Skocz do zawartości
Gość dragonlore

Dead Space 2

Rekomendowane odpowiedzi

W menu jest film streszczający poprzednie wydarzenia.

 

 

Może za wcześnie na opinie - zacząłem 6 rozdział. Narazie nie porywa. Można by powiedzieć, że stary Dead Space, ale nie do końca.

Większy rozmach, poprawiona grafika, a także mechanika dla sprawniejszej eksterminacji wrogów, ale właśnie... Jest za łatwo. Więcej przeciwników naraz, a mniejsze wyzwanie. Jedynka jakoś miała więcej dramatyzmu w samym pokonywaniu korytarzy.

 

Interaktywne filmowe wstawki są za to super ;)

 

Parę zrzutów:

 

 

 

 

 

 

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

 

 

 

U mnie AA też nie działa. Gdzieś na forum Steam czytałem, że na Fermi da się wymusić, ale jakieś rozmazane screeny z tego były.

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogralem pol godziny i nie rozumiem jak ktos moze grac w takie glupie gierki. Glowny bohater nie potrafi nawet przeskoczyc lezacej na ziemi szafki i trzeba chodzic okrezna droga :lol:

 

TEKST NIE ZAWIERA SPOILERÓW JAKO TAKICH! :)

 

 

Bo taka jest mechanika gry, brak skakania ? Jakoś w jedynce nikomu to nie przeszkadzało, a gra zrobiła furorę. No ale to tylko Twoje zdanie Kuc także luz. Możesz nawet zwalić to na konsole jak co niektórzy tu, a ja się nie obrażę ;)

 

A gra i tak jest moim zdaniem bardzo udana. Może nie tak straszna jak jedynka, ale klimat jest. Troszkę przypominający Bioshocka. Mamy duże miasto tyle, że właśnie kosmosie (nie na planecie!). Poruszamy się przykładowo po szpitalu, a potem po jjakimś centrum handlowym czy szkole, a za szybami kosmos i planety. Niby zwykła rzecz, ale oddaje fajny klimat.

 

Nieco się pozmieniało. Doszły nowe bronie i nowe potworki. Fabuła na razie kuleje. W zasadzie pierwsze 6 epizodów skupiało się głównie na zwiedzaniu i strzelaniu. Coś tam trzeba było przenieść i na razie tyle. Najbardziej mnie zaskoczyło, że przy 7 rozdziale już trzeba było wsadzić drugą płytę (wersja na X360). Tak więc zapowiada się dość króciutko, bo przejście tych 6 epizodów zajęło mi może z 2-3 godziny łączne. Zmianie uległo też poruszanie się w próżnie. Nie odbijamy sie już od powierzchni do powierzchni tylko latamy po włączeniu LS na padzie. Doszło też hakowanie. Z nowych broni na razie testowałem Ripper gun. Strzelamy za pomocą takich jakby obracających się tarcz. Dla mnie dość niepraktyczne. Co jeszcze? Można zdobyć bonus, gdzie jest możliwość od montowania wszystkich węzłów w warsztacie za 5000 kredytów. Tak przynajmniej mi się wydaje bo nie testowałem tego. Graficznie wypada nawet troszkę lepiej. Ładniejsze tekstury. No i ta spora przestrzeń do zwiedzania. Ja tam jestem ogółem zadowolony i wstępnie daje ocenę 8/10. Czyli tylko oczko niżej niż jedynka.

 

MariuszDW to szkoda. Najbardziej razi w oczy brak AA w wersji na konsolę. Liczyłem właśnie na wersję PC, a tu taki klops. No nic trudno. Może potem kupię też klucz do Steama na Allegro jak coś się z tym zmieni.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ripper Gun w jedynce był jedną z moich ulubionych broni. Trzymał na dystans groupies wagi lekkiej, altem sprowadzał na glebę szarżujących cięższych przeciwników. W dwójce tryb główny ma trochę mniejszy zasięg.

 

Skończyłem 6 rozdział. Taki bardziej z jedynki. Mroczno i dreszczowo ;)

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie przypominam sobie bym miał w posiadaniu Ripper Gun w jedynce, ale może coś przeoczyłem. ;) Jest też detonator min i jeszcze jedna broń. Jak zbiorę fundusze to obadam. Pograłem jeszcze trochę i jest zdecydowanie bardziej dynamicznie.

Mogliśmy nawet wyjść w przestrzeń na krótką chwilę, by ustawić baterie słoneczne ;)

.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na początku wyłączyłem sychronizację w grze (ograniczała do 30 fps). Kursor zaczął chodzić płynnie, no i kamera podczas gry też. Potem stwierdziłem, że karta trochę za bardzo szumi i wymusiłem synchronizację w profilu, w sterownikach. Kursor znowu ma lekkie opóźnienie, ale chodzi płynniej niż przy synchro z menu gry. No i sama rozgrywka też już komfortowa przy 60fps.

 

 

 

 

Nagroda za tryb hardcore:

 

Beat Dead Space 2 And It Will Give You The Finger :lol:

 

Jak ktoś nie chce spoilerów, nie oglądać dalej niż 1:30.

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie żeby było źle, ale grając w DS1 byłem bardziej speniany. Pamiętam jak dziś to pierwsze pomieszczenie po wejściu na statek, gdy zgasło światło i ze ścian wychodziły potworki :rolleyes: W tej części jakby za dużo oświetlenia jest i awarie prądu za rzadko.

Z jakim zestawem broni chodzicie? Ja z podstawową, wyrzutnią prętów oraz karabinkiem laserowym i nie mam nic stałego na 4 slot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Im dalej tym ciemniej ;) W każdym razie klimat bardziej z jedynki. Poczekaj na rozdział 10 ;] Nie wiem jak to się skończy (w recenzji czytałem o razczarowaniu finałem), ale narazie dobrze jest.

 

W jedynce chodziłem z wymaksowanym (DMG/CAP) Plasma Cutter, do tego Ripper Gun, Force Gun i Contact Beam.

 

W dwójce Ripper Gun tak nie błyszczy (zresztą Plasma Cutter też), ale go taszczę. Do tego Force Gun i Contact Beam zamienilem na Detonator Gun. Chociaż pewnie go przywrócę, kosztem Rippera.

 

No i trzeba ulepszać moduł stazy (w dwójce o tym zapomniałem, bo za łatwo było) - ilość strzałów i długość efektu.

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gierka przyjemna. Jak na sequela dla mnie jak najbardziej OK. Klimaty momentami rodem z Bioshocka. Jestem dopiero pod koniec 6-ego rozdziału, ale staram się myszkować jak najwięcej :)

 

Ja wlasnie zaczalem 7-my po drodze sprawdzajac wszystkie zakamraki, przewaznie idac w przeciwna strone do lini objective ;) Gierka masakruje. Nie spodziewalem sie tego powiem szczerze i nie zaluje, ze przysiadlem do niej na dluzej. Klimat rzeczywiscie powala. Dobrze, ze Devil wspomnial o Bioshock, bo wlasnie te slowa zmotywowaly mnie do dalszej gry i nie zaluje ani minuty! B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry sequel. Smaczki dla tych, co wcześniej przeszli jedynkę. Finał rzeczywiście trochę "inny" (przyniosłem Contact Beam z altem podrasowanym do SPEC), ale efektowny. Z zasady obwiązkowy zakup dla fanów poprzedniej części, tylko ta cena nie wiadomo z czego.

 

To teraz można zapoznać się bliżej z fabułą Dead Space: Aftermath i panem Stross'em

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyśmiejcie mnie, ale poważnie nie wiem co zrobić na samym początku gry gdy Isaac biegnie w tym kaftanie, ucieka przed wyłażącymi zewsząd potworakami i jeden z nich rzuca się na niego z wózka inwalidzkiego. Co tam trzeba zrobić? :-) Ta bestia mi go ubija za każdym razem i nie kumam o co biega...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyśmiejcie mnie, ale poważnie nie wiem co zrobić na samym początku gry gdy Isaac biegnie w tym kaftanie, ucieka przed wyłażącymi zewsząd potworakami i jeden z nich rzuca się na niego z wózka inwalidzkiego. Co tam trzeba zrobić? :-) Ta bestia mi go ubija za każdym razem i nie kumam o co biega...

 

E E E E E E E E E... :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może coś więcej? :-)

 

Widzę w temacie, że jest to kolejna gra która ma problemy z antyaliasingiem. W grze jakaś opcja antyaliasingu jest, jeszcze nie badałem jej dokładniej. Po wymuszeniu aa w ccc mam wallhacka :D Większość obiektów zrobiła się albo ciemna albo przezroczysta. Więc.. czekamy na następną wersję sterowników i będzie można wymuszać aa z poziomu sterowników, tak jak to było w przypadku nfs hot pursuit 2010.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obowiązuje poprawność słowa, więc nie będę używał epitetów – napiszę tylko, że musisz uciekać ile sił w nogach :>

 

Niestety nie, kolega wyzej napisal co trzeba zrobic. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Tap it like it's an ass.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jin* , dzięki.

 

Przy chyba trzeciej próbie zauważyłem jakąś literkę przy tej animacji i dla mnie ta literka wyglądała jak "C", a nie jak "E". Pierwszy savepoint znalazłem gdzieś w cholerę daleko. Już mi się ta gra nie podoba. Rozumiem, że z konsol przyszła moda na checkpointy i głupie sterowanie, ale w tej grze te dwie rzeczy osiągają swoje apogeum jednocześnie zabijając ciekawy pomysł i wykonanie a/v.

 

Może potem jeszcze spróbuję w to pograć, jak mi przejdzie wk.., czyli "stan wielkiego zdenerwowania" do którego doprowadziło mnie próbowanie grania w tę grę.

 

 

Ja chcę w grach powrotu opcji quicksave i quickload!!!!!

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jin* , dzięki.

 

Przy chyba trzeciej próbie zauważyłem jakąś literkę przy tej animacji i dla mnie ta literka wyglądała jak "C", a nie jak "E". Pierwszy savepoint znalazłem gdzieś w cholerę daleko. Już mi się ta gra nie podoba. Rozumiem, że z konsol przyszła moda na checkpointy i głupie sterowanie, ale w tej grze te dwie rzeczy osiągają swoje apogeum jednocześnie zabijając ciekawy pomysł i wykonanie a/v.

 

Może potem jeszcze spróbuję w to pograć, jak mi przejdzie wk.., czyli "stan wielkiego zdenerwowania" do którego doprowadziło mnie próbowanie grania w tę grę.

 

 

Ja chcę w grach powrotu opcji quicksave i quickload!!!!!

 

wiecej graj, a mniej gadaj, nie pozalujesz B-)

 

wlasnie checkpointy sa dobre w tej grze, wtedy sie sra czy sie dojdzie do nastepnego, czy moze cos wyskoczy zza rogu, a tak to by bylo f5 f6 i brak emocji :)

 

Bez jaj... Ten robal wyskakuje na mnie bez względu na to czy idę czy biegnę czy stoję... Dla mnie gra kończy się w tym miejscu.

 

Mowisz o tym robalu co wbiega do pomieszczenia w zwolnionym tempie? Jak tak to musisz przydusic C zeby go zwolnic :) Edytowane przez kucyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...