Skocz do zawartości
marminho

Problem Z Internetem.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ostatnio zepsuło się mojemu routerowi, rozglądam się za nowym (zdałem pytanie w temacie o routerach), ale w tym czasie jestem zmuszony pracować z Neostrada.

 

Cały problem wygląda tak że Neo nie chce do końca pracować z Vista, zainstalowałem stery od modemu (speedtouch 330) ściągnąłęm AutoConnect, poustawiałem wszystko w połączeniu wedle poradników, ale niestety i tak są problemy.

Internet nie chce się za każdym razem połączyć - wyskakuje napis 'weryfikacja nazwy użytkownika i hasła' i niestety czasem trwa to całą wieczność. Hasła wpisałem napewno dobrze, ponieważ czasem uda się połączyć i wtedy działa wszystko ładnie.

 

Więc dlaczego tak się dzieję? Proszę o pomoc :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Internet nie chce się za każdym razem połączyć - wyskakuje napis 'weryfikacja nazwy użytkownika i hasła' i niestety czasem trwa to całą wieczność. Hasła wpisałem napewno dobrze, ponieważ czasem uda się połączyć i wtedy działa wszystko ładnie.

Opis instalacji modemu ST330 pod Vistą jest na stronie Microsoftu, odpowiednie sterowniki tamże i u producenta. Ewentualnie na stronie TP. Linków nie dostaniesz bo mam bana na google, a zresztą były już na forum podawane.

Looknij jeszcze tam:

http://forum.purepc.pl/Sprzet-Sieciowy-and...65#entry3216365

 

Jak nie pomoże anito-anito, to podaj model routera. Może coś wymyślę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale spróbowałem jeszcze raz, i tym sposobem Microsoftu i innymi i ciągle jest ta "Weryfikacja...".

 

A co do routera to jeszcze nowego nie kupiłem, a stary dopóty działał to śmigało wszystko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co do routera to jeszcze nowego nie kupiłem, a stary dopóty działał to śmigało wszystko.

Dzwoń na 0800102102 i poproś o sprawdzenie parametrów linii.

Zresztą możesz ich też molestować w sprawie problemów z działaniem modemu pod Vistą, to ich sprzęt więc łaski wielkiej nie robią ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to zadzwonie i trochę ich zmolestuję :lol2:

 

Tylko jeszcze pytanie tak zanim, to wynika od nich że tak długo i nie zawsze zresztą się łączę (znaczy ten problem "weryfikacja...") czy jednak coś od modemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jeszcze pytanie tak zanim, to wynika od nich że tak długo i nie zawsze zresztą się łączę (znaczy ten problem "weryfikacja...") czy jednak coś od modemu?

Żeby sie tego dowiedzieć należy:

Dzwoń na 0800102102 i poproś o sprawdzenie parametrów linii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...