Skocz do zawartości
RaKLeZ

Battlefield: Bad Company 2

Rekomendowane odpowiedzi

Axl2000 nie wiem z jakich cudownych sterów i optymalizacji korzystasz, ale u mnie w rozdziałce 1920x1200 ustawienia max AAx2, AFx16 mam spadki do 30fps (przy ostrej zadymie) średnio 70-80fps, nie wiem jak tobie ale w grze po sieci mocno utrudnia to celowanie, najbardziej mi się nie podoba że nie ma całości mapy bark ob początku śmigłowców, samolotów, tak jak KaszWspraju powiedział stary bt2 miał więcej do zaoferowania, i chętniej bym kupił odgrzewanego kotleta z poprawioną grafiką od tego co się raczy nazywać battlefieldem bc2, zwykły port z konsoli, brak optymalizacji, mapy bardziej przypominają swą przestrzenią dooma, i niech mi tu nikt nie pierniczy farmazonów że DCIE pracowało specjalnie na wersją pc, po wielkości map widać że były ograniczone ilością pamięci i mocą przerobową konsoli, nie liczcie że w pełnej wersji będzie lepiej, mogą jedynie poprawić płynność ale sama się nie zmieni, a później będzie lament w DCIE że gier na pc nie opłaca się robić bo się nie sprzedają, jedyne za co można pochwalić bc2 to dźwięk w końcu mamy prawdziwe wystrzały broni, trzaski od rykoszetów i tak dalej, w słuchawkach sama przyjemność

Edytowane przez ptys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do premiery ~miesiąc. Zobaczymy, i fakt jest to BETA i oceniamy to co obecnie mamy, prawda też że za darmo bo jakby inaczej?

No oceniajcie to, ale no żes "kurka". Przez x stron narzekacie tylko na jakość grafiki i optymalizację, a nic sensownego o gameplayu nie piszecie. Ok, napisaliście już kilka postów, że gra nie jest zoptymalizowana i że grafa jest gorsza niż w Crysisie, ale nic wiecej, bardziej konstruktywnego na temat tej gry nie umiecie/możecie napisać?

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A kiedyś wystarczyło kilka pikseli na krzyż i gra nie nudziła się przez lata. Stare czasy... wracając do BC2, to przed betą był wielki "hype" (nie lubię wtrącać angielskie słowa w tekst) na BC2, że CoD MW2 już nie ma szans itp itd, że GRYWALNOŚCIĄ pokona MW2. A teraz tylko 4 słowa się pojawiają, "słaba grafika" i "ogromnie wymagania".

 

Ja czekam na demo i sam ocenię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika grafika grafika i dlaczego mi nie idzie w maksie na podkrecony e2180 i 9600gso

Kufa ludzie plakac sie chce, rece i cycki opadaja.

 

Gra sie bardzo miodnie, zwlaszcza jak sie dorwie normalne teamy, wiec jezeli wyglada to tak na becie, to moze byc tylko lepiej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@jonathan, w końcu normalna wypowiedź :)

 

1.A gdybyś rozgrywkę mógł porównać to do innej gry, to bliżej byłoby Enemy Territory czy do jakiej gry?

 

2. Respawn'y są tak jak: AA, ET czy TF2?

 

3. Gra się taktycznie czy na hurra, w kupie siła?

 

4. "Podatność" na amunicje;p giniesz od serii czy jak to wygląda w praktyce?

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gra kompletnie mnie nie interesuje ale mam jedno odczucie - patrząc tylko ona grafikę muszę powiedzieć, że jak na 2010 to jest lekki żal jeżeli chodzi o jakość. Prawdę mówiąc tracę nadzieję w to, że gatunek fps będzie w stanie pchnąć technologicznie cały rynek patrząc na takie produkcje. Czy Crysis okaże się ostatnim kamieniem kilowym i następny zobaczymy za 3-4 lata? Wcale mnie to nie zdziwi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grafika i grafika az do znudzenia, idzcie sobie poogladac 3dmarka albo cos, prawda jest taka ze gra jest tak intensywna szczegolnie jak gramy na 32 osobowym serwerze ze nie mamy nawet czasu stanac i podziwiac ta grafike

Edytowane przez tripsta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem takich ludzi jak LPKorn3324, ale no cóż, każdy ma inne priorytety. Ja nawet teraz pogrywam w Wolfa 3d i Duke3d bez modów :D Ciekawy jestem jak ta gra wygląda w praktyce, bo teorii to się już naoglądałem na youtubie ;p

 

Skończcie temat grafiki, bo pan moderator wykasuje posty ^_^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Sorry, ale nie wolno rozmawiać o grafice? Czy ktoś nie może grać dla grafiki? Ma do tego pełne prawo i może o tym gadać do woli, bo jest to w temacie.

 

A prawda jest taka że jak się gra to nie ma czasu patrzeć na grafikę. Na początku też mnie troche rozczarowała bo na niej się skupiłem, potem zacząłem grać to gameplay w pełni przyćmił wcale nie złą, choć nie rewelacyjną grafikę. Nie znam się na grach multi, zapewne dlatego mi bardzo spasowała.

A jak tylko dojdzie rotacja map, poprawią różne bugi i dadzą możliwość większej ingerencji w ustawienia sterowania to będzie miód malina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ekhm... tylko u mnie nie dziala anty aliasing na ati, czy przez ta zadymke nie widzicie postrzepionych krawedzi? :P

Działa, ja włączyłem w pliku .ini AAx2 i widać że postrzępienie mocno się zmniejszyło. Także FAx4 i dx=9. Jest ok, wreszcie znalazłem serwer z niskim dla mnie pingiem i dało się pograć.

Coś mi tylko reakcja mysz ekran nie pasuje. Jakby jakieś opóźnienia w reakcji były. Chyba że tak wielki lag serwera mimo niskiego ping.

Myśle że trzeba pograć co najmniej 2h żeby się troche nauczyć reakcji tego wszystkiego (szczególnie jak ktoś jest przyzwyczajony do reakcji z innej gry, np BF2).

Jeszcze mnie gra nie przekonała ale będe grał i próbował ją polubić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem takich ludzi jak LPKorn3324, ale no cóż, każdy ma inne priorytety. Ja nawet teraz pogrywam w Wolfa 3d i Duke3d bez modów :D

Wow ale jesteś fajny, mogę cię dotknąć?

 

Ciekawy jestem jak ta gra wygląda w praktyce, bo teorii to się już naoglądałem na youtubie ;p

Widzisz, sam nie grałeś a wciskasz nam ze to my czegoś nie pojmujemy. Sprawa wygląda tak że gra ma wysokie wymagania choć trudno stwierdzić z jakiego powodu, a najgorsze jest to że BC2 to gra sieciowa i te 30 fps to jednak zdecydowanie za mało, dodajmy jeszcze że 30fps to uzyskują w low detalach nie najgorsze PCty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widac co niektorzy z AthlonemXP w pudle ;) zapominaja ze to jest forum w duzej mierze o tematyce sprzet/komputery

a przynajmniej takie kiedys bylo , jak kogos nie interesuja tego typu zagadnienia to zapraszam na forum gry.pl

albo lepiej onet.gry :)

tam przy sredniej wieku 12 lat moze sie okazac znacznie ciekawiej dla co niektorych .

 

Co do tej nieszczesnej Betki to wyglada na jakis zart specow z DiCe ,mial byc nowy Engine ,

wersja PC tworzona przez osobny team ..... ogolnie cacy echh i achhh

a dostajemy port z konsoli ktora ma 512MB Ramu :/ grafike ale rok 2007 i wymagania wieksze niz w Crysisie

cos nie teges z tym BC2

 

niech ktos zarzuci jakimis screenami 16:10 w 1680x1050 all max z licznikiem fps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry, ale nie wolno rozmawiać o grafice? Czy ktoś nie może grać dla grafiki? Ma do tego pełne prawo i może o tym gadać do woli, bo jest to w temacie.

Dokładnie. To jest forum, niech się każdy wypowie - jednym to bedzie przeszkadzać szczególnie przy różnych opiniach.

 

Do innych: przestańcie wszystko przyjmować od devów z uśmieszkiem na buziaczku... Gra przy takim poziomie graficznym powinna lepiej chodzić. Imo port z ps3 to jest nie che im się tego w ogolę optymalizować dla pieców. To samo było z Dirt1 a potem z gridem (ten sam engine a jaka różnica). FPSy cholernie wpływają na gameplay w MP...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra się bardzo fajnie , grafika w porzadku ale tak jak poprzednicy wspomnieli przydalaby sie lepsza optymalizacja i w przeciwenstwie do innych mysle ze jednak DICE troche ja polepszy [ pobozne zyczenia ? ] . Co do jej jakosci coz, powalac nie powala ale daje rade. . Dzwiek i jeszcze raz dzwiek jest swietny.

Ciekawe czy bedzie czolganie w pelnej wersji ?.

Co do fps dokladniej to fraps pokazywal 80 cos ale sa spadki do 30 :( jak zacznie tu i tam cos wybuchac i jeszcze jakies drzewo spadnie na leb.

Ciekawe jakby zamontowac osobna grafike to liczenia fizyki czy by cos polepszyla - testowal juz ktos takie roziazanie w tej grze ?

Super sprawa jest ze zniszczeniami - chowamy sie za płotkiem a tu na nagle juz go nie ma i nas :D

CO do mapki ktora dali wolalbym jakas w cieplejszym klimacie :D bo za oknem to samo na monitorze to samo :D

Ostateczny werdykt : coz zobaczymy mamy duzo czasu - pre-ordera mozna zawsze anulowac :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram od 2 dni z bete i bardzo mi sie podoba zarówno grafika jak i rozmiar map (imho za wielkie mapy wcale nie są dobre, jedziesz sobie quadem pare kilosów tylko po to zeby na koncu zdmuchnął cie snajper).

 

Ale jest tylko jedna rzecz które doprowadza mnie do stanu wrzenia :blurp: :blurp: :blurp: to system trafień i obrażenia broni:

 

- wiele razy miałem sytuacje że celowałem ze snajpy w głowe goscia (z małej odleglosci) i nie zaliczało trafienia.

- strzelanie ze snajpy w postac która biegnie (kilkukrotne) nie dawało efektu.

- strzelba to jakas pomyłka, mały zasięg jeszcze przeboleję ale obrażenia to smiech na sali, z metra powinno goscia zdmuchnąc a czesto lepiej jest podejsc z nożem niz strzelac z shotguna.

- z tego co pograłem to z powodu totalnie zj***go systemu obrazen i i trafień najlepszym wyjsciem jest bieganie z karabinem (klasa ASSAULT lub MEDIC) i prucie z paru metrów do przeciwnika az magazynek sie skonczy.

 

Jak grałem w bete na PS3 odniosłem wrażenie ze jest to lepiej tam zrobione (choc moze to złudzenie), nie sądze ze w/w błędy to za kazdym razem wina lagów.

 

Czy ktos gdzies cos przeczytał ze mają to poprawić i ze nad tym pracują ? :sad: jesli to tak zostanie to gra bedzie imho niegrywalna na dłuzszą metę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- z tego co pograłem to z powodu totalnie zj***go systemu obrazen i i trafień najlepszym wyjsciem jest bieganie z karabinem (klasa ASSAULT lub MEDIC) i prucie z paru metrów do przeciwnika az magazynek sie skonczy.

m249saw ładnie lecą heady, wystarczy przycelować dobrze ;]. Na jednym magazynku (200 ammo) 11 czy 12 kolesi poszło. Podstawa to celowanie w glowe, sam się zdziwiłem jak szybko padają w porównaniu z innymi częściami ciała

Ktoś ma ochotę spróbować wejść na 1 serwer i pograć squedem?

Który to 1 serwer ?

 

Najlepiej grać do max 20 osób na serwie z dobrym TP. FPSów więcej i mniejszy chaos.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę, hype już opadł i myślę, że mogę już wyprodukować się co nieco na temat gameplaya (o grafice/optymalizacji było już dość powiedziane).

 

Beta robi na początku niezłe wrażenie, jednak po paru godzinach mam zastrzeżenia. Sekwencyjne zdobywanie celi w połączeniu z "wąskim" designem mapki Port Valdez daje deko klaustrofobiczną rozgrywkę (dodatkowo, praktycznie identyczną za każdym razem). W zasadzie cały czas walka toczy się tylko na jednym froncie, bardzo ciężko jest chociażby zflankować drużynę broniącą, generalnie cały team napieprza w jednym kierunku. Nie do tego przyzwyczaiły nas otwarte rozgrywki z BF2 w trybie Conquest. Mam nadzieję, że inne mapy/tryby pozwolą na bardziej otwarte podejście do pola bitwy.

 

Brak prone'a (czołganie) trochę razi. Twórcy uzasadniają to zwiększeniem dynamiki rozgrywki, cicho tylko napominając o dodatkowych problemach implementacji takiej opcji. IMHO chodzi o to drugie. Już w BF2 było to rozwiązane słabiutko (nogi sterczące przez ściany), trochę wstyd zważywszy na to że panowie z IW dali sobie z tym radę. Prona nie ma, szkoda tylko że nie wszystkie osłony na mapie są zaprojektowanie z myślą o pozycjach jakie może przyjąć zawodnik. Kucnięcie za wieloma osłonami skutkuje wystawianiem czubka głowy. Przemilczę sens używania takiej osłony.

 

3/4 magazynka żeby zabić przeciwnika to standard, myślę że jest to sensowne rozwiązanie (o wiele łatwiej o kulkę na otwartych mapach), przynajmniej trzeba zapracować sobie na fraga. Cieszy mnie rozsądny damage granatnika, użytkownicy noob tuby z MW2 będą rozczarowani.

 

Obawiałem się gibania, wydaje mi się że w ostatniej chwili trochę je ztuningowano (może tylko w wersji PC?), nie rzuca się w każdym razie aż tak bardzo w oczy. Mile widziana opcja wyłączenia tego 'feature' ;). Ogólnie interfejs i menu są dalekie od ideału, mam nadzieję że twórcy wprowadzą tu jeszcze jakieś poprawki. Niektóre rozwiązania są przedziwne, np.: nie wiem dlaczego po każdej śmierci muszę kliknąć w przycisk żeby się zrespawnować, albo dlaczego w lobby nie można używać chata?, albo dlaczego nie ma pingu w tabeli punktacji? Można by wymieniać dalej.

 

Grałem trochę klasą Recon i muszę przyznać, że poczułem się jakbym znowu pykał snajperem w BF2. Obrażenia i zachowanie trajektorii pocisku są bardzo podobne. To nie jest railgun z Q3. Niektórzy najwyraźniej nie potrafią tego zrozumieć (stąd opinie o zwalonych hitboxach / snajperce). Mały hint: po strzale nie puszczamy od razu LPM tylko trzymamy go przez chwilę, widać wtedy dokładnie gdzie trafia pocisk i można łatwo dokonać korekty.

 

 

Poza tym czytanie ze zrozumieniem - napisałem, iż gra mnie NIE interesuje nie grałem widzę tyko screeny i na ich podstawie wysuwam wnioski, iż wciąż developerzy stoją od lat w miejscu i nic nie robią pod kontem zwiększenia jakości grafiki, a BC2 to jednak nie taka gra budżetowa. mamy już n-tą generację nowych gpu, a gry stoją w miejscu. Tyle ode mnie.

Grafika stoi w miejscu bo nikt nie będzie się wysilał ponad to, co są w stanie przerobić konsole obecnej generacji. Nowe technologie są kosztowne, a tworzenie pięknych exclusive na PC się nie opłaca (dodatkowo wyszukana grafą / wysokie wymagania zawężają zakres odbiorców). Atutem PC są wysokie rozdzielczości, jakość obrazu i sterowanie. Ostatnim tytułem który szedł w parze z tym co dyktowały najnowsze GPU był Crysis i wszyscy wiedzą jak to się skończyło (STALKER(y) to niedokończony bugfest więc go pomijam). Więc zgadzam się z twoim wnioskiem ;) Edytowane przez alCatraz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grafika i grafika az do znudzenia, idzcie sobie poogladac 3dmarka albo cos, prawda jest taka ze gra jest tak intensywna szczegolnie jak gramy na 32 osobowym serwerze ze nie mamy nawet czasu stanac i podziwiac ta grafike

synku w smarki to ja nie gram od lat (o ile odpalenie benchmarka przy kupnie nowego gpu można nazwać grą ) ba ostatnia gra w jaką grałem to settlers 2 w 2D więc tego typu komentarze możesz zostawić dla siebie jak nie chcesz się ośmieszać.

 

Poza tym czytanie ze zrozumieniem - napisałem, iż gra mnie NIE interesuje nie grałem widzę tyko screeny i na ich podstawie wysuwam wnioski, iż wciąż developerzy stoją od lat w miejscu i nic nie robią pod kontem zwiększenia jakości grafiki, a BC2 to jednak nie taka gra budżetowa. mamy już n-tą generację nowych gpu, a gry stoją w miejscu. Tyle ode mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klucze poszły w niecałe 2min ale dorwałem skurczybyka

 

teraz problem przy próbie instalacji wywala mi takie coś Please insert CD/DVD Battlefield Bad Company 2- BETA in drive C:

SYSTEM XP SP3

Edytowane przez kwscore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem wejść, ale nie dało rady. Na szczęście z fielplay w czwartek się udało. Może w poniedziałek zagram.

Dzisiaj o 17 znowu powinny być.

Włączałeś przez AutoRun czy setup?

Edytowane przez andrew777

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra wygląda bajkowo. Nic z realizmu. Fizyka fizyką, już lepiej było w SWFU [; Nie wiem czy tylko ja mam takie wrażenie, ale gdyby nie problem z serwerami w CoDMW2, to bc2 ssało by mu ostro lufę. Nie dość że na jedną osobę trzeba czasem całe ammo zmarnować, to jeszcze strzelanie ze snajpy wypadło bardzoooo marnie. Ktoś napisał o strzale w głowę, ok. waliłem w przeciwnika tak mniej więcej z 25 metrów i nic mu nie było. Dalej- Strzelanie z działek, ogólnie pociski. Strzelam sobie z tego śmiesznego helikopterka (namierzanie z predatorów bodaj...) 3 wrogów w kupce stało, rakieta poszła dosłownie między nich. jedno zabicie, bo był namierzony o.0 wtf? o.0 Ogólnie jak na razie beta wypada w moich oczach bardzo słabo. Graficznie kiepsko, fizyka... no ok, jakaś jest, ale znikoma (zwłaszcza rozwalanie budynków... dosłownie fundamenty ze ścianami rozwaliłem, a dalej trzymał się budynek na jednej drewnianej małej belce...) Poczekamy, zobaczymy. Jak nie wyjdzie, i nie zobaczę, to nie kupie. A nie powiem, byłem poważnie nastawiony do tej gry. MW2 miało mi dać zabawę na jakiś czas, dopóki nie wyjdzie bc2. I co? Powoli mi się nudzi tak samo jak i CoD 4 Ech... Wracam grać w GH. [;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...