carek Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Znajdą się jacyś maniacy/cheaterzy, którzy te 10mln zdobędą :wink: . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Mnie się coraz lepiej gra i zaczyna mi się podobać. Jak poprawią tu i ówdzie będzie z tego fajny Multi PLayer. Licze tez na sporo poprawek w trakcie testowania bety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajcewik Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Raczej nie :) dlaczego? Jak w demie 2142 nie zdobyli jeszcze a grać grają osoby to wiesz :P Edytowane 31 Stycznia 2010 przez Zajcewik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carek Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Raczej tak, bo tutaj na koniec rundy masz nawet po kilkanaście tysięcy pkt., gdy w poprzednikach 400pkt w czasie długiej rundy to był sukces. W BF2 od pewnego dnia pojawił się wysyp osób z przegranymi kilkoma godzinami i po 2-3mln pkt... btw. komuś tam jedno 0 się zjadło, bo potrzeba 100kk Edytowane 31 Stycznia 2010 przez carek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Z filmików i waszych komentarzy wynika, że gierka bardzo dobra, no ale jak by sie jeszcze ktoś podzielił kluczykiem(najlepiej 2 jeszcze dla kumpla) to by miło było. Co do paraboli kuli i jej prędkości, to napewno w tej grze to widać, nawet na jakimś trailerze było bardzo dobrze widać jak snajper strzela na duże odległości przed i nad głową przeciwnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Te ustawienia: Taki fps: Gram średnio na 25 klatek. Edytowane 31 Stycznia 2010 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Właśnie zauważyłem kolejny bug, wrogi czołg podjechał do bazy i stał blisko wyrzutni rakiet. Tak 1m maksymalnie. Podbiegłem i przywaliłem mu, oczywiście zniszczyłem go ale mnie się kompletnie nic nie stało od wybuchu :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Owszem ciekawie się zapowiada ale nt wymagań zdania nie zmienię [; DICE zdecydowanie musi coś z tym zrobić. Do 22 graczy jest najlepiej, wręcz się czuje jakby było 2x płynniej, zresztą przy mniejszej ilości graczy gra jest bardziej poukładana. Z poważniejszych bugów wyłapałem to że po respawnie broń po prostu sama strzela i nie można tego zatrzymać, wszystko co możemy użyć działa tak jakbyśmy ciągle trzymali lewy przycisk myszy. Edytowane 31 Stycznia 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tripsta Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 dla mnie najlepiej sie gra na 32 osobowych serwerach, na mniejszych jest nudno, ogolnie wybuchy i wiekszego kalibru pociski sa bardzo slabe, czesto rakieta upada pod nogi zolnierza i nic mu nie robi, to samo gdy ktos stoi pod sciana wale w nia centralnie w niego i nic, tak jakby nie zawsze rejestrowalo obrazenia, czasami jest ok, czasami wogole Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajcewik Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 KaszaWspraju, wyłącz te AA itd. to będziesz miał więcej fpsów :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Jednak musze powiedzieć że AA nie działa u mnie. Coś mi się wydawało wcześniej. Użyłem nawet tego konfiguratora, dałem na AAx8 zęby jak były tak są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 KaszaWspraju, wyłącz te AA itd. to będziesz miał więcej fpsów :) Bez AA nie odróżnisz żołnierza od drzewa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Z granatnikiem jest podobnie, jeśli przeciwnik jest przed tobą w odległości np. 1 m i strzelisz w niego z granatnika to on umiera, wybuchu nie ma, tobie nic się nie dzieje. Może tak powinno być, może mi się wydaje.. Żeby zachować ciągłą max. płynność gram ze wszystkim na low, tekstury high, aa 2x, anizo 16x, 1680x1050 i mimo że grafika wygląda wtedy niezbyt dobrze to po 5 min gry kompletnie o tym zapominam, bo tak gameplay mnie wciąga. btw: na tyle wciąga że mass effect 2 poszło do lamusa.. Edytowane 31 Stycznia 2010 przez GeMtin1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Owszem ciekawie się zapowiada ale nt wymagań zdania nie zmienię [; DICE zdecydowanie musi coś z tym zrobić. Do 22 graczy jest najlepiej, wręcz się czuje jakby było 2x płynniej, zresztą przy mniejszej ilości graczy gra jest bardziej poukładana. Z poważniejszych bugów wyłapałem to że po respawnie broń po prostu sama strzela i nie można tego zatrzymać, wszystko co możemy użyć działa tak jakbyśmy ciągle trzymali lewy przycisk myszy. Dokładnie. Czołg jest za wytrzymały; może to spowodowane ze później będziemy mieli jakieś ultra unlocki przeciwpancerne. Nie wiem. Szkoda ze niezależnie od ustawień (gra na low czy med wygląda naprawdę średnio) bc2 chodzi po prostu słabo. Olać grafikę ale czemu na low mam low fps ? Są bardzo duże dropy które bardzo zmniejszają fun z grania. Jak się gra TP i z kumplami jest bardzo fajnie (jak w każdym mp). Podwaliny do dobrego mp są ale muszą to zooptymalizować. Jeszcze tylko troche movement i gibanie mi przeszkadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemn2 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Czyli grafika i optymalizacja o [gluteus maximus] ale fun jakiś z tego jest a moze będzie lepszy? Cza czekać na full i opinie o nim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 grafika może zostać, tylko niech optymalizacje poprawia, generalnie najwięcej fragów zdobywam na low (najlepsza widoczność i płynność), ale wkurzają mnie te cuda na kiju że człowiek ginie dopiero po bezpośrednim trafieniu czołgiem, brak wskaźnika życia, zbyt małe obrażenia zadawane granatami, helik jest bardzo słaby choc może dobrze bo przy tej wielkości map i braku broni do jego niszczenia było by przesrane z taką mocą jaką ma mi28 czy cobra w bt2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 bt2? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Czyli grafika i optymalizacja o [gluteus maximus] ale fun jakiś z tego jest a moze będzie lepszy? Cza czekać na full i opinie o nim. Na pewno jest i będzie lepszy :) Jak tylko zmniejszą sie lagi i będzie się dało grać z min AAx4 + bugi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZielonyTBG Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Z granatnikiem jest podobnie, jeśli przeciwnik jest przed tobą w odległości np. 1 m i strzelisz w niego z granatnika to on umiera, wybuchu nie ma, tobie nic się nie dzieje. Może tak powinno być, może mi się wydaje. Dodam od siebie ze tak ma być.Pocisk granatnika nie może wybuchnąć tuż po opuszczeniu lufy.Musi przelecieć jakiś dystans (chyba 50m) żeby się uzbroił. Robi się testy z tablic ustawionych w odległości co paręnaście metrów,żeby zobaczyć ile przebije a na której wybuchnie. A co do grafy to za biało jak dla mnie :rolleyes: ale może być jak na razie. Moim zdaniem (pewnie się nie zgodzicie) BC2 bardzo przypomina mi Fuel of War.Zwłaszcza dźwięki eksplozji są identiko.Tylko nie wiem czego ta gra się nie przyjęła.Szkoda bo fajna a trochę w nią pykałem. A u mnie przy ustawieniach na maxa w rozdziałce 1280x1024 jest w miarę dobrze.Co prawda nie wiem ile jest FPS-ów ale grało się dobrze,tylko lagi są straszne. Jeszcze muszę obadać AA bo jakoś dziwnie wygląda. Paska życia brakuje i jest to trochę upierd...e.No i nie ma komend pod Q.Niby koleś coś tak mówi jak się naciśnie na tle czołgu ale w BF2 imo było lepiej. Edytowane 31 Stycznia 2010 przez ZielonyTBG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Dziś 1 luty, gra wychodzi 2 marca, na co liczycie, na cud ? Płytki już wytłaczają, opakowania drukują , wyślą w połowie lutego do dystrybutorów. Może w paczu 1.5 coś zmienią :D Edytowane 31 Stycznia 2010 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 beta nie beta, 1 mapa tylko a wciąga żeby to tylko jeszcze szybciej chodziło, bo srednia 35 fps, a wartka akcja potrafi opasc do 21 może gdybym podkręcił bardziej proca...albo grafe zaczał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Jeśli pojadą jutro (2 lutego) do Pennsylvanii to może uda im się zyskać trochę więcej czaasu niż tylko miesiąc na dopracowanie gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Dziś 1 luty, gra wychodzi 2 marca, na co liczycie, na cud ? Płytki już wytłaczają, opakowania drukują , wyślą w połowie lutego do dystrybutorów. Może w paczu 1.5 coś zmienią :D Swiete slowa , marne szanse na jakies konkretne poprawki/usprawnienia kolejny raz developerzy robia nas w bambuko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek911 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Te ustawienia u mnie Benchmark frapsem 300s od początku mapy, przeważnie pierwszą linię udało się zdobyć. DX9->Frames, Time (ms), Min, Max, Avg 17690, 300000, 40, 71, 58.967 DX10->Frames, Time (ms), Min, Max, Avg 16555, 300000, 25, 114, 55.183 DX11->Frames, Time (ms), Min, Max, Avg 14955, 300000, 32, 64, 49.850 Oczywiście dx11 nie istnieje u mnie, ale sprawdzałem ustawienie, bo na viście było wtedy najwięcej fps ;) Ogólnie gra się miodnie :) Nieśmiertelniki cieszą chyba najbardziej :) ... ...ale kolizje, lagi działają na nerwy póki co :( Z bugów to np: po wyjściu z mapy nie działa już przycisk Join now, Historia serwerów zawiera tylko kilkanaście serwów (trzeba odświeżyć ze 3x, zwinąć i rozwinąć zakładkę żeby pojawiły się wszystkie dostępne). Uzupełnianie amunicji/życia po przejściu przez pack na ziemi też jakieś opóźnione/losowe. pzd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafa Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 (edytowane) Swiete slowa , marne szanse na jakies konkretne poprawki/usprawnienia kolejny raz developerzy robia nas w bambuko. Nie byłoby to złe gdyby patch pojawił się zaraz po premierze. Gorzej gdy na poprawki przyjdzie czekać miesiące. EDIT Mógłby ktoś jeszcze wybadać sprawę AA na ATI? Bo wciąż nie jestem pewien ale mam wrażenie że x2 działa a cokolwiek innego się ustawi wtedy nie ma w ogóle. Edytowane 31 Stycznia 2010 przez rafa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blues Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 The 'high' texture detail level isn't implemented in #BFBC PC beta. Is in the final release so will be a bit sharperTo już w ogóle ta gra będzie świetnie chodzić na high jak jeszcze nie zaimplementowali tych tekstur... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2010 Z bugów to np: po wyjściu z mapy nie działa już przycisk Join now, Historia serwerów zawiera tylko kilkanaście serwów (trzeba odświeżyć ze 3x, zwinąć i rozwinąć zakładkę żeby pojawiły się wszystkie dostępne). Uzupełnianie amunicji/życia po przejściu przez pack na ziemi też jakieś opóźnione/losowe. pzd Opóźnione nie losowe. To jest po to aby różnego rodzaju ammo w różnym czasie się nam dodało do ekwipunku. A jak mamy unlocka na wiecej nade'ów jeszcze wiecej potrzeba czasu zanim doda się nam amunicja. Join u mnie zawsze działą, to samo nie miałem czegoś takiego jak nonstop strzelanie po respawnie ;). Czołg mocny ale jego pocisk bardzo słaby. Aż tak się nie znam na balistyce ale to możliwe aby trafienie tego pocisku (nie wiem czy to odłamkowy) z 2 m od człowieka nie zabiłoby go. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 Strzelanie z automatów jest po piź... nie trzeba mieć skila bo to bardziej loteria. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 Mnie tylko denerwuje mala sila RKMow... Ale gra mnie zassala po maksie, az strach jak wyjdzie cala :D Czas odkurzyc joya, bo na myszy jakos dziwnie sie lata heli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregu Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lutego 2010 no heli troche ciezkawo z myszą, cza cyborga cos c zuje podłączyć bardzo podoba mi sie snajpienie, i to prawda ze jednak jest balistyka, często zaliczam hedy celując ponad głową żołnierza. Na serwerze z pingiem 63 to nawet jest szansa trafic w biegnącego...na wprost najwieksza :P ale taki ukosami tez da sie wychaczyc, tylko cza celowac troche przed lekkie karabiny maszynowe typu saw to smiech na sali, dowolna strzelba na tym samym dystansie robi lepiej(insta kill) a tu władujesz z 10 kulek( co widać) i kupa, podleci snajper z boku i cie 3 strzalami z pistoletu uwali... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...