marminho Opublikowano 7 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Lutego 2009 Witam, ostatnio zepsuło się mojemu routerowi, rozglądam się za nowym (zdałem pytanie w temacie o routerach), ale w tym czasie jestem zmuszony pracować z Neostrada. Cały problem wygląda tak że Neo nie chce do końca pracować z Vista, zainstalowałem stery od modemu (speedtouch 330) ściągnąłęm AutoConnect, poustawiałem wszystko w połączeniu wedle poradników, ale niestety i tak są problemy. Internet nie chce się za każdym razem połączyć - wyskakuje napis 'weryfikacja nazwy użytkownika i hasła' i niestety czasem trwa to całą wieczność. Hasła wpisałem napewno dobrze, ponieważ czasem uda się połączyć i wtedy działa wszystko ładnie. Więc dlaczego tak się dzieję? Proszę o pomoc :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpAceR Opublikowano 8 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 8 Lutego 2009 Internet nie chce się za każdym razem połączyć - wyskakuje napis 'weryfikacja nazwy użytkownika i hasła' i niestety czasem trwa to całą wieczność. Hasła wpisałem napewno dobrze, ponieważ czasem uda się połączyć i wtedy działa wszystko ładnie.Opis instalacji modemu ST330 pod Vistą jest na stronie Microsoftu, odpowiednie sterowniki tamże i u producenta. Ewentualnie na stronie TP. Linków nie dostaniesz bo mam bana na google, a zresztą były już na forum podawane. Looknij jeszcze tam: http://forum.purepc.pl/Sprzet-Sieciowy-and...65#entry3216365 Jak nie pomoże anito-anito, to podaj model routera. Może coś wymyślę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marminho Opublikowano 9 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2009 Niestety, ale spróbowałem jeszcze raz, i tym sposobem Microsoftu i innymi i ciągle jest ta "Weryfikacja...". A co do routera to jeszcze nowego nie kupiłem, a stary dopóty działał to śmigało wszystko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpAceR Opublikowano 9 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2009 A co do routera to jeszcze nowego nie kupiłem, a stary dopóty działał to śmigało wszystko.Dzwoń na 0800102102 i poproś o sprawdzenie parametrów linii. Zresztą możesz ich też molestować w sprawie problemów z działaniem modemu pod Vistą, to ich sprzęt więc łaski wielkiej nie robią ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marminho Opublikowano 9 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2009 No to zadzwonie i trochę ich zmolestuję :lol2: Tylko jeszcze pytanie tak zanim, to wynika od nich że tak długo i nie zawsze zresztą się łączę (znaczy ten problem "weryfikacja...") czy jednak coś od modemu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpAceR Opublikowano 9 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 9 Lutego 2009 Tylko jeszcze pytanie tak zanim, to wynika od nich że tak długo i nie zawsze zresztą się łączę (znaczy ten problem "weryfikacja...") czy jednak coś od modemu?Żeby sie tego dowiedzieć należy: Dzwoń na 0800102102 i poproś o sprawdzenie parametrów linii. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...