Skocz do zawartości
toman

Pokaż Mi Swój Rower.

Rekomendowane odpowiedzi

Postępując śladem tematów z innych for na oślej proponuję umieszczać tutaj zdjęcia swoich kochanych rowerków.

 

Temat o tyle ciekawy, że tutaj zmienia się więcej i częściej części, także jest więcej do oglądania i obgadywania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powinieneś zacząc skoro juz zalozyłeś topic :wink:

 

rama: a-gang pm 16,5"

widły: XCR 130mm :lol: :lol: :lol:

kólka: sunrims double track + DM24 @ swiss dt champion @ deore

hamulce + klamki: avid bb5 x2 160mm + 2fr5

korba: deore LX (32z) + jakis tam alu rockring

kaseta: deore LX (8z)

biegi: acera 8

siodło: jakies z biedronki

mostek: truv hussefelt

kiera: noname z carefoura + gripy authora drozsze 2x od kiery

 

potem wrzuce aktualne foto :wink: (ale prawie nic sie nie zmieniło

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Edytowane przez Maniakalny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

Rama: DC amstaff (2004)

Amortyzator: Bomber mxr coil (2002)

Koło przód: piasta deore, obręcz singletrack, opona maxxis highroller 2,35

Koło tył: piasta deore xt, obręcz alex dm24 (teraz już singletrack), highroller

Korby deore, hamulce deore 535 z tarczą xtr/deore,

Kierownica pont dh (skrócona na 69cm)

Siodło: wtb laser V

Manetki alivio, przerzutki lx/alivio i takie tam

Waga: 13,8kg :twisted:

Edytowane przez Koen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda pancernie. Podoba mi się :) Ta waga, to chyba ramka?

Rama 2,5kg, opony po 850g, kierownica ~400g - to największe klocki :rolleyes:

Brakuje mi jeszcze regulowanej sztycy w stylu KS i900 czy gravitydropper ale ceny zabijały nawet jak kurs funta był po 4zł z hakiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

Rama: Kelly`s Sabotage 2007

Amor: RS Recon U-Turn 85-130 2008r

Koła: Mavic Crossride 2008r

Opony: Maxxis Crosmark 2.1

Korba: Deore XT 2008r

Przeżutki: Deore XT 2008r

Hamulce: Avid BB7 185/160 2008r

Kaseta: Sram PG990

Łańcuch: Sram PC991

Manetki Deore XT 2008

 

itp :)

Nowe części na ten sezon:

- koła (po wypadku połamałem przednie a samego nie kupi się łatwo, więc mam nowy komplet)

- opony j/w

- kaseta j/w

- łańcuch j/w

- siodełko Selle Italia C2 GEL FLOW

- klocki do hamulca, narazie na jedno koło, ale szukam na drugie

 

Obecnie w planach:

- wymiana ramy na Cube Reaction lub Radon ZR Race Team Edition

- amorek na RS Reba SL/Race.

- do nowej ramy:

* sztyca Ritchej WCS lub Smica

* zacisk KCNC

* kierownica (jeszcze nie wybrałem)

*zaciski kół KCNC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z czasów kiedy był ładny, nowy i piękny :P

Dołączona grafika

 

A tutaj fotka z ostatniego miesiąca ;)

Dołączona grafika

O tak o "artystycznie" - shot by 6300 :S

 

rama: lf cocaine 16'

widły: XCR 130mm ^^ - na przeczekanie, na nowy sezon będzie coś lepszego ;)

wheels: Vuelta Excalibur DH @ dt champion @ deore

hamulce + klamki: jakiś crap od shimano + deore

korba: truvativ x-flow

kaseta: Sram 7.0

biegi: acera 9

siodło: noname za 7 zł :]

mostek + kiera: truvativ hussefelt

Edytowane przez Lanc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W związku z wolnym weekendem i zapowiadaną ładną pogodą postanowiłem powymieniać graty które sobie leżały i czekały aż śnieg i sól zniknie z dróg (łańcuch, korba, kaseta). Rower rozebrałem do ostatniej śruby, przesmarowałem, wyczyściłem po sezonie zimowym i przy okazji poważyłem.

Zdjęcia słabe ale coś tam widać ;)

 

(rogi): Pro - 64g (zw)

(Hamulec Przedni): br-M535 322(zw)

(Hamulec tylny + adapter) br-M535 368(zw)

(tarcze + śruby) sm-rt61 160mmx2 320g (zw)

(Pancerze i Linki): Clarks teflon- 57g (zw)

(Kaseta): Shimano cs-hg50 11-28 - 292g (zw)

(Lancuch): wipperman connex 8sX + spinka srama - 285g (zw)

(Korba): Shimano SLX FC-M660 - 890g (zw)

(Przerzutka przednia): sram x.9 - 167g (zw)

(Przerzutka tylna): Sram 7.0 - 269g (zw)

(Widelec): MX PRO LO + gwiazdka - 2290g (zw)

(Rama+hak+miski): Kross "Morph" 19"- 1958g (zw)

(Gripy): setlaz genius 30g + korki 4g - 34g (zw)

(Kierownica): zoom 6061 t6 25,4 - 160g (zw)

(Pedaly) - Accent Lithium - 271g (zw)

(Siodlo): Gipiemme pluma evolution titanio - 179g (zw)

(Sztyca): Merida X-mission 350 27,2 - 275g (zw)

(Zacisk Sztycy): No name - 17g (zw)

(Manetki): twist Sram 3.0 - 131g (zw)

(Zaciski kól): datrmoor bolt-on - 67g (zw)

(Mostek): truvativ xr 90mm - 146g (zw)

(Podkladki) Token carbon 2x20mm - 21g (zw)

(topcap + osłona sterów): boplight - 8g

(Opona Przednia): Kenda karma kevlar- 491g (zw)

(Opona Tylna): kenda karma kevlar - 482g (zw)

(Detki): Maxxis ultralight 125, 129g razem 254g (zw)

(Kolo Przednie z opaska): alexrims ace19, cn spoke, novatec NT-D041 SB - 980g (zw)

(Kolo Tylne z opaska): alexrims ace19, cn spoke, novatec NT-D042 SB 1265g (zw)

 

Razem: 12063g

 

Jak widać maszyna ma potencjał - wystarczy wymienić kowadłowatego amora i mamy jakieś 600 gram mniej, na ramie można zbić około 200 - 300 gram - czyli po tych zmianach mamy ładne 11,2 kilo :) Mi na razie jednak amorek bardzo pasuje, rama też, więc ewentualne zmiany w dalszej przyszłości.

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

EDIT

Kwazor a no siedzę i tam od czasu do czasu ;) niestety mój nick jest dość popularny więc na dużej ilości for posługuję się "wiktorsam"

Edytowane przez IGI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moj złomik ;)

 

Kellys Quartz DSC 2006

Dołączona grafika

 

Rama: PROTEC alloy

Rozmiary ramy: 21.5"

Widelec: RST Gila Plus TnL (Turn&Lock), 100mm, oil / coil+MCU / Lockout ( padł mi troche lock )

Stery: RITCHEY Logic Zero integrated

Suport: SHIMANO Octalink cartridge ( Ja mam kwadrat )

Korby: SHIMANO M341 Octalink ( to samo co 1 up wyzej )

Przerzutka przód: SHIMANO Alivio

Przerzutka tył: SHIMANO Deore

Manetki: SHIMANO Alivio SL-M410 Rapidfire plus ilość biegów 24

Kaseta: SHIMANO CS-HG30-8 (11-32T)

Łańcuch: KMC Z-72

Hamulce: SHIMANO M465 Mechanical Disc ( V -brake od tektro )

Dżwignie hamulcowe: TEKTRO

Piasty: SHIMANO RM65 Disc Center Lock

Obręcze: KELLYS Doule Combat

Opony: KELLYS 2.0 Cobra skinwall

Wspornik: kierownicy KALLOY

Kierownica: steel

Chwyty: double density

Sztyca: KALLOY

Siodło: KBIX DriveLine PRO-Comp

Pedały: VP alloy / steel ( smietniki ! )

Akcesoria: Dołozyłem sobie koszyk na bidon..

Waga: kg 14,92

 

 

W nim co wymieniłem przez 2 lata to oryginalne pedały które były do bani ( złamały mi sie na dropie ;/ ) na platformy VP....

Dętek nie licze...

Reszta oryginał...

Ja ma to bardziej uboga wersje ale ( w drozszej były tarcze + octalink ale amor jakiś chłam )

Wole mnie myslec jak bede robił remont ile wydam... a sporo do zmiany bedzie..

 

P.s Korki od amora mnie nie zabiły jeszcze ;)

 

P.s. Kto zna skrót od RST ;) ?

 

Edit :

Qurvich : RUSKI SPRZĘT TŁUMIACY !! XD XD

 

IGI ten twoj rowerek to gdzies juz widziałem .. oczywiscie ma F...R...ORG

Edytowane przez Kwazor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz czas na prezentacje "składaka"

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Osprzęt i hamulce przeniose w najbliższym czasie do Cube-a, ale czekam, aż mi przyjdą zamienniki do starego abym nie został z dwoma niekompletnymi rowerami :)

 

Obecnie stoje przed zakupem jakiś fajnych rogów, narazie na oku mam WCS 90mm oraz Boplight Pro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rowerek w końcu złożony, i przetestowany na odcinku 30km, jedynie zaciski kół i rogi będą inne (wrzuce wtedy dodatkowe fotki), geometria pozwala na niesamowite przyspieszenie, rama jest bardzo sztywna, w końcu mam to co chciałem :)

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja maszynka :)

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Rama Duncon Amstaff 16" 2005

Sztyca Da Bomb

Siodelko DMR Dirt Jump Seat Expert MK 2

Amor Marzocchi Drop Off 3 150mm 2006

Obrecz przod Sun Rims Double Track

Obrecz tyl Alex Rims DX32

Szprychy przod DT Swiss Revolution

Szprychy tyl DT Swiss Champion

Piasta przod DMR Revolver

Piasta tyl Winzip jakis na 4 maszynach

Hamulec przod Avid Ball Bearing 7 185mm

Hamulec tyl Black Box 180mm

Opony Continental Diesel 26x2.5

Kierownica Shaman Racing DH 720mm

Mostek Da Bomb Fix

Klamki Avid Speed Dial 7

Manetka tyl SRAM 9 9sp 2000r. (niesmiertelne!)

Przerzutka tyl SRAM X.5 9sp

Suport Shimano XT

Korba FSA Power Pro

Zebatka Blackspire Downhill 7075

Pedaly Wellgo Red:)

Kaseta SRAM 7 9sp

Lancuch SRAM PC971

Napinacz Truvativ jakis

 

edit cos dla wagomaniakow:

Waga okolo 18kg :D

 

 

Troche chaotycznie ale to by bylo na tyle :) Zdjecie zrobione z prawej strony, lewa jest bardziej poobdzierana podobnie jak koncowki kierownicy ktore nie raz zetknely sie z autami nieumiejacych jezdzic angoli, taka karma.

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Cube Ltd Race 2009:

 

Rama: Alu Superlite 7005 podwójnie cieniowana, geomatria RFR 20"

Widelec: ROCK SHOX Reba SL 100mm, Motion Control, Poploc

Stery: FSA nr10 półzintegrowane

Wspornik kierownicy: Easton EA30 Oversized

Kierownica: Easton EA30 Lowriser Oversized

Gripy: CUBE Double Duometer

Przerzutka przednia: Shimano SLX FD-M660 Top Swing, 34,9mm

Przerzutka tylna: Shimano Deore XT RD-M772 Shadow

Manetki: Shimano SLX SL-M660 Rapidfire-Plus, 9-speed

Hamulce: Formula Oro K18 tarczowe hydrauliczne (180/160mm)

Korby: Shimano SLX FC-M660 Hollowtech II 44x32x22T. 175mm

Suport: Integrated BB

Kaseta: Shimano Deore CS-HG50 11-32T, 9-speed

Łańcuch: Shimano Deore CN-HG53 108 ogniw

Koła: Sunringle Ryde XMB

Opony: przód: Schwalbe Nobby Nic Triple Compound 2,25, tył:Schwalbe Racing Ralph Triple Compound 2,25

Dętki: Schwalbe MTB Standard SV13

Pedały: Fasten Alu

Siodło: RFR Natural Shape 0.1 M

Masa roweru: od 11,60kg

Masa ramy: 1850g

Sztyca: Easton EA30 31,6mm

Kolor: White Candy Blue

Edytowane przez -GIZIU-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten temat chyba bardziej odpowiedni na foty...

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

A tu "pikny" rowerek tylko trochę nie ten przedział cenowy jak dla mnie. Gdyby nie ten malutki szczegół to bym go łyknął bez namysłu. :wink:

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

P.S. 20-40 km dziennie robię, staram się jeździć każdego dnia. Mój rower ma za sobą 470km i jest już po pierwszym przeglądzie.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P.S. 20-40 km dziennie robię, staram się jeździć każdego dnia. Mój rower ma za sobą 470km i jest już po pierwszym przeglądzie.

 

Pozdrawiam.

:blink: 470km i przegląd?

ja robie co jakies 2000km :lol:

jak narazie wszystko działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buhahahaha... pośmialiśmy się już a teraz poważnie bo czasem żartujemy. :-D W zasadzie przegląd tzw. serwisowy lub jak ktoś woli gwarancyjny należy zrobić po około 200km i jest on konieczny gdy chce się by gwarancja była uznana. Z reguły taki rower na przeglądzie jest wnikliwie i szczegółowo przeglądany i w zakres takiego przeglądu okresowego wchodzą:

- regulacja układu napędowego,

- dokręcenie śrub i nakrętek,

- sprawdzenie i regulacja luzów części łożyskowych,

- sprawdzenie naciągu szprych i centrowanie kół,

- kontrola mechanizmu korbowego i elementów układu napędu,

- kontrola stanu mocowania kół,

- kontrola stanu ogumienia,

- sprawdzenie stanu hamulców i regulacja,

- sprawdzenie sprawności i skuteczności działania pozostałych podzespołów roweru.

 

Brak wykonania tego przeglądu może skutkować utratą świadczeń z tytułu gwarancji.

 

Dodatkowo ten przegląd jest bezpłatny.

 

To tyle teorii. Jak jest w praktyce oddając rower na przegląd..?

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W swoim naturalnym środowisku ;]

Fajnie skomponowany rowerek, wszystko tworzy zgraną całość.

Ale tak na prawdę chciałem zapytać... czym robiłeś fotki?

Próbowałem nie raz zrobić zdjęcie roweru w takich warunkach i zawsze wychodzi jednocześnie przepalone, niedoświetlone i zaszumione/nieostre :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...