Skocz do zawartości
toman

Pokaż Mi Swój Rower.

Rekomendowane odpowiedzi

Typowy rozbijacz-dPowóz, narzędzie do przemieszczania się z punktu A do punktu B. Właściwie wszystko stock, z pominięciem pedałów (plastiki szły ~para/tydzień :lol:). Usunięte zostało też kilka mało istotnych pierdółek. Flaka zdarzało mi się b.często mieć, kiedyś rozwalałem komputery (i rowery ;)), teraz czas przerzucić się na to drugie. Plany? Przede wszystkim jakieś ludzkie opony i obręcze, amortyzowana sztyca pod siodełko i wygodniejsza siedzisko. O oświetleniu nie wspominam, o ile nawet zajdzie potrzeba załatwienia takiego. Licznik również by się przydał. W dalszej perspektywie czasu marzy mi się wywalenie co najmniej jednej V'ki na rzecz tarczowca, ale wiąże się to z wymianą piasty (si?). Dojdą oprócz tego jakieś małe cechy, nadające rytu indywidualnego.

Nigdy nie interesowałem się rowerami, tak więc niektóre* kwestie są dla mnie 'czarną magią' :P.

//Maszynka ma mi pomóc w przemieszczaniu się i odreagowywaniu rzucania palenia - dawniej jeździłem więcej, teraz chciałbym też trochę lepiej :). Jeżdżę głównie po asfaltach, może kolarka byłaby lepsza? Miałem przyjemność korzystać z mocno customowej, bardzo fajna sprawa.

W lecie zamierzam postawić sobie wyzwanie i pojechać rowerem na Mazury :D.

*a raczej większość

post-112992-0-54687500-1305240387_thumb.jpg

Edytowane przez AragornPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby tam założyć tarczę to musisz z pół roweru wymienić. ;]

Nie zrozum mnie źle, ale w taki model nie opłaca się za bardzo inwestować. Poza tym dobre v-ki na prawdę niewiele ustępują tarczowym, chyba, że chcesz to dla "szpanu" zainstalować. ;]

Jak jeździsz głównie po szosie to pomyśl nad innym rowerem niż typowy "góral", jak mix asfalt i las to może być i taki.

Po pierwsze to go trochę ogarnij, bo te dziury w "rączkach" wyglądają co najmniej odpustowo. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AragornPL, nie wiem co masz na myśli pod określeniem jakieś ludzkie opony. Dla mnie takim czymś jest Continental City Ride. Ja kupowałem na allegro w zeszłym roku, cena też coś ok 40zł. Do miasta moim zdaniem bardzo fajne opony. Jeździ się lżej, szybciej, ciszej. Kapcia nie złapałem w tym czasie. Uzyskuje się tym sposobem kompromis pomiędzy górskim nabytkiem a miejską jazdą. Teraz osoby jeżdżące w mieście na oponach z traktora to dla mnie masochiści ;)

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie interesowałem się rowerami, tak więc niektóre* kwestie są dla mnie 'czarną magią' :P.

 

Nie wiem ile możesz wrzucić w rower, ale jak już chcesz tarczę na przodzie, to najtaniej wyjdzie BB5 z tarczą 160mm, jednak do tego potrzebujesz odpowiedniej piasty. Amorek ma miejsce na mocowanie adaptera, klamka też zostaje ale trzeba kupić nowy pancerz i linkę. Zakładanie odpowiedniej piasty do obecnej felgi mija się z celem, taniej lub podobnie wyjdzie kupno nowego koła np: LINK. Z tyłu z tego co widzę, to raczej nie masz możliwości montażu tarczy, więc jesteś skazany na obręcz/koło pod V-ki. Z tyłu masz wolnobieg, więc jeśli nie chcesz zmieniać osprzętu, to musisz kupić odpowiednie koło, lub zmienić obręcz jeśli już chcesz inną.

 

Po pierwsze to go trochę ogarnij, bo te dziury w "rączkach" wyglądają co najmniej odpustowo. ;]

 

Może przy gripach i bez rogów tak wygląda, ale u mnie z manetkami i rogami zaślepienie tego wygląda właśnie bardziej "wiejsko" :wink: Edytowane przez .PaVLo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gotowy, jutro pierwsza przejazdzka :)

 

 

Rama: Da Bomb, Dirt Bomb (2009)

Widelec: Rock Shox, Boxxer Race (2010)

Damper: Manitou Swinger SPV Air 6.5"

 

Kierownica: NC-17 DH Big Dirt 31.8 (710mm)

Mostek: Sunline Rock Shox Boxxer DM

Gripy: no name

Barendy: Shaman Racing DH

Stery: Cane Creek 110

 

Siodło: DMR

Sztyca: Da Bomb

Zacisk: Da Bomb

 

Korby: Fire Eye CMC ISIS

Support: Truvativ Gigapipe DH ISIS 83mm

Zębatka: Blackspire Epic Downhill 44T

Łańcuch: SRAM PC991

Pedały: NC-17 STD I S-Pro

 

Napinacz: MRP Sys 1 World Cup ISCG

Przerzutka tyl: SRAM X5

Manetka: SRAM 9.0 (1999!)

Kaseta: SRAM PG970 MTB

 

Koło przód:

Obręcz: Sun Ringle Double Track, 36, 26"

Szprychy: DT Swiss Champion Stainless, 36

Piasta: DMR MTB Revolver 20mm, 36

Opona: Continental Diesel 2.5"

Dętka: no name

 

Koło tył:

Obręcz: Sun Ringle MTX39, 32, 26"

Szprychy: DT Swiss Champion Stainless, 32

Piasta: Sun Ringle Lawwill 150mm, 32

Oś: Sun Ringle Stiffy Axle - Abbah/Lawwill Rear 150mm/12mm

Opona: Continental Diesel 2.5"

Dętka: no name

 

Hamulec przód, klamka: Avid BB7 203mm, Avid Speed Dial 7

Adapter hamulca przód: Shimano Mount Adaptor Front Post to Post 203mm (dedykowany pod Boxxera jest zly!)

Hamulec tył, klamka: Avid BB7 185mm, Avid Speed Dial 7

 

 

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na dojazdy do roboty chyba jak znalazł, nie trzeba się przynajmniej martwić że zaginie. Powiedz tylko, co tam za rzeźbę z tyłu odwaliłeś, bo mnie to intryguje ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gotowy, jutro pierwsza przejazdzka :)

 

No to czekam na foty ze zjazdu z Czantorii lub fajnej trasy DH, bo chyba po mieście po bułki nie masz zamiaru nim jeździć? :wink:

 

Takim czymś przemieszczam się po mieście od 3,5 roku.

 

I od 3,5 roku nie zdarzyło Ci się jechać po zmroku ?, a jeśli tak to chyba nie ulicą bez oświetlenia ? :rolleyes:

 

Powiedz tylko, co tam za rzeźbę z tyłu odwaliłeś, bo mnie to intryguje ;)

 

Pewnie ma to symulować napinacz lub ogranicznik "zwisu" łańcucha, co przy single speed nie ma kompletnie sensu, bo naciąg ustawia się kołem, a jak łańcuch jest za długi to się go skraca a nie montuje takie patenty :D . Edytowane przez .PaVLo.
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zmroku w ruch idzie ledlampa na plecaku i tikka xp więc jakoś mnie widać.

 

Co do self-made napinacza, to niestety, ale przy singlu, tej ramie, poziomych hakach bez napinaczy osi i szybkozamykaczu okazał się koniecznością. Koło lubiło sobie "wyskoczyć" do przodu (przy dobrym naciągnięciu łańcucha), a przy wariancie trochę luźniejszym często łańcuch spadał. Poza tym łańcucha nie skrócisz o jedno ogniwo, a że zależało mi na konkretnym przełożeniu przy którym niejak nie mogłem dobrać długości łańcucha to machnąłem z płaskownika i kółka od przerzutki takie diabelstwo. Działa wyśmienicie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to czekam na foty ze zjazdu z Czantorii lub fajnej trasy DH, bo chyba po mieście po bułki nie masz zamiaru nim jeździć? :wink:

 

W Anglii nie ma Czantorii :P Poniewaz to moj pierwszy full na poczatku bedzie delikatnie, planuje zaczac od

w ktorys z weekendow.

 

A narazie jezdze rowerem po bulki :D A tak na powaznie to Londyn oferuje baaardzo wiele miejsc w ktorych rower jak na razie sprawdzal sie wysmienicie, chociaz gdzies juz zgubilem dolna rolke z napinacza, ktora pewnie za slabo dokrecilem i musialem kupic nowa :(

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Amorek w Krossie to ciezkawy Suntour XCR, ogolnie mtb przed sezonem mialo przejsc dalsza czesc kuracji odchudzajacej (amor, kola), ale pojawil sie drugi rower. Jesli chodzi konfig to naped to korba to slx, manetki xt, przerzutka deore i slx, hamulce to deore 596 i tarcze xt, pedaly cranki brothers.

wazy sporo, ale jezdzi ;) a Madone jest sliczny nawet w fabrycznej konfiguracji ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...