Skocz do zawartości
RaKLeZ

Battlefield: Bad Company 2

Rekomendowane odpowiedzi

A wiadomo już coś o liczbie graczy? Bo jak ma być 12 vs 12 to ja pasuje.

Oczywiście ze ma być więcej niż 12v12 szczególnie na wersji PC ;). Mapa z bety jest w wersji small.

So far the only CONFIRMED news regarding player cap is that the pc version will defiantly have more than 24 players, but they didn't state how many more.

Będą dedyki bedzie i duży cap wiec nie ma co się martwić.

 

Beta na PC w grudniu, na PS3 19 listopada jak to było już wcześniej wspominane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dlatego,ze dogadują się ze Steamem w celu poprawy jakosci gry przez sieć tak jak w przypadku MWII. :wink:

Od jakiegoś czasu szukam sobie gry online i mam nadzieję,ze warto czekać bo zapowiada się fajna rozpierducha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wiem ze bede musial zrobic modernizacje maszyny, bo nei mam zamiaru meczyc sie na low :P

jednak z tym poczekam po pierwsze na bete, a po drugie na obnizke cen po swiateczna.

swoja droga, to cod moze juz srac po gaciach xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elegancja ten gameplay 40 min. Movement bardzo dobry, strzelanie też a przecież to pad. Dźwieki i grafa miód ale rewolucji na miarę crysisa nie ma wie to lepiej od niego powinno chodzić. Tym bardziej ze na ps3 chodzi bez zacięć. Czekam na movie z innej mapy ale to pewnie po becie PC dopiero ;d.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe co z tego wyjdzie :) jeśli w gameplay z padem dzieje się DUŻO to w mapach z większą ilością graczy (wersja PC) myszką i klawiaturą będzie mega wojenka :P Oby tylko z tego więcej było walki piechotą na karabinki niż bawienie się w naloty, altylerie + granaty itp. Widać po przykładzie BF2 gdzie czym starsza gra tym więcej ludzi grało tylko na inflatry server :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzialal toto na ps3 z mysza??

PS3 nielubi myszy i klawiatury ;)... jeszcze nie spotkałem się z żadną grą na PS3 na mysz i klawiaturę (i musiałem męczyć KillZone 2 na padzie :/)

 

Ma ktoś klucz do bety oddać kto niema PS3 ;) chętnie zobaczył bym co gra potrafi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko że sterowanie w grach na konsole jest dostosowane pod pad a nie mysz, w konsekwencji czego nie będziesz miał takiego efektu jak na PC, ruchy myszą będą spowolnione więc już lepiej opanować grę na padzie niż dostawać szału z tym wynalazkiem.

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

A mi się zdaje, że to nie z uprzejmości tylko [gluteus maximus] im zmiękła bo Bad Company 1 póki co sprzedał się o wiele gorzej niż BF2 i BF 1942.

 

Swoją drogą niezły beton te gameplaye z PS3... jak na przykład koleś 3 sekundy ładuje do innego gracza który jest 5m przed nim żeby go zabić

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

To samo masz w BF2 na pingu 80 :D

Dla mnie dziwne jedynie jest brak kładzenia się, snajper na kolankach, LOL

Sam czekam na bete na PC.

Ale on po prostu trafić nie może ;) ten drugi z resztą też skoro go nie zabił.

 

Zabrakło przycisków na padzie mam nadzieję, że na PC to będzie.

 

To jest chyba wypowiedź kogoś z Dice o tym, że prone na PC będzie

 

DICE feels that because the console versions of the game is at such a lower resolution (1280x720), compared to PC resolutions (as high as 2560x1600), that prone was breaking the fast paced action of the game and that it was too camper friendly. When DICE played with prone on consoles other players were nearly impossible to see while prone (until it was too late), and the matches often resulted in a camping festival between the defending team and the attacking team, complete with smores and campfire songs. The overall atmosphere felt slow, and the game wasn’t at its full fast-paced potential. When DICE played the matches with the prone turned off, it forced camping players to put more thought into their hiding spots, and it gave the attackers less of a disadvantage being able to see who was shooting at them and resulted in more fast paced gameplay. People like yourself can go on and on about how in real life prone is the most important battle stance in a firefight, but obviously this isn’t real life, and you should play ARMA2 or something if you really want it, or purchase the PC version .

 

Now, the reasons the PC platform are getting seemingly “better” features in the game are a result of DICE ignoring the PC user base for the past 3-4 years and this is a homage to the PC platform, and also because it’s a lot of things that PC users simply deserve. If you have played games on the PC for the last ten years you would know what I’m talking about, otherwise I won’t even try to explain... Also, k1ll8 saurav is completely correct about the difference of player’s between PC and consoles, and dedicated servers for PC’s are a must for any game like this on a PC platform, so don’t take it the wrong way. I don’t know DICE’s stance on clan support for the console version at this time, they have been back and forth on the topic and I don’t know why. If I find out I’ll let you know

 

Regarding player count on the pc…PC’s for obvious reason have much more powerful tech, thus allowing much more flexibility with things such as increased player count, so it would be flat out stupid to not take advantage of this and make the game more worthy of being on the PC instead of a direct port from a console version. You may say that this isn’t fair, but it really is and everything balances out (hey, we don’t get a slick Xbox LIVE interface and if I wanted that then I should play the xbox version). If you wanted a more powerful game, you should have bought a more powerful platform, plain and simple.

 

Prone- I don’t consider prone a real feature to get all excited about for the PC version, but I suppose people like you have proven me wrong. Regardless, as of right now prone is not going to be on the console version and I gave the reasons above.

 

Last but not least, the PC platform is usually expected to put up with a lot more “crap” compared to consoles. While consoles may get the game on a certain date, PC users typically have to wait much longer for the same game, but in turn, they get the game for a lower price because there are no licensing fees like consoles have, and typically they get a few more perks thrown in compared to consoles just for good measure. PC customers are a much tougher crowd then consoles are so we have to appeal to them in as many ways as possible, but why not? They deserve it after having a steady history of constantly getting the shaft. Also on a side note, If it wasn’t for the PC platform you wouldn’t be playing the game on consoles right now.

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/30/...57.page#3110573

Edytowane przez chronicsmoke

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

Jak grałem w BF1943 na X360 to mnie potrafili snajpować gdy biegałem i skakałem, tak samo wielu graczy nie miało problemów ze strzelbą (z której swoją drogą dopiero czwarte trafienie zabija).

A co do ciągłego ginięcia to to jest norma, zwłaszcza przy dużej ilości graczy, trzeba by cały czas siedzieć w ukryciu, a i tak ciężko przeżyć cały mecz.

 

Zresztą to chyba sensowne że z lżejszych broni dłużej trzeba strzelać. Był by sens gry gdyby jeden strzał zabijał (i nie mówie o headshotach)? Może realistyczne, ale przyjemność z gry żadna.

 

A te wszystkie filmiki (zwłaszcza ten ostatni z gametrailers) wyglądają świetnie. Zbytnio nie przepadam za współczesnym wojskiem, ale być może zagram.

Edytowane przez Harry Lloyd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość chronicsmoke

 

2:03 skąd my to znamy ;) Mam nadzieje, że Snoken popracuje nad nowymi filmami, jest na co czekać.

3:10 jest lepsze jak koleś nie może ominąć płotu i zostaje zabity... eh pad jest dobry ale nie do strzelanek po sieci.

 

Swoją drogą wszystkie filmiki jakie do tej pory obejrzałem sprawiają wrażenie, że grafika jest taka strasznie "sprana" trochę źle to wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak grałem w BF1943 na X360 to mnie potrafili snajpować gdy biegałem i skakałem, tak samo wielu graczy nie miało problemów ze strzelbą (z której swoją drogą dopiero czwarte trafienie zabija).

A co do ciągłego ginięcia to to jest norma, zwłaszcza przy dużej ilości graczy, trzeba by cały czas siedzieć w ukryciu, a i tak ciężko przeżyć cały mecz.

 

Zresztą to chyba sensowne że z lżejszych broni dłużej trzeba strzelać. Był by sens gry gdyby jeden strzał zabijał (i nie mówie o headshotach)? Może realistyczne, ale przyjemność z gry żadna.

 

A te wszystkie filmiki (zwłaszcza ten ostatni z gametrailers) wyglądają świetnie. Zbytnio nie przepadam za współczesnym wojskiem, ale być może zagram.

No tak ale mam nadzieje że pistolet będzie miał jakis sens na polu walki a nie tak jak w BF2 że tylko na mapach knifes & pistols

 

Na game play widac że pistolet będzie nawet użyteczny. I o to chodzi!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...