kubil Opublikowano 23 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2009 Jestem ciekaw czy da się jakimkolwiek sposobem "zamontować" dysk w Moim Komputerze, dokładnie tak jak było to w przypadku gmail drive. Wystarczyło by mi około 50mb, tak na szybkie przenoszenie dokumentów i innych niedużych plików. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 23 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2009 Może http://skydrive.live.com/ jest tym czego szukasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubil Opublikowano 23 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2009 To chyba nie jest do końca to o co mi chodziło bo nie znalazłem żadnej informacji o jakiejś "wtyczce" która tworzy dysk w "Mój komputer"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bender83 Opublikowano 23 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2009 http://www.humyo.com/ z tego co pamiętam to "tworzyło dysk". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubil Opublikowano 23 Lutego 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Lutego 2009 No właśnie to byłoby idealne, gdyby nie fakt, że dostęp z dysku w "mój komputer" dostępny jest tylko w wersji płatnej. Czekam dalej ;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrrcin Opublikowano 5 Maja 2009 Zgłoś Opublikowano 5 Maja 2009 Chyba znalazłem coś co by odpowiadało Twoim wymaganiom. Sprawa wygląda tak: Zakładasz sobie konto na Skydrive lub Adrive i instalujesz program o nazwie "Gladinet Cloud Desktop". Potem podajesz login i hasło do twojego konta w serwisie, a ten program tworzy w Moim komputerze wirtualny dysk sieciowy w którym są odpowiednie foldery dotyczące odpowiednich usług np. Adrive, Skydrive, Google Docs. Program w sumie działa dość dobrze, ale jest pare wad, np: - niepotrzebny, kolorowy, rozbudowany interfejs - w wirtualnym dysku sieciowym stale widoczne są odnośniki do wszystkich usług które mogą zostać podpięte do tego dysku, wprowadza to bałagan i niepotrzebne zamieszanie jeżeli np. tak jak ja chce się tylko korzystać z jednej usługi, - aby dostać się do zawartości mojego Skydrive'a musze najpierw wejść na dysk sieciowy, a dopiero potem wejść do odpowiedniego folderu (dane nie mogą się znajdować bezpośrednio na dysku sieciowym), - przy każdym wchodzeniu na dysk sieciowy okno Mojego komputera zwęża się a z boku pojawia zbędny panel, - żeby dysk sieciowy działał to program musi być ciągle włączony i zminimalizowany w trayu, nie ma opcji działania jako usługa w tle, Ale jest też jedna zaleta, a mianowicie jak już wejdziemy na ten dysk sieciowy i dotrzemy do odpowiedniego folderu to zachowuje się on w zupełności jak zwykły folder, nie ma problemu z okrojonym menu kontekstowym jak to miało miejsce w Gmail Drive. Poniżej dwa screenshoty obrazujące jak to wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...