Skocz do zawartości
Powerslave

Need For Speed Shift

Rekomendowane odpowiedzi

po tym drugim filmiku widac ze to r8 telepie sie jak traktor ktory jedzie po polu... po co to...

No wlasnie caly czas o tym mowie ;) Moze to symulator resorakow, fur bez zawieszenia, z kolami przymocowanymi na sztywno do budy ;) Dlatego tak trzesie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ma żadnych nadzwyczajnych zabezpieczeń, instalujesz i grasz.

Niemożliwe?! Przecież połączenie z Internetem miało być wymagane, a EA ostatnio lubi wprowadzać do swoich gierek jakieś limity aktywacji/instalacji, dlatego pytam o szczegóły.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem z 6-7h

i muszę przyznac ze jest to jeden z najlepszych NFS ;-)

Gra sie b.przyjemnie ale ...

po 1 nie na klawiaturze - ja gram na dual Shocku 2 i jest rewelacja, nie wiem jak jest na kierownicy ale podejrzewam ze moze byc ciekawiej (trudniej)

zeby poczuc prawdziwa przyjemnosc z jazdy trzeba wylaczyc wszystkie AIDsy a poziom trudnosci ustawic na HARD

wtedy naprawde zaczyna sie zabawa!

Grafika jest naprawde b.dobra a widok z kokpitu rewelacyjny

Kamera pracuje doskonale i pod tym wzgledem nie ma sie co czepiac.

Muzyka a raczej ryk silnikow swietnie dopasowany

Trasy piekne i dopracowane takie jakie maja byc (kilka z grida ;) )

generalnie warto bylo czekac bo tak dobrej scigalki na PC juz dawno nie bylo *(nie liczac ponad rocznego Grida)

Natomiast osoby ktore lamentuja i jojcą na model jazdy itd muszą wziać na poprawke ze to ARCADE ale z pewnymi elementami realnej symulacji

Tak na marginesie rownoczesnie gram w Gran Turismo 4 na PS i prawde mowiac

GT to zupelnie inna liga :) pomimo tego NFS jest mila odskocznia by bajerancko i efekciarsko pojezdzic na krawedzi ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

doskonale to widac na nurburgringu kiedy odbijasz sie od jednej bandy do 2giej :lol: :lol:

To spróbuj i ty jechać z taka prędkością nie obijając się :lol:

 

Widac ze wszystkie asysty ON - wiec nie jest trudno. Zobacz swoje filmiki pod innym katem - zakrety i jak mocno skreca sie kierownica w kokpicie - na maxa! Zeby wyrobic kazdy zakret trzeba krecic kiere na maxa, lagodny luk a kiere conajmniej do polowy - to jest z[ciach!]e w tej grze okrutnie zeby minimalna korekta oznaczla akreceniem kierownica o 45 stopni...!!! Jesli mam grac na kierze i w szykanie mam przekrecic kiere o 360 stopni w ciagu pol sekundy to predzej sie obesram niz to zrobie i tak w kazdym zakrecie...

Dokładnie gram na takich ustawieniach:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie gram na takich ustawieniach:

Czyli tak jak napisalem asysty on - trakcja i stabilizacja, abs. Asysta kierowania/sterowania to jakies ciach!ly dla pada/klawiatury, nie wiem czy "prowadzenie" ma na cos wplyw czy tylko zmienia to defaultowe asysty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest szansa na najwyższe detale na moim sprzęcie (rozdziałka 1280X1024). Oraz czy była by szansa odpalenia tego w full hd na moim sprzęcie (a może by TV podłączyć :D. 32 cale full hd i może być ciekawie o ile sprzęt da rade..)?

Odpowie ktoś? ;) Edytowane przez david11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gamespot w zdecydowanej wiekszosci werdyktow pokrywa sie z moimi ocenami gier i chociaz bylo pare "wpadek" w przeszlosci to kolesie raczej sie nie myla. Obadam tytul, ale entuzjazm zdeczka opadl. No i demo najpierw. Poza tym ocena IGN od poczatku smierdziala mi zbyt duzymi zachwytami w porownaniu do tego co ludzie pisali na forach. I wychodzi na to, ze jest dokladnie jak opisal GS: ani sim, ani arcade - w sumie nie wiadomo co i dla kogo.

 

edit.

Tak sobie pomyslalem, ze przez pare ostatnich NFS-ow EA nie oferowala nic nowego, a teraz przekombinowali, bo chcieli dobrze dla wszystkich, a wyszlo....jak zwykle?

 

"it offers nothing that hasn't already been done better elsewhere" - nie ma nic czego juz nie bylo i w dodatku bylo lepsze. Czyli typowe EA: byle zrobic i sie nie narobic, dokleimy logo NFS, kupa w pudelko i jazda na polki sklepowe. BTW. Ostatnie 3 czesci NFS maja oceny 6,5; 7,0; 7;0 - ta seria stala sie typowy sredniakiem, nie wnoszacym totalnie zadnego powiewu swiezosci do gatunku. Trzeba sie z tym pogodzic i tyle.

Edytowane przez maSTHa212

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak napisalem asysty on - trakcja i stabilizacja, abs. Asysta kierowania/sterowania to jakies [ciach!]ly dla pada/klawiatury, nie wiem czy "prowadzenie" ma na cos wplyw czy tylko zmienia to defaultowe asysty.

nie wiem po co zrobili te asysty kierowania/sterowania, hamowania.......... samochód sam się steruje jak automat i nie mamy nad nim żadnej kontroli.... jeśli wyłączę całkiem asystę trakcji tył samochodu nawet przy 50km/h i niezbyt ostrym łuku wyjeżdża przed przód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testował ktoś pad Sixaxis od PS3? Próbuje go podłączyć do komputera i nic z tego (w Panelu sterownia -> Sprzęt i dźwięk jest widoczny) . Może ktoś podać linka do działających sterowników.

Na klawiaturze kompletnie nie da się grać. Moim zdaniem najlepszy NFS od czasu Most Wanted

 

A i u mnie działa w 1680x1050 przy AAx4, reszta na full około 40 klatek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zeby nie mozna bylo samochodu utrzymac w linii prostej to parodia (wyszstko off + manual). Shift-owi podziekuje, odpalilem Race07 i poczulem sie jak w domu. Race On nadchodzi ;)

Nadchodzi , ale grafy takiej nie dostaniesz ;)

 

 

Panowie , ogladaliscie ta recke na Gamespocie? Podobala mi sie koncowka , cos ala "ta gra jest czyms pomiedzy simem , a arcade. Problemem jest to , ze nie zadowoli zadnej ze stron". W sumie trafne okreslenie. Dziwie sie , ze EA nie posunelo sie o krok dalej - dla mnie do szczescia wystarczylby brak slizgania przy szybkich zakretach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nadchodzi , ale grafy takiej nie dostaniesz ;)

 

 

Panowie , ogladaliscie ta recke na Gamespocie? Podobala mi sie koncowka , cos ala "ta gra jest czyms pomiedzy simem , a arcade. Problemem jest to , ze nie zadowoli zadnej ze stron". W sumie trafne okreslenie. Dziwie sie , ze EA nie posunelo sie o krok dalej - dla mnie do szczescia wystarczylby brak slizgania przy szybkich zakretach...

Jesli fizyka jest skopana to grafa nic nie pomoze. Zreszta grafa to sprawa drugorzedna. Naprawde chetnie bym sobie pogral w Shifta, ale jak nie mozna w pelni kontrolowac samochodu to klapa. Jak mialem turning lock na 100% to samochod kolysal sie na boki jak hamak. Zmniejszylem do 30%, wszystkie opcje na 0 % + acceleration na 50%, FF off, kiera na 720 i juz bylo lepiej. Ale lag skretu wystepowal, to po co mi gra, w ktorej nie mam pelnej kontroli nad samochodem? Poczekam, moze wypuszcza jakiegos patcha. No i bezsensem jest ustawianie opcji, jak nie mamy podgladu (powinni wziac przyklad z Race07, gdzie jak zmieniasz czulosc to wszystko widzisz. Tutaj jest to troche zabawa w kotka i myszke).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

włączyłem sobie wyścig carrerą gt na spa i jedno wielkie omg ! co to jest, że jadę tym samochodem po prostej, a on dosłownie odbija się od ziemi ? dla mnie ogromny minus za coś takiego. ale ogólnie gra jest super, uślizgi w zakrętach nie zawsze przeszkadzają w graniu. trochę wkurza ten wstęp przed samym wyścigiem, nie da się go pominąć, jak coś nam nie wychodzi i restartujemy to na dłuższą metę denerwuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalne ze ten NFS tak wolno chodzi

4870 q6600 na 3.6 ghz winda 7 i 8gb ramu...

detale na medium 1650x1050 i jak jest wiecej aut to ostro przycina ....

stery najnowsze cat 9.9....

ocb???

Nie do konca, na moim kompie w 1680 AAx4 AFx16 all max jest minimum 40fps przy max autach i zadymie... ale to i tak o 40 za malo w stosunku do tego co gra przedstawia.

 

BTW czy ktos na nvidii tez ma steering laga? moze to wina sterow ATI...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i znowu zawód, a teraz boli, bo jest naprawdę blisko...

Świetne auta i tory, fajny tryb kariery, naprawdę ładna grafika, w dodatku idealnie płynna, wszystko dopracowane i naprawdę si- potencjał na grę sporo lepszą niż grid.

O minusie wie każdy: Sterowanie to dramat. Gram na klawie Najpierw powyłączałem asysty z wyjątkiem automatycznego sprzęgła, abs, kontroli stabilności i ustawiłem TCS na low, czułem, że moja RX8 jest podsterowna i ślamazarnie reaguje na polecenia. Wywaliłem TCS i kontrolę stabilności i wreszcie było ok. Zmieniłem na szybsze 500konne Audi S4 i musiałem włączyć TCS i to drugie żeby dało się tym jeździć, żeby auto reagowało na cokolwiek tak jak trzeba zmniejszyłem deadzone i zwiększyłem czułość, ale wtedy auto latało od lewej do pawej nawet na prostej. Walczyłem z ustawieniami pół godziny i doszedłem do czegoś na siłę akceptowalnego, ale wtedy miałem wyzwanie żeby przejechać BMW M3 po Nuerburgringu i znowu była masakra, choćbym nie wiem co robił, nie mogłem jechać optymalnym torem i przegrywałem. Pewnie znów bym to jakoś ustawił, ale potem doszedłbym do Zond Koennigsegów i Veyrona i tym niedałbym rady jeździć choćbym sie miał zesrać próbując. Z jednej strony w łagodnym zakręcie szybkie kliknięcie w skręt zamiast spowodować lekki skręt, nie robi żadnej różnicy, a z drugiej czasem ciężko się utrzymać na prostej. Nie mam pojęcia jak to możliwe w aucie ze slickami i obłożonym spoilerami od góry do dołu ale zawsze lecę albo bokiem w przód, albo przodem w bok. O ile wiem auta wyścigowe mają wielką przyczepność i bardzo długo prowadzą się neutralnie, a dopiero na granicy stają się nad/podsterowne. W NFS mam wrażenie, że fizykę zerżnięto z symulatora wózka sklepowego. Gra nie na moje nerwy.

Do tego w dzień były już 2 zwiechy, loadingi trwają wieczność mimo że mam jeden najszybszych HDD i 4GB ramu, a 10sekundowego into przed wyścigiem nie da się przewinąć, co wkur**a nieziemsko, kiedy po raz 5 pierwszy zakręt kończysz w pułapce żwirowej.

 

Ale jak ktoś znajdzie jakieś dobre ustawienia dead-zone'ów i czułości skombinowane z asystami w taki sposób że da się w to grać, to się odezwijcie. ;-)

Edytowane przez Sysak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalne ze ten NFS tak wolno chodzi

4870 q6600 na 3.6 ghz winda 7 i 8gb ramu...

detale na medium 1650x1050 i jak jest wiecej aut to ostro przycina ....

stery najnowsze cat 9.9....

ocb???

ATi pracuje już podobno nad hotfix-em do tejże gry.

 

włączyłem sobie wyścig carrerą gt na spa i jedno wielkie omg ! co to jest, że jadę tym samochodem po prostej, a on dosłownie odbija się od ziemi ? dla mnie ogromny minus za coś takiego. ale ogólnie gra jest super, uślizgi w zakrętach nie zawsze przeszkadzają w graniu. trochę wkurza ten wstęp przed samym wyścigiem, nie da się go pominąć, jak coś nam nie wychodzi i restartujemy to na dłuższą metę denerwuje.

Na niektórych torach jest tak, że jak zawieszenie bardzo nisko ustawione to skacze spróbuj podnieść zawieszenie i zobacz czy będzie dalej to występowało.

Nie wiem jak u ciebie, ale u mnie jak najbardziej można ten wstęp pominąć za każdym razem go pomijam bo po raz n-ty nie mam ochoty oglądać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grając w nowego NFS załamałem się już po pierwszym zakręcie. Pierwszy raz spotkałem się z lagiem grając na klawiaturze :huh: , i widzę, że nie tylko ja mam takie problemy. 0 przyjemności z jazdy, a o to ma przecież chodzić w arcade. Myślałem, że EA znów zaskoczy nas czymś dobrym, tak jak to było z Pro Streetem, niestety dla mnie to niewypał (za jakiś czas spróbuję zrobić drugie podejście).

 

Aby odreagować ściągnąłem sobie darmowego NFS 2 i wspominam dawne dzieje ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, sam znalazłem info na temat zabezpieczeń. :P Na szczęście nie ma żadnych limitów aktywacji, połączenie z internetem też nie jest wymagane. Uff. 3368748[/snapback]

Aby odreagować ściągnąłem sobie darmowego NFS 2 i wspominam dawne dzieje ;).

 

Coś mi się wydaje, że nie jest darmowy. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dramat

Ja na razie mam tak (przy padzie od X360):

Dołączona grafika

choć jeszcze co jakiś czas kombinuję i zmieniam. Wszystkie asysty wyłączone, żadnego ABS etc. - no, ale sprzęgło musi być automatyczne, bo jakoś nie znalazłem go w ustawieniach kontrolera, więc nie wiem, jak mógłbym z niego skorzystać (jak mamy G25, to dopiero się pojawia?). Ale to fakt - sterowanie to trochę ciężka sprawa. Przy aktualnych ustawieniach można sobie wykonywać delikatne korekty toru jazdy, albo jeździć po owalach, robiąc długie, płynne łuki, co mnie bardzo cieszy. Ostre zakręty - też nie jest źle. Gorzej z sytuacjami, gdy wjedzie się na pobocze, albo za mocno skręcimy - ja odruchowo robię kontrę, ale w rezultacie tył leci w drugą stronę i wszystko zaczyna się od nowa. Może to kwestia wprawy, może przyczyną jest jeszcze zbyt duża czułość kontrolera. Na pewno, z tego co widzę, autka pozwalają na trochę więcej, niż zakładałem - tyłem trudniej zarzucić jeśli przyspieszymy na zakręcie, niż myślałem.

Jak na razie zwiech nie było, choć denerwuje mnie opcja wyboru języka, która pojawia się za każdym razem, kiedy odpalam grę.

 

Co do grania na klawiaturze - to raczej nie ma sensu. Możemy albo skręcać na max, albo nie skręcać wcale - innej możliwości nie ma, czego nie można powiedzieć o kierownicy, czy nawet padzie z analogiem - tu mamy położenia pośrednie, więc możemy wykonać ładny skręt, bez szarpania.

Edytowane przez _OskaR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do konca, na moim kompie w 1680 AAx4 AFx16 all max jest minimum 40fps przy max autach i zadymie... ale to i tak o 40 za malo w stosunku do tego co gra przedstawia.

 

BTW czy ktos na nvidii tez ma steering laga? moze to wina sterow ATI...

Ja pociskam na 8800GTX Ultra i tez mam ten "lag", ale to raczej kwestia ustawien. Gdyby steering lock mozna bylo zjechac do 0% to pewnie byloby OK. Probowales ustawien wszystko na 0% i steering lock na 30%?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i gierka zaczela sie sypac...

nie wiem czy to kwestia ustawien czy co...

pogralem sobie 2-3 wyscigi bylo ok

pozniej zwiecha przy starcie wyscigu

gram na logitechu chillstream - poki nie wcisne gazu to mozna grac - no tylko za duzo bez gazu nie zdziaałam:)

w momencie gry go wcisne gra sie wy....do pulpitu

testowalem odpalanie jako admin w roznych trybach zgodnosci i dalej [gluteus maximus]....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pogralem dzisiaj i ja chwile.. owszem.. grafika robi wrazenie... ni to symulator ni to arcade.. ale dosc przyjemnie sie jezdzi gryby tak nie telepalo kamera. Jedno ale... opoznienie przy wciskaniu klawiszy. Nie mialem czasu sie bawic z ustawieniami. Powiem tylko tyle ze jest to jeden z ciekawszych nfsow od czasow underground 1

Edytowane przez Neo_x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...