Skocz do zawartości
Camis

Rewolucja W Play - 0,29zł Za Minutę Do Wszystkich I Konto Ważne Przez Rok Za 5zł

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Play ponad miesiac, ogolnie na poczatku swirowalo cos z zasiegiem, po dwoch tygodniach sie poprawilo, teraz z rzadka tez czasem cos swiruje,, nie wspominajac juz o tym, ze wysle smsa np. teraz, a On dotrze np. do mojego ojca z Play za 30 minut lub nawet na drugi dzien pomimo, ze mieszkamy razem ... po prostu tak testwoalismy i niestety to jakas kpina. Zastanawiam sie tez czasem czy jest sekundowe naliczanie ... bo momentami nic nie bierze z konta , a czasem za 5 sekund strasznie szarpnie. Gdzie mozna sprawdzic te promocyjne minuty w sensie minuta za dwie jak ktos dzwoni? Poza tym to sie co miesiac powinno aktywowac i placic 3 zl?

Jedyny plus to chyba takie, ze zostalo mi 15zl na karcie, moge sobie zaladowac za 5zl, mam 20zl wtedy i 500smsow na miesiac gratis do wszystkich ... wiec to takie darmowe kupowanie pakietu, ktore mialem w orange.

Promocyjne minuty sprawdzisz w telefonie kodem *102#. Za usluge ta placi sie jednorazowo 3PLN i nic juz pozniej nie pobiera.

Co do darmowych sms'ow to suma doladowania za 5PLn da Ci 500 sms'ow, ale na 5 dni, a nie na miesiac. I niewazne jest ile po doladowaniu bedziesz mial na koncie.

I na koniec, problemy z siecia to czasem nie sieci wina, a telefonu. Byc moze jest tak w Twoim przypadku, poza tym warto skontaktowac sie z BOK'iem lub isc do nablizszego salonu i zglosic problemy.

Edytowane przez Santi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:damage_wall: :damage_wall: :damage_wall:

 

ehhh....

 

Mam Nokie 3310, ojciec tez, mi swirowalo znacznie na poczatku, jemu nie, ale swiruje nam na tym samym poziomie teraz, to zgubi zasieg na chwile, to raport przyjdzie za dwa dni itp ....

 

Dzieki za pouczenie i ten kod

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ojciec tez ma cuda z zasiegiem.. znaczy skacze w kolo.. i raz pisze plus a raz play. NIe wiem o co chodzi..

Sms'y normalnie dochdza.

Zasieg ogolnie wiekszy niz w orange.

Moj Play ma podobne objawy jak Twojego ojca ... to samo sie dzieje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pigmej

To sobie ustawcie ręcznie w telefonie sieć na Play i finał. Jak telefon ma słabszy zasięg to szuka innej sieci i łapie wam Plusa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pigmej

Pakiet złotówek, to ten za przychodzące połączenia z innych sieci?

Nie. To się zwie usługą "Zbieraj minuty w Play Fresh".

Pakiet złotówek jak to nazywasz to "Pakiet 100 minut w Play Fresh". Czyli 5 gr za minutę połączenia do sieci Play i na telefony stacjonarne za 5 zł miesięcznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie skąd mogłem mieć jakieś środki w Pakiecie Złotówek (tak to nazwali w Play 24 w Internecie - tylko tu mogę sprawdzać stan konta, bo mój tel nie obsługuje krótkich kodów), skoro nie mam włączonego Pakietu 100 minut w Play Fresh??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pigmej

Biuro Obsługi klienta:

 

tel. (+ 48) 790 500 500 lub *500

 

(Od 9.04.08 zgodnie z cennikiem koszt za połączenie z Obsługą Klienta dla klientów Play na Kartę wynosi 1PLN, od 10.06.2008 opłata w wysokości 1 PLN dotyczyć będzie również klientów Play Abonament oraz Play Mix)

 

Fax: +48 22 319 44 11

e-mail: ok@pomocplay.pl

Adres korespondencyjny:

 

skrytka pocztowa 4,

62-056 Komorniki P204

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś wyjaśnić jak działa opcja "stwórz własny numer"?

Chodzi mi o to czy można wybrać dosłownie KAŻDY numer, który nie jest w użytku bądź w sklepie na półce czy może są do tego jakieś ograniczenia.

Bo mecze się z tym i co chwila wyświetla komunikat o niedostępności dnaego numeru;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powiedzcie mi jak się ma internet w fresh bo w orange mam pakiet 20mb za 10zł czy jakoś tak i rozmowy do wszystkich za 29gr także interesuje mnie ten necik najbardziej bo 20mb to można całkiem szybko zużyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można wybrać dosłownie każdy, z tym że pula jest ograniczona przez już istniejące. ;)

W wyszukiwarce można wpisać * przy danej cyfrze lub kilku i coś się zawsze znajdzie ;)

 

Co do neta... Żal.

5mb za 5zł, taki jest jedyny pakiet.

Edytowane przez JROX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najkorzystniejsze pakiety internetowe oferuje IMO Simplus: 5PLN za 25MB i 10PLN za 60MB, z których jednak nie korzystam, bo nie jestem w stanie wykorzystać nawet połowy z tych 25MB.

 

EDIT: Oczywiście taryfa Twój profil

Edytowane przez stivo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Panowie Motorola W180 + Play Fresh = odmowa współpracy.

Nie da się ręcznie ustawić, by korzystało cały czas w Plusa, w tym badziewiu, na samej górze 'sieci' znajduje się ciągle Play i nie da się tego przestawić. Cały czas gubi zasięg, gdy się dzwoni, telefon sam odbiera połączenia po ok 5 sek! Włożyłem kartę z Plusa, wszystko okej, zasięg bardzo dobry, brak samoistnego odbierania.

 

Ktoś wie jak ten telefon zmusić do współpracy?

Edytowane przez mr^_^max

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, czas wprowadzić pewne oznaczenia.

 

X - moja karta Play Fresh, K700i - mój telefon, Y - karta mamuśki (Play Fresh), W180 - jej telefon.

 

X + K700i = działa

Y + W180 = nie działa

 

- gubienie zasięgu

- samoistne odbieranie połączeń

- po wstukaniu np. *101# wyświetla się błąd, jednak po chwili przeważnie przychodzi info o stanie konta

 

X + W180 = działa

 

- zasięg jest dobry

- kody mogę wstukiwać normalnie

- auto odbieranie nie wystepuje

 

Y + K700i = działa, ale dziwnie

 

- zasięg dobry

- kody też okej

- auto odbierania brak

- jak ktoś dzwoni, to dziwnie się wyświetla na ekranie, tj. pokazuje się menu z trzeba opcjami do wyboru (odbierz, zajęty, odbierz i kontynuuj), co przy karcie X nie ma miejsca.

 

WTF? Wygląda na to, że faktycznie karta Y szaleje, później postaram się sprawdzić jeszcze jakąś kartę z Play Fresh w tym W180.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 'wnikliwej' analizie czterech kart Playa na 99% wiem o co chodzi. Otóż 2 karty, które były kupione już jako 'Play Fresh', mają problemy z działaniem, natomiast 2, które były kupione jako 'Nowy Play na kartę', a następnie przestawione na taryfę Fresh, działają poprawnie. To znaczy oczywiście tego nie rozumiem, ale przynajmniej rozwiązaniem wydaje się kupienie starego startera. Mam nadzieję, że jeszcze można takie spotkać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro się wybieram, także na pewno dam znać. Na szczęście nie kupowałem drugiego startera (sprawdzałem swój, ten nowy i 2 'pożyczone' na chwilę). Nawet jak nie wymienią, to stratny nie będę, bo skoro u mnie działa, to te 5zł i tak wykorzystam.

 

EDIT.

 

No i po wizycie w salonie. Bardzo przyjemny gościu, uświadomił mnie, że nowe karty są produkowane pod siec 3G i być może aktualizacja oprogramowania pomoże. Kartę mogą wymienić bez przeszkód, ale starych 'wersji' już nie produkują więc nic to nie da. Tak więc zakupiłem 'Nowy Play na kartę', taryfę 'Play Fresh' aktywowałem i działa elegancko.

Edytowane przez mr^_^max

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś przeniosłem z Orżnąć numer, który mam od 10 lat do Play'a :)

 

Nawet wszedłem do O. potwierdzić czy moje dane są aktualne, a potem zrobiłem kilka kroków do salonu Play - cała operacja trwała z 10 minut :)

 

 

http://www.telepolis.pl/news.php?id=15001 :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy zdarzyło Wam się coś takiego w Play Fresh, że esemes doszedł dopiero po ok. 10 minutach. Są strasznie opóźnione, a do tego wbijają jakieś reklamy. U Was też czasem zdarza się podobny problem ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wspollokatorka ma fresha i czasem sms spozniaja sie pare godzin... srednio kilka na miesiac (ona duzo esemesjuje, w setkach, co nie zmienia faktu, ze takie sytuacje sie zdarzaja) ale zadnych reklam nie dolaczaja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie ma opóźnień, ani żadnych reklam...

 

[...]Jak wynika z informacji TELEPOLIS.PL, już w przyszłym tygodniu w Dzienniku Ustaw opublikowana zostanie nowela Prawa Telekomunikacyjnego, która w takim przypadku nie będzie umożliwiała zerwania umowy bez płacenia kary umownej.

WTF? :blink:

Rzeczywiście mają coś takiego wprowadzić?

 

BTW. http://www.youtube.com/watch?v=1n9SYRimpR4

:lol2:

Edytowane przez JROX

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WTF? :blink:

Rzeczywiście mają coś takiego wprowadzić?

Jeśli to faktycznie zostanie wprowadzone to będzie to niezły skandal. I jak taka kara będzie wyliczana? - Bo nie wyobrażam sobie by była taka sama pomimo upływu czasu od momentu podpisania umowy. Operator zmienia regulamin, może na mniej korzystny - a klient, który z abonamentem wziął aparat ma się na to godzić pod przymusem kary? A co w sytuacji gdy operator umieszcza klauzule niedozwolone w umowach i regulaminie i w wyniku działania UKE czy tam UOKiKa musi zmienić regulamin? Za to też grozi klientom kara? Absurd :damage_wall:

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Źródło:

 

Od 6 lipca darmowa przenośność numerów

 

Od 6. lipca darmowa przenośność numerów!

 

2009-06-04 12:08 Drukuj RSS

 

Już jutro w Dzienniku Ustaw zostanie opublikowana nowela Prawa Telekomunikacyjnego, która wprowadzi m.in. darmową przenośność numerów - dowiaduje się TELEPOLIS.PL.

 

Oznacza to, że od 6. lipca operatorzy nie będą mieli prawa pobierać opłat za przenośność numerów w sieciach stacjonarnych i komórkowych. Będzie tak w związku ze zmianą art. 71 ust. 3, który otrzyma brzmienie:

 

Za przeniesienie przydzielonego numeru nie pobiera się opłat od abonenta i użytkownika końcowego usługi przedpłaconej świadczonej w ruchomej publicznej sieci telefonicznej.

 

Ważną zmianą jest także dodanie artykułu 60a, który precyzuje proces zmian regulaminu i prawa abonenta lub użytkownika z tym związane. Ważny jest szczególnie ustęp 3, który mówi, że jeżeli zmiana regulaminu wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, w tym również usunięcia niedozwolonych postanowień umownych, abonentowi lub użytkownikowi nie będzie przysługiwało prawo do rozwiązania umowy bez roszczenia odszkodowawczego i zwrotu przyznanej ulgi.

 

Wprowadzeno także nowe rozwiązania dotyczące wysokości kary za rozwiązanie umowy powiązanej z przyznaną ulgą. Dotychczas wysokość tej kary stanowiła równowartość przyznanej ulgi na dzień jej podpisania. Od 6. lipca wysokość kary będzie zgodna z równowartością przyznanej ulgi na dzień rozwiązania umowy. Natomiast w przypadku jednostronnego rozwiązania umowy przez abonenta lub operatora z winy abonenta, abonent zwraca ulgę, której wartość nie może przekroczyć wartości ulgi pomniejszonej o proporcjonalną jej wartość za okres od dnia zawarcia umowy do jej rozwiązania. Do tej pory abonent był zobowiązany do zwrotu ulgi w pełnej wysokości bez uwzględnienia tego, w jakim momencie trwania umowy nastąpiło jej rozwiązanie.

 

Będzie można przenosić numer także podczas zrywania umowy z własnej winy. Abonent żądając przeniesienia przydzielonego numeru, może rozwiązać umowę z dotychczasowym dostawcą usług bez zachowania terminów wypowiedzenia określonych w rozwiązywanej umowie. W takim przypadku abonent jest obowiązany do uiszczenia opłaty dotychczasowemu dostawcy usług w wysokości nieprzekraczającej opłaty abonamentowej za okres wypowiedzenia, nie wyższej jednak niż opłata abonamentowa za jeden okres rozliczeniowy, powiększonej o roszczenie związane z ulgą przyznaną abonentowi obliczoną proporcjonalnie do czasu pozostającego do zakończenia trwania umowy. (WitekT)

 

 

Po złożeniu kolejnych dwóch podpisów (w sumie 10 podpisów) i zapłaceniu 9 zł za starter bez przypisanego numeru (w jednym salonie mieli tylko te po 30 zł) oraz wybraniu jednego z trzech promocyjnych pakietów prawie zakończyłem migrację numeru z Orżnąć. A miał być tylko jeden podpis i odebranie karty w salonie :lol2: Ach te reklamy.

Edytowane przez Grimlock

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po złożeniu kolejnych dwóch podpisów (w sumie 10 podpisów) i zapłaceniu 9 zł za starter bez przypisanego numeru (w jednym salonie mieli tylko te po 30 zł) oraz wybraniu jednego z trzech promocyjnych pakietów prawie zakończyłem migrację numeru z Orżnąć. A miał być tylko jeden podpis i odebranie karty w salonie :lol2: Ach te reklamy.

A widzisz, ja zlozylem naprawde tylko jeden ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...