Skocz do zawartości
toman

Pokaż Mi Swój Rower.

Rekomendowane odpowiedzi

EXIF prawdę Ci powie:

 

Orientacja obrazka: 1

Data i czas modyfikacji pliku: 2009:07:30 00:25:40

Wykonano za pomocą urządzenia: Canon

Model urządzenia: Canon EOS 30D

Oprogramowanie: ACD Systems Digital Imaging

Czas ekspozycji: 0,0769231

Wartość przysłony: 5,6

Program ekspozycji: 3

Czułość ISO: 1600

Czas otwarcia migawki: 3,70044

Przysłona: 4,97086

Korekta ekspozycji: -0,333333

Tryb pomiaru: 5

Lampa błyskowa: 16

Ogniskowa: 78

Rozdzielczość w płaszczyźnie ogniskowej X: 3959,32

Rozdzielczość w płaszczyźnie ogniskowej Y: 3959,32

Jednostka rozdzielczości ogniskowej: 2

Parametry użytkownika: 0

Tryb ekspozycji: 0

Balans bieli: 1

Typ ujęcia: 0

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcie też nie jest takie jak bym chciał - obiektyw mi nie trafia z autofocusem i będę wysyłał do kalibracji.

Pod tym względem kompakty mają przewagę - o ile nie poruszymy zdjęcia możemy być pewni że wyjdzie ostre :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

radon viper 06 troszke zmieniony :rolleyes:

rama alu, widelec carbon

full 105

kola mavic aksium race 09

opony michelin krylion carbon

 

fota:

Dołączona grafika

 

nie zawsze i nie wszedzie sie mozna wybrac kolarka, wiec korzystam jeszcze z mtb.

 

scott relfex 50

standardowe zostaly hamulce tektro, mostek, sztyca, stery, przednia przerzutka

[planuje wymienic w najblizszym czasie pedaly, hamulce -> deore, przednia przerzutka -> deore]

 

co juz wymienilem:

-kierownica: accent cos tam :) (musialem wymienic po wypadku, moja stalowa kierownica sie wygiela :lol2: )

-reszta osprzetu to deore z tego roku

-siodlo: jakis model gianta blizniaczo podobny do mojego boplighta z szosy tyle ze z dziura, waga rowniez w okolicach 200g

-amortyzator: z xcm'a zmieniony na epicona 09

-kola skladane: obecze mavic 317, piasty xt, szprychy dt okragle

-opony: schwalbe rocket ron 2.25

 

fota:

Dołączona grafika

 

po tych wymianach planuje zostawic go w spokoju, wystarczy mi taki narazie, chyba ze cos nie przezyje tego sezonu (np tylna deorka :lol2: ). dokladne przeglady robie raz na rok, staram sie sam ogarniac na biezaco co dzieje sie z moimi rowerami :rolleyes: jezdze amatorsko, srednio robie 400-500km tygodniowo, ostatnio sporo mtb :rolleyes:

 

» Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - ja jako bonus hyhy
Dołączona grafika
Edytowane przez -mess-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za 2 tygodnie w suwalkach jest maraton z serii maratony kresowe, chcialbym zobaczyc w jakiej formie jestem :) w sumie nie mam w tym zupelnie doswiadczenia wiec nie licze na wiele. jedyne w czym bralem udzial to akademickie mistrzowstwa polski w kolarskie gorskim w przesiecie, jako druga zapchaj dziura w teamie :lol2: . jak tam zajechalem i pojechalismy na objazd to do domu chcialem wracac, szczegolnie ze padalo, trasa nierealnie jak dla mnie trudna technicznie i idiotycznie niebezpieczna(szczegolnie i o dziwo zjazdy) a i przewyzszenia mimo ze petla miala tylko 8km byly naprawde ciezkie, wyscig to 4 petle, jechalem na kolarksich spd w kolarskich butach itp itd :D anyway tak wychodzi jakos, staram sie jezdzic co drugi dzien na jakies 60-80(mtb raczej mocno zawsze) czy tez 100-200 (kolarka, spokojniej, sam tlen) zaleznie od sytuacji + dokrecam codziennie jakies 20-30 dziennie jezdzac sobie po lokalnych sciezkach. kask zakladam tylko na szose, na mtb w lesie raczej stawiam na swoja rozwage :) chociaz ostatnio jak brzeg jeziora robilismy(dosc zarosnieta, 30cm szerokosci sciezka, duzo korzeni, ciagle zjazdy podjazdy nie wieksze niz 3 metry i nie dluzsze niz 10, po prawej spad 4-5 m do jeziora :D ), to wyjatkowo szybko jechalem, ale dwa razy prawie spadlem do jeziora - dwa razy zatrzymalem sie na drzewie HYHY :D ale zabawa przednia B-) w tym roku jak pogoda dopisze to na 300 paczki sie szarpne :mrgreen:

 

szukam benek zdjec Twojego roweru i znalezc nie moge :) waj? :) cos czuje ze ostra maszyna lub zapewne maszyny :)

Edytowane przez -mess-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja pokażę swoją bestię :)

 

Dołączona grafika

 

Sprzęt to Iron Horse MKIII Comp po małych modyfikacjach.

Ze zmienionych elementów:

Amor - Manitou Minute Elite Absolute IT 140mm / 20mm Hex axle

Opony - Rocket Ron 2.25 Performance

Piasta przód - Hope Pro II 20mm

Pozostałe graty to seria, czyli napęd SRAM X7/X9, hample Avid Juicy 5, koła DT i osprzęt Easton EA50.

 

Jak na razie zadowolony jestem :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja pokażę swoją bestię :)

Sprzęt to Iron Horse MKIII Comp po małych modyfikacjach.

Ze zmienionych elementów:

Amor - Manitou Minute Elite Absolute IT 140mm / 20mm Hex axle

Opony - Rocket Ron 2.25 Performance

Piasta przód - Hope Pro II 20mm

Pozostałe graty to seria, czyli napęd SRAM X7/X9, hample Avid Juicy 5, koła DT i osprzęt Easton EA50.

 

Jak na razie zadowolony jestem :mrgreen:

Taka "fura" a tak mało zdjęć ;). Zarzuć więcej jak możesz i powiedz ile Cię całe przedsięwzięcie kosztowało (najpierw sam rower a potem rower po zmianach).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konfuguracja:

 

Rama: Giant Anthem 1 2008

Amortyzator: Fox F80 RLC

Hamulce: Formula Oro K24

Koła: DT Hugi 240 Disc, Rigida Taurus, DT Competition

Zaciski kół: Soul Kozak

Opony: Schwalbe Racing Ralph, Tioga Blue Dragon

Korba: Shimano XT

Pedały: Look Quartz

Przerzutka tył: SRAM X-9

Przerzutka przód: Shimano XT

Manetki: SRAM X-9

Kaseta: Shimano XT

Kierownica: Race Face Next XC

Mostek: Ritchey WCS

Sztyca: Thomson Masterpiece

Zacisk sztycy: Soul Kozak

Siodełko: Specialized Toupe Gel

 

Rower czeka parę zmian i ostatecznie będzie bardziej biało niebieski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

Rama Specialized Enduro Elite, z przodu RS Duke, z tyłu Fox dhx air 5, hample avid juicy 5, piasta tył dt onyx, z przodu kółko od mavica, reszta to zbieranina srama, shimano i mavica. Ogolnie caly przod do wymiany, ale jeszcze nie wiem czy na sztywna oske chcem przechodzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

110mm skoku, wiec jeszcze tak tragicznie nie jest...a z wymianą to zalezy, te 140mm chcial bym miec, ale bez sztywnej osi chyba nie da rady, wiec albo pojde w strone sztywnej osi i Pikea, albo zostanie to co jest i RS Revelation lub Manitou Black.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wiesz... szkoda geometrii na tak niskiego amorka. Zresztą czasem można znaleźć choćby Nixony 145mm w dobrych cenach na ośkę 9mm więc może coś takiego? Zresztą, koszt nowej piasty nawet używanej pod 20mm ośkę to jest ok. 70zł (nówki od ~130), przeplecenie koła to jest 30zł, szprychy też koło 30zł (u mnie się udało zachować szprychy i sam przeplatałem więc te koszty odpadły) więc majątek toto nie jest a różnica w sztywność odczuwalna.

 

Naprawdę bardzo fajna rama ten Spec, ale do niej wysokie 130mm to minimum... Zresztą one nie były sprzedawane z amorkami niższymi niż 130mm Foxy, a niektóre i z Foxami 150mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z przodu mam kołko mavica z prostymi szprychami, crossmax bodajże, takze przy wymianie piasty, bede musiał nowe koło składac. O tym nixonie myslałem, nie byłem pewny czy jest na 9mm, plus chciał bym zeby amor miał tez regulacje skoku, ale narazie mi sie nie spieszy, poki co lecze kontuzje i nie wiem kiedy na rower wsiądę i zaczne ostrzej jezdzic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rama___GEKKO FLIGHT CARBON

koła___MAVIC CROSSLAND DISC/V-BRAKE

przerzutki___p-DEORE XT t-DEORE XT

hamulce___AVID JUICY THREE

manetki___DEORE XT 2-way realase

stery___CHRIS KING GOLD

mostek___RITCHEY WCS

kiera___RITCHEY WCS

amortyzator___ROCK SHOX REBA TEAM

siodełko___SELLE ITALIA SLR 185g

korba___DEORE XT

 

aktualnie koła to już EASTON XC2,mostek i kiera RITCHEY WCS CARBON,manetki SHIMANO XTR.

post-180293-1266744355_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rama___GEKKO FLIGHT CARBON

koła___MAVIC CROSSLAND DISC/V-BRAKE teraz już są DT 240s/XR 4.1D

przerzutki___p-XTR t-DEORE XT

hamulce___DEORE XT

manetki___XTR 2-way realase

stery___CHRIS KING GOLD

mostek___RITCHEY WCS

kiera___RITCHEY WCS

amortyzator___ROCK SHOX REBA TEAM teraz jest FOX F100RL

siodełko___SELLE ITALIA SLR 185g teraz jest San Marco ASPide 172g

korba___DEORE XT

 

po kolejnej modernizacji rower waży poniżej 10kg.wymieniłem koła na DT 240s/XR 4.1d wraz z oponami Ritchey Speedmax,hamulce na Deore XT (ostatni model),siodełko na San Marco ASPide, pancerze na Jagwire Ripcord, łańcuch na KMC X9SL, wymienione komponenty wędrują na Allegro

 

 

ostatnie zdjęcie przedstawia mój rower w nieco innej konfiguracji.trochę się zmieniło

post-180293-1269807093,31_thumb.jpg

post-180293-039121500 1277217075_thumb.jpg

post-180293-0-06963600-1292515084_thumb.jpg

Edytowane przez petrol80

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Większość części jest z mojego starego enduraka (od alivio po xtr) więc ogólnie nie ma się czym chwalić, masa to pewnie 13kg z dużym hakiem :P Zmiany są w planie, ale też nie chcę go lightować tak żeby stracił na użyteczności. Dlatego np. jest reba a nie sid, dlatego będą maviki xm719 a nie xc717 itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...