Micro Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2011 takie szybkie pytanko, czy nie grajac w pierwsza czesc duzo trace z story line do sequela ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2011 (edytowane) W menu jest film streszczający poprzednie wydarzenia. Może za wcześnie na opinie - zacząłem 6 rozdział. Narazie nie porywa. Można by powiedzieć, że stary Dead Space, ale nie do końca. Większy rozmach, poprawiona grafika, a także mechanika dla sprawniejszej eksterminacji wrogów, ale właśnie... Jest za łatwo. Więcej przeciwników naraz, a mniejsze wyzwanie. Jedynka jakoś miała więcej dramatyzmu w samym pokonywaniu korytarzy. Interaktywne filmowe wstawki są za to super ;) Parę zrzutów: U mnie AA też nie działa. Gdzieś na forum Steam czytałem, że na Fermi da się wymusić, ale jakieś rozmazane screeny z tego były. Edytowane 29 Stycznia 2011 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2011 (edytowane) Pogralem pol godziny i nie rozumiem jak ktos moze grac w takie glupie gierki. Glowny bohater nie potrafi nawet przeskoczyc lezacej na ziemi szafki i trzeba chodzic okrezna droga :lol: TEKST NIE ZAWIERA SPOILERÓW JAKO TAKICH! :) Bo taka jest mechanika gry, brak skakania ? Jakoś w jedynce nikomu to nie przeszkadzało, a gra zrobiła furorę. No ale to tylko Twoje zdanie Kuc także luz. Możesz nawet zwalić to na konsole jak co niektórzy tu, a ja się nie obrażę ;) A gra i tak jest moim zdaniem bardzo udana. Może nie tak straszna jak jedynka, ale klimat jest. Troszkę przypominający Bioshocka. Mamy duże miasto tyle, że właśnie kosmosie (nie na planecie!). Poruszamy się przykładowo po szpitalu, a potem po jjakimś centrum handlowym czy szkole, a za szybami kosmos i planety. Niby zwykła rzecz, ale oddaje fajny klimat. Nieco się pozmieniało. Doszły nowe bronie i nowe potworki. Fabuła na razie kuleje. W zasadzie pierwsze 6 epizodów skupiało się głównie na zwiedzaniu i strzelaniu. Coś tam trzeba było przenieść i na razie tyle. Najbardziej mnie zaskoczyło, że przy 7 rozdziale już trzeba było wsadzić drugą płytę (wersja na X360). Tak więc zapowiada się dość króciutko, bo przejście tych 6 epizodów zajęło mi może z 2-3 godziny łączne. Zmianie uległo też poruszanie się w próżnie. Nie odbijamy sie już od powierzchni do powierzchni tylko latamy po włączeniu LS na padzie. Doszło też hakowanie. Z nowych broni na razie testowałem Ripper gun. Strzelamy za pomocą takich jakby obracających się tarcz. Dla mnie dość niepraktyczne. Co jeszcze? Można zdobyć bonus, gdzie jest możliwość od montowania wszystkich węzłów w warsztacie za 5000 kredytów. Tak przynajmniej mi się wydaje bo nie testowałem tego. Graficznie wypada nawet troszkę lepiej. Ładniejsze tekstury. No i ta spora przestrzeń do zwiedzania. Ja tam jestem ogółem zadowolony i wstępnie daje ocenę 8/10. Czyli tylko oczko niżej niż jedynka. MariuszDW to szkoda. Najbardziej razi w oczy brak AA w wersji na konsolę. Liczyłem właśnie na wersję PC, a tu taki klops. No nic trudno. Może potem kupię też klucz do Steama na Allegro jak coś się z tym zmieni. Edytowane 29 Stycznia 2011 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2011 (edytowane) Ripper Gun w jedynce był jedną z moich ulubionych broni. Trzymał na dystans groupies wagi lekkiej, altem sprowadzał na glebę szarżujących cięższych przeciwników. W dwójce tryb główny ma trochę mniejszy zasięg. Skończyłem 6 rozdział. Taki bardziej z jedynki. Mroczno i dreszczowo ;) Edytowane 29 Stycznia 2011 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2011 Ja tam nie przypominam sobie bym miał w posiadaniu Ripper Gun w jedynce, ale może coś przeoczyłem. ;) Jest też detonator min i jeszcze jedna broń. Jak zbiorę fundusze to obadam. Pograłem jeszcze trochę i jest zdecydowanie bardziej dynamicznie. Mogliśmy nawet wyjść w przestrzeń na krótką chwilę, by ustawić baterie słoneczne ;) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2011 W ustawieniach warto przełączyć tryb celowania na klasyczny, dodaje klimatu ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2011 Da sie jakos wlaczyc hardware'owe wsparcie dla myszki? To jak sie kursor zachowuje w grze to tragedia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 29 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2011 (edytowane) Ja na początku wyłączyłem sychronizację w grze (ograniczała do 30 fps). Kursor zaczął chodzić płynnie, no i kamera podczas gry też. Potem stwierdziłem, że karta trochę za bardzo szumi i wymusiłem synchronizację w profilu, w sterownikach. Kursor znowu ma lekkie opóźnienie, ale chodzi płynniej niż przy synchro z menu gry. No i sama rozgrywka też już komfortowa przy 60fps. Nagroda za tryb hardcore: Beat Dead Space 2 And It Will Give You The Finger :lol: Jak ktoś nie chce spoilerów, nie oglądać dalej niż 1:30. Edytowane 29 Stycznia 2011 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2011 Dalem gierce druga szanse, dzisiaj pogralem dluzej i chyba zaczyna mi sie podobac :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2011 Jakoś przeskoczyłeś brak możliwości skakania w grze. :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacimiierz Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2011 Jestem w chapter 2 teraz, w sumie mam wrażenie jak bym dalej grał w pierwszą część. To, że żadnych różnic nie znalazłem akurat nie jest nawet wadą, gierka dalej czasami potrafi trochę nastraszyć mimo wczesnej pory a to dopiero początek. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2011 Jakoś przeskoczyłeś brak możliwości skakania w grze. :lol2: Jakos teraz mniej przedmiotow do przeskakiwania :) Ale ogolnie czasem az sie chce odskoczyc na bok jak jakas bestia atakuje, a nie ma jak :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2011 (edytowane) Jednak druga połowa gry bardziej mi podchodzi. Zacząłem 10 rozdział. Co za lokacja ;] "Odkryłem" Detonator Gun. Coś pięknego :D Jeszcze parę obrazków: Edytowane 30 Stycznia 2011 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2011 Nadal nie udało się nikomu wymusić AA? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2011 Nadal nie udało się nikomu wymusić AA? Niet - przerabiałem chyba wszystkie ustawienia z NVidia Inspector i kupa. Sposoby znalezione w necie nie skutkują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2011 Gierka przyjemna. Jak na sequela dla mnie jak najbardziej OK. Klimaty momentami rodem z Bioshocka. Jestem dopiero pod koniec 6-ego rozdziału, ale staram się myszkować jak najwięcej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2011 Nie żeby było źle, ale grając w DS1 byłem bardziej speniany. Pamiętam jak dziś to pierwsze pomieszczenie po wejściu na statek, gdy zgasło światło i ze ścian wychodziły potworki :rolleyes: W tej części jakby za dużo oświetlenia jest i awarie prądu za rzadko. Z jakim zestawem broni chodzicie? Ja z podstawową, wyrzutnią prętów oraz karabinkiem laserowym i nie mam nic stałego na 4 slot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 30 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2011 (edytowane) Im dalej tym ciemniej ;) W każdym razie klimat bardziej z jedynki. Poczekaj na rozdział 10 ;] Nie wiem jak to się skończy (w recenzji czytałem o razczarowaniu finałem), ale narazie dobrze jest. W jedynce chodziłem z wymaksowanym (DMG/CAP) Plasma Cutter, do tego Ripper Gun, Force Gun i Contact Beam. W dwójce Ripper Gun tak nie błyszczy (zresztą Plasma Cutter też), ale go taszczę. Do tego Force Gun i Contact Beam zamienilem na Detonator Gun. Chociaż pewnie go przywrócę, kosztem Rippera. No i trzeba ulepszać moduł stazy (w dwójce o tym zapomniałem, bo za łatwo było) - ilość strzałów i długość efektu. Edytowane 30 Stycznia 2011 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 Gierka przyjemna. Jak na sequela dla mnie jak najbardziej OK. Klimaty momentami rodem z Bioshocka. Jestem dopiero pod koniec 6-ego rozdziału, ale staram się myszkować jak najwięcej :) Ja wlasnie zaczalem 7-my po drodze sprawdzajac wszystkie zakamraki, przewaznie idac w przeciwna strone do lini objective ;) Gierka masakruje. Nie spodziewalem sie tego powiem szczerze i nie zaluje, ze przysiadlem do niej na dluzej. Klimat rzeczywiscie powala. Dobrze, ze Devil wspomnial o Bioshock, bo wlasnie te slowa zmotywowaly mnie do dalszej gry i nie zaluje ani minuty! B-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 Gierka na 9h (normal), bardzo przyjemnie się grało singla :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 Dobry sequel. Smaczki dla tych, co wcześniej przeszli jedynkę. Finał rzeczywiście trochę "inny" (przyniosłem Contact Beam z altem podrasowanym do SPEC), ale efektowny. Z zasady obwiązkowy zakup dla fanów poprzedniej części, tylko ta cena nie wiadomo z czego. To teraz można zapoznać się bliżej z fabułą Dead Space: Aftermath i panem Stross'em Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 Wyśmiejcie mnie, ale poważnie nie wiem co zrobić na samym początku gry gdy Isaac biegnie w tym kaftanie, ucieka przed wyłażącymi zewsząd potworakami i jeden z nich rzuca się na niego z wózka inwalidzkiego. Co tam trzeba zrobić? :-) Ta bestia mi go ubija za każdym razem i nie kumam o co biega... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 Wyśmiejcie mnie, ale poważnie nie wiem co zrobić na samym początku gry gdy Isaac biegnie w tym kaftanie, ucieka przed wyłażącymi zewsząd potworakami i jeden z nich rzuca się na niego z wózka inwalidzkiego. Co tam trzeba zrobić? :-) Ta bestia mi go ubija za każdym razem i nie kumam o co biega... E E E E E E E E E... :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 A może coś więcej? :-) Widzę w temacie, że jest to kolejna gra która ma problemy z antyaliasingiem. W grze jakaś opcja antyaliasingu jest, jeszcze nie badałem jej dokładniej. Po wymuszeniu aa w ccc mam wallhacka :D Większość obiektów zrobiła się albo ciemna albo przezroczysta. Więc.. czekamy na następną wersję sterowników i będzie można wymuszać aa z poziomu sterowników, tak jak to było w przypadku nfs hot pursuit 2010. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelekmal Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 nic więcej nie musisz robić :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 A może coś więcej? :-) Obowiązuje poprawność słowa, więc nie będę używał epitetów – napiszę tylko, że musisz uciekać ile sił w nogach :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 Bez jaj... Ten robal wyskakuje na mnie bez względu na to czy idę czy biegnę czy stoję... Dla mnie gra kończy się w tym miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 Obowiązuje poprawność słowa, więc nie będę używał epitetów – napiszę tylko, że musisz uciekać ile sił w nogach :> Niestety nie, kolega wyzej napisal co trzeba zrobic. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE. Tap it like it's an ass. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 Jin* , dzięki. Przy chyba trzeciej próbie zauważyłem jakąś literkę przy tej animacji i dla mnie ta literka wyglądała jak "C", a nie jak "E". Pierwszy savepoint znalazłem gdzieś w cholerę daleko. Już mi się ta gra nie podoba. Rozumiem, że z konsol przyszła moda na checkpointy i głupie sterowanie, ale w tej grze te dwie rzeczy osiągają swoje apogeum jednocześnie zabijając ciekawy pomysł i wykonanie a/v. Może potem jeszcze spróbuję w to pograć, jak mi przejdzie wk.., czyli "stan wielkiego zdenerwowania" do którego doprowadziło mnie próbowanie grania w tę grę. Ja chcę w grach powrotu opcji quicksave i quickload!!!!! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 31 Stycznia 2011 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2011 (edytowane) Jin* , dzięki. Przy chyba trzeciej próbie zauważyłem jakąś literkę przy tej animacji i dla mnie ta literka wyglądała jak "C", a nie jak "E". Pierwszy savepoint znalazłem gdzieś w cholerę daleko. Już mi się ta gra nie podoba. Rozumiem, że z konsol przyszła moda na checkpointy i głupie sterowanie, ale w tej grze te dwie rzeczy osiągają swoje apogeum jednocześnie zabijając ciekawy pomysł i wykonanie a/v. Może potem jeszcze spróbuję w to pograć, jak mi przejdzie wk.., czyli "stan wielkiego zdenerwowania" do którego doprowadziło mnie próbowanie grania w tę grę. Ja chcę w grach powrotu opcji quicksave i quickload!!!!! wiecej graj, a mniej gadaj, nie pozalujesz B-) wlasnie checkpointy sa dobre w tej grze, wtedy sie sra czy sie dojdzie do nastepnego, czy moze cos wyskoczy zza rogu, a tak to by bylo f5 f6 i brak emocji :) Bez jaj... Ten robal wyskakuje na mnie bez względu na to czy idę czy biegnę czy stoję... Dla mnie gra kończy się w tym miejscu. Mowisz o tym robalu co wbiega do pomieszczenia w zwolnionym tempie? Jak tak to musisz przydusic C zeby go zwolnic :) Edytowane 31 Stycznia 2011 przez kucyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...