Skocz do zawartości
RaKLeZ

Battlefield: Bad Company 2

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj za to pobawilem sie sniperka i.... fajnie sie strzela do spadochroniarzy :D

Konwencje międzynarodowe zabraniają strzelać do spadochroniarzy. Strzelanie do desantu jest nie etycz-ne i nie honorowe.

;)

 

 

Wracając do tematu.

Moim zdaniem wprowadzenie do gry elementów takich jak drzewa domy oraz możliwość ich zniszczenia jest jak najbardziej pozytywne.

Ile razy człowiek się wkurzał jadąc czołgiem, że nie można rozwalić domku z drewna itp.

Prawda, że zniszczenia są "robione" przez skrypt i po pewnym czasie będzie wiadomo co odpadnie a co nie, lecz to jest krok na przód. W przyszłości zniszczenia zapewne będą losowe, powodując, że rozgrywka będzie bardziej realna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Realistyki to by dodali jakby broń sie zachowywała jak prawdziwa... Strzelanie 15 kilowym PKM w biegu z biodra w realu jest niemożliwe - ale nic to dla EA/DICE. Niedługo będzie można strzelać z M16 w trybie akimbo... Płakać się chce.

 

A propos odznak, brakuje mi tylko odznak za bieganie - naliczana z każde zrobione 100m, za skakanie za każde 10 buny hop'ów oraz za ładowanie broni - za każde 10 reloadów - "You have proven yourself to be able to reload a gun" BAM - dostajemy "Reloader's badge". Żal d... ściska z ta ilością odznaczek.

Edytowane przez Chris1981

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

;)

 

 

Wracając do tematu.

Moim zdaniem wprowadzenie do gry elementów takich jak drzewa domy oraz możliwość ich zniszczenia jest jak najbardziej pozytywne.

Ile razy człowiek się wkurzał jadąc czołgiem, że nie można rozwalić domku z drewna itp.

Prawda, że zniszczenia są "robione" przez skrypt i po pewnym czasie będzie wiadomo co odpadnie a co nie, lecz to jest krok na przód. W przyszłości zniszczenia zapewne będą losowe, powodując, że rozgrywka będzie bardziej realna.

 

Nieetyczne jest w ogole mordowanie ludzi.

Podrzynanie gardel, wkladanie noza pod zebro, dobijanie rannych...

 

To jest wojna i wszystkie chwyty sa dozwolone :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jako, ze to beta proponuje zaczac wypisywac ulubione bugi :D z ciekawszych jakie zauwazylem to rozszerzajaca sie mapa po zdobyciu przez sily atakujace pierwszej bazy ;) broniacy moga wtedy wejsc nawet do punktu zrzutu. Nikt nie szuka snajpera wroga na swojej gorce ;) Do tego ah-64 i blackhawk po czolowym z uav w 99% przypadkow tancza brekdensa na ziemi... smiglem do dolu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby seria BF była realistyczna to nikt by w nią nie grał :] tu nie chodzi o realizm, ale o coraz większe upraszczanie tej gry i o ile jeszcze w BF-2 to szło w dobrą stronę to moim zdaniem w Bad Company DICE poszło o jeden krok za daleko każdy kto grał w Classica i pamięta jak tam wyglądało latanie samolotami czy walki pancerne na pewno przyzna mi rację.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy był ten byk ale jak rzucę granatem w ścianę to najpierw ściana wybucha i się rozpada a potem dopiero wybucha granat.

Mam stery zmodowane od Sidebanda ściągłem dziś najnowsze od nvidii i jest tam wpis o obsłudze BC2-nie mam pojęcia czy zmiana coś pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumieliśmy się. Chodzi o to, że jeśli jak powiedziałeś karczujesz drzewka (sam tak robię o czym już pisałem) to znaczy iż Ci one przeszkadzają w grze (czyt. fragowaniu wrogów) wynika z tego, że jakaś część czasu gry jest marnowana na zabawę w drwala zamiast na samą rozgrywkę. Stąd wniosek - po co umieszczać na mapie coś ci i tak gracze rozwalą bo zasłania im cele - bez sensu. Zwłaszcza, że to skrypty i po paru h gry cała ta niby "losowość zdarzeń" już nią nie będzie bo każdy będzie już wiedzieć który element zaraz zniknie i w jakiej kolejności...

a jakie szanse by miał gość z c4 żeby wysadzić ten czołg bez drzew, w w praktyce to piechota osłania czołgi a czołgi piechurów, bardzo dobrze że sa te drzewa i dają się niszczyć w bf2 miejsca z których moze strzelac snajper znam na pamieć tu juz tak oczywiste to nie jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie szanse by miał gość z c4 żeby wysadzić ten czołg bez drzew, w w praktyce to piechota osłania czołgi a czołgi piechurów, bardzo dobrze że sa te drzewa i dają się niszczyć w bf2 miejsca z których moze strzelac snajper znam na pamieć tu juz tak oczywiste to nie jest

 

Zwlaszcza ze tu takiego snipera moze oznaczyc ktos z piechoty, a czolgista go pieknie pociagnie ze 125mm ;]

 

Ciekawia mnie wlasnie plansze na pustyni, w lasach... i jakie tam beda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwlaszcza ze tu takiego snipera moze oznaczyc ktos z piechoty, a czolgista go pieknie pociagnie ze 125mm ;]

 

Ciekawia mnie wlasnie plansze na pustyni, w lasach... i jakie tam beda

jako żem nab zapytam: jak sie oznacza piechurem?

 

btw - z bugów(albo mego niefarta) to moglbym wymienic przeżycie snajpera(wrogiego) zakladajacego ładunek na comie( kucał), podczas gdy ja wyprułem do niego(lub w jego kierunku) pół magazynka 88 rkm, odległość tak na oko 1-2metry...

oczywiscie przyleciał szturmowiec i mnie zaciachał nożem, snajper se dokonczyl stawianie bomby...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak.... Zapowiada sie to ciekawie.

No jeszcze troszke i jedziemy z koksem..

 

PS

Widze ze edycja limitowana juz sie wyczerpala

rozumiem że zamawiając wersje normalna idzie po jakimś czasie odblokować "dodatki" z limitowanej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem że zamawiając wersje normalna idzie po jakimś czasie odblokować "dodatki" z limitowanej?

Z tego co pisza to tak.

Tutaj poprostu dostajesz kopa na poczatku, zwlaszcza jezeli chodzi o pancerniaki...

 

Bo z M1 Garand to raczej biegac nie bede ;] Chociaz kto wie, w CoD uwielbialem ta bron

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wprowadzenie do gry elementów takich jak drzewa domy oraz możliwość ich zniszczenia jest jak najbardziej pozytywne.

Zgadzam sie z tym w 100%

 

Tylko mogli by jeszcze zaimplementowac kolizje gracza z spadajacymi drzewami , kilka raz y drzewo spadlo prawie ze na moja czapke i ani jednego zgonu ;)

 

 

 

Jestem ciekaw jak sie ma wielkosc mapa do tych z BF2 ? Z tego co widac to w ''Conquest''

beda one dosc ograniczone :/

to pewniakiem z powodu zgodnosci z konsolami bo przeciez caly ten BC2 to konwersja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co zauważyłem? Ze ludzie grający na PC dużo mniej czerpią radości z gry. Plują na każdą grę choćby nie wiem co. Za to ludzie grający na konsoli cieszą się, że mogą bezstresowo pograć tak jak jest. Sam bym pograł na PC ale mi sprzęt nie pozwala ;[

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczupak01

 

Sluszne spostrzezenie , bo to dwie calkiem inne grupy graczy

szczegolnie jesli idzie o gry FPS.

 

Tak sie sklada ze mam konsole i mam na niej demo BC2

i jestem w stanie zrozumiec ze granie w tego typu gry moze byc calkiem przyjemne

ale zgola inne niz na PC ..... inna dynamika i tyle.

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co zauważyłem? Ze ludzie grający na PC dużo mniej czerpią radości z gry. Plują na każdą grę choćby nie wiem co. Za to ludzie grający na konsoli cieszą się, że mogą bezstresowo pograć tak jak jest. Sam bym pograł na PC ale mi sprzęt nie pozwala ;[

Powiedziałbym, że gracze PC są bardziej wymagający tacy koneserzy nie oczekują totalnej masówki, ale wyrafinowanego, dopracowanego produktu bo zostali przyzwyczajeni do tego przez wiele lat.

Po BF: BC2 oczekiwali po prostu poprawionego BF2 w nowej szacie graficznej i dlatego tyle narzekań bo cały czas porównuje się BC2 do BF2, a tu po prostu trzeba przyjąć że to inne gry, MP w BC2 jest tylko wzorowany na tym z BF2, ale nie taki sam.

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co zauważyłem? Ze ludzie grający na PC dużo mniej czerpią radości z gry. Plują na każdą grę choćby nie wiem co. Za to ludzie grający na konsoli cieszą się, że mogą bezstresowo pograć tak jak jest. Sam bym pograł na PC ale mi sprzęt nie pozwala ;[

Nie, żeby mnie to uraziło czy coś :] ale ja równie dobrze mogę powiedzieć, że "konsolowcy" nic więcej do szczęścia nie potrzebują jak tylko ładna grafika i 1 przycisk w padzie do akcji. Poza tym bezstresowa gra na konsoli dla mnie skończyła się w dniu wydania "next genów" (current genów), a to przez to, że producenci idą teraz na łatwiznę i nie dopracowują swojego produktu tak jak to było za czasów PS2, gdzie patche do gier nie mogły być wydawane na konsole.

 

Co do gry, jak wyżej pisałem nie mam problemów z płynnością gry, a że wole grać niż patrzeć na frapsa, to i nie wiem ile mam klatek/sek, dla mnie jest wystarczająco. No i na szczęście nie ma jakiś wielkich lagów, a napewno takich, które przeszkadzały by mi w grze (serwery multyplay czy coś w ten deseń)

 

Dalej, nigdy nie grałem w serie BF, tzn. grałem ale w dema i nigdy nie wciągnęła mnie żadna z nich na dłużej niż 5minut, a BC2 wyjątkowo mi się podoba, chociaż jestem wyjątkowo słaby w takich grach (niestety doświadczenie z America's Army 2 nie jest tu potrzebne) i mam już 2 godziny za sobą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedziałbym, że gracze PC są bardziej wymagający tacy koneserzy nie oczekują totalnej masówki, ale wyrafinowanego, dopracowanego produktu bo zostali przyzwyczajeni do tego przez wiele lat.

Po BF: BC2 oczekiwali po prostu poprawionego BF2 w nowej szacie graficznej i dlatego tyle narzekań bo cały czas porównuje się BC2 do BF2, a tu po prostu trzeba przyjąć że to inne gry, MP w BC2 jest tylko wzorowany na tym z BF2, ale nie taki sam.

Dobrze prawi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mnie ciekawi jedno:

 

jak ustawie wszystko na HIGH 25 - 30 klatek - jak na LOW 26 - 31 klatek hymmmmmm ciekawe

 

miał ktoś tak już ??

 

Mój sprzęt to : X240 - 3500 mhz, 2gb ram i ati 4850 ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na benchmark pl daja klucze za darmo - trzeba sie tylko zarejestrowac.1000 pierwszych osob dostaje ;)

Dzięki za info, ale właśnie się zarejestrowałem i wyskoczyło mi coś takiego: "1Pula kodów już się wyczerpała."

Ktoś wie, czy to już te 1000 kodów wykorzystano, czy podzielono je na pule?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze że nie jestem sam bo sorry bardzo ale na LOW to gra wygląda tragicznie, gorzej niż BF2

 

ale i tak pewnie pełna wersja będzie do dup.... zoptymalizowana jak to wszystkiego gry z konsol ale sam już nie wiem

 

gra nie najgorsza jednak czasami taki chaos że szok ;] nie wiadomo co się dzieje.

 

efekty i dźwięk super

 

ale typowa gra na konsole i te debilne odznaki za wszystko to, macie racie głupota

Edytowane przez ikar13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...