Skocz do zawartości
Powerslave

Need For Speed Shift

Rekomendowane odpowiedzi

Widac, ze gierka ma spory potencjal. Zeby tylko wyszedl jakis promod zmieniajacy calkowicie model jazdy ;D pokonywanie zakretow bokiem jakos i do mnie nie przemawia <_<

 

Jeśli chodzi o porównania do innych gier do GRID-a nawet nie ma co to zupełnie inne gry, jeśli już mamy porównywać to do FORZA z x360 to z pewnością tam jest najbliżej pełnego oglądu na sytuacje nie mam gdyż dopiero przejechałem pierwszy wyścig BMW na Brand Hatch, ale przy wyłączonych wszelkich wspomagaczach fizyka chyba jednak jest lepsza niż w FORZA na pewno jest trochę ciężej-realniej.

napewno osoba ktora widziales grala wlasnie w forze? :blink: moze to byl ridge racer? xD

 

btw sa jakies kody do tej gry? :D hehe serio pytam - nie chce mi sie slizgac, a chetnie bym zobaczyl jak sie prowadza bryki w dalszej czesci gry ;)

Edytowane przez kkNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra jak na markę NFS jest strasznie skomplikowana. Ustawiłem profil na G25 + oddzielne pedały (nie wiem jaka różnica jest bo nie widziałem aby pedały w G25 były zintegrowane z czymś) no i nerwy mi poszły jak zmieniałem biegi to i tak mi wracały na luz. No nic myślę sobie wejdę do opcji i ustawię ręcznie. Wchodzę w opcje a tu nic nie ma ponieważ sterowanie da się ustawić tylko z poziomu menu a nie jak już jedziemy w wyścigu. Chcę wyjść do menu ale się nie da ponieważ autorzy widocznie przewidzieli że jak już ci ustawili sterowanie to tak masz grać dopóki nie skończysz wyścigu. K... Ctrl+Alt+Delete, bo w ogóle autorzy nie przewidzieli że będziesz chciał wyjść z wyścigu :) i jedziemy z ustawieniami od nowa i tak kilka razy zanim coś ustawiłem. Nerwy zszarpane zostały dobite przez badziewny interfejs i zero wyobraźni projektantów gry aby ułatwić obsługę tej gry na G25 oraz ogólnie ułatwić cokolwiek w tej grze aby wyglądało to dobrze. Przejechałem 2 okrążenia i żegnam się z tą grą po kilku tylko chwilach z nią spędzonych i wracam do Resident Evil 5. Czekam na Grida 2 i panów którzy znają się na robocie a nie wypuszczają coś co odrzuca zanim jeszcze się przejedziemy samochodem. 100 za ten Sheet... znaczy Shift, za tyle to można mieć Dirta i Grida razem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

A może to wersja kolekcjonerska z sieci sklepów RELOADED? ;)

Skoro pisal o stracie 100 zl to wybawie go z problemu ;) bo przeciez dema nie ma wiec albo sklep Razor 1911 , albo orginalik i chetnie pomoge w potrzebie.

 

Edit - wg. PCL najtaniej mozna dostac Shifta za 92-97 zl. ;)

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra jak na markę NFS jest strasznie skomplikowana. Ustawiłem profil na G25 + oddzielne pedały (nie wiem jaka różnica jest bo nie widziałem aby pedały w G25 były zintegrowane z czymś) no i nerwy mi poszły jak zmieniałem biegi to i tak mi wracały na luz. No nic myślę sobie wejdę do opcji i ustawię ręcznie. Wchodzę w opcje a tu nic nie ma ponieważ sterowanie da się ustawić tylko z poziomu menu a nie jak już jedziemy w wyścigu. Chcę wyjść do menu ale się nie da ponieważ autorzy widocznie przewidzieli że jak już ci ustawili sterowanie to tak masz grać dopóki nie skończysz wyścigu. K... Ctrl+Alt+Delete, bo w ogóle autorzy nie przewidzieli że będziesz chciał wyjść z wyścigu :) i jedziemy z ustawieniami od nowa i tak kilka razy zanim coś ustawiłem. Nerwy zszarpane zostały dobite przez badziewny interfejs i zero wyobraźni projektantów gry aby ułatwić obsługę tej gry na G25 oraz ogólnie ułatwić cokolwiek w tej grze aby wyglądało to dobrze. Przejechałem 2 okrążenia i żegnam się z tą grą po kilku tylko chwilach z nią spędzonych i wracam do Resident Evil 5. Czekam na Grida 2 i panów którzy znają się na robocie a nie wypuszczają coś co odrzuca zanim jeszcze się przejedziemy samochodem. 100 za ten Sheet... znaczy Shift, za tyle to można mieć Dirta i Grida razem.

Nie pozostaje ci nic innego jak powrot do prostreeta :) Dziwne ze jakos ja nie mialem najmniejszego problemu ze zmienianiem biegow na defaultowym konfigu pod g25. Nie mozna wyjsc tylko z pierwszego wysciugo gdzie testuja cie jako kierowce, potem mozna, fakt jest to wkur...ce, podobnie jak niemoznosc zmiany controls podczas gry o czym pisalem wczesniej, a menu samo w sobie jest intuicyjne, no chyba ze oczekujesz jednego klikniecia i niech wszystko juz bedzie ustawione jak chcesz... Jesli gra jest dla kogos za trudna (chociaz ze wszystkimi aidsami pewnie jezdzi sie jak po szynach) to pozostaja poprzednie latwe czesci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widac, ze gierka ma spory potencjal. Zeby tylko wyszedl jakis promod zmieniajacy calkowicie model jazdy ;D pokonywanie zakretow bokiem jakos i do mnie nie przemawia <_<

 

 

napewno osoba ktora widziales grala wlasnie w forze? :blink: moze to byl ridge racer? xD

Przez pół roku ciupałem FORZA 2 na x360 sprzedałem (x-a razem z grą) bo gra zaczęła się nudzić, a tam na x360 i tak nie ma nic ciekawego co bym chciał pograć oprócz PGR i FORZA, jedyny plus dla FORZA to większa liczba wózków, ale podkreślam to moje zdanie inni maja prawo się z tym nie zgodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że Shifta powinieneś porównać raczej do F3 (który to wyjdzie za 2 miesiące), a nie do F2, która jest na rynku od grubo ponad 2 lat. Więc biorąc to pod uwagę ostateczny osąd może być zgoła inny.

 

Żeby nie robić OT. Wczoraj ktoś napisał, że najnowsza część NFS, nie powinna mieć NFS w nazwie. I w pierwszym odruchu nie zgodziłem się z tą opinią. Ale jak dłużej o tym pomyślałem, to faktycznie, nijak ma się to do przeszłości. Nie dość, że wyścigi są torowe, to zabrali arcadowy styl jazdy czyli coś co od zawsze było wizytówką tej serii. Nie mam absolutnie nic przeciwko Shiftowi, jest na mojej liście zakupów i napewno za niedługi czas w niego pogram. Chodzi mi tylko o to, że ten NFS....to już nie NFS. Słuszna uwaga, że powinno to to się nazywać po prostu Shift, ale i kasa byłaby wtedy znaaacznie mniejsza. Inna sprawa, że mogliby rozszerzyć brand NFS i stworzyć submarkę np: NFS Sport albo NFS Pro, coś w ten deseń i wydawać gry zarówno arcade (ładne trasy, eksluzywne fury, łatwe i przyjemne prowadzenie) oraz bardziej sportowe i realistyczne podejście z tematyką skupioną wokół racingu (więcej ustawień, realistyczny model jazdy, tory w miejsce tras etc). To było wydaje mi się dobre wyjście, szczególnie, że pewne kroki w tym kierunku już poczynili (dodatkowy NFS online i wersja na konsole Nintendo dla casuali). Jak już muszą robić z tego komercje po całości to ok, ale niech pomyślą nad dywersyfikacją oferty. Takie moje zdanie a propo "śifta" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

C2D 6300@3,15 GHz, 2GB ddr2 900 MHz, 8800gt stock.

Windows XP, SP2

Trasa: Laguna Seca (testowałem dwie, na tej drugiej było podobnie)

 

Fraps:

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg

6460, 179887, 24, 49, 35.911

post-146198-1253096633_thumb.jpg

Edytowane przez szpachla2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Keniger taki "mistrz kierownicy " jak Ty i nie wiesz co to są oddzielne pedały ? buehehehe

 

Co do samej gry ... Zaden z tego symulator , obsluga kierownicy jest fatalna , lagi sa na kierze jakies dziwne ... Steruje sie jakby kolumna kierownicy byla z plasteliny . Menu to wogole chyba jakis fantasta wymyslił.

Jak na NFS to to moze by i bylo fajne ale jakby byla ta "fizyka" co jest i do tego jezdzilo by sie w wyscigach po ulicach.. Bo co to za wyscigi po torze gdzie zdobywa sie jakies bzdurne punkty , np: za wywalenie kogos , nieprzepisowe wyprzedzanie ... normalnie LOL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Gra jak na markę NFS jest strasznie skomplikowana. Ustawiłem profil na G25 + oddzielne pedały (nie wiem jaka różnica jest bo nie widziałem aby pedały w G25 były zintegrowane z czymś)

Do simow , do simow takie ustawienie stosuje sie. Split axis daje osobne osie na pedal gazu i na hamulec , mozesz wciskac 2 na raz i bedzie dzialac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aa zapomnialem najlepszego :)

ZAJEBISTE rozmazywanie sie kokpitu przy szybkiej jezdzie :D no moze po pijaku tak jest ale normalnie to raczej sie nic nie rozmazuje w kokpicie.. jak juz to moze na zewnatrz przy 300 km/h moze obraz jest rozmazany .. no ale w aucie ? rozmazane zegary ., deska rozdzielcza? no CO TO MA NIBY BYC??? kierowca zjadl kwasa czy co ?

:biglol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przez pół roku ciupałem FORZA 2 na x360 sprzedałem (x-a razem z grą) bo gra zaczęła się nudzić, a tam na x360 i tak nie ma nic ciekawego co bym chciał pograć oprócz PGR i FORZA, jedyny plus dla FORZA to większa liczba wózków, ale podkreślam to moje zdanie inni maja prawo się z tym nie zgodzić.

I jak? Udalo Ci sie wygrac jakis wyscig jadac bokiem? ;) Jak na moje, to jedynym plusem forzy, a minusem shift'a jest model jazdy ;)

 

btw sprobujcie sie rozpedzic do 200 na godzine i walnac w sciane... po 3cim takim dzwonie odpada pokrywa silnika ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że Shifta powinieneś porównać raczej do F3 (który to wyjdzie za 2 miesiące), a nie do F2, która jest na rynku od grubo ponad 2 lat. Więc biorąc to pod uwagę ostateczny osąd może być zgoła inny.

Porównuje do tego co jest i grałem poza tym porównałem tylko prowadzenie pojazdu.

Nie mniej jednak gra wciąga, a z racji tego że dobrych arcadowo-symulacyjnych ścigałek na kompa nie ma to przynajmniej jest w co pograć.

Minusy to fakt czego ta deska się tak rozmazuje to nie wiem :lol: i czasami te uślizgi na torze są denerwujące, ale nikt nie mówił, że jest to sim pełna gębą to ma być aracade z domieszką sima i tak też jest, taka właśnie FORZA na PC-ta.

 

I jak? Udalo Ci sie wygrac jakis wyscig jadac bokiem? ;) Jak na moje, to jedynym plusem forzy, a minusem shift'a jest model jazdy ;)

 

btw sprobujcie sie rozpedzic do 200 na godzine i walnac w sciane... po 3cim takim dzwonie odpada pokrywa silnika ;D

Niby że co że ciężko wyścig wygrać ?? :blink:

Przynajmniej coś odpada, blacha się gnie znam xx ścigałek gdzie nawet tego nie ma.

Poza tym każdy broni swojego ja będę uważał, że fajniej, ciekawiej jeździ się w nowym NFS-ie ty, że FORZA i to do niczego i tak nas nie zaprowadzi moja subiektywna ocena jest jaka jest i na dzień dzisiejszy jej nie zmienię.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mastertab jak nikt nie mowi ze to sim ? w kazdej reklamie , kazda osoba co niby sie wypowiada to mowi ze to sim , ze w nic realniejszego nie grala :D normalnie smiech na sali..

 

tyle ze ja sie tego spodziewalem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mastertab jak nikt nie mowi ze to sim ? w kazdej reklamie , kazda osoba co niby sie wypowiada to mowi ze to sim , ze w nic realniejszego nie grala :D normalnie smiech na sali..

 

tyle ze ja sie tego spodziewalem :)

Chyba nie czytales tego http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/S...trona/2313.html :D ogolnie szkoda mi kolesia ze ma taki spaczony umysl, nie mniej jednak bawi mnie to, a w szczegolnosci pierwsze zdanie w tescie TDU "Jest to niewątpliwie jeden z najlepszych symulatorów obecnie na rynku, zatem nie liczmy na częste skręcanie na maxa" :lol2: :damage_wall:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie to po prostu śmieszy... Mam już swoje lata i wiem jak odróżnić symulacje od zwykłego arcade.

To , że potrzeba kierownicy nie oznacza , że to już jest sim ... No ale coż niektórzy muszą tak gadać bo im za to płącą , bo tak wypada , bo ich zaprosili na impreze itp itd ..

Ta gra nawet OBOK SYMULATORA NIE LEŻAŁA !!! i szkoda ze firma tak nakreca ludków ze to wogole jest sim pełną gębą ...

:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie to po prostu śmieszy... Mam już swoje lata i wiem jak odróżnić symulacje od zwykłego arcade.

To , że potrzeba kierownicy nie oznacza , że to już jest sim ... No ale coż niektórzy muszą tak gadać bo im za to płącą , bo tak wypada , bo ich zaprosili na impreze itp itd ..

Ta gra nawet OBOK SYMULATORA NIE LEŻAŁA !!! i szkoda ze firma tak nakreca ludków ze to wogole jest sim pełną gębą ...

:)

Byłem wczoraj w Saturnie nigdzie na żadnej reklamie NFS-a nie widziałem napisu symulator na opakowaniu tejże gry także nie.

Dzisiaj czytałem na gry.wp.pl że tylko 5% graczy przy zakupie gry kieruje się reklamą natomiast ponad 40% opinią znajomych-innych graczy.

To że jacyś fanatycy z uber wielkich serwisów o grach piszą, że giera jest super na kierownicy to już ich problem nie mój ja od początku wiedziałem, że nie będzie to symulator tak samo jak pozostałe 99% ludzi piszących w tym temacie.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sewer, masz już tyle lat i czepiasz się pustych haseł marketingowych? Po co? Jak reklamują AJAX w TV to też marudzisz na forum, że zabrudzenia nie znikają tak ja w TV. Daj spokój temu jak gra jest reklamowana, bo to oczywiste, że nawet na najgorszym NFS będziesz miał napisane "super hiper symulator", ba znajdą się nawet kierowcy rajdowi, którzy podpiszą się pod tym, za jakąś tam kasę. Tak było w przypadku Carbona.

 

Osobną sprawą jest sama gra, która zerwała z dresiarskim wożeniem się po dzielni i wyrywaniem panien na ospojlerowane bryczki. NFS Shift się zmienił na lepsze i to jest ważne, fizyka zmieniła się na lepsze i to też jest ważne i dobrze, że te zmiany nastąpiły, duży plus dla EA. To, że nie jest to symulator to pikuś, nigdy nie miał nim być, więc nie wiem po co się napinasz.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ostatnie NFSy to typowe arcadówki, to nic dziwnego, że Shifta nazywa się simem. Tym bardziej, że w końcu jeździmy po torach.

 

Chyba nie czytales tego http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/S...trona/2313.html :D ogolnie szkoda mi kolesia ze ma taki spaczony umysl, nie mniej jednak bawi mnie to, a w szczegolnosci pierwsze zdanie w tescie TDU "Jest to niewątpliwie jeden z najlepszych symulatorów obecnie na rynku, zatem nie liczmy na częste skręcanie na maxa" :lol2: :damage_wall:

Biorąc pod uwagę konkurencyjne gry, można powiedzieć, że jako tako ta gra jest symulatorem. Do pierwszego pagórka - chyba, że na Hawajach drogi buduje się z betonowych płyt 3x3m - bez jaj - nawet w NFS4 tak nie rzucało, mimo, że drogi miały praktycznie identyczną budowę. Symulacja uszkodzeń też niczego sobie. A ta symulacja AI, które skręca nam pod koła - cudo.

 

W MM jakoś nie dają dżamali, ale w zestawie dostajemy preordera - na szczęście innego, niż w Empiku ^_^ Ciekawe, że przy wejściu wisi info, że premiery jeszcze zostało parę dni :lol2:

Edytowane przez _OskaR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aa zapomnialem najlepszego :)

ZAJEBISTE rozmazywanie sie kokpitu przy szybkiej jezdzie :D no moze po pijaku tak jest ale normalnie to raczej sie nic nie rozmazuje w kokpicie.. jak juz to moze na zewnatrz przy 300 km/h moze obraz jest rozmazany .. no ale w aucie ? rozmazane zegary ., deska rozdzielcza? no CO TO MA NIBY BYC??? kierowca zjadl kwasa czy co ?

:biglol:

 

Mnie to po prostu śmieszy... Mam już swoje lata i wiem jak odróżnić symulacje od zwykłego arcade.

taki duży i mądry a chyba nie prowadził nigdy auta:

 

Pole widzenia zdrowego człowieka wynosi:

- 180º na postoju

- 100º przy 40 km/h

- 75º przy 70 km/h

- 45º przy 100 km/h

- 30º przy 130 km/h

Oznacza to, że zdolność człowieka do postrzegania otoczenia i reakcji na nagłe zdarzenia jest odwrotnie proporcjonalna do prędkości samochodu. Przy szybszej jezdzie przestajesz zwraca uwage juz na otoczenie, na zegary, na drzewka...skupiasz sie na tym co jest stricte przed tobą... fajnie to widacjak sie w lusterku obserwuje kierowce siedząc za nim, przy szybszej jezdzie jego oczy sa wrecz nieruchome:)

W grze jak mieli oddac ów fakt? Jak nie przez rozmazanie? No chyba ze wolalbys zabawe z Fov 30:D lol...

Wiem ze efekt ten zalatuje STAR WARS i predkosciami kosmicznymi, ale mi on osobiscie nie przeszkadza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

I jak? Udalo Ci sie wygrac jakis wyscig jadac bokiem? ;) Jak na moje, to jedynym plusem forzy, a minusem shift'a jest model jazdy ;)

 

btw sprobujcie sie rozpedzic do 200 na godzine i walnac w sciane... po 3cim takim dzwonie odpada pokrywa silnika ;D

 

Koleś pokonując zakręty niemal driftem ma lepsze czasy ;) ( patrz I sektor).

 

@Heathen proszę Cię, jak jadę autem to mi deska nie ucieka w przestrzeń ponadczasową jak w Shifcie ;] ten efekt jest beznadziejny.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Koleś jak pokonując zakręty niemal driftem ma lepsze czasy ;) ( patrz I sektor).

 

@Heathen proszę Cię, jak jadę autem to mi deska nie ucieka w przestrzeń ponadczasową jak w Shifcie;]

No wiesz jasne ze sie nic nie rozmazuje na realu, ale chyba jasno opisalem ze pole widzenia zawęża się wraz z prędkoscia, o tym uczyli na egzaminie na prawo jazdy! Dla mnie efekt rozmazania wlasnie owy fakt oddaje. Zreszta Shift nie jest pierwsza gra z taka opcja.

 

ps. jedziesz 160km/h patrzysz na to co jest na drodze, kątem oka widzisz reszte ROZMAZANĄ:D aby spojrzeć na prędkosc i ja doczytac musisz skupic wzrok na liczniku....a wiadomo ze im szybciej jedziesz to nie odrywasz wzroku od tego co najistotniejsze w danym momencie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiesz jasne ze sie nic nie rozmazuje na realu, ale chyba jasno opisalem ze pole widzenia zawęża się wraz z prędkoscia, o tym uczyli na egzaminie na prawo jazdy! Dla mnie efekt rozmazania wlasnie owy fakt oddaje. Zreszta Shift nie jest pierwsza gra z taka opcja.

 

ps. jedziesz 160km/h patrzysz na to co jest na drodze, kątem oka widzisz reszte ROZMAZANĄ :D aby spojrzeć na prędkosc i ja doczytac musisz skupic wzrok na liczniku....a wiadomo ze im szybciej jedziesz to nie odrywasz wzroku od tego co najistotniejsze w danym momencie.

 

 

 

Masz rację, ale w jednym aspekcie myślisz błędnie. Otóż, nawet gdy gra nie ma żadnego efektu rozmycia, to jadąc skupiasz wzrok na drodze, przez co naturalnie rozmywają ci się wskaźniki czy deska rozdzielcza, nie potrzeba do tego blura, oko samo o to zadba. Ba, nawet pisząc tego posta i skupiając wzrok na tekście, emotikony poniżej i po boku (które widzę kątem oka) są rozmazane, mimo że admini nie zaimplementowali opcji blur na forum ;)

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem dzisiaj na ps3 w empiku. Kilka moich uwag:

- grafika - dość słaba jak na możliwości konsoli + spadek fpsu - wziąłem w dłoń pada, odpaliłem wyścig i jak zobaczyłem auto z zewnątrz to aż spojrzałem za przyciemnioną szybkę pod TV czy tam aby ps2 nie stoi

- model jazdy - taaki sobie, napewno nie jest to symulacja. Bliżej temu czemuś do grida niż do forz, gran turismów itd

- bardzo fajnie odwzorowany środek, super animacja (zmiana biegów), można się wczuć w klimat.

 

ogółem - do pogrania aczkolwiek nie wiem czy warto wydać na to 200 złotych (mowa o konsolowcach). Poczekam aż wejdzie do klasyki a póki co zostanę przy starym ale jarym pgr4. ocena po pierwszym wrażeniu 7/10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMHO shift calkiem daleko odskoczyl od arcade znanego chociazby z most wanted czy undercover - jest pod i nad sterownosc, sa aidsy, ktore wplywaja na prowadzenie sie auta, a nie tylko "sa", kazde auto prowadzi sie inaczej i czuc ich mase (ale z lepszym ffb bylo by jeszcze lepiej) - rs4 jest podsterowne, m3 nad, bmw 135 jest bardzo leciutkie i fajnie sie nim lata w zakretach, ogolnie szykie ruchy kierownica i mozemy wprowadzic chyba kazde auto w ladny poslizg na zakrecie i przejechac go bokiem, albo sterujac delikatnie pokonac ten zakret o wiele szybciej i bez poslizgu. Nie wiem jak to wyglada zza auta bo caly czas jezdze w kokpicie, ale nadsterownosc w kazdym zakrecie jaka widzialem na filmikach jakos nie razi w grze, no i powtorze znowu - kazde auto prowadzi sie inaczej, jedno pojedzie przodem, drugie tylem i to mi sie podoba.

 

Jesli chodzi o AI to zapomnialem dodac ze na high czasami przesadza - jak to w nfs bywa:D pozno w nocy robilem wyscig subaru vs. evo i pierwszy zakret byl nie do pokonania jadac wiecej niz 120 idealna linia, a mimo to zdarzalo sie ze komp bral mnie na nim jak chcial, restartowalem 10 razy zeby przejechac ten zakret idealnie a mimo to czasami udalo mu sie przejechac go szybciej no i bez zadnego poslizgu jak przyklejony... podobnie bylo na nurburgu gdy jadac mocniejszym m3 na prostej uciekalem rs4 na 2sec ale po chwili przewaga zaczynala topniec, a gdy bylo odwrotnie i to on mi uciekal to spokojnie go doganialem, wiec znowu mamy doczynienia z lekkim "catch up" jak w poprzednich czesciach, jednak nie jest az tak razacy jak wczesniej (gdy np jadac 300 w porsche doganial nas suv:P). Ale podoba mi sie to, ze im tez zdarzaja sie bledy jak wypadanie z toru na zakretach w piach (bardzo ladnie zrobiony efekt piachu wyrzucanego z pod kol)

 

PS1 mnie tez rozmazywanie kokpitu bardzo irytuje, ale tak jak wyzej, w ten sposob tworcy chciali nam pokazac na czym mamy sie skupic, ale mogli by dac opcje zeby to wylaczyc.

 

PS2 na filmikach z wnetrza widac zawsze ze kierownica mocno drzy... niestety w grze tego nie ma :( chyba ze mam cos zle ustawione w profilerze/grze?

 

PS3 to pierwszy nfs od 3/4/5 w ktorego chce sie grac i rozwalic kompa w wyscigu!

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...