Carson Opublikowano 21 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Listopada 2009 (edytowane) Samochody startujace jak pocisk wystrzelony z katapulty to nie koniecznie cos dajacego frajde ;) ...ofc grid ps. chociaz poza tym "malym szczegolem" reszta modelu jazdy jest calkiem przyjemna Edytowane 21 Listopada 2009 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 22 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2009 (edytowane) No nareszcie SUPRA! :D tylko tej bryki mi tu brakowalo. Mam nadzieje ze modelu zachowania tej konkretnej fury na torze nie zwala. BTW 1 grudnia wychodzi wczesniej wspomniany patch. A dla dopieszczajacych nfsa mam kolejny trick, jesli wkurza was mocno przesadzony dym ktory pojawia sie nawet przy lekkim uslizgu to wywalamy plik tyresmokeanimated1.psx ktory znajduje sie w folderze ...Need for Speed SHIFT\effects\particles\systems\ ;) Probowalem sie pobawic roznymi parametrami ale zbytnio to nie wychodzilo wiec po prostu go wyj.. rzucilem i powtorki wygladaja teraz o wiele lepiej ;) az sie czasy GranTurismo 2 przypomnialy :rolleyes: Edytowane 22 Listopada 2009 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 25 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Listopada 2009 Drobny update FAQ, jesli macie jakies propozycje to czekam na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 26 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2009 Dobra robota ;) A ja wlasnie pracuje nad mala niespodzianka dla fanow starych nfsow oraz serii gran turismo, chodzi dokladnie o muzyke ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 Czy wszyscy posiadacze Radeonów mogą potwierdzić że na cat 9.11 gra działa dużo płynniej w porównaniu do 9.9? Ja wreszcie mogłem włączyć AA na maxa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1024 Opublikowano 29 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2009 Działa płynniej jak na gf czy troche płynniej ?Kumpel na 9600gso gra w wyzszej rozdzialce jak ja(1440x900).Nadal jest problem z płynnoscia jak jest duzo przeciwnikow czy wkoncu gra działa jak powinna ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Czy wszyscy posiadacze Radeonów mogą potwierdzić że na cat 9.11 gra działa dużo płynniej w porównaniu do 9.9? Ja wreszcie mogłem włączyć AA na maxa. Działa płynniej jak na gf czy troche płynniej ?Kumpel na 9600gso gra w wyzszej rozdzialce jak ja(1440x900).Nadal jest problem z płynnoscia jak jest duzo przeciwnikow czy wkoncu gra działa jak powinna ??Ja nie zauwazylem roznicy pomiedzy 9.10 a 9.11, oficjalnie 9.12 maja wniesc duza poprawe (mozna sciagnac 9.12 beta) + patch we wtorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Działa płynniej jak na gf czy troche płynniej ?Kumpel na 9600gso gra w wyzszej rozdzialce jak ja(1440x900).Nadal jest problem z płynnoscia jak jest duzo przeciwnikow czy wkoncu gra działa jak powinna ??Wiele zalezy od procesora jaki się ma. Patrząc na samo obciążenie CPU nie widze żeby zbytnio rózniło się od tych podawanych przez posiadaczy nVidii. U mnie wszystko na max w 1680x1050 z AAx8 FAx16 i spokojnie gra się z dużą ilością przeciwników. Wcześniej na 9.9 z trudem przy AAx4 kiedy wokół jechało wiele aut. Także jest dobrze. Jak 9.12 i patch jeszcze to poprawią to już pewnie na słabszym sprzęcie też będzie dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1024 Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 na głownej był test 5870 czy 5850 na mega configu i przy 12 przeciwnikach gra była niegrywalna wiec nie sadze zeby to od procka zalezalo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Wiele zalezy od procesora jaki się ma. Patrząc na samo obciążenie CPU nie widze żeby zbytnio rózniło się od tych podawanych przez posiadaczy nVidii. U mnie wszystko na max w 1680x1050 z AAx8 FAx16 i spokojnie gra się z dużą ilością przeciwników. Wcześniej na 9.9 z trudem przy AAx4 kiedy wokół jechało wiele aut. Także jest dobrze. Jak 9.12 i patch jeszcze to poprawią to już pewnie na słabszym sprzęcie też będzie dobrze. Dla 48xx są stery skopane pod względem obciążenia cpu , na 58xx jest dużo lepiej w tej kwestii. Im mocniejszego masz proca tym mniej odczuwasz to na ati , ale mając nvidie to min fps jest nawet 4krotnie wyższy - oczywiście dotyczy rozwałki z 15kolesiami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 30 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2009 Wiem o tym. Pisze o różnicy między Catalist 9.9 a 9.11 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1024 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2009 sciagnalem catalysty 9.11 i musze powiedziec ,ze roznica jest bardzo duza.Wkoncu przy 16 playerach moge normalnie ich wyprzedzic mimo ,ze nie jest to taka plynnosc jak w momencie kiedy mam ich 3 pod nosem czy jak jade sam ,ale nie mam tez klatkomani 12 fpsow jak na 9.9 czy 9.10.Jesli w nastepnych sterownikach ma byc duzo lepiej to mam nadzieje na calkiem plynna gre.W kazdym razie juz jest znacznie lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2009 Jesli chodzi o zapowiadanego na dzis patcha... The patch and the DLC is a single file; it's about 125meg in total. With the NoCD hack I would suggest you remove if it possible before updating the game as it's likely to cause issues. Also if you have the Steam build DO NOT INSTALL this patch. It will require a specific patch created by the Steam team. I've asked for an ETA on this one but it's not available yet. The PC patch will be release today. The web team are currently in a meeting but once they're out I will get them to update the downloads page and release the patch. I expect this will take about two hours so hopefully the patch should be out about 1pm PST. PST czyli +9h do czasu polskiego, wiec kolo 22 powinien byc, do sciagniecia zapewne stad http://www.needforspeed.com/web/nfs/downloads Jesli chodzi o zmodowane wersje gry, najprawdopodobniej trzeba bedzie przeinstalowac przed patchem... Save'y znajduja sie w C:\Users\<user>\Documents\NFS SHIFT dla Vista/Win7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metal Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2009 No to czekamy. Jestem bardzo ciekaw, jak będzie wyglądał poprawiony model jazdy... chociaż wiem, że lepiej sobie jakiś wielkich nadziei nie robić, ale jestem cichym optymistą :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2009 Wiecie ze ten dodatek Racing Team pack czy jakos tak bedzie zawarty w tym dzisiejszym patchu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2009 No to miło że dotrzymają obietnic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 1 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2009 (edytowane) OK, no to moje pierwsze wrazenia po kilku minutach* gry na wersji 1.02, specjalnie zrobilem czysta instalacje, tak wiec plusy i minusy, zaczne od tych drugich... - FPS bez zmian - steering lag oczywiscie pozostal - sterowanie tak jak na wersji 1.0 jak i 1.01 do D U P Y - wspominalem juz o beznadziejnym sterowaniu? - super ze w poprzedniej wersji patcha dodali mozliwosc poruszania sie po menu za pomoca myszki... tylko czemu na nowej wersji juz ta mozliwosc mi odebrali? (czasami cos sie dzialo jak ruszalem myszka, ale nie zawsze, a kursora brak) - mowilem o steering lag? - aha no i auto prowadzi sie jak wczesniej, czyli do 4 liter - za pierwszym razem nie dzialaly mi pedaly w G25, restart gry i bylo ok plusy? + moge powiedziec ze mam "aktualna wersje gry" + nowe auta, tylko po co one komu jak pewnie prowadza sie jak smieciarka Za krotko gralem zeby sprawdzic czy poprawili cos wiecej, bo po 2 minutach w GT2 i 2 w M3 wylaczylem gre Podsumowujac... jesli jeszcze nie zainstalowaliscie nowego patcha, to tego nie robcie! i grajcie dalej na 1.01 + modyfikacje z FAQ, ja mialem dluzsza przerwe od shifta w oczekiwaniu na patch, teraz bede mial kolejna przerwe w oczekiwaniu na mody ktore poprawia to co znowu zostalo ponownie spieprzone, lub pozostalo bez zmian, czyli teoretycznie wszystko. Gratulacje dla EA :) Edytowane 1 Grudnia 2009 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1024 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2009 Widocznie nie lubisz takiego modelu jazdy i wsio w tym temacie.Mi sie gralo dobrze na poprzednich wersjach i tak samo jest na nowej.Swoja droga gram na padzie ,a nie kierze za 1000zl :o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 2 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2009 Zrobilem drugie podejsie do Shifta. Porownanie z wersja 1.01 + mody maksymalny FPS zauwazony na prostej Nordschleife ~120 vs. ~110 na 1.01 (1680x1050 AAx8 AFx16 karta nie krecona), sredni FPS ~10-20 w gore minimalny FPS raczej bez zauwazalnych zmian steering lag - nadal jest, ale mniejszy niz bez patcha, porownywalny z tym na zmodowanej grze auta dalej bounce'uja na nierownosciach jak gruba murzynka, czyli porazka przyczepnosc napewno poprawiona w stosunku do oryginalu, ale auto prowadzi sie jakos dziwnie, mniej precyzyjnie nadal przy starcie w Porsche wystepuje bug zmieniajacy ratio skrzyni biegow tzn. na 6 wyciaga max 208km/h, po restarcie wyscigu wraca do normy i Vmax ~300km/h alt+tab dalej naprawia wizualnie auto Aktualnie wypakowuje gre, czas znowu pobawic sie z modami... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomo_78 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2009 Panowie czy macie tak, że na początku wyścigu (gram na G25 z wszystkimi mod-ami z FAQ) kierownica działa super ale już po okrążeniu kierownica tak jakby traciła punkt "centralny" i aby jechać prosto muszę ją skręcić o kilkanaście stopni w prawo, ogólnie po kilku minutach jazdy mam wrażenie, że FF działa dużo gorzej. Jakiś pomysł? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 3 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2009 Gra ktoś pod Vistą (32-bit) kierownicą Wingman Formula Force GP? Jak macie ustawioną? Nie działa mi ForceFeedback i nie wiem czemu :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 3 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2009 (edytowane) Powerslave... nie wiem o co chodzi z ta wydajnoscia. U mnie po patchu i execu 1.02 gra ma srednio 60fps albo i wiecej z wszystkim na max. W koncu AA dziala jak nalezy i wszystko wyglada fenomenalnie. Model jazdy nadal kiszka... ale coz chociaz oko mozna nacieszyc ;) Update: Tak na szybko sprawdzilem event z Veyronami na Nordschleife i srednio w wyscigu 68fps jak jest duzo samochodow. Jak sie wszyscy rozjada to nawet ponad 80fps!! Troszke roznica wzgledem tego co bylo na poczatku. Gram na XP i Cat 9.12RC2. 1680/1050/max/aax4 i anisox8. Edytowane 3 Grudnia 2009 przez Karas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 3 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2009 Spokojnie na AAx8 ci pójdzie skoro mnie daje rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 3 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2009 Mogli by dac tego carpacka osobno... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 3 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2009 Ja jestem bardzo zadowolony z gry teraz. Oczywiście wciąrz auto jeszcze czasem podskakuje jak piłka ale i tak jest dużo lepiej w kwestii obrazu, wydajności i prowadzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 3 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2009 Czy mi sie wydaje czy patch naprawil kwestie ograniczania osiagow naszych fur podczas wyscigu? U mnie jest cacy po zainstalowaniu patcha. btw, tak sie jezdzi prosiakiem od RUFa po nordschleife :lol: gosc ma jaja ze stali... masakra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 5 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2009 (edytowane) Co powiecie na turniej PPC w kreceniu najlepszych czasow, w konkretnym, z gory okreslonym aucie i trasie? Widzialem cos takiego na innych forach i duzo ludzi stara sie wyszarpac jak najlepsze czasy :) Kilka zasad jakie obowiazuja na innych forach: Turniej trwa przez tydzien, od Poniedzialku do Niedzieli do godziny 20:00. W tym czasie mozna zamieszczac screenshoty/zdjecia z wynikami Zwyciezca tygodnia wysyla mi PW z wyborem trasy i auta na kolejny tydzien najpozniej do godziny 20:00 w Poniedzialek, jesli tego nie zrobi trase wybiore ja w jakis wymyslny sposob ;) Poniewaz nie da sie stwierdzic czy i w jakim stopniu auto jest stuningowane nie ma restrykcji co do tuningu. Dowodem na czas okrazenia bedzie screenshot/zdjecie z tablica wynikow z najlepszym czasem okrazenia po ukonczonym wyscigu/time trialu, na ktorym oczywiscie jest widoczna trasa i auto Gra ma calkiem sprawny system, ktory nie nalicza czasow okrazen gdy scinamy zakrety, ale mimo wszystko licze na wasza uczciwosc Zalecana wersja gry to nie zmodyfikowana v1.02, gdyz na tej wersji auta prowadza sie najlepiej. Mozna korzystac z helpow jak ABS, kontroli trakcji i innych dostepnych w grze, ale wtedy czasy sa znaczaco gorsze Mozna grac na modach, ale osobiscie gram na 1.02 bez zadnych modyfikacji i po wielu godzinach grania moge stwierdzic, ze jednak nowy patch bardzo poprawil rozgrywke. Jesli ktos gra z jakimis modami wplywajacymi na fizyke w grze, prosze o podanie wersji razem ze screenem wynikow Mozna grac i na PC i na konsolach :) Myslalem nad punktacja z F1, tzn osoba z najlepszym czasem dostaje 10pkt. druga 8pkt, trzecia 6pkt itd. Jesli oczywiscie bedzie wystarczajac ilosc chetnych. Nagrod rzeczowych narazie brak :P Czekam na jakis odzew i sugestie, a jesli tylko beda chetni na taki turniej to ruszamy :) Edytowane 5 Grudnia 2009 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 5 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2009 Nie wypali imo. Defaultowa fizyka jest z [gluteus maximus] delikatnie mowiac, a dajac mozliwosc wgrywania modow czy nawet samodzielnej edycji gry nie widze sensu prowadzenia rywalizacji... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierdlik Opublikowano 6 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2009 Czy u was też się dzieją takie dziwne rzeczy jak u mnie po instalacji nowego patcha 1.02. Mianowicie: Wyścig samochodem Zonda R to jakaś paranoja są ciągłe przycinki w obrazie wygląda to tak jakby nie każda klatka była wyświetlana. Mierzyłem frapsem ilość klatek i jest grubo poza 60 zawsze. To się dzieje na XP sp3. Zaś na Windows 7 są inne jaja ciągłe przycinki obrazu a raczej jakby parę klatek gdzieś wcięło i nagle znajdujemy się kawałek dalej w trasie. Dziej się to przy wyprzedzaniu przeciwników. Już nie ma sił do tej gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 6 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2009 Na jakich wersji sterów to masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...