BLANTMEN Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 EXIF prawdę Ci powie: Orientacja obrazka: 1 Data i czas modyfikacji pliku: 2009:07:30 00:25:40 Wykonano za pomocą urządzenia: Canon Model urządzenia: Canon EOS 30D Oprogramowanie: ACD Systems Digital Imaging Czas ekspozycji: 0,0769231 Wartość przysłony: 5,6 Program ekspozycji: 3 Czułość ISO: 1600 Czas otwarcia migawki: 3,70044 Przysłona: 4,97086 Korekta ekspozycji: -0,333333 Tryb pomiaru: 5 Lampa błyskowa: 16 Ogniskowa: 78 Rozdzielczość w płaszczyźnie ogniskowej X: 3959,32 Rozdzielczość w płaszczyźnie ogniskowej Y: 3959,32 Jednostka rozdzielczości ogniskowej: 2 Parametry użytkownika: 0 Tryb ekspozycji: 0 Balans bieli: 1 Typ ujęcia: 0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 EXIF prawdę Ci powie:A no, podejrzewałem że to nie kompakt Dla mojego a710 jedyną nadzieją pozostaje niefirmowy soft, statyw i zabawa hdr :razz: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IGI Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zdjęcie też nie jest takie jak bym chciał - obiektyw mi nie trafia z autofocusem i będę wysyłał do kalibracji. Pod tym względem kompakty mają przewagę - o ile nie poruszymy zdjęcia możemy być pewni że wyjdzie ostre :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2009 (edytowane) radon viper 06 troszke zmieniony :rolleyes: rama alu, widelec carbon full 105 kola mavic aksium race 09 opony michelin krylion carbon fota: nie zawsze i nie wszedzie sie mozna wybrac kolarka, wiec korzystam jeszcze z mtb. scott relfex 50 standardowe zostaly hamulce tektro, mostek, sztyca, stery, przednia przerzutka [planuje wymienic w najblizszym czasie pedaly, hamulce -> deore, przednia przerzutka -> deore] co juz wymienilem: -kierownica: accent cos tam :) (musialem wymienic po wypadku, moja stalowa kierownica sie wygiela :lol2: ) -reszta osprzetu to deore z tego roku -siodlo: jakis model gianta blizniaczo podobny do mojego boplighta z szosy tyle ze z dziura, waga rowniez w okolicach 200g -amortyzator: z xcm'a zmieniony na epicona 09 -kola skladane: obecze mavic 317, piasty xt, szprychy dt okragle -opony: schwalbe rocket ron 2.25 fota: po tych wymianach planuje zostawic go w spokoju, wystarczy mi taki narazie, chyba ze cos nie przezyje tego sezonu (np tylna deorka :lol2: ). dokladne przeglady robie raz na rok, staram sie sam ogarniac na biezaco co dzieje sie z moimi rowerami :rolleyes: jezdze amatorsko, srednio robie 400-500km tygodniowo, ostatnio sporo mtb :rolleyes: » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - ja jako bonus hyhy Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez -mess- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2009 (edytowane) ... :rolleyes: jezdze amatorsko, srednio robie 400-500km tygodniowo, ostatnio sporo mtb :rolleyes: ...Co Ty do Vuelty sie przygotowujesz :wink: Poza tym nieładnie jeździć bez kasku :P Edytowane 11 Sierpnia 2009 przez benek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2009 (edytowane) za 2 tygodnie w suwalkach jest maraton z serii maratony kresowe, chcialbym zobaczyc w jakiej formie jestem :) w sumie nie mam w tym zupelnie doswiadczenia wiec nie licze na wiele. jedyne w czym bralem udzial to akademickie mistrzowstwa polski w kolarskie gorskim w przesiecie, jako druga zapchaj dziura w teamie :lol2: . jak tam zajechalem i pojechalismy na objazd to do domu chcialem wracac, szczegolnie ze padalo, trasa nierealnie jak dla mnie trudna technicznie i idiotycznie niebezpieczna(szczegolnie i o dziwo zjazdy) a i przewyzszenia mimo ze petla miala tylko 8km byly naprawde ciezkie, wyscig to 4 petle, jechalem na kolarksich spd w kolarskich butach itp itd :D anyway tak wychodzi jakos, staram sie jezdzic co drugi dzien na jakies 60-80(mtb raczej mocno zawsze) czy tez 100-200 (kolarka, spokojniej, sam tlen) zaleznie od sytuacji + dokrecam codziennie jakies 20-30 dziennie jezdzac sobie po lokalnych sciezkach. kask zakladam tylko na szose, na mtb w lesie raczej stawiam na swoja rozwage :) chociaz ostatnio jak brzeg jeziora robilismy(dosc zarosnieta, 30cm szerokosci sciezka, duzo korzeni, ciagle zjazdy podjazdy nie wieksze niz 3 metry i nie dluzsze niz 10, po prawej spad 4-5 m do jeziora :D ), to wyjatkowo szybko jechalem, ale dwa razy prawie spadlem do jeziora - dwa razy zatrzymalem sie na drzewie HYHY :D ale zabawa przednia B-) w tym roku jak pogoda dopisze to na 300 paczki sie szarpne :mrgreen: szukam benek zdjec Twojego roweru i znalezc nie moge :) waj? :) cos czuje ze ostra maszyna lub zapewne maszyny :) Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez -mess- Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oliwer21 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Ja szoskę zaczelem doceniać jak zaczełem pomykać po mieście (trochę trzeba uważać na dziury jak się ma dobrze nabite koła :wink: ) uczucie przemykania pomiędzy samochodami w korku bezcenne :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janisław Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 18 Sierpnia 2009 To i ja pokażę swoją bestię :) Sprzęt to Iron Horse MKIII Comp po małych modyfikacjach. Ze zmienionych elementów: Amor - Manitou Minute Elite Absolute IT 140mm / 20mm Hex axle Opony - Rocket Ron 2.25 Performance Piasta przód - Hope Pro II 20mm Pozostałe graty to seria, czyli napęd SRAM X7/X9, hample Avid Juicy 5, koła DT i osprzęt Easton EA50. Jak na razie zadowolony jestem :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 To i ja pokażę swoją bestię :) Sprzęt to Iron Horse MKIII Comp po małych modyfikacjach. Ze zmienionych elementów: Amor - Manitou Minute Elite Absolute IT 140mm / 20mm Hex axle Opony - Rocket Ron 2.25 Performance Piasta przód - Hope Pro II 20mm Pozostałe graty to seria, czyli napęd SRAM X7/X9, hample Avid Juicy 5, koła DT i osprzęt Easton EA50. Jak na razie zadowolony jestem :mrgreen: Taka "fura" a tak mało zdjęć ;). Zarzuć więcej jak możesz i powiedz ile Cię całe przedsięwzięcie kosztowało (najpierw sam rower a potem rower po zmianach). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2009 benek, jestem po pierwszym maratonie :) wszystko by bylo fajnie gdyby nie przebita opona na drugim kilometrze, czas naprawy zepsul cala zabawe :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomwer Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Też się pochwalę:) Mój Anthem 2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 wiesz moze ile wazy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomwer Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2009 W konfiguracji jak na zdjeciu bedzie wazyl cos ok 11kg, bo z tyłu jest opona na drucie. Na innych oponach wyjdzie pewnie coś poniżej 11kg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawor121 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2009 No a jaka to konfiguracja,bo tego nie wspomniałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomwer Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Konfuguracja: Rama: Giant Anthem 1 2008 Amortyzator: Fox F80 RLC Hamulce: Formula Oro K24 Koła: DT Hugi 240 Disc, Rigida Taurus, DT Competition Zaciski kół: Soul Kozak Opony: Schwalbe Racing Ralph, Tioga Blue Dragon Korba: Shimano XT Pedały: Look Quartz Przerzutka tył: SRAM X-9 Przerzutka przód: Shimano XT Manetki: SRAM X-9 Kaseta: Shimano XT Kierownica: Race Face Next XC Mostek: Ritchey WCS Sztyca: Thomson Masterpiece Zacisk sztycy: Soul Kozak Siodełko: Specialized Toupe Gel Rower czeka parę zmian i ostatecznie będzie bardziej biało niebieski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cookie Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 Rama Specialized Enduro Elite, z przodu RS Duke, z tyłu Fox dhx air 5, hample avid juicy 5, piasta tył dt onyx, z przodu kółko od mavica, reszta to zbieranina srama, shimano i mavica. Ogolnie caly przod do wymiany, ale jeszcze nie wiem czy na sztywna oske chcem przechodzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Huberek Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 (edytowane) Tak mały amorek do Speca Enduro? :) EDIT: Sorki, nie doczytałem że zmieniasz przód. Jakieś amorki masz w planach? Edytowane 22 Września 2009 przez qrvich Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cookie Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 110mm skoku, wiec jeszcze tak tragicznie nie jest...a z wymianą to zalezy, te 140mm chcial bym miec, ale bez sztywnej osi chyba nie da rady, wiec albo pojde w strone sztywnej osi i Pikea, albo zostanie to co jest i RS Revelation lub Manitou Black. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Huberek Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 No wiesz... szkoda geometrii na tak niskiego amorka. Zresztą czasem można znaleźć choćby Nixony 145mm w dobrych cenach na ośkę 9mm więc może coś takiego? Zresztą, koszt nowej piasty nawet używanej pod 20mm ośkę to jest ok. 70zł (nówki od ~130), przeplecenie koła to jest 30zł, szprychy też koło 30zł (u mnie się udało zachować szprychy i sam przeplatałem więc te koszty odpadły) więc majątek toto nie jest a różnica w sztywność odczuwalna. Naprawdę bardzo fajna rama ten Spec, ale do niej wysokie 130mm to minimum... Zresztą one nie były sprzedawane z amorkami niższymi niż 130mm Foxy, a niektóre i z Foxami 150mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cookie Opublikowano 22 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2009 Z przodu mam kołko mavica z prostymi szprychami, crossmax bodajże, takze przy wymianie piasty, bede musiał nowe koło składac. O tym nixonie myslałem, nie byłem pewny czy jest na 9mm, plus chciał bym zeby amor miał tez regulacje skoku, ale narazie mi sie nie spieszy, poki co lecze kontuzje i nie wiem kiedy na rower wsiądę i zaczne ostrzej jezdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astro Opublikowano 21 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 21 Października 2009 Moja rowera :D DM FR 4.0 ,Marzok Junior t 05 170mm ,korby truvativ hussefelt ,koło tył: 24" piasta deorka double track duro 3.0 ,koło przód: 26" novatec dm24 wtb 2.6 , kiera + mostek truvativ , hample avid etc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrol80 Opublikowano 21 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Lutego 2010 rama___GEKKO FLIGHT CARBON koła___MAVIC CROSSLAND DISC/V-BRAKE przerzutki___p-DEORE XT t-DEORE XT hamulce___AVID JUICY THREE manetki___DEORE XT 2-way realase stery___CHRIS KING GOLD mostek___RITCHEY WCS kiera___RITCHEY WCS amortyzator___ROCK SHOX REBA TEAM siodełko___SELLE ITALIA SLR 185g korba___DEORE XT aktualnie koła to już EASTON XC2,mostek i kiera RITCHEY WCS CARBON,manetki SHIMANO XTR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petrol80 Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 (edytowane) rama___GEKKO FLIGHT CARBON koła___MAVIC CROSSLAND DISC/V-BRAKE teraz już są DT 240s/XR 4.1D przerzutki___p-XTR t-DEORE XT hamulce___DEORE XT manetki___XTR 2-way realase stery___CHRIS KING GOLD mostek___RITCHEY WCS kiera___RITCHEY WCS amortyzator___ROCK SHOX REBA TEAM teraz jest FOX F100RL siodełko___SELLE ITALIA SLR 185g teraz jest San Marco ASPide 172g korba___DEORE XT po kolejnej modernizacji rower waży poniżej 10kg.wymieniłem koła na DT 240s/XR 4.1d wraz z oponami Ritchey Speedmax,hamulce na Deore XT (ostatni model),siodełko na San Marco ASPide, pancerze na Jagwire Ripcord, łańcuch na KMC X9SL, wymienione komponenty wędrują na Allegro ostatnie zdjęcie przedstawia mój rower w nieco innej konfiguracji.trochę się zmieniło Edytowane 16 Grudnia 2010 przez petrol80 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Sierpnia 2010 X2 2009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
got3n Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Sierpnia 2010 (edytowane) Trance X po modyfikacjach ;) Uploaded with ImageShack.us Edytowane 24 Sierpnia 2010 przez got3n Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Giantowa mafia w natarciu :-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-mess- Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2010 jaka specyfikacja i waga? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koen Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Większość części jest z mojego starego enduraka (od alivio po xtr) więc ogólnie nie ma się czym chwalić, masa to pewnie 13kg z dużym hakiem :P Zmiany są w planie, ale też nie chcę go lightować tak żeby stracił na użyteczności. Dlatego np. jest reba a nie sid, dlatego będą maviki xm719 a nie xc717 itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tygrysiek Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Sierpnia 2010 (edytowane) To i ja się też pochwalę... Edytowane 29 Sierpnia 2010 przez Tygrysiek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavok Opublikowano 18 Września 2010 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2010 (edytowane) Kross Level A4 specyfikacja 2007 zmienione tylko manetki i dołożona osłonka pod łańcuch ;) używam raczej rekreacyjnie. \ Edytowane 18 Września 2010 przez slavOK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...