaved="0" Customised="0" SwapShifters="0" CameraInverted="0" />
<ControlsList>
<_cControl Name="Accelerate">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_AXIS" InputIndex="1" InputPhase="eINPUTPHASE_NEGATIVE" />
</_cControl>
<_cControl Name="Brake">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_AXIS" InputIndex="5" InputPhase="eINPUTPHASE_NEGATIVE" />
</_cControl>
<_cControl Name="Clutch">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_AXIS" InputIndex="7" InputPhase="eINPUTPHASE_NEGATIVE" />
</_cControl>
<_cControl Name="Steer Left">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_AXIS" InputIndex="0" InputPhase="eINPUTPHASE_NEGATIVE" />
</_cControl>
<_cControl Name="Steer Right">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_AXIS" InputIndex="0" InputPhase="eINPUTPHASE_POSITIVE" />
</_cControl>
<_cControl Name="Handbrake">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="17" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Cycle HUD">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_DPAD" InputIndex="1" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="PDA Function Left">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="0" InputType="eINPUTTYPE_DPAD" InputIndex="3" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Vehicle Labels">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="0" InputType="eINPUTTYPE_DPAD" InputIndex="0" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Show Pause Menu">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="2" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Pause">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_KEYBOARD" DeviceIndex="0" InputType="eINPUTTYPE_KEY" InputIndex="8217" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Driving View">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="16" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Look Behind">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="15" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Boost">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="0" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="18" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Shift Down">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="5" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Shift Up">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="4" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Free Look Left/Right">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_UNDEFINED" DeviceIndex="0" InputType="eINPUTTYPE_INVALID" InputIndex="0" InputPhase="INVALID PHASE" />
</_cControl>
<_cControl Name="Free Look Up/Down">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_UNDEFINED" DeviceIndex="0" InputType="eINPUTTYPE_INVALID" InputIndex="0" InputPhase="INVALID PHASE" />
</_cControl>
<_cControl Name="Chase Look">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_UNDEFINED" DeviceIndex="0" InputType="eINPUTTYPE_INVALID" InputIndex="0" InputPhase="INVALID PHASE" />
</_cControl>
<_cControl Name="Reset Car">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="0" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="1" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="First Gear">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="8" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Second Gear">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="9" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Third Gear">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="10" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Fourth Gear">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="11" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Fifth Gear">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="12" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Sixth Gear">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="13" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
<_cControl Name="Reverse Gear">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_STATE" InputIndex="14" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cControl>
</ControlsList>
<InputsList>
<_cInputSetting Deadzone="0.000000" Sensitivity="1.000000" Centre="0.000000" Saturation="1.000000">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_AXIS" InputIndex="0" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cInputSetting>
<_cInputSetting Deadzone="0.050000" Sensitivity="1.000000" Centre="0.000000" Saturation="1.000000">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_AXIS" InputIndex="6" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cInputSetting>
<_cInputSetting Deadzone="0.050000" Sensitivity="1.000000" Centre="1.000000" Saturation="1.000000">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_AXIS" InputIndex="1" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cInputSetting>
<_cInputSetting Deadzone="0.050000" Sensitivity="1.000000" Centre="1.000000" Saturation="1.000000">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_AXIS" InputIndex="5" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cInputSetting>
<_cInputSetting Deadzone="0.050000" Sensitivity="1.000000" Centre="1.000000" Saturation="1.000000">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_AXIS" InputIndex="7" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />
</_cInputSetting>
</InputsList>
<_cForceSettings Level="Full" Gain="0.900000">
<Flags ThrottleFxOnSteerAxis="0" BrakeFxOnSteerAxis="1" RumbleForce="0" />
<_cSteering FrequencyMultiplier="0.000000" ZeroMagnitude="0.040000" Slope="0.000000" WaveType="Sine" AverageWeight="0.700000" Exponent="0.100000" InputMax="11500.000000" OutputMax="1.700000" GripWeight="0.800000" GripFactor="1.000000" UpdateThreshold="0.000150" FrictionCoefficient="0.000000" FrictionSaturation="0.000000" DamperCoefficient="0.000000" DamperSaturation="0.000000" />
<_cThrottle FrequencyMultiplier="0.900000" ZeroMagnitude="0.050000" Slope="0.000000" WaveType="Sine" UpdateThreshold="0.020000" />
<_cBrake FrequencyMultiplier="0.900000" ZeroMagnitude="0.070000" Slope="0.000000" WaveType="Sine" UpdateThreshold="0.020000" />
<_cRumbleStrip Magnitude="0.250000" FrequencyMultiplier="2.000000" WaveType="Sine" PullFactor="-0.700000" UpdateThreshold="0.075000" />
<_cJolt Magnitude="2.300000" />
<_cSpring Saturation="1.000000" Coefficient="0.000000" />
<_cGearChange Magnitude="0.650000" FrequencyMultiplier="2.000000" WaveType="Square" />
<_cWheelSpin MinWheelSpin="0.000000" MinMagnitude="0.000000" MaxWheelSpin="0.000000" MaxMagnitude="0.000000" FrequencyMultiplier="1.000000" WaveType="Sine" />
</_cForceSettings>
<_cControllerSettings SpeedSensitiveSteering="0.000000" DampeningTimeCentreToLock="0.001000" DampeningTimeLockToCentre="0.001000" DampeningTimeOppositeLockToCentre="0.001000" DigitalRampRateSteering="0.999900" DigitalRampRateThrottle="0.999900" DigitalRampRateBrake="0.999900" DigitalRampRateClutch="0.999900" NominalRiseDamping="0.001000" NominalFallDamping="0.001000" MaxSteerVelocity="3.141590" NominalYawAngle="0.785390" TurnDeadzone="0.000000" ThrottleDeadzone="0.000000" BrakeDeadzone="0.000000" ClutchDeadzone="0.000000" TurnSensitivity="0.500000" ThrottleSensitivity="0.000000" BrakeSensitivity="0.250000" ClutchSensitivity="0.500000" WheelLock="1.000000" WheelLockDegrees="270" AlternateWheelLock="1.000000" AlternateWheelLockDegrees="270" AlternateSpeedSensitiveSteering="0.000000" />
</_cVehicleSetData>
  • Znacząco wpływa na prace FFB w grze, dodaje nowe efekty, poprawia niedociągnięcia
  • Polepsza sterowanie i "czucie" auta
  • Zmienia ustawienia, dzięki czemu na kierownicy czujemy w 100% przednie kola, działające na nie siły i ich przeczepność, a nie jak standardowo tylko 60%
  • Znacząco redukuje steering lag
  • Wiele innych drobnych poprawek
Skopiować i wkleić do pliku vehicleset_pc_custom_wheel.xml w katalogu "Need for Speed SHIFT\ControllerDefaults\PC" (zastępując wszystkie wartości w tym pliku). W grze wybieramy profil Custom wciskamy "2" na klawiaturze aby mieć pewność, że wszystkie ustawienia z tego pliku zostana wczytane.


REAL MOD 2.0b - kolejna pozycja obowiązkowa! - download
  • Mod zmienia zachowanie opon i całego samochodu
  • dodaje nowe kamery
  • zmienia nawierzchnie na trasach
  • zupełnie nowy model zniszczeń

Real Damage mod v2.0 - mod na zniszczenia, jak odpadające koła itp. - download


Wyłączenie Depth of Field (efekt rozmycia w kokpicie przy dużych prędkościach) - download

Screeny:
DOF zredykowane
DOF wyłączone (mod)


No bloom - wyłącza bloom - download


No Impact Effects - wyłączenie rozmycia i czarno-białego koloru podczas uderzenia - download


No hands & wheel in cockpit V2 - wyłącza kierownice i ręce na widoku z kokpitu - download


Bonus cars in Career Mod 1.0 - bonusowe auta - download


Shift-Wipe Out MOD 1.1c - mod oczyszcza trasy ze zbędnych rzeczy jak... publiczność, reklamy itd. poprawia płynność na słabszym sprzęcie - download


No Intro & Skippable Movies - Wywala filmiki z Intro, pozwala również pominąć oglądanie filmików w grze poprzez nacisnięcie dowolnego przycisku - download

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy ktoś o tym pisał już że to zauważył lecz ja zauważyłem pewna zależność.. Miedzy samochodami naszymi z kariery a samochodami z zawodów na zaproszenie (Backspace). Otóż parametry ustawienia tuningu w samochodach z kariery maja wpływ na samochody z wyzwań. Nie wiem czy to bug czy tak ma być. Podaje przykład. Mamy 2 różne auta w karierze, ustawimy pierwsze żeby było pod sterowne a drugie nadsterowne. Wybieramy pierwsze auto (pod sterowne w naszej karierze) i gramy jedno z zawodów na zaproszenie np. "najlepsze okrążenie". Przejedzmy 1 okrążenie i paczymy jak się prowadzi auto. Wychodzimy z wyścigu wchodzimy do moje auta i wybieramy drugie (nadsterowne auto). Wchodzimy w zawody na zaproszenie i gramy ten sam wyścig co graliśmy poprzednio. Zauważcie auto inaczej się prowadzi. Trochę dziwne to co nie :blink:. Zwłaszcza ze w zwodach na wyzwanie ścigamy się fabrycznymi autami. Wiec jakim cudem ma wpływ na to auto z kariery jakie wcześniej wybierzmy w moich samochodach :D

Edytowane przez pierdlik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze mi ktos powiedziec co jest nie tak w tej grze z najbardziej charakterystycznym zakretem nordschleife zwanym karuzela? Co oni spieprzyli przy modelowaniu tego nawrotu ze nie mozna go pokonac z jakas sensowna predkoscia? W gtr2 po paru przejazdach w miare mozliwosci opanowalem ten zakret, a tutaj nic. Kilka wyscigow dziennie na tej trasie i nadal trace mase czasu na tym nawrocie. Ktos ma podobne spostrzezenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze mi ktos powiedziec co jest nie tak w tej grze z najbardziej charakterystycznym zakretem nordschleife zwanym karuzela? Co oni spieprzyli przy modelowaniu tego nawrotu ze nie mozna go pokonac z jakas sensowna predkoscia? W gtr2 po paru przejazdach w miare mozliwosci opanowalem ten zakret, a tutaj nic. Kilka wyscigow dziennie na tej trasie i nadal trace mase czasu na tym nawrocie. Ktos ma podobne spostrzezenia?

Nom nie da się go pokonać po wewnętrznej :damage_wall:

 

Powerslave: jedna uwaga - ponoć w patchu błąd z oznaczeniem podsterowności/nadsterowności został poprawiony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mi bez problemu idzie na klawiaturze,mam włączony tylko ABS !!!,od razu po wyłączeniu tych gówien auto szybciej jeździ i rekordy lepsze jedna z moich ulubionych tras:jakie wy macie czasy na niej ??? jestem ciekaw czy ktoś tą lepsza ZONDĄ wykręcił poniżej 1:04:000 mój rekord na klawie,rekord ze startu z linii startowej - z miejsca (1 okrążenie)

 

Dołączona grafika

Edytowane przez RELOADED

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym widokiem zza kierownicy gra jakoś ujdzie.

Pozatym Swietna grafika ale fizyka jazdy do bani.

Oceniam na miernote z minusem bo wyscigi to nie tylko ładne odrazki

Polecam grid lub forze 2 lub 3 na xbox

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powerslave: jedna uwaga - ponoć w patchu błąd z oznaczeniem podsterowności/nadsterowności został poprawiony.

Nie wiem jak to wygladalo przed patchem, ale ja na wersji 1.1 mam ten bug i wielu uzytkownikow innych for tez, wiec chyba tego nie naprawili.

 

Witam mi bez problemu idzie na klawiaturze,mam włączony tylko ABS !!!,od razu po wyłączeniu tych gówien auto szybciej jeździ i rekordy lepsze jedna z moich ulubionych tras:jakie wy macie czasy na niej ??? jestem ciekaw czy ktoś tą lepsza ZONDĄ wykręcił poniżej 1:04:000 mój rekord na klawie,rekord ze startu z linii startowej - z miejsca (1 okrążenie)

Wybacz, ale nie wierze w ten czas ruszajac z miejsca, tym bardziej na klawiaturze z helpami off i ustawieniami na pro? A screen nie jest zadnym dowodem na to ze jest ten czas ustanowiony na 1 okrazeniu ze startu zatrzymanego. Z ciekawosci wczoraj probowalem robic to okrazenie. Najlepszy czas jaki mialem to 1.06.9xx i nie widze miejsca gdzie moglbym wyszarpac dodatkowe 3 sekundy. Za to jadac normalne okrazenia udalo mi sie za drugim razem wykrecic 1.03

 

Z tym widokiem zza kierownicy gra jakoś ujdzie.

Pozatym Swietna grafika ale fizyka jazdy do bani.

Oceniam na miernote z minusem bo wyscigi to nie tylko ładne odrazki

Polecam grid lub forze 2 lub 3 na xbox

Jesli masz kierownice, to polecam zabawe modami opisana w FAQ, fizyka jest wtedy bez porownania lepsza z tym co otrzymujemy standardowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powerslave to cienizna jestes (bez obrazy)tylko abs wlaczony !!!,wez se zobacz ,ze na tych wspomagaczach wolniej sie jedzie na pewno ta najszybsza zonda jezdzisz bo sa dwie chyba nie ???,1:06:00 to co 2 przejazd robie,tylko dlatego napisalem posta bo chcialem sprawdzic czy ktos ma ponizej 1:04:00 ale widze,ze nie,jezdzij na zakretach na tarkach

 

p.s screen byl tylko po to zeby pokazac czas a nie udowadniac cos na 2 kolkach 1:03:00 tez bym zrobil

 

 

pojezdzij na strzalkach to zrobisz z miejsca 1:04:00 na bank

Edytowane przez RELOADED

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powerslave to cienizna jestes (bez obrazy)tylko abs wlaczony !!!,wez se zobacz ,ze na tych wspomagaczach wolniej sie jedzie na pewno ta najszybsza zonda jezdzisz bo sa dwie chyba nie ???,1:06:00 to co 2 przejazd robie,tylko dlatego napisalem posta bo chcialem sprawdzic czy ktos ma ponizej 1:04:00 ale widze,ze nie,jezdzij na zakretach na tarkach

 

p.s screen byl tylko po to zeby pokazac czas a nie udowadniac cos na 2 kolkach 1:03:00 tez bym zrobil

 

 

pojezdzij na strzalkach to zrobisz z miejsca 1:04:00 na bank

Jezdzisz na ustawieniach pro? Jedyne wytlumaczenie to takie, ze mam poinstalowane mody na fizyke i one maja duzy wplyw na trakcje, wiec pewnie bez modow bylo by szybciej. I nie sadze, ze na klawiaturze byl bym szybszy niz na G25 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pro nie jezdze,ma to wplyw jakis na jazde oprocz tego ,ze strzalek nie ma ??,teraz juz tylko z tym absem wystarczy mocniej skrecic i baczek odrazu,jak jade na rekord to wchodze w 4 zakret - najtrudniejszy przy predkosci 160-170 km/h,ale tylko wychodzi co 2-4 przejazdy masakryczny ten zakret dla mnie jest,ciezko ogolnie kazdy przejazd bez blednie przejechac,na kierownicy to dopiero frajda musi byc

 

p.s Nordschleife (Arem cos tam) 7,49km czas 2:29,450 ale on jest jeszcze slaby,nie przejechany ani razu bez blednie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pro nie jezdze,ma to wplyw jakis na jazde oprocz tego ,ze strzalek nie ma ??,teraz juz tylko z tym absem wystarczy mocniej skrecic i baczek odrazu,jak jade na rekord to wchodze w 4 zakret - najtrudniejszy przy predkosci 160-170 km/h,ale tylko wychodzi co 2-4 przejazdy masakryczny ten zakret dla mnie jest,ciezko ogolnie kazdy przejazd bez blednie przejechac,na kierownicy to dopiero frajda musi byc

 

p.s Nordschleife (Arem cos tam) 7,49km czas 2:29,450 ale on jest jeszcze slaby,nie przejechany ani razu bez blednie

Jest roznica w przyczepnosci miedzy kazdym trybem, im wyzej tym mniej, plus jak pisalem mody, ktore zmieniaja cala fizyke, wiec pewnie to jest powodem tego ze nie da sie wykrecic takiego czasu, nie mniej jednak bede probowal :D

 

Tak z ciekawosci, przejedz pelna Nordschleife jakims autem z najwyzszej klasy ktorego nie da sie juz tuningowac, jak np. wspomniana Zonda R liczac czas okrazenia normalnie, a nie ze startu (bo tak nikt nie liczy:P) i wrzuc screen z konca wyscigu.

 

 

edit: Nordschleife Arembe - 2:20:150, Full Nordschleife - 6:36:020 @ Zonda R

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , od jakiegoś czasu jestem posiadaczem gry NFS SHIFT i od jakiegos czasu mi ,, crasciach!e '' podczas ładowania trasy ( kazdej jednej ) , bardzo dziwne jest to że jezscze niedawno gralem i wszystko chodziło idealnie ! poprostu nie grałem pare dni i chciałem zagrać a tu lipa . Nie pomagło nic : Ani reinstalle , jakieś nowe profile usuwanie pliku od konfiguracji graficznej , zgodnosc z 98 czy XP , Formata nie robie bo słyszałem że i on nie pomógł , zmiana sterów od grafy / dzwieku też nic nie pomogły , zero wirusów na kompie , System to vista 32 bit (powtarzam że chodziła ta gra IDEALNIE -.-' ) GPU : 8800 GT 512 / Core2 quad q9300 . 4gb ram . ( PS patch też nie pomógl ) . Prosze o pomoc , bo chce grac w tą grę . z góry THX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inne gry chodzą ok ? Sprawdź ogólną stabilność systemu, grafę np. atitoolem, 3d markiem, proca LinX, pamięci spraw.

Skoro crasciach!e a nie zawiesza się to ja stawiam na proc/ram, może coś się im odwidziało.

 

Ewentualnie pokasuj stare profile w grze i załóż nowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No te 2 mody oznaczone jako obowiązkowe + kierownica zmieniają tą gre o 180*. Pozostaje tylko taki problem, że grając na tych modach z najwyższym poziomem trudności np. wyścig DB9 w Londynie, wyścig Veyronem po Nordshleife i wyścig Camaro vs Charger ( chyba) AI się gubi, w 2 pierwszych nie hamuje na zakrętach, wjeżdża w tył i ogólnie robi się burdel na torze przez co np. zdobycie gwiazdki za czysty przejazd Bugatti jest trudne. Wygranie Astonem to już w ogóle nie jest możliwe przeciwnicy z super prędkością pokonują zakręty. W wyścigu Car Battle Chevy vs Dodge to już w ogóle jakiś śmiech na sali, Chevy ma takiego gripa, że momentami aż jedzie na 2 kołach i zalicza dachowanie :lol: Na poziomie trudności medium jest ok, nie ma już takich błędów ale z kolei jest trochę za łatwo ;/ Ma ktoś jakiś fix na to AI?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...