Gość Harry Lloyd Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2011 Jeszcze troche bardziej w pionie i faktycznie by mogło być dla przyjemności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AragornPL Opublikowano 12 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2011 (edytowane) Typowy rozbijacz-dPowóz, narzędzie do przemieszczania się z punktu A do punktu B. Właściwie wszystko stock, z pominięciem pedałów (plastiki szły ~para/tydzień :lol:). Usunięte zostało też kilka mało istotnych pierdółek. Flaka zdarzało mi się b.często mieć, kiedyś rozwalałem komputery (i rowery ;)), teraz czas przerzucić się na to drugie. Plany? Przede wszystkim jakieś ludzkie opony i obręcze, amortyzowana sztyca pod siodełko i wygodniejsza siedzisko. O oświetleniu nie wspominam, o ile nawet zajdzie potrzeba załatwienia takiego. Licznik również by się przydał. W dalszej perspektywie czasu marzy mi się wywalenie co najmniej jednej V'ki na rzecz tarczowca, ale wiąże się to z wymianą piasty (si?). Dojdą oprócz tego jakieś małe cechy, nadające rytu indywidualnego. Nigdy nie interesowałem się rowerami, tak więc niektóre* kwestie są dla mnie 'czarną magią' :P. //Maszynka ma mi pomóc w przemieszczaniu się i odreagowywaniu rzucania palenia - dawniej jeździłem więcej, teraz chciałbym też trochę lepiej :). Jeżdżę głównie po asfaltach, może kolarka byłaby lepsza? Miałem przyjemność korzystać z mocno customowej, bardzo fajna sprawa. W lecie zamierzam postawić sobie wyzwanie i pojechać rowerem na Mazury :D. *a raczej większość Edytowane 12 Maja 2011 przez AragornPL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2011 Żeby tam założyć tarczę to musisz z pół roweru wymienić. ;] Nie zrozum mnie źle, ale w taki model nie opłaca się za bardzo inwestować. Poza tym dobre v-ki na prawdę niewiele ustępują tarczowym, chyba, że chcesz to dla "szpanu" zainstalować. ;] Jak jeździsz głównie po szosie to pomyśl nad innym rowerem niż typowy "góral", jak mix asfalt i las to może być i taki. Po pierwsze to go trochę ogarnij, bo te dziury w "rączkach" wyglądają co najmniej odpustowo. ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2011 AragornPL, nie wiem co masz na myśli pod określeniem jakieś ludzkie opony. Dla mnie takim czymś jest Continental City Ride. Ja kupowałem na allegro w zeszłym roku, cena też coś ok 40zł. Do miasta moim zdaniem bardzo fajne opony. Jeździ się lżej, szybciej, ciszej. Kapcia nie złapałem w tym czasie. Uzyskuje się tym sposobem kompromis pomiędzy górskim nabytkiem a miejską jazdą. Teraz osoby jeżdżące w mieście na oponach z traktora to dla mnie masochiści ;) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 13 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2011 (edytowane) Nigdy nie interesowałem się rowerami, tak więc niektóre* kwestie są dla mnie 'czarną magią' :P. Nie wiem ile możesz wrzucić w rower, ale jak już chcesz tarczę na przodzie, to najtaniej wyjdzie BB5 z tarczą 160mm, jednak do tego potrzebujesz odpowiedniej piasty. Amorek ma miejsce na mocowanie adaptera, klamka też zostaje ale trzeba kupić nowy pancerz i linkę. Zakładanie odpowiedniej piasty do obecnej felgi mija się z celem, taniej lub podobnie wyjdzie kupno nowego koła np: LINK. Z tyłu z tego co widzę, to raczej nie masz możliwości montażu tarczy, więc jesteś skazany na obręcz/koło pod V-ki. Z tyłu masz wolnobieg, więc jeśli nie chcesz zmieniać osprzętu, to musisz kupić odpowiednie koło, lub zmienić obręcz jeśli już chcesz inną. Po pierwsze to go trochę ogarnij, bo te dziury w "rączkach" wyglądają co najmniej odpustowo. ;] Może przy gripach i bez rogów tak wygląda, ale u mnie z manetkami i rogami zaślepienie tego wygląda właśnie bardziej "wiejsko" :wink: Edytowane 13 Maja 2011 przez .PaVLo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AragornPL Opublikowano 16 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 16 Maja 2011 Dziękuję za rady. Chyba nie zamierzam czynić aż tak potężnych inwestycji, zresztą nawet napisaliście, że nie warto. Zacznę od wymiany opon, dzięki za rekomendacje Klaus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 21 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 21 Maja 2011 (edytowane) Gotowy, jutro pierwsza przejazdzka :) Rama: Da Bomb, Dirt Bomb (2009) Widelec: Rock Shox, Boxxer Race (2010) Damper: Manitou Swinger SPV Air 6.5" Kierownica: NC-17 DH Big Dirt 31.8 (710mm) Mostek: Sunline Rock Shox Boxxer DM Gripy: no name Barendy: Shaman Racing DH Stery: Cane Creek 110 Siodło: DMR Sztyca: Da Bomb Zacisk: Da Bomb Korby: Fire Eye CMC ISIS Support: Truvativ Gigapipe DH ISIS 83mm Zębatka: Blackspire Epic Downhill 44T Łańcuch: SRAM PC991 Pedały: NC-17 STD I S-Pro Napinacz: MRP Sys 1 World Cup ISCG Przerzutka tyl: SRAM X5 Manetka: SRAM 9.0 (1999!) Kaseta: SRAM PG970 MTB Koło przód: Obręcz: Sun Ringle Double Track, 36, 26" Szprychy: DT Swiss Champion Stainless, 36 Piasta: DMR MTB Revolver 20mm, 36 Opona: Continental Diesel 2.5" Dętka: no name Koło tył: Obręcz: Sun Ringle MTX39, 32, 26" Szprychy: DT Swiss Champion Stainless, 32 Piasta: Sun Ringle Lawwill 150mm, 32 Oś: Sun Ringle Stiffy Axle - Abbah/Lawwill Rear 150mm/12mm Opona: Continental Diesel 2.5" Dętka: no name Hamulec przód, klamka: Avid BB7 203mm, Avid Speed Dial 7 Adapter hamulca przód: Shimano Mount Adaptor Front Post to Post 203mm (dedykowany pod Boxxera jest zly!) Hamulec tył, klamka: Avid BB7 185mm, Avid Speed Dial 7 Edytowane 7 Czerwca 2011 przez Powerslave Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ponury Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2011 Takim czymś przemieszczam się po mieście od 3,5 roku. Koszt budowy < 100zł , bo wszystko z "odpadków" i własnymi rencome:) 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2011 Na dojazdy do roboty chyba jak znalazł, nie trzeba się przynajmniej martwić że zaginie. Powiedz tylko, co tam za rzeźbę z tyłu odwaliłeś, bo mnie to intryguje ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2011 (edytowane) Gotowy, jutro pierwsza przejazdzka :) No to czekam na foty ze zjazdu z Czantorii lub fajnej trasy DH, bo chyba po mieście po bułki nie masz zamiaru nim jeździć? :wink: Takim czymś przemieszczam się po mieście od 3,5 roku. I od 3,5 roku nie zdarzyło Ci się jechać po zmroku ?, a jeśli tak to chyba nie ulicą bez oświetlenia ? :rolleyes: Powiedz tylko, co tam za rzeźbę z tyłu odwaliłeś, bo mnie to intryguje ;) Pewnie ma to symulować napinacz lub ogranicznik "zwisu" łańcucha, co przy single speed nie ma kompletnie sensu, bo naciąg ustawia się kołem, a jak łańcuch jest za długi to się go skraca a nie montuje takie patenty :D . Edytowane 27 Maja 2011 przez .PaVLo. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ponury Opublikowano 27 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 27 Maja 2011 Po zmroku w ruch idzie ledlampa na plecaku i tikka xp więc jakoś mnie widać. Co do self-made napinacza, to niestety, ale przy singlu, tej ramie, poziomych hakach bez napinaczy osi i szybkozamykaczu okazał się koniecznością. Koło lubiło sobie "wyskoczyć" do przodu (przy dobrym naciągnięciu łańcucha), a przy wariancie trochę luźniejszym często łańcuch spadał. Poza tym łańcucha nie skrócisz o jedno ogniwo, a że zależało mi na konkretnym przełożeniu przy którym niejak nie mogłem dobrać długości łańcucha to machnąłem z płaskownika i kółka od przerzutki takie diabelstwo. Działa wyśmienicie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 28 Maja 2011 Zgłoś Opublikowano 28 Maja 2011 No to czekam na foty ze zjazdu z Czantorii lub fajnej trasy DH, bo chyba po mieście po bułki nie masz zamiaru nim jeździć? :wink: W Anglii nie ma Czantorii :P Poniewaz to moj pierwszy full na poczatku bedzie delikatnie, planuje zaczac od w ktorys z weekendow. A narazie jezdze rowerem po bulki :D A tak na powaznie to Londyn oferuje baaardzo wiele miejsc w ktorych rower jak na razie sprawdzal sie wysmienicie, chociaz gdzies juz zgubilem dolna rolke z napinacza, ktora pewnie za slabo dokrecilem i musialem kupic nowa :( 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Był Avalanche 2.0, jest Hornet 2012. Jestem mega zadowolony z wymiany. Muszę tylko krótszy mostek zarzucić i chyba wyjmę jedną podkładkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2013 To i ja sie pochwale swoimi "jezdzidelkami" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal321 Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2013 ten pierwszy jest na ramie krosa jakoś nie jestem fanem tej firmy ale rama fajna amortyzator to chyba rock shox. i tak najbardziej mi sie kolarzówka podoba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Amorek w Krossie to ciezkawy Suntour XCR, ogolnie mtb przed sezonem mialo przejsc dalsza czesc kuracji odchudzajacej (amor, kola), ale pojawil sie drugi rower. Jesli chodzi konfig to naped to korba to slx, manetki xt, przerzutka deore i slx, hamulce to deore 596 i tarcze xt, pedaly cranki brothers. wazy sporo, ale jezdzi ;) a Madone jest sliczny nawet w fabrycznej konfiguracji ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal321 Opublikowano 18 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2013 ten drugi rowerek fajna konfiguracja tylko te hamulce jakoś shimano do mnie je przemawia jeżeli chodzi o tarczówki wole avidy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Akurat wśród tarczówek hydraulicznych to akurat Shimano XT z tamtego roku to bardzo udana konstrukcja i lepsza od Avidów w tej samej klasie. Sam będe się na nie przesiadał z obecnych mechanicznych BB7. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal321 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2013 zależy co kto lubi mi ostatnio na aukcji udało się kupić bombera z5 z 2001r za 170zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...