Skocz do zawartości
Powerslave

Need For Speed Shift

Rekomendowane odpowiedzi

mnie najbardziej wkurza drgająca kierownica. no co jak co ale większość aut nie ma tak gumowego układu kierowniczego, że trzeba adaptować w grze tryb "stary transit" aby wyglądało to iście realistycznie... o ile dobrze widzę to chyba jednak jest tam opcja która pozwala to wyłączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Ogólnie wydaje się nieźle po tym filmiku, nawet z wszystkimi asystami handling nie jest taki łatwy, ale jak gość wszystko powyłączał to się zaczęło. Chyba jednak będziecie mogli pograć na kierownicach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie wydaje się nieźle po tym filmiku, nawet z wszystkimi asystami handling nie jest taki łatwy, ale jak gość wszystko powyłączał to się zaczęło. Chyba jednak będziecie mogli pograć na kierownicach.

czytałeś recenzję z bety w cda ? tam napisali, że bez kierownicy mniejsza frajda z grania. kurde mam nadzieję, że w końcu coś z tego nfs-a będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jak dla mnie 9/10 - model jazdy troche kuleje. Niby jest ok, ale do takiego GRIDA czy FM2 spooro brakuje. Ale mozna przymknąć na to oko, z gry poprostu "wylewa się" masa funu. Grafika - najlepsza jaką widziałem w ścigałkach na X360, DIRT2 jest wyraźnie słabszy w tym względzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Nie pomyślałeś pewnie o tym że Ferrari może nie chcieć sprzedać licencji albo chce za dużo $$ za nią.

Uwazasz , ze ich nie stac? Gorsze studia developerskie wydawaly gry z Ferrari w nazwie - konsole maja takie. Raczej wchodzi tutaj kwestia "ekskluziwu" to jest licencji na wykorzystanie marki w grach.

 

PS - na PC niedawno wyszla "zajawka/reklama" , cos jak niedawny BMW , wlasnie z Ferrari. To sim , 3 auta i chyba 1 trasa.

(nie wiem czy sim , nie gram z helperami + odpalilem na kierze. AI to system "destruction derby" ;) )

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwazasz , ze ich nie stac? Gorsze studia developerskie wydawaly gry z Ferrari w nazwie - konsole maja takie. Raczej wchodzi tutaj kwestia "ekskluziwu" to jest licencji na wykorzystanie marki w grach.

 

PS - na PC niedawno wyszla "zajawka/reklama" , cos jak niedawny BMW , wlasnie z Ferrari. To sim , 3 auta i chyba 1 trasa.

W TDU było Ferrari a gra chyba nie miała jakiegoś ogromnego budżetu... no i była tam masa innych licencjonowanych samochodów. W trailerze do Grida było Ferrari, w fullu już nie. Może w przypadku Codemasters i EA zażyczyli sobie sumy proporcjonalnej do wielkości tych firm...

W tą darmową grę Ferrari grałem, Pro Street to przy niej sim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwazasz , ze ich nie stac? Gorsze studia developerskie wydawaly gry z Ferrari w nazwie - konsole maja takie. Raczej wchodzi tutaj kwestia "ekskluziwu" to jest licencji na wykorzystanie marki w grach.

Nie tyle co ich nie stać co stwierdzili może, że Ferrari za dużo żąda, albo Ferrari stwierdziło że EA bardzo zeszmaciło NFS-a i nie chcą dawać licencji dla gów... gry, a że teraz NFS odbił się od dna to być może za rok w kolejnej edycji pojawi się Ferrari.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle co ich nie stać co stwierdzili może, że Ferrari za dużo żąda, albo Ferrari stwierdziło że EA bardzo zeszmaciło NFS-a i nie chcą dawać licencji dla gów... gry, a że teraz NFS odbił się od dna to być może za rok w kolejnej edycji pojawi się Ferrari.

Chyba raczysz żartować z tym zeszmaceniem serii. :lol2: Są tylko dwie możliwości kasa za licencję lub nadmierne uszkodzenia.

 

Zresztą grał ktoś z was już w nowego N4S? Gra już jest jakiś czas dostępna na X0 :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba raczysz żartować z tym zeszmaceniem serii. :lol2: Są tylko dwie możliwości kasa za licencję lub nadmierne uszkodzenia.

Jakie uszkodzenia :lol2: chyba nie mówimy o podrapanym lakierze i pękniętej szybie po spotkaniu wozu z betonowym murem przy prędkości ponad 200 km/h :wink: . Zresztą w NFS 3, 4 było i Ferrari no i były uszkodzenia.

Ferrari ma prawo decydować i jeśli uznało, że nie warto przyznawać licencji dla gry który jest co by nie mówić słaba to nie przyznało owszem zawsze pozostaje kwestia finansów tak jak też pisałem, ale póki co nie ma Ferrari, a czy będzie w późniejszych seriach to się okaże.

 

Zresztą grał ktoś z was już w nowego N4S? Gra już jest jakiś czas dostępna na X0 :P

 

No jak dla mnie 9/10 - model jazdy troche kuleje. Niby jest ok, ale do takiego GRIDA czy FM2 spooro brakuje. Ale mozna przymknąć na to oko, z gry poprostu "wylewa się" masa funu. Grafika - najlepsza jaką widziałem w ścigałkach na X360, DIRT2 jest wyraźnie słabszy w tym względzie.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie uszkodzenia :lol2: chyba nie mówimy o podrapanym lakierze i pękniętej szybie po spotkaniu wozu z betonowym murem przy prędkości ponad 200 km/h :wink: . Zresztą w NFS 3, 4 było i Ferrari no i były uszkodzenia.

Ferrari ma prawo decydować i jeśli uznało, że nie warto przyznawać licencji dla gry który jest co by nie mówić słaba to nie przyznało owszem zawsze pozostaje kwestia finansów tak jak też pisałem, ale póki co nie ma Ferrari, a czy będzie w późniejszych seriach to się okaże.

 

Dyskusja trochę śmieszna, ale co tam. Samochody ferrari były w grach typu Out Run czy Ridge Racer. A są to gry przeciętnie i ferrari nie blokowało swoich samochodów w tych produkcjach. Ostatnio wydana gra Ferrari Challenge na PS3 też nie była wyśmienita. Podaje przykładowe oceny:

 

Edge 7/10 (PS3)

Eurogamer 7/10 (PS3)

GameSpot 6.5/10 (PS3)

IGN 6.8/10 (PS3)

 

Przykładowy news o problemach GT I FC z Ferrari.

 

Ferrari i Porsche skutecznie wstrzymują prace nad Gran Turismo 5. Obie marki nie chcą wyrazić zgody na wprowadzenie zniszczeń ich samochodów w grze. Twórcy najnowszego GT stoją przed nie lada dylematem, Chcąc zrobić jeszcze lepszy produkt od Prologue muszą wprowadzić zniszczenia, a nie mogą sobie pozwolić na utratę licencji dwóch największych producentów super samochodów.

 

Co w tej sytuacji zrobi Polyphony? Tego nie wiemy, póki co trwają rozmowy a prace nad Gran Turismo 5 stoją w miejscu. Kazunori Yamauchi potwierdzając problemy związane ze zniszczeniami, podważa ostatnie doniesienia brytyjskiej prasy o rzekomej premierze nowego Gran Turismo już wiosną 2009. Ciężką sytuację Polyphony potwierdzają także pracownicy System 3 odpowiedzialnego za wydanie gry Ferrari Challenge. Sami przechodzili przez negocjacje z włoska marką i wywalczenie licencji na zniszczenia Ferrari określają mianem "wielkiego wyzwania"

 

 

 

Moim zdaniem wszystko rozchodzi się o kasę. Kto da wystarczająco dużo to może robić co chce :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to jest śmieszna sprawa, że sie tak producenci boją no ale mniejsza z tym. Szkoda ze nie ma dema na PC. Tak patrząc nie jest to klasyczny NFS. Excluzie carsy i freeways ale dużo lepiej to wygląda niż krapy jak Crapbon czy Pr0str3t.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mnie bardziej od braku wkurza różnorodność gry na platformach... tak dla przykładu dlaczego np na boksie są takie wozy a na ps3 więcej/mniej i kilka innych... głupota.

 

ktoś ma oficjalną listę samochodów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktos info czy ten "blur" po uderzeniu można będzie wyłączyć? Gały mnie bolą po obejrzeniu filmiku na YT, a co dopiero podczas grania :(

Raczej napewno sie da wyłączyć, to byłoby logiczne. Jak nie z opcjni z menu gry to w plikach cfg.itp. Bo rzeczywiście blur jest fajny ale bez jaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Raczej napewno sie da wyłączyć, to byłoby logiczne. Jak nie z opcjni z menu gry to w plikach cfg.itp. Bo rzeczywiście blur jest fajny ale bez jaj.

Oby się dało wyłączyć bo ja jadąc samochodem 100mph jakoś nie widzę żeby mi się deska rozdzielcza rozmywała tak jak w Shifcie :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby się dało wyłączyć bo ja jadąc samochodem 100mph jakoś nie widzę żeby mi się deska rozdzielcza rozmywała tak jak w Shifcie :lol:

Przy 160km/h patrzysz się na deskę? Spoko :P

A wracając do tego blura w opcjach - żeby się nie okazało że ten efekt ma na celu ukrycie spadku detali wnętrza samochodu.

Ktoś z Was zwrócił uwagę na czas ładowania wyścigów na prezentacjach wyżej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, z tym że to wersje na xboxa więc ciężko cokolwiek powiedzieć jezeli chodzi o czas ładowania na PC.

 

żeby się nie okazało że ten efekt ma na celu ukrycie spadku detali wnętrza samochodu.

:)

Chyba mało prawdopodobne.

Edytowane przez szpachla2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Prezentacje są z konsolowych wersji, niestety prawie każda gra na konsole ma długie czasy ładowania. W końcu poza procami to już archaiczny sprzęt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, sporo gier laduje sie normalnie, czesc bardzo szybko, a zgranie gry na dysk tez skraca czas loadingow o kilkanascie (-dziesiat) %. Takze bez dramatyzowania. Tak czy inaczej, osobiscie jestem mocno podjarany tym tytulem, bo to pierwszy NFS od ladnych paru lat z ktorym jest szansa spedzic naprawde dlugie i mile sesje. Nalecialosci z poprzednich czesci pewnie jakies beda, ale z tego co czytam w necie, to plusy zdecydowanie przeslaniaja minusy. Jednak gra ma spora wade: no split screen :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Przy 160km/h patrzysz się na deskę? Spoko :P

A wracając do tego blura w opcjach - żeby się nie okazało że ten efekt ma na celu ukrycie spadku detali wnętrza samochodu.

Ktoś z Was zwrócił uwagę na czas ładowania wyścigów na prezentacjach wyżej?

Rozumiem, że Ty jeździsz bez patrzenia na prędkościomierz i obrotomierz ;) No ale na siedzeniu pasażera nie trzeba się patrzeć na deskę ;)

 

Po prostu blur jest przesadzony już nawet przy niezbyt dużych prędkościach.

 

Ponoć demo ma być pod koniec miesiąca, taką postawą się sami proszą o piractwo. No split screenu nie ma ale w pełnej wersji będzie można pograć po LANie ( aż mi się Porsche przypomina).

 

Recenzja okiem gracza "Xboxowego" ocena też 9.0

http://www.oxmonline.com/article/reviews/x...eed-speed-shift

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...