Skocz do zawartości
Powerslave

Need For Speed Shift

Rekomendowane odpowiedzi

Carson grasz na tej przeróbce, którą pierwszą wypuściłeś, czy zrobiłeś coś nowego?

BTW. Ma ktoś porównanie jakiegoś moda, z tym od Carsona?

 

Aha, Sysak zmieniłem zdanie na temat driftu. Ale musze mieć więcej czasy żeby coś więcej powiedzieć, bo na razie to mam czas na 1 wyścig w ciągu dnia O_o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem się moją betą 138, czy jakie tam ma oznaczenie.

I jak na razie rokuje nadziejami że nie będzie taki skur**ły jak do tej pory (Jeździłem S15 i 370Z). Ale to bym musiał poćwiczyć.

Jak by był taki jak w Gridzie :rolleyes: Sama frajda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pogralem dluzsza chwile

czas na ocene

gram na padzie x360

cos zmienialem w ustawieniach - troche to pomogło ale nei na długo

kupilem porshe caymana ajkiegos

auta nie da sie utrztmac na torze

model jazdy jest do [gluteus maximus]

auta ślizgaja się tylko

zero frajdy

trzeba walczyc aby utrzymac się na torze

w grid nic nie trzeba bylo kombinowac - model jazdy byl super - arcadowo-sim, faktycznie liczyly sie umiejetnosci, a doznania o niebo lepsze

odintalowuje shifta bo nie ma sensu się użerać :(

aaa no i skopana optymalizacja pod ati

gram na 4870 w rodz 1440x900 detale : medium/low i gra skacze :lol:

 

CRAP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ta optymalizacja pod ATI to jest dziwna sprawa, na moim kompie z HD4850 jest plynnie, fps nie spada ponizej 30 nawet podcas staru z 15 autami, a gdy jade sam jest srednio kolo 50, w 1680 wszystko max AAx4 i AFx16, ale czuc cos jakby microstuttering.

 

Cayman prowadzi sie beznadziejnie nie powinienes na jego podstawie oceniac calego modelu jazdy. Kup M3 E92, GT3, Corvette - z tylnonapedowek prowadza sie bardzo dobrze (bez tuningu, z - nie sprawdzalem). Z AWD - R8, Murcielago. W opcjach tuningu auta ustaw suwak na nadsterownosc bo to zmniejszy... nadsterownosc :D ta opcja w grze jest skopana ;)

 

No i najwazniejsze, sprawdz mody jakie dalem na poprzedniej stronie - znaczaco poprawiaja grywalnosc!

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GenghisKhan coś jest nie tak... u mnie przy tej samej rozdziałce ze wszystkim na hight mam 30-50FPS... kombinowałeś ze sterownikami ?

Gra chodzi lepiej na NV, wiec nawet 9600gt daje rade lepiej lub tak samo jak HD48xx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tego patcha "Need For Speed Shift Simulation SK MOD V2.7", przypadkowo (ale i logicznie) okazalo sie ze dolaczony do patcha unpacker przyspieszyl ladowanie roznych elementow gry :) Troche trzeba sie naczekac zanim rozpakuje cala gre (okolo 20-30min) ale warto bo ladowanie fur w menu przy ich przegladaniu, ladowanie trasy czy ponowne ladowanie menu po skonczonym wyscigu odbywa sie ZNACZNIE szybciej :) Co do samego moda to albo to efekt placebo albo lag sterowania naprawde zmniejszyl sie do zera. Teraz auto skreca rowno z naszym ruchem galki, kierownicy tez jak przypuszczam. Nie wiem tylko co sie stalo z moim porsche gt2 bo nagle zaczal skrecac jakby chcial a nie mogl. Nie wiem czy autor nie namieszal czegos w steeringlocku. Co do AI to chyba przesadzil w druga strone, jezdza jak niedzielni kierowcy. Tzn wystarczy jedna zawalidroga na poczatku i wszyscy posluszenie za nim jada "na hamulcu" jak ludzie na procesji... testowane na trasie autopolis GP ktora jest dosyc szeroka wiec wyprzedzanie nie jest jakos specjalnie utrudnione :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę na tym ostatnim modzie SK'a o którym wyżej wspomniałem i jednak grip ustawiony na 1.0 to za mało... o ile przy std. samochodach z klasy 1 i 2 [wcześniej wspomnianym Cayman'em jeździ się w miarę ok] da się nawet pojeździć, no to już lepszymi i ulepszonymi samochodami, szczególnie tymi z napędem na tylną oś jest cieniutko, tzn. napędzana oś bardzo łatwo traci trakcję, nawet na 5 biegu [ ; więc... z moich kombinacji wyszło, że samochód najlepiej czuć na wartości grip ustawionej na 2 ;D tylko wtedy przy mocniejszym kręceniu samochód staje na dwóch kołach do pionu wręcz, ale się nie przewraca [ ; : D : ) dlatego też po objeżdżeniu kilku tras różnymi samochodami stwierdzam, że chyba najlepiej ustawić tą wartość na 1.45 + do tego jeszcze "stability control" na 1/2, jak kto woli i tyle : ) No i z takimi ustawieniami gra się całkiem przyjemnie każdym samochodem : ) Przynajmniej na padzie ; ) Kierownicy niestety nie posiadam.

 

Aha i żeby była jasność, to ja bawię się na tym modzie zaaplikowanym w całości, tylko zmieniam wartości w pliku "physictweaker.xml" i nie mam na celu gonienia ku "realistyce" [ ; tylko przyjemności z rozgrywki : )

 

 

A co do efektu bloom w powtórkach, to tylko daleko w tle jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powerslave jeżeli więkoszości na 4850 śmiga miodzio.... no to musi być jakiś babol w systemie ...tak mi sie wydaje

Na jakim kompie i ustawieniach im smiga miodzio.u mnie jest spoko o ile gram na kamerze z wnetrza auta/zderzaka ,ale to i tak tylko jak mam max 3 przeciwnikow obok siebie.jak jest wyscig na kilkanascie aut to wyczuwalne fpsy sa na poziomie 10-15 do momentu ,az wszsytkich nie wyprzedze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jakim kompie i ustawieniach im smiga miodzio.u mnie jest spoko o ile gram na kamerze z wnetrza auta/zderzaka ,ale to i tak tylko jak mam max 3 przeciwnikow obok siebie.jak jest wyscig na kilkanascie aut to wyczuwalne fpsy sa na poziomie 10-15 do momentu ,az wszsytkich nie wyprzedze.

U mnie ta sama sytuacja,taki sam zestaw i też na starcie jak startuje z kilkunastoma przeciwnikami fps jest na poziomie 15-17 klatek a po wyprzedzeniu wszystkich wzrasta do ok 35-40,rozdziałka 1680 aax2 i detale wysokie oprócz cieni(średnie),co ciekawe po zmianie na aax0 fps wcale się nie zwiększył,słaby proc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, chyba muszę poprawić się w kwestii wartości grip'a ; P : ) Dzisiaj postanowiłem odinstalować Shift'a i zainstalować go zupełnie na nowo, rozpakować pliki z oryginalnej instalacji i wgrać konkretnie jednego moda, żeby nie mieć syfu w tych wszystkich plikach, ale za nim to zrobiłem, to ustawiłem sobie tylko nowy profil dla Shift'a pod pada z poziomu Windows'a i poustawiałem sobie w "ustawieniach" wszystkie strefy i czułości sterowania. Pograłem tak chwilę i... gra się super! Nie potrzebna żadnych modów : ) heh. Jedyne co zmieniłem w pliku z fizyką, to ustawiłem poziom agresji przeciwników na 50 i tyle. Nawet spróbowałem na klawiaturze pograć i nawet da się coś ujechać, ale oczywiście bez porównania w stosunku do gry na padzie : )

 

Poniżej zamieszczam screen z moich ustawień w Shift'cie i programie Logitech Profiler.

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

A tak w ogóle, to szkoda, że w tym Shift'cie tak mało samochodów jest / :

Edytowane przez metal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie ta sama sytuacja,taki sam zestaw i też na starcie jak startuje z kilkunastoma przeciwnikami fps jest na poziomie 15-17 klatek a po wyprzedzeniu wszystkich wzrasta do ok 35-40,rozdziałka 1680 aax2 i detale wysokie oprócz cieni(średnie),co ciekawe po zmianie na aax0 fps wcale się nie zwiększył,słaby proc?

Nie mam pojecia o co chodzi

kumpel ma 5200@def ,do tego 9600gso ,ktory jest slabsza grafika a na 1600x900 z aax2 gra mu dziala plynnie.zaczyna mnie to powoli denerwowac.Ciagle jakies problemy w grach z niedzialajacym wygladzaniem na grafikach ati,albo kiepska wydajnoscia :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem się bawić tym unpackerem, bo marzy mi sie szybsze ładowanie, ale za każdym razem kończy się to czarnym screenem po odpaleniu rozpakowanej gry. Próbowałem patcha 1.1 i bez i zawsze to samo, mimo, że unpacker wyświetla że wszystko rozpakowało sie jak trza. Jakieś pomysły, bo mi nic nie przychodzi do głowy?

 

EDIT: Duuuh... Chyba jestem jakiś niedorozwnięty, bo o tym czytałem, a zapomniałem... ;-) Dzięki metal!

Edytowane przez Sysak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem się bawić tym unpackerem, bo marzy mi sie szybsze ładowanie, ale za każdym razem kończy się to czarnym screenem po odpaleniu rozpakowanej gry. Próbowałem patcha 1.1 i bez i zawsze to samo, mimo, że unpacker wyświetla że wszystko rozpakowało sie jak trza. Jakieś pomysły, bo mi nic nie przychodzi do głowy?

Żeby wersja rozpakowana funkcjonowała ; ) musisz utworzyć skrót od pliku Shift.exe i w którym we właściwościach, w zakładce 'Skrót' w polu 'Element docelowy' musisz dodać "-loose", tak to ma wyglądać - "D:\Gry\Electronic Arts\Need for Speed SHIFT\SHIFT.exe" -loose. Oczywiście tylko z tego skrótu gra będzie się odpalała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...