dru8d Opublikowano 11 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) Posiadam myszkę firmy Logitech model LX7. Ze względu na to, że rozwaliła mi się klawiatura chcę kupić bezprzewodową, także Logitech. Interesuje mnie czy ktoś ma doświadczenie czy do podłączenia klawiatury (która ma własny odbiornik w zestawie) będę mógł użyć mini odbiornika znajdującego się w zestawie razem z myszką. Od niedawna mam doczynienia z bezprzewodowymi komponentami i nie mam doświadczenia, ale ciekawią mnie takie kombinacje. Jedno więcej wolne gniazdo USB to tez jest argument. Poza tym klawiatury mają takie beznadziejne nadajniki (nie za bardzo mam gdzie go umiejscowić), a nie w kształcie stickera jak myszka (patrz zdjęcie poniżej). Mini odbiornik od myszki. Edytowane 11 Lutego 2009 przez dru8d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silverato Opublikowano 11 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2009 mam mx 620 i mx air nie działają na jednym odbiorniku ale jak podłacze 2 odbiorniki to działają obie jednoczesnie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dru8d Opublikowano 11 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Lutego 2009 mam mx 620 i mx air nie działają na jednym odbiorniku ale jak podłacze 2 odbiorniki to działają obie jednoczesnie :) To akurat to ja wiem, że to będzie działać. Możesz sobie 10 myszek naraz podłączyć i tez będzie działać. Tak jak podłączałem się do laptopa poprzez bluetooth telefonem, jako urządzenie HID i telefon działał jako myszka. Interesuje mnie tylko czy nadajnik od mojej myszki i np. klawiatura z zestawu EX 110 będą grać ze sobą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...