Blackwhite Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Coraz bardziej mam dosc tej gry - ostatnio nie moge sie wogole polaczyc, a jak sie uda to zaraz mnei wywala - kto tam pracuje w tym EA - jakies jelopy chyba.Jak mozna wypuscic niedopracowany produkt na rynek. Po co byla ta cala BETA? - paranoja, lepiej juz nic nie pisze bo bluzgi same sie cisna na jezyk. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 z wydajnosci: zmiana z aax2 z menu gry na 1 zmienia fps u mnie na ~~10-15plus zmiana cieni z medium na haj zbija fps o 10-15fps... zmiana cieni z med na low dodaje ~20fps testowane na sp, można wyciagnąć ~75fps bez akcji(~~100 na początku na łodzii do wyjscia z lasu), minimum 57fps...zmniejszenie detali do med(tekstury, efekty itp) zwieksza fps mi do 120 około ogółem najbardziej warte uwagi wyglada po prostu wylączenie cieni dzis moze potestuje na 'trupku', komp x2 939 @2.5ghz z 8800gt, ciekawe czy z 30fps uzyskam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 (edytowane) proszę dodać na pierwszą stronę a także do przyjaciół bo już mnie męczy gra z noobami, wczoraj dopadłem od wrogów m60 z celownikiem optycznym, naprawdę rewelacja, można niezłą rozpierduchę robić, ja na swoim złomie gram w fullhd, dx11, wszystko na high, bloom i hsao, AA ansio wyłączone (może w single wygląda fajnie ale mp zwyczajnie przeszkadza), gra bardzo płynna jedynie podczas ostrej zadymy, np. wymiana ognia w bradleyu z ludzikami i innym wozem opancerzonym potrafi spaść do 30-35kl/s, także jak ktos pisze że mu działa super płynnie na ustawieniach high w fullhd na gtx260 lub 4890 to można to między bajki włożyć Edytowane 12 Marca 2010 przez ptys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavel54 Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 (edytowane) Też poproszę o dodanie mnie: tylko nie wiem czy te staty się nadają :D myślę że coś będzie bardziej cyferkowo :) jeśli by ktoś zapodał do friendsów, cynk o fajnej rozgrywce to spoko :) btw. na singlu 1680x1050 @ high wszystko @ 1x msaa @ 1x af @ hbao off @ vsync off chodzi na moim sprzęcie bardzo dobrze ale trzeba przyznać że potrafi zwolnić przy nasileniu akcji :wink: Edytowane 12 Marca 2010 przez pavel54 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djsilence Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Czy tylko na niskich levelach bronie są tak poyebanie słabe ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logimen Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Ja uwielbiam zadyme na White Pass i te wszedzie latajace kamienie po przywaleniu 40mm HE w budynek :-) miodzio jak dla mnie. Mozecie mnie dodac na 1sza stronke, dodam sobie PPC przed nickiem w Tagu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Czy tylko na niskich levelach bronie są tak poyebanie słabe ? Tak, poza tym na wyższych poziomach niektóre ludziki w specjalach mają kamizelki kuloodporne co dodatkowo potęguje ich wytrzymałość przeciwko kapiszonom. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian1024 Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Trzeba nauczyc sie strzelac :>.Ogolnie duzo roznicy w broniach zolnierza nie ma ,aczkolwiek latam z ostatnim m16 chyba 3x burst fire i kosi ładnie.Ze snajperek to Gol wymiata,inzynier to wg mnie kazda ma slaba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djsilence Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Trzeba nauczyc sie strzelac :> Nie ucz ojca dzieci robić ;) 10 lat napieprzania w FPS-Y online zrobiło ze mnie niezłego wyjadacza. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logimen Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Bronie owszem sa dosyc slabe na poczatku. Zauwazylem, ze XM8 to i tak najlepszy wybor w poczatkowej karierze. Dzis odblokowalem M416 i wymiata. Co do inzyniera to fakt, ma jakies takie rozpylacze ktore trafiaja wszedzie tylko nie tam gdzie chcemy, ale najlepszy jest AKS 74U wedlug mnie. P.S. u mnie gierka smiga na tym co w sigu (@ 2.8GHz), rozdzialka 1280x1024 AAx1, AFx8, wszystko na full oprocz HBAO, Soldiers na medium (w pliku INI) i VSync Off. Bez problemu daje rade na serwach 32/32 z porzadna zadyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 12 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2010 Dałem cienie na low jak ktos sugerował i jest o niebo lepiej! Szkoda że na więcej niż AAx2 nie mam szans. Wyłączenie HBAO przynosi widoczny skutek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stranded Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 Przynosi i to spory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly86 Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) A wiec pogralem troszku i jest spora roznica od bety. Zdecydowanie lepiej ;) W CoD'a gram juz od 2005 roku, i nie wiem dlaczego tak slabo mi tutaj idzie po prostu te bronie na poczatku to zenada :| i wale wale, recoil masakra po calym ekranie, celnosc eh widac po statach zreszta. Takze jak narazie sie tylko wkur... Mozna dodac takze mnie ;) Edytowane 14 Marca 2010 przez ChS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krydor Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) Wgrajcie sobie frapsa i sprawdzajcie ile macie fps. Ja uwazam ze aby dobrze sie gralo potrzeba stalych 50-60fps. Przypomne tylko ze na nizszym fps myszka inaczej reaguje gdyz 30 to juz nie jest plynna gra wg mnie. Dlatego sens ktory dobrze sie spisuje majac 60fps zupelnie inaczej dziala na 30. Dlatego proponuje uzyc frapsa i ewentualnie zjechac z ustawieniami tak aby miec stale 50-60fps. Dodam tylko ze na mniejszej ilosci fps recoil jest tragiczny - po pierwsze trudniej wcelowac, a po drugie wolniej sie kurczy. Czyli 2 sek i strzelamy w "niebo". Ustawcie sobie w pliku setting.ini , ktory jest w moje dokumenty bc2 fov. To jest bardzo przydatne gdyz zwieksza pole widzenia. Domyslna wartosc to 55 i jest wlasciwie beznadziejna w kazdej rozdzialce. Tutaj macie kalkulator, ale mozecie tez pokombinowac z wlasnymi ustawieniami. Battlefield: Bad Company 2 FOV Calculator Htiboxy nie sa zle, fajnie wchodza jednak strzaly w glowe - dobrze przycelowac i wrog ginie. Jednak bron takze ma znaczenie. Gram szturmowcem i mam dopiero druga z kolei, ale jest juz zdecydowanie lepsza jak poprzednia ( wieksze obrazenia). Glownie staram sie celowac na zblizenia PPM i jest to skuteczne. Latwiej opanowac bron. Celujac tylko celownikiem standardowym jest lipa. Denerwujacy sa strasznie snajperzy na otwartych mapach, ale jaka jest radocha jak wczoraj dostalem sie do wioski ( uwierzcie - ciezko bylo sie przebic) i 1 dostal z kosy z reszta headshoty.System zniszczen jest znakomity - sam ukrylem sie w budynku i wrog mnie zauwazyl - scignalem ze 2-3 i musialem uciekac gdyz najpierw czolg zrobil z budynku sito , a potem dopelnil ostrzal artyleryjski i nagle bylem jak na tacy bo ani jedna sciana nie zostala :lol2: W dodatku jak cos wybuchnie niedaleko ciebie to chwilow nic nie slychac ( ogluszenie) i nie da rady trafic nic. Jedno mnie denerwuje - chwile pogralem inzynierem i chcialem zestrzelic smiglowcem. Te rakiety ktore ma na poczatku sa bez naprowadzania - potem zapewne sie to zmienia. W kazdym razie bardzo trudno zestrzlic ruchomy latajacy cel - trzeba chyba strzelac z wyprzedzeniem - walnac przed helikopter wyczuwaja gdzie poleci. A czolgi i pojazdy juz latwiej. Nastepny tydzien jak i weekend mam bardzo luzny wiec chyba bede cial na potege - tylko proca musze wymienic. Gra jest bardzo jakbym to okreslil dostepna dla wszystkich - latwa i przyjemna. Interfejs jest bardzo prosty w obslusze - nie grajac SP, nie znajac map w grze MP odrazu mozna ogarnac o co chodzi. Jest jasny cel. Sa dobrze zaznaczone pkt na mapie jak i minimapie. Jest OK. Ze swojej strony moge powiedziec ze najlepszy fps multi jaki gralem do tej pory. W 2010 wychodzi MOH w warunkach afganskich, a MP robi kto zgadnijcie? EA Dice - moze byc kolejny hit. BTW Jest typowo miejska mapa ( duzo budynkow, ciasne uliczki, ciezka miejska walka, walka o kazdy metr), cos ala Karkland w BF2 ? Narazie gram co popadnie. Edytowane 13 Marca 2010 przez Krydor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MakaronekPL Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) Nie ucz ojca dzieci robić ;) 10 lat napieprzania w FPS-Y online zrobiło ze mnie niezłego wyjadacza. ;) jest duza roznica, m60 z czerwoną kropką i + do celownosci zabija 2ma pestkami, a duzo pociskow wchodzi w maly obszar - generalnie staralem sie trzymac k:d ratio okolo 1.1x ale teraz z takim gnatem na pewno wzrosnie, bo naprawde strzela sie super :) na poczatku to zblizenie zaslania pol ekranu (szczegolnie m249) a rozrzut taki, ze kiedys strzelajac w goscia przede mna zestrzelilem pilota blackhawka kilka metrow nad ziemia jak wcisnalem full auto i zamknalem oczy ;))) @krydor dzieki zwiekszylem do 59 tego fov'a, zobacze czy faktycznie lepiej (z kalkulatora poki co). Mam nadzieje ze nie skleje przykladnego bana za czity ? ktos moze autorytarnie stwierdzic, ze dozwolone to jest ? nie gram poki co w finale wcg, ale z gry chcialbym sie nacieszyc jeszcze troche ;))) HBAO mialem wylaczone domyslnie, cienie sobie tez zmniejsze... chociaz.... jest to pierwsza gra, w ktorej jakos mi szkoda redukowac efekty kosztem klatek... bardzo mi sie podoba oprawa jej - mam nadzieje, ze wylaczenie cieni mnie nie uposledzi jakos estetycznie ;) Niestety kiedys gralem w csa w kafejce na GF256 i jak osiagnalem 30 fps podnosilem rece do gory i nie ruszalem sie z minute albo krzyczalem biegajac wkolko. To mnie na tyle uposledzilo, ze jestem wrazliwy strasznie teraz na wszelkie wahania klatek nawet spadki o 10 fps wywoluja u mnie prawie padaczke, dlatego znalezienie zlotego srodka miedzy ladna oprawa a brakami dropow jest u mnie kluczowe. Bardzo fajnie, ze podajecie zyski fps kosztem "ważności" tzn co najmniej widac na 1 rzut oka. Jestem z tych, ktorym wydaje sie, ze widza roznice miedzy 120 Hz a 100 Hz oraz 60 fps a 100 fps ;) chocbyscie mnie tu zatlukli ja sie upre ze ją widze, prosze byc tolerancyjnym dla komputerowego inwalidy :) ps. po mysle udanej inicjatywie wspolnej bazy danych graczy z ppc, proponuje kolejną ;) niech kazdy sobie zainstaluje FRAPS'a i postara sie jak Gregu podac z 3 przykladowe frameraty - max, min, average przy swojej konfiguracji i ustawionych poziomach detali, cieni etc. Jesli chcecie mozecie pozniej wyslac do mnie wyniki (ja swoje testy zrobie po weekendzie) i postaram sie jakos je zestawic i wyslac do johnatana, ktorego poprosze o wstawienie na 1 strone, mozna pokusic sie tez o wspolnego tutoriala ustawien pod katem sprzetu forumowiczow gdyby ktos chcial. Przydalby sie tez jakis ekspert (najlepiej ten, co opisal HBAO - rewelacja) ktory wytlumaczy, ktore z efektow sa calkowicie zbedne (ze np nie ma roznicy miedzy aax4 a aax8, albo na screenach nie widzi roznicy miedzy cieniami low i medium). Zadziwia mnie np, ze gracie na 4850 albo gf9800 i gra Wam sie idealnie plynnie i malinowo, a ja na 4890 mecze sie ze skaczacym obrazem - fraps powinien rozwiac te watpliwosci Edytowane 13 Marca 2010 przez MakaronekPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavel54 Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 Na moim sprzęcie wyłączenie HBAO dało taki skutek że reszta jest na high 1x msaa i 1xaf i chodzi ładnie, domyślnie miałem włączone, a właściwie co daje HBAO? możliwość zrobienia okna z full screena ? z tym też mam problem, nie chce działać alt + tab :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 a właściwie co daje HBAO? Battlefield: Bad Company 2 - PurePC.pl - Forum Dyskusyjne - strona 45 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) ...(ze np nie ma roznicy miedzy aax4 a aax8, albo na screenach nie widzi roznicy miedzy cieniami low i medium). Zadziwia mnie np, ze gracie na 4850 albo gf9800 i gra Wam sie idealnie plynnie i malinowo, a ja na 4890 mecze sie ze skaczacym obrazem - fraps powinien rozwiac te watpliwosci Między 4 a 8 nie ma różnicy? No prosze bez herezji ;) Problem w tym że mało kto ma grafe na takie ustawienie. Płynnie to może mają z wszystkim na średnie albo minimum, nie ma szans na pewno na 4850/4870 na płynną rozgrywkę z przyzwoitym obrazem (u mnie 1680x1050, AAx2, FAx8, cienie na minimum, GPU 800MHz + CPU 3.8GHz i widać gołym okiem że nie jest całkiem płynnie!). A zdjęcie detali powoduje dla mnie że gra jest nie do przyjęcia. A grafike ma piękną! Zamiecie śnieżne czy bogata roślinność rozwaliły mnie. Nie wyobrażam sobie gry bez tych ładnych efektów! Co do ustawień podejrzewam że będą różnice w tym co jest lepsze dla kart ATi a kart nVidii. Np Radeony zwykle słabiej sobie radzą z cieniami dlatego daje to takiego boosta fps. Na szczęście nie psuje za bardzo efektu graficznego. @pavel54 - cofnij się kilka stron, jest wyjaśnione co to HBAO. Nie ma nic wspólnego ze screenami :D chodzi o światło i cień jaki powstaje, poprawia efekt głębi przedmiotów. EDIT spóźniłem się. Edytowane 13 Marca 2010 przez rafa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MakaronekPL Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 Między 4 a 8 nie ma różnicy? No prosze bez herezji ;) nie nie nie absolutnie tego nie stwierdzilem :)) podalem to jako przyklad dla eksperta, zeby w ten sposob poopisywal aspekty, w ktorych faktycznie nie ma roznicy :)) na zasadzie: zmiana aa z x4 na x2 - da sie przezyc, jesli dodaje 10 fps cienie z medium na low - da sie przezyc, jesli dodają 10 fps zmiana rozdzialki poza natywną - nie oplaca sie, jak nie daje >15fps i tak dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) Te ustawienia to już kwestia indywidualnych wymagań. Np dla mnie nie ma takiej opcji jak gra w nie natywnej rozdziałce...jak mam mieć grafike gorszą niż w 4.5 letnim BF2 to podziękuje grze całkowicie. Nie trzeba eksperta żeby powiedzieć dajcie wszystko na low to będzie więcej fps :) Z moich obserwacji, cienie z high na minimum dały duży wzrost fps a nie wiele się zmieniło w obrazie. Tzn wciąż jest super. Edytowane 13 Marca 2010 przez rafa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 Ja juz krzaczki poogladalem w pierwszy weekend. Teraz jade praktycznie full LOW, czasem zmieniam na medium jak chce poogladac slonce i reflexy. LOW daje na moim konfigu plynnosc satysfakcjonujaca mnie dla gry multi nawet dla 32 graczy. Moja karte procz AA zabija detail level (czyli 1 opcja ktora mn. zmienia bardzo wyglad drzew). Teoretycznie moglbym grac low/high/high/high ale wtedy bardziej moze nie razi FPS co male scinki przy szybkiej zmianie widoku w rozne czesci mapy. Podobny efekt mam gdy jade quadem. Myslicie ze to wina, RAMu, RAMu na grafice bo tylko 512MB, czy za malej ilosci cache na rdzen? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MakaronekPL Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) Rafa, ale masz 5 letnia karte, wiec nie wymagaj zeby gra wygladala lepiej niz 5cio letni BF :) ja tez cudow sie nie spodziewam, bardziej zlotego srodka :) ustawilem sobie na chwile wszystko na max zeby zobaczyc jak to wyglada, jakbym film w HD wojenny ogladal doslownie :) rewelka :) ale klatek 5 ;)) @Bakoma - mala ilosc cache na rdzen wg mnie, u kolegi przesiadka z Phenoma 1x3@ 2.6 na i5 @ 2.66 (bez turbo) zmienila srednie klatki z ok 30 do ok 60. Karta ta sama (r4870) - procek jednak w tej grze to podstawa. Dobrze, ze ktos procz mnie widzi tez te dropy klatek na quadzie, przy przeladowaniu snajperki albo przy nalotach, bo gotow juz bylem uwierzyc, ze wszyscy maja 70 fps bez wzgledu co sie dzieje ;) a ja mam czasem 120 a czasem mam wrazenie jakbym mial 10 jak mnie apacz ostrzeliwuje ;) Edytowane 13 Marca 2010 przez MakaronekPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 warto przypomnieć że wiekowy bt2 też miał na swoje czasy ogromne wymagania i dopiero kolejne dwie generacje sprzętu zapewniły super płynną rozrywkę w high, jestem ciekaw jak gra się na dwóch 5870, lub gtx285 w sli, ale pewnie tych wyników tu nie zobaczę bo posiadacze tego sprzętu z reguły podniecają się markami a nie jakąś grą (pewnie brak im skilla ;) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MakaronekPL Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 warto przypomnieć że wiekowy bt2 też miał na swoje czasy ogromne wymagania i dopiero kolejne dwie generacje sprzętu zapewniły super płynną rozrywkę w high, jestem ciekaw jak gra się na dwóch 5870, lub gtx285 w sli, ale pewnie tych wyników tu nie zobaczę bo posiadacze tego sprzętu z reguły podniecają się markami a nie jakąś grą (pewnie brak im skilla ;) ) tak odbiegajac troche od tematu, gry w sli albo cfie maja tyle problemow z bugami, ze wcale sie posiadaczom takich zestawow nie dziwie, ze graja w 3dmarki ;)) jak czlowiek chce wygodnie pograc i nie zuzywac pradu polowy miasta to raczej nie pakuje sie w sli ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) @Bakoma - mala ilosc cache na rdzen wg mnie, u kolegi przesiadka z Phenoma 1x3@ 2.6 na i5 @ 2.66 (bez turbo) zmienila srednie klatki z ok 30 do ok 60. Karta ta sama (r4870) - procek jednak w tej grze to podstawa. Dobrze, ze ktos procz mnie widzi tez te dropy klatek na quadzie, przy przeladowaniu snajperki albo przy nalotach, bo gotow juz bylem uwierzyc, ze wszyscy maja 70 fps bez wzgledu co sie dzieje ;) a ja mam czasem 120 a czasem mam wrazenie jakbym mial 10 jak mnie apacz ostrzeliwuje ;) Nie pisalem nic o snajperce i nalotach. Swoja droga jezeli chodzi o snajperke to dziwne, spdki mam na high przy zoomie na sciane dymu a tak pozatym OK. Co do nalotow sprawa ma sie tak samo - czyli wg mnie cisnie to GPU. Potrafie sam w dobrym rozpie*&*^ zaczac obracac budynek w gore gruzu i FPS jest OK. Glownie chodzi mi o szybka zmiane wyswietlanego obszaru mapy (quad, diametralna zmiana rozkladu ludzi na mapie - respawny] ... tego typu rzeczy). PS. Nie mam 100% pewnosci, ale z kontekstu zdania domniemam ze zwracales sie do mnie. ;> Edytowane 13 Marca 2010 przez yooguruto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krydor Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) Te dropy to maja uzytkownicy ktorzy maja x2 badz x4 defaultowe. Przykladowo quad 2.66. Nie wiem jak te procki sie kreca, ale pewnie niezle. Zrob miedzy 3.6 a 4 i sadze masz 20fpsow wiecej. Z wieloletniego doswiadczenia wiem, ze w MP( juz nawet nie biorac pod uwage BC2 gdzie procesor jest katowany - moj ma wyzsze tempy niz w furmarku :lol2: ) liczy sie cache i mhz. Dlatego kupie chyba najmniejszym kosztem Phenoma C3 i postaram sie zrobic 3.8-4. A jak uda sie zrobic x4 to juz bede wniebowziety. Co jak co, ale uwazam ze 4 jaja przydaja sie w tej grze. Edytowane 13 Marca 2010 przez Krydor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) A co z opcja +fullproc u Was? Spotkalem sie z roznymi opiniami. Ze cos daje, badz ze to placebo. U mnie, cholera jasna wynik jest pozytywny ale tylko na wykresach. Rozbilem co prawda test tylko 1, ale z tego co pamietam to bez tej opcji 2 rdzenie pracowaly na 90%, a 2 pozostale na ok 50-60%. Z fullproc 2 pozostale rdzenie i ich praca dochodzily do 70, w porywach 80%. Myslicie ze cos w tym jest, czy to tylko chwilowa zmiana spowodowana np. inan mapa, sytuacja na serverze i innymi ... ? Wiadomo juz cos o nowych sterownikach od NV? Edytowane 13 Marca 2010 przez yooguruto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krydor Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 (edytowane) A jak pisalem moj nienajmocniejszy Athlon grzeje sie bardziej jak w orthosie, a uzycie obu rdzeni to 100%. MIedzy 3.5mhz ,a 3.640 zyskalem 10fps :wink: Tak zeby sie posmiac z gracyz ktorzy pisza ze nie widza sensu grac ponizej ustawieni na high - wlasnie tacy gracze lataja po mapie ogladaja a to piekne krzaczki, a to drzewka ladne, niebo, slonce budynki, a nie maja czasu na gre. Ja grajac nie mam czasu ogladac cieni, drzewa , nie delektuje sie cudnowna i bujna roslinnoscia, gra swiatla - lece i wale hedy B-) Edytowane 13 Marca 2010 przez Krydor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 @rafa pokaz mi na screenach dlaczego musisz miec anty aliasing ustawiony minumum na 4, bo wg mnie zaden nie dziala wlasciwie i w zupelnosci wystarczy ustawienie anty aliasingu na x2. Tylko czesc powierzchni jest obrabiana, postrzepione krawedzie i miganie linii widac niezaleznie od tego co ustawicie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MakaronekPL Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 Te dropy to maja uzytkownicy ktorzy maja x2 badz x4 defaultowe. Przykladowo quad 2.66. Nie wiem jak te procki sie kreca, ale pewnie niezle. Zrob miedzy 3.6 a 4 i sadze masz 20fpsow wiecej. Z wieloletniego doswiadczenia wiem, ze w MP( juz nawet nie biorac pod uwage BC2 gdzie procesor jest katowany - moj ma wyzsze tempy niz w furmarku :lol2: ) liczy sie cache i mhz. Dlatego kupie chyba najmniejszym kosztem Phenoma C3 i postaram sie zrobic 3.8-4. A jak uda sie zrobic x4 to juz bede wniebowziety. Co jak co, ale uwazam ze 4 jaja przydaja sie w tej grze. wiesz co, ja mam phenomaIIx3 (czyli i tak dzialaja tylko 2 rdzenie w grach, gry chyba nie umieja sobie nieparzyscie watkowac - choc na 100 % pewien nie jestem, ale w dragon age w logach pokazuje mi 2 watki przy x3, i 4 watki przy x4, tu pewnie tak samo jest) - po odblokowaniu 4 jajka nieco mniej mi sie podkreca ten phenom (x3 - stable na 3.7, x4 - stable na 3.4) - i wiecej mi wydajnosci daje 3 rdzenie po 3.7, niz 4 rdzenie po 3.4. musze jeszcze dopracowac kwestie 4 rdzenia, bo nie moge cos doszukac sie poprawnej stabilnosci - godzinna katowke w occt mi przechodzi, ale gre potrafi wylaczyc. Inna sprawa, ze gra zuzywa procek w szerszym zakresie niz tylko atakujac go obliczeniami pi czy innych bzdur a co do i5, to oczywiscie wlaczylem turbo i mu sam tam kreci do 3.6 chyba, ale chcialem koniecznie przetestowac, jak na fps wplywa sama architektura proca, ilosc rdzeni i cache (ten sam zegar) co w phenomieI, i wplywa baaardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...