Skocz do zawartości
Powerslave

Need For Speed Shift

Rekomendowane odpowiedzi

Gość MaRuH

Widać że odbiegli całkowicie od poprzednich części, czytając tą zapowiedz odniosłem wrażenie że nowy NFS to będzie GRID z lepszą grafiką ale bez fajnych zniszczeń i trochę okrojony.

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać że odbiegli całkowicie od poprzednich części, czytając tą zapowiedz odniosłem wrażenie że nowy NFS to będzie GRID z lepszą grafiką ale bez fajnych zniszczeń i trochę okrojony.

I dlatego może to być najlepszy z nowożytnych NFS-ów, a przynajmniej najlepszy do czasów Underground-a. Pożyjemy zobaczymy nie mniej jednak jest pewna szansa na w końcu udanego NFS-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać że odbiegli całkowicie od poprzednich części, czytając tą zapowiedz odniosłem wrażenie że nowy NFS to będzie GRID z lepszą grafiką ale bez fajnych zniszczeń i trochę okrojony.

Tej gry chyba już nie da się zepsuć.

Nie wiem, czemu, ale mam dziwne przeczucie, że jednak się da :lol2:

Edytowane przez _OskaR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liczę na to że ta gra będzie czymś właśnie między Grid a Pro Street. Grafika z Grida i ulepszony model jazdy z Pro Street. Jeśli kogoś dziwi mój wybór to niech kupi sobie G25 a następnie odpali sobie Pro Streeta a dopiero później poprzednie NFS'y. Jak odpaliłem mojego ulubionego Most Wanted na G25 to myślałem że się pochlastam, kierownica blokowana może na 270 stopniach jak nie mniej, brak manualnej skrzyni biegów, poczułem się jakbym odpalił kioskowy maluch racer, nie dałem rady przejechać kilku zakrętów bez stanu wskazującego na wysokie spożycie. Teraz patrze zupełnie z innej perspektywy na gry wyścigowe. Wiele osób krytycznie oceniło Pro Street bo moim zdaniem gra została za bardzo urealniona i wymagała użycia większej ilości szarych komórek. Ale tutaj pojawia się jasne światło, gra była cienka ale właśnie na padzie lub grając na klawiaturze. Sam spuściłem tę grę w klozecie i dalej wynosiłem na piedestały Most Wanted dopóki nie zakupiłem Logitecha G25. Jezuniu... 900 stopni obrotu, manualna skrzynia biegów, sprzęgło (co prawda nie jest to pełny realizm w jego używaniu ale jeśli jedziemy z kimś łeb w łeb i go nie wciśniemy to silnik się na chwilę się zakrztusi i zwolni obroty i możemy zostać z tyłu). Więc teraz pozostaje zadać sobie pytanie retoryczne - dlaczego gra która oferuje takie rarytasy których nie ma nawet Dirt ani Grid nie trafiła na 1 miejsce najlepszego NFS'a w historii. Właśnie :) ludek który pierniczy o realizmie grając na strzałkach od klawiatury albo na padzie zauważa że coś trudno się gra w nowego NFS'a bo jakoś taki samochód ciężki i toporny i nie dryftuje na każdym zakręcie. Logiczne było więc posunięcie EA aby zrobić krok wstecz czyli reanimować Most Wanted a co z tego wyszło? wszyscy wiedzą. Pozostaje pytanie czy gra będzie dla małolatów którzy kupią 10mln sztuk z modelem jazdy ala maluch racer czy właśnie bardziej dla Pro ale będą mieli z tego sporo mln. mniej, bo jakoś nie widzę aby wszyscy rzucili się do sklepów po G25 albo przynajmniej Drivind Force Pro GT który też ma 900 stopni obrotu.

 

P.S Mała próbka dla graczy Pro trujących o realizmie w grach grając na strzałkach :) : Ruszam z 1 biegu i i od razu wychodzę na 1 pozycję, na liczniku ponad 100 ale przed pierwszym ostrym zakrętem zwalniam bo jeśli teraz wrzucę 2 to polecę na bandy nie wspominając o jednoczesnym trzymaniu kierownicy i w tym samym czasie operowaniu manualną skrzynią biegów więc jadę na 1 a po wyjściu z zakrętu wrzucam od razu 4 i kontroluję jazdę na mniej ostrych zakrętach kosztem mniejszych obrotów silnika ale lepszą kontrolą samochodu.

Podałem przykład z jazdy Dodgem Viperem w grze Pro Street (na G25 oczywiście) a nie jakiegoś Pro symulatora. Inaczej ma się sprawa gdy widzisz samochód z góry a inaczej gdy patrzysz z nad zderzaka kiedy nie widzisz jak w całości układa się on do zakrętu, Inaczej wchodzi się w zakręt kiedy musisz wykonać obrót kierownicy o 270 stopni a w międzyczasie czasie zmienić bieg drugą ręką a na deser nie wcisnąć przypadkiem hamulca zamiast sprzęgła a inaczej kiedy 2 z tych rzeczy robi za ciebie komputer. 2 silniki w G25 robią swoje i życzę powodzenia temu kto da rady jechać z jedną ręką na kierownicy no chyba że jedzie po prostej albo sobie wyłączy Force Feedbak albo ustawi go na 10% :). Życzę też szybkiego powrotu na tor komuś kto wyleciał z trasy i tak mu wykręciło kierownicę że wciskając gaz będzie musiał wykonać kilka obrotów aby wycentrować koła, wrzucić wsteczny też trzeba więc zmiana biegów też trochę zajmie a inaczej ma się sprawa kiedy czynności te wyglądają tak: strzałka do tyłu, strzałka do przodu - czas operacyjny 2 sekundy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W calej swojej wypowiedzi bardziej chwalisz sie swoja G25 niz piszesz o grze. Masz racje oczywiscie ze nie ma porownania miedzy strzalkami a kiera, ale wprawiony gracz na strzalkach potrafi radzic sobie calkiem dobrze, strzalki przeciez tez oferuja manualna skrzynia a z Twojej wypowiedzi wynika jak by to byla wielka nowosc i tylko jest to dostepne w kierownicach. Sam jezdzilem na strzalkach wiele lat bo uwielbiam wyscigi, prawie rok temu kupilem DFP i wiem ze nie ma porownania, ale nie uwazam od razu ze jestem pro i strzalkowcy to bezmozgie yeti ktore nic nie wiedza o grze i nie moga sie o niej wypowiadac bo nie maja kierownicy. Troche pokory. Gratuluje zakupu i proponuje poszukac wrazen w np. rFactor z modem Megane a nie w pro streecie

 

W nowym nfs moga zrobic podobny trick jak w TDU z hardcore modem i dla ludzi posiadajacych kierownice udostepnic bardziej symulacyjny tryb jazdy tylko zeby nie opieralo sie to jak w przypadku TDU na zmniejszonej grawitacji, ale jak wynika z zapowiedzi bedzie to cos posrodku miedzy symulacja a arcade wiec o hardkorze mozemy raczej zapomniec, nie mniej jednak pierwszy raz od 2000 roku czekam z nadzieja na nowego nfs bo od 5 wszystkie byly slabe chociaz w nie gralem, ale nie wrocilem do zadnego z nich... a w 4 i 5 na laptopie gram nadal :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe... racja przeciez ta G25 chyba sie ze wstydu spalila przy tej gierce :D

 

generalnie fajnie jest poczuc ten realizm :D pro streeta grajac na g25, ... no zaje**e tylko mowiac o realizmie powinnismy nfsa odstawic na polke, ja wiem ze dla osob, ktore graja w niechlubne nfsy od czasow porsche realizmem jest wchodzenie w zakret (albo slynne driftowanie)250 a nie 300km/h i ze zarzuci samochodem dajac gaz na full na 1 biegu ale mysle ze wiekszosc potwierdzi, nfs od dawna nie mial, nie ma i pewnie nie bedzie mial nic wspolnego z realiami prowadzenia samochodu i ogolnie pojeta fizyka z tym zwiazana

 

chce ktos realizmu, bierze rfactora albo inne wyroby tych programistow i sie cieszy realizmem

zreszta nfs jest kierowany dla mas, to tak jak porowynwanie call of duty do operation flashpoint

 

wiec post Kenigera( z całym szacunkiem) potraktowac mozna bardziej jako reklamę g25 (jego g25 :) )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Keniger ja leże i kwicze przy czytaniu twojej wypowiedzi :D noo jaki kwas ty jadłes?:)

zapraszam na simracing.pl tam zobaczysz do czego należy używać G25 i poznasz co to rywalizacja.

 

hehehehehehehe no pojechałeś :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Już tak nie przesadzajcie, kolega chciał przedstawić ogólną wizję gry na kierownicy, ogólną wizję sterowania, które jest dużo trudniejsze do opanowania (a bardzo realistyczne) niż cztery (a czasem trzy) klawisze strzałek na klawiaturze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Już tak nie przesadzajcie, kolega chciał przedstawić ogólną wizję gry na kierownicy, ogólną wizję sterowania, które jest dużo trudniejsze do opanowania (a bardzo realistyczne) niż cztery (a czasem trzy) klawisze strzałek na klawiaturze.

Tylko , ze nadal w tej grze bedzie stosowane pojecie "gram na hardzie , gram na normalu" bez helpow - hehe , to jest norma na simracerskich portalach- czego na Simracingu w ogole nie ma. Ludzie pozniej przychodza i dziwia sie , ze trzeba uzywac hamulca , a w zakretach nie wolno "opierac sie" na kims :D Te wszystkie "pro sim" gry z konsol ucza blednych zachowan :D Zreszta , to samo mozesz napisac o Gridzie , tam kierownica nie jest rowniez potrzebna bo to gra na pada. Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te wszystkie "pro sim" gry z konsol ucza blednych zachowan :D

Taa, bo "pro simy" wychodzą tylko na konsolę... Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Taa, bo "pro simy" wychodzą tylko na konsolę...

Ostatnio wyszedł "PRO" a przed nim RACE i gra jest uproszczona tak, że już nie smaczna :wink:

 

Granie na G25 w Pro Streeta przecież to mija się z celem w tej grze w ogóle nie czuć kierownicy, nie ma kokpitu a auta prowadzą się jak toczące się kłody drewna. Szczerze mówiąc to najlepiej na kierze w NFSach grało się w NFSa Porsche.

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Taa, bo "pro simy" wychodzą tylko na konsolę...

Jakos nie przypominam sobie aby konsola miala cos takiego ... a siedze w tym temacie juz 3 sezon :>

 

Konsola ma to do siebie , ze aby wydac gre trzeba posiadac licencje , to nie jest tanie , a sam developing w przypadku PS3/360 kosztuje sporo wiec nigdy nie zrobia gry , ktora bedzie dla totalnych hardkorowcow , ktorzy beta katowac jeden tor po 1000 okrazen by urwac na ligowych wyscigach 0.2 sekundy czy wreszcie beda uczyc sie obslugi rajdowego Moteca...

 

Jesli mnie pamiec nie myli to konsolowe "simy" do niedawna jeszcze kokpitow nie mialy...

 

zreszta, zobacz sobie rFactora , a np. wydanego "oficjalnie" Race :> Wskazesz mi konsolowe community simracingowcow ? Niby jak skoro tam nie zrobisz moda , pacza , poprawki , zmiany np. opon...

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

Fire nie przeginaj z kolei w drugą stronę. Mu chodziło raczej o gry których twórcy chwalą się realizmem a gra po wyjściu z simem nie ma nic wspólnego, oczywiście na PC też takie gry wychodzą. Na racedepartment coś tam niby się z Race Pro dzieje ale ogólnie to więcej kłótni fanów Forzy z resztą niż jeżdżenia bo chyba żadnej ligi jeszcze nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio wyszedł "PRO" a przed nim RACE i gra jest uproszczona tak, że już nie smaczna :wink:

Akurat gracze grający we wcześniejsze produkcje simbina nie narzekają na poziom trudności.

Mnie osobiście ta gra nie rusza, ale z innych powodów (zerowy wybór samochodów, brak customizacji).

 

Jakos nie przypominam sobie aby konsola miala cos takiego ... a siedze w tym temacie juz 3 sezon :>

Ja nie o tym.

 

Konsola ma to do siebie , ze aby wydac gre trzeba posiadac licencje , to nie jest tanie , a sam developing w przypadku PS3/360 kosztuje sporo wiec nigdy nie zrobia gry ,

Tak, np licencje na samochody. I taka forza/gran turismo wachlarz samochodów posiada spory.

ktora bedzie dla totalnych hardkorowcow , ktorzy beta katowac jeden tor po 1000 okrazen by urwac na ligowych wyscigach 0.2 sekundy

Polecam zapoznać się z "pseudosimem" forza motorsport 2. Tam ludzie z każdym okrążeniem starają się urwać więcej niż 0.2 sekundy.

 

Jesli mnie pamiec nie myli to konsolowe "simy" do niedawna jeszcze kokpitow nie mialy...

I co z tego? Nigdy nie gram z tym widokiem, bo wg mnie ma się on nijak do rzeczywistości (przynajmniej dopóki nie doczekam się jakichś wirtualnych hełmów reagujących na ruchy głowy). Co mi z kokpitu skoro nie mam swobody rozglądania się jak w "realu" - nie wiem czy napisałem to jasno, jestem troche %% ;]

 

Wskazesz mi konsolowe community simracingowcow ?

Forza forza forza...Pseudosim, ale jest.

 

Fire nie przeginaj z kolei w drugą stronę. Mu chodziło raczej o gry których twórcy chwalą się realizmem a gra po wyjściu z simem nie ma nic wspólnego, oczywiście na PC też takie gry wychodzą.

Dokładnie...

 

Na racedepartment coś tam niby się z Race Pro dzieje ale ogólnie to więcej kłótni fanów Forzy z resztą niż jeżdżenia bo chyba żadnej ligi jeszcze nie ma.

Tylko ta gra ma niecały miesiąc. Ciężko by wszystko ruszyło tak od razu. Ciężko by ludzie od razu rzucili forze w kąt...

No ale tutaj brawa dla simbina za brak demka :lol:

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, chyba chmura zwana OT zaczyna unosić się nad tym tematem - czas przystopować ;).

 

http://www.gamespot.com/pc/driving/needfor...shift-interview

Niby ma być realnie i odczucia z prowadzenia samochodów mają być bardzo dobre. Nie żebym zapeszał ale jakoś ciężko mi sobie dobrego NFSa wyobrazić po ostatnich krapach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja tez moze przedstawie swoje wrazenia z tego krotkiego trailera:

 

Widok ze srodka samochodu i sama trasa na filmie nie bez podstaw budza skojarzenia z GRID. Na PC nie powstaje za wiele ścigalek, wiec porownan za duzo nie ma ;) Jednak to wcale nie gwarantuje ze nowy NFS bedzie mial duzo wspolnego z GRID.

 

EA przy serii NFS od kilku "odcinkow" stara sie na sile "ufilmiać" swoje racery. Objawia sie to jakas wydumana otoczka fabularna, wiesniacka efektownoscia ( zoomy kamery w scenkach , powtorki, otoczka jak z filmu akcji prosto z Hollywood ). Niestety nie wplywa to pozytywnie na jakosc samych gier , ktore poprostu sa niedopracowane w najwazniejszych aspektach wysicgow - model jazdy ( nie wazne czy arcade czy sim, wazne zeby grywalny ). Czy po filmiku mozna zorientowac sie jak bedzie przedstawiac sie model jazdy ?? I tak, i nie. Z jednej strony widac jak fizyka wplywa na pojazdy, z drugiej strony przeciez z filmu nie poczujemy jak samochod sie zachowuje na skutek naszych dzialan. Ja moge z tego filmu wyczytac kilka rzeczy:

 

- Calkiem niezle uczucie predkosci, chociaz dalej obecny jest efekt plyniecia. Samochod przy naglych nawrotach jednak sprawia wrazenie jak plynie niczym po lodzie ( brak tarcia i tracenia jakiejs predkosci ). Dziwie sie tez czemu cala kabina sie trzesie jakby jechali po polskich drogach tirem, bo ja jezdzac swoja toyota corolla nawet te 180kmh nie odczuwalem takiego trzesienia, zwlaszcza ze w filmie mamy tuningowane fury i porzadny tor.

 

- EA nie byloby soba gdyby znowu trailer nie byl podrasowany wiesniackimi efektami. Nie mam na mysli blura przy przyspieszaniu, ktory kompletnie mi nie przeszkadza i ktory zazwyczaj mozna wylaczyc. Bardziej mam na mysli jakies efekty prosto z Sony Vegas, wiesniackie logo i sam podtytul gry ktory chyba kontynuuje tradycje dojrzalosci 3-latka. Underground, undercover, pro-street, teraz SHI(F)T ... Litosci , po takich zabiegach zaczynam sie obawiac czy rzeczywiscie maja zamiar zmienic wizerunek serii, czy to tylko mydlenie oczu dopoki nie wyjdzie. Nie tedy droga imo ... Zamiast tych pseudo wiesniackih efektow z marnym montazem molgiby zaprezentowac blizej modele pojazdow, jakis plynny przejazd. A tak mamy za krotki spot, ktory nadaje sie jedynie do wrozenia z fusow.

 

- Na plus moge powiedziec ze wkoncu ktos poszedl po rozum do glowy i mamy jakies w miare normalne oswietlenie sceny, zadnych sztucznych zachodow slonca, jednolita paleta kolorow z przyzwoita gra swiatla i cieni. Nie wali po oczach malowana lakierem do paznokci karoseria , nie trzeba miec okularow przeciwslonecznych.

 

Tyle moge sobie pogdybac po tym co zobaczylem, BO TO JEST STANOWCZO ZA MALO ZEBY PRZESADZAC CZY TO BEDZIE CRAP CZY NIE .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

- Calkiem niezle uczucie predkosci, chociaz dalej obecny jest efekt plyniecia. Samochod przy naglych nawrotach jednak sprawia wrazenie jak plynie niczym po lodzie ( brak tarcia i tracenia jakiejs predkosci ). Dziwie sie tez czemu cala kabina sie trzesie jakby jechali po polskich drogach tirem, bo ja jezdzac swoja toyota corolla nawet te 180kmh nie odczuwalem takiego trzesienia, zwlaszcza ze w filmie mamy tuningowane fury i porzadny tor.

Moim "konikiem" sa wyscigi WTCC/BTCC oraz FIA GT - tam czesto ogladajac dashboardy i filmiki onboard widac , ze im kokpit jednak trzesie. Zobacz sobie to :

http://www.youtube.com/watch?v=AXwdr0rLAtQ

Te mialem pod reka , z FIA i wTCC nie chce mi sie szukac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim "konikiem" sa wyscigi WTCC/BTCC oraz FIA GT - tam czesto ogladajac dashboardy i filmiki onboard widac , ze im kokpit jednak trzesie.

heh. W takim razie musze Ci wyjasnic, ze skoro ogladasz filmy, to sa one krecone kamera. A kamera jest wrazliwa na wstrzasy i stad to odczucie. Poniewaz w NFS niby jestesmy kierowca a nie kamera, nie powinno trzasc. I w kokpitach napewno trzesie, ale bez przesady, nie az tak jakby kierowca uderzal glowa o sufit. Edytowane przez satou

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

heh. W takim razie musze Ci wyjasnic, ze skoro ogladasz filmy, to sa one krecone kamera. A kamera jest wrazliwa na wstrzasy i stad to odczucie. Poniewaz w NFS niby jestesmy kierowca a nie kamera, nie powinno trzasc. I w kokpitach napewno trzesie, ale bez przesady, nie az tak jakby kierowca uderzal glowa o sufit.

Ekhem , zapomniales o jednym - odczucia kierowcow wyscigowych sa takie , ze maja pozniej problemy ze swoim cialem po 2h race dlatego mocno cwiczy sie aby wytrzymywali przeciazenia jakie sa na zakretach , zas specyfika czesci torow jest taka , ze kierowcy wyscigowi mowia wrecz , ze tor jest dziurawy , a auto telepie. Nie intetesuje mnie sam fakt NFSa , ale mowisz , ze autem nie "trzepie" Byle hamowanie u juz kokpit powinien inaczej sie ukladac bo zawieszenie dziala , zakret profilowany i to samo , niech bedzie "fala" na asfalcie i poczujesz jak to sie rusza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Liczę na to że ta gra będzie czymś właśnie między Grid a Pro Street. Grafika z Grida i ulepszony model jazdy z Pro Street. Jeśli kogoś dziwi mój wybór to niech kupi sobie G25 a następnie odpali sobie Pro Streeta a dopiero później poprzednie NFS'y. Jak odpaliłem mojego ulubionego Most Wanted na G25 to myślałem że się pochlastam, kierownica blokowana może na 270 stopniach jak nie mniej, brak manualnej skrzyni biegów, poczułem się jakbym odpalił kioskowy maluch racer, nie dałem rady przejechać kilku zakrętów bez stanu wskazującego na wysokie spożycie. Teraz patrze zupełnie z innej perspektywy na gry wyścigowe. Wiele osób krytycznie oceniło Pro Street bo moim zdaniem gra została za bardzo urealniona i wymagała użycia większej ilości szarych komórek. Ale tutaj pojawia się jasne światło, gra była cienka ale właśnie na padzie lub grając na klawiaturze. Sam spuściłem tę grę w klozecie i dalej wynosiłem na piedestały Most Wanted dopóki nie zakupiłem Logitecha G25. Jezuniu... [...]

Człowieku, co Ty paliłeś ? 

 

Grał ktoś ostatnio w NFSy na G25 czy DFP ? :)

 

Kurde, specjalnie po przeczytaniu tego wątku, pościągałem dema nowych NFSów, żeby zobaczyć jak to jest z G25.

 

Ludzie! powiedzcie mi, co za palant robił ProStreet'a ? :lol: Przecież to załamać się moża. :? Nigdy w życiu tak nie jeździ się Porschakiem jak w tym NFSie ! Co za tragedia... Dla porównania modelu jazdy Porsche , zainstalowałem ... NFS Porsche. :) Widać pewną liniowość (im nowszy samochód, tym lżejsze skręcanie) jednak takie samochody z lat 70 fizykę mają dokładniej odwzorowaną niż w NFSie ProStreet ... Do NFS Porsche to ma baaaardzo daleko.

 

Albo nigdy nie jeździłeś prawdziwym samochodem (może sportowym?), albo EA Ci płaci za takie opinie, albo poprostu w końcu wygrywasz wyścig w NFSie i dlatego Ci się podoba.  :-P

 

ProStreet był jedną z najgorszych części NFS pod G25. :) Ok, sory za OT. ;) 

 

P.S. Zainstaluj rFactora albo Live for Speed ;) tudzież GTR'a 2

Edytowane przez MaciekCi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...