xpiromanx Opublikowano 18 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2009 Witam, mam taki problem (jestem laikiem) kupiłem sobie głośniki http://allegro.pl/item556705269_super_zest...850_bronze.html jednak pojawił się problem ponieważ, mam zintegrowaną kartę dźwiękową więc zakupiłem http://allegro.pl/item552873882_pentagram_..._dzwiekowa.html taką oto kartę, czy przejściówka 1 chinch x 1 jack (x4) podpięta odpowiednio zapewni mi dźwięk, przestrzenny. Prosił bym o pomoc i sugestie. Z góry dziękuje za rady. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domban214 Opublikowano 18 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Lutego 2009 chyba niepotrzebnie kupiles ta karte... do zintegrowanych kart tez najczesciej mozna podlaczyc glosniki 5.1... Glosniki powinny miec 3 wtyczki mini-jack (jak sluchawki mikrofon itp) ktore podlaczasz normalnie do kompa (proste zintegrowane karty maja dzielone gniazda wiec glosniki podlacza sie tez pod gniazdo na mikrofon). Jak podlaczyc znajdziesz w instrukcji plyty glownej lub karty dzwiekowej jak juz kupiles lub poprostu kolorami dopasuj wtyczki do gniazd (powinny byc kolorowe) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...