Skocz do zawartości
MrTomAsh

D-link Dir-300 - Uwalony Przez Dd-wrt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jakiś czas temu postawiłem DD-WRT v24sp1. Pokusiłem się o wersję beta i up do sp2. Przez 3-4 dni było super... Potem... Coś mi WiFi zginęło więc twardy restart zrobiłem..... i.....

Router przestał działać! Wgrywałem mu wszystko co możliwe v23, v24, v24sp1, v24sp2, 1.04 (oryginalne) i kapota! Nic nie pomaga!

Na jednych ciągle się restartuje na innych po prostu nie odpowiada, a na oryginalnym LAN nie działa. Po prostu cyrk! Przed chwilą wgrałem mu jeszcze wersję z 17.02.2009 ale nie pomogło... Niby się nie restartuje (jak to robił co 2 min), ale nie można się zalogować do Web-GUI...

DHCP nigdzie nie działa i przyznaje jakieś głupie IP i maski.

Może coś jest źle w konfiguracji? może to nvram? Ale co i jak? Proszę o pomoc bo jestem zielony w temacie!

Pozdrawiam

Tomek

P.S. na forum dd-wrt o odpowiedź się doprosić nie mogę...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Podsyłałeś mi te posty na forum DD-WRT i jestem Ci wdzięczny, ale oprócz tego, że dobrałem się do telnetu reszta nie chodzi.

Dla przykładu na oryginalnym RedBoot wpisywałem

fconfig img_entry_addr 0x80040000 fconfig img_flash_addr 0xbfc20000 fconfig img_length 0x003c0000

Ale tylko przy ostatnim zapytał czy nadpisać, a finalnie nic się nie zmieniło. Porty LAN dalej nie działały.

Myślałem pisać do Ciebie w celu zaciągnięcia języka, ale chyba lepiej rozwiązać ten problem na łamach forum.

Ciekawostką jest fakt, że po załadowaniu którego kolwiek z softów dioda WIRELESS nie świeci. A z tego co pamiętam - powinna bo sieć bezprzewodowa jest domyślnie włączona.

Próbowałem czyścić NVRAM ale niestety nie mogę zatelnetować się do ROUTERa po starcie linuxa tylko zatrzymując boot_script, a przez ap61.rom to niestety nie działa...

---------

OK! Tu dostałem odpowiedź: http://openlinksys.info/forum/viewthread.p...1557#post_41557